1.8 / 2.3 The Commanders - Dyskusja
Osobiście się na razie wstrzymałem od głosu, nie mogę się zdecydować. Powiedzmy że mam tak 60 do 40 na brak natychmiastowego przeniesienia. Ale widzę tego plusy które nie pozwalają mi zagłosować na nie.
Odpowiedz
183 było moje Wink
Odpowiedz
(01.02.2017, 07:33 UTC)koroner82 napisał(a): .... W takiej grze w której teleportujemy się z systemu do systemu z prędkością nad świetlną ( teoria Einsteina podobno tego zabrania ) ale spoko teoria strun itp. spoko idzie to zrozumieć w końcu mamy 3000 rok. ....
W ED nie ma łamania teori Einsteina tylko jej obejście. Bo wg tego co Albert E. powiedział (w skrócie) żaden obiekt który ma masę nie może poruszać sie z C lub więcej. W naszej grze teoria względności jest bezpieczna bo to nie statek się porusza  tylko przestrzeń w okół niego (napęd Alcubierre’a )

Co do pomysłu to logiczne by było, że jak osoba wsiada fizycznie na statek to jak z niego wysiądzie (bo się jej znudzi) to wraca do portu i nie ma możliwości już wsiąść na odległy statek.
Odpowiedz
A mi się akurat ten pomysł Frontiera z przeniesieniem podoba Smile. To jak videokonferencja w obecnych czasach tylko z większymi możliwościami i poprzez sygnał podprzestrzenny Tongue
Jak dla mnie git. Gra ma mi sprawiać przyjemność i dostarczać ku temu możliwości, a nie wywoływać frustrację udając drugi RL i możliwości XX wieku.

No i ja tam czekam najabrdziej na tą nową kamerę Biggrin
Odpowiedz
Ciekawe czy w takim razie dodadzą kiedyś prawdziwe multicrew, czyli takie w którym fizycznie jesteśmy na tym samym statku co kolega ;p
Odpowiedz
A jak będę chcieć strzelić w łeb mojego Gunnera to trafię w hologram... Tongue
Odpowiedz
(01.02.2017, 09:27 UTC)dasketh napisał(a): A jak będę chcieć strzelić w łeb mojego Gunnera to trafię w hologram... Tongue

Ale dasz mu do zrozumienia co myślisz o jego umiejętnościach strzelniczych Wink
Odpowiedz
No właśnie, ciekawe, co dzieje się z gościem, kiedy statek zostaje zniszczony. Teoretycznie neural link powinien zostać zerwany, a pilot (czy też jego świadomość) wrócić do swojego statku bez ponoszenia kosztów.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
(31.01.2017, 21:24 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): Nie rozumiem jeszcze jednego - braku NPC multi crew. Nie chodzi o ograniczenia techniczne, bo to już mamy (SLF). 

Czyli mogę się przenieść do myśliwca, podczas kiedy NPC pilotuje mój statek - ale nie mogę się przenieść do stacji wieżyczek, kiedy NPC pilotuje mój statek? I vice versa - NPC może zasiąść za sterami myśliwca, ale stacji wieżyczek już nie obsłuży? Kompletnie bez sensu i nie potrafię na to znaleźć żadnego logicznego wytłumaczenia. 

Dodatkowo, gracze, którzy mają kumpli dostaną sporą przewagą nad graczami bez kumpli. 1 pip energii extra + 1 myśliwiec extra to naprawdę sporo.
Zastanawiam się, czemu jest wiele głosów z tym NPC. 
Chodzi o to, że sobie nie będzie można zasiąść do wieżyczek w swoim statku? Jestem pewien, że to będzie nudne na dłuższą metę i tak, można trochę pograć u kolegi w statku dopóki sie nie nudzi.
Fakt, że dwa fightery mogą latać z graczami, o to biega?

To, że gracze z kumplami będą mieli przewagę, dla mnie to działa na naszą korzyść, bo już takie SDC przestanie być postrachem, możemy skołować więcej korwet wypchanych graczami od nich i załatwić ich przewagą liczebną po prostu, nawet jak ich jest 10 super dobrych, to nas jest 300 przeciętnych, w końcu coś te liczby zaczną znaczyć Smile
Odpowiedz
(01.02.2017, 09:53 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): No właśnie, ciekawe, co dzieje się z gościem, kiedy statek zostaje zniszczony. Teoretycznie neural link powinien zostać zerwany, a pilot (czy też jego świadomość) wrócić do swojego statku bez ponoszenia kosztów.

Chyba, że jest tak silny jak w Matrixie, wtedy sorry Tongue
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Własne kopalnie i bazy na planetach i księżycach. (dyskusja) Azzorek 4 1,208 04.03.2020, 14:12 UTC
Ostatni post: Wojciech Dannyboy
Bug BugFest 3.3 - Dyskusja Ogólna ShiMan 10 2,490 20.12.2018, 15:47 UTC
Ostatni post: Ulpian
Information [OFICJALNY] Patch 2.4 The Return - info, dyskusja i patch notes Mathias Shallowgrave 247 46,449 16.12.2017, 10:30 UTC
Ostatni post: Pienias
  Galnet PL i Galnet Radio - dyskusja ogólna Mathias Shallowgrave 65 18,018 12.09.2017, 18:09 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave
  1.8 / 2.3 The Commanders - dyskusja ogólna (publiczna) Administrator 4 1,378 21.04.2017, 18:48 UTC
Ostatni post: Indygo



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości