Statystyki |
» Użytkownicy: 3,477
» Najnowszy użytkownik: Zyczu
» Wątków na forum: 6,219
» Postów na forum: 138,876
Pełne statystyki
|
|
|
Husarska Farma zaprasza! |
Napisane przez: bahasso - 19.05.2023, 18:57 UTC - Forum: Pozostałe gry
- Odpowiedzi (16)
|
 |
Witajcie. Od jakiegoś czasu gramy w Farming Simulator 19 na serwerze, na husarskiej mapie.
Jeżeli chcecie sobie trochę poorać, posiać, pomóc w żniwach, serdecznie zapraszamy 
Informacje:
Nazwa: Locusi Farm
Gra: Farming Simulator 19
Ilość slotów: 16
Mapa: Welcome to HR 8444
Region: Europa kontynentalna
linki do mapy oraz modów:
Jeżeli chcecie dołączyć, po hasło do serwera, strony z modami, oraz hasło do Gospodarstwa i Admina (bez niego nie przyspieszycie czasu),
lub też w prywatnej wiadomości do mnie, Locusi, Magnum354, Shiman
|
|
|
Z drugiej strony patrząc... |
Napisane przez: MistyPL - 06.05.2023, 14:30 UTC - Forum: Instytut Kartografii i Ksenobiologii
- Odpowiedzi (10)
|
 |
Witam wszystkich
Od jakiegoś czasu kombinuję i szukam sensu wojny z Thargoidami. Zastanawiam się jak fakty i wydarzenia są widziane z drugiej strony konfliktu o której tak mało ciągle wiemy.
Utworzyłem ten wątek abyście pomogli mi stworzyć obraz wojny z ich punktu widzenia. Publikujcie swoj teorie, dyskutujcie, Może być ciekawie 
*************************************************************
Tajny ośrodek szpiegowski na obrzeżach Galaktyki:
Ostatnio jeden szmugler przesłał mi zapisy wykradzione ponoć z laboratorium Profesora Palina, w których znalazłem pracę jednego z jego naukowców zajmujących się językiem thargoidów. Poniżej przytaczam przetłumaczony już na nasz ludzki język, Thrgodzicki zapis podprzestrzenny:
"
- I co sądzi o ostatnich wydarzeniach? – myśl Reportera przenikła do wypustek telepatycznych Głównego Operatora Wiru w systemie …
- Operacja rozwija się w zaplanowanym tempie, mamy małe opóźnienia w stosunku do planu przez znaczne zagęszczenie szkodników w tym rejonie galaktyki – Ukierunkowało splot myśli aby dotarły do odpowiedniego odbiorcy. Dla bezpieczeństwa nałożyło jeszcze blokady zaszyfrowane odczytu .
- Jeszcze nie poradziły sobie z nimi? W układzie centralnym krążą myśli że te tlenowce są bardziej groźne niż zakładały –
- Groźne raczej nie są. Miękkie i delikatne. Irytujące stworzenia…. –
- Nigdy nie widziało tych stworów. Mogłoby przybliżyć ich obraz? – Operator wydobyło z zakamarków pamięci wstecznej kilkanaście obrazów i przesłał je do Reportera. Zobrazowało na nich obce statki z powszechnie występujących w galaktyce metali, wbudowane w nie stare guardiańske technologie oraz zanieczyszczenia na niektórych plantach, blokujące ich naturalny rozwój. Metalowe pudełka pełne śmiercionośnego gazu i jednorodne brzydkie plantacje dziwnych roślin. Reporter chwilę przetwarzał otrzymane obrazy.
- A one same jak wyglądają ? –
- Noszą skorupy na sobie. Ich funkcja jest podobna do naszych osobistych kooperantów, tylko z tego co zbadaliśmy nie są z nimi wcale połączeni. One po prostu są na wierzchu i tyle. W manipulatorach trzymają broń. Też z nimi nie połączoną –
- Broń? –
- No tak. Są na niskim poziomie rozwoju i korzystają z tego co uda im się ukraść i przetworzyć. Sami nic nie potrafią zrobić.-
- Nie mają kooperantów laserowych ani plazmowych ? –
- Nie. Powtórzę. Trzymają to osobno w manipulatorach –
- A ile tych manipulatorów mają –
- Cztery. Ale praktycznie używają tylko dwóch. Dwa pozostałe służą im do przemieszczania się po gruncie tak jak nasze swojskie Agrhardy –
- Nie znają kooperantów grawitacyjnych ?? –
- Mówiłem. Są na bardzo niskim poziomie –
- Nie rozumiemy dlaczego wiec jest z nimi taki problem ? –
- Proszę się cofnąć w czasie. Neony lat temu też wszystkie korzystało z podobnych, niedorozwinietych kooperantów. To kwestia rozwoju. Dlaczego jest problem? Bo to szkodniki. Z naszych zapisów wynika że żadna próba porozumienia się nie udała. Chcą nas zniszczyć i przy okazji zniszczyć te galaktykę. A musi wiedzieć że jest ich mnóstwo. Gdzie je wytępimy, pojawiają się ponownie bardzo szybko. Mało tego. Planety które wyczyściliśmy z ich narośli, są nawiedzane przez nich częściej niż inne i na nowo zaczynają tworzyć te swoje trujące dziwne struktury... –
- Czy oni są inteligentni? –
- To dobre pytanie. Używają narzędzi. Nawet je tworzą. Nauczyli się przemierzać Galaktykę. Na szczęście jeszcze nie zainfekowali innych. Ale dzięki czemu? Dzięki skopiowanej od nas technologii. Nie zauważyliśmy aby odkryli zasadę jej działania… Wiec odpowiedź brzmi. Tak. Są inteligentni. Ale poziom tej inteligencji jest bardzo niski –
- Skoro są inteligentni to dlaczego z nami walczą? -
- Bo nie sposób się z nimi porozumieć. Od wieków próbujemy. Zbudowaliśmy specjalne centra komunikacyjne z mapami wszechświata, tłumaczami i nic. Poza tym.. nie można się do nich zbliżyć. Albo uciekają od razu, albo atakują. Ostatnio częściej atakują… -
- To może czas odpuścić ? –
- To jest niemożliwe już. Pola barnacli dojrzewają. Zostały zasiane. Nie możemy tego tak zostawić. Zniszczą je doszczętnie. –
- Więc zostaje nam je niszczyć? –
- Dokładnie tak. Główny Umysł już opracował strategię. Wiry zostały rozmieszczone. Niedługo przechodzimy do etapu całkowitej anihilacji tego gatunku. –
- Życzą wiec powodzenia ! -
- Dbajcie tam o sadzonki – Operator przesłało myśl kończącą i telepatyczne połączenie się urwało.
Przeniosło myśli na Wir i otworzyło portal aby sprowadzić w okolice więcej biomechanicznych wojowników. "
..................................
|
|
|
NOWA RZECZYWISTOŚĆ |
Napisane przez: Rusałka - 20.04.2023, 15:18 UTC - Forum: TWH24
- Brak odpowiedzi
|
 |
Parę dni temu, wszyscy obudziliśmy się w trochę starej, ale już innej rzeczywistości, w której stare dobre otoczenie pozmieniało się na tyle, ze już nie jest tym nam dobrze znanym. A dziennikarze bardzo lubią znać otoczenie, w którym pracują.
Na dziś nasz podcast nie może działać w tej rzeczywistości.
Musimy się przestroić i dostosować.
Czy nam się uda?
Nie wiadomo.
Czy wrócimy w tym samym składzie?
Nie wiem.
Na obecną chwilę TWH24 zawiesza działalność.
~CMDR Rusałka
Ńaczelna TWH24
|
|
|
[WYDARZENIE] Nowy Start |
Napisane przez: Yautja - 11.03.2023, 09:57 UTC - Forum: Kantyna 12 Promili (SC)
- Odpowiedzi (5)
|
 |
Jak obiecałem, zapraszam wszystkich na serię rozgrzewkowych eventów w 3.18. Weekend sobie darujemy, bo zainteresowanie jest takie, że serwerowe chomiki są wymieniane co kilkanaście sekund i zaczynamy od poniedziałku! Wszystkich serdecznie zapraszam! Wszystkie eventy zaczynamy przez "party launch": Czekam w menu od 19:00 maksymalnie przez tzw. "studencki kwadrans", tworzymy w tym czasie party i startuję party launch. Spóźnialscy będą musieli się samodzielnie dobijać później na serwer.
UWAGA! W związku z potężnym obciążeniem serwerów na start 3.18 i związanymi z tym sporymi problemami z logowaniem i działaniem samej gry przenosimy eventy na kolejny tydzień i zaczynamy w poniedziałek, 20 marca!
UWAGA2! Zgodnie z wynikiem ankiety na discord ponwonie przekładamy. 3.18 nadal dla części z nas jest niegrywalne, a chcę by jak najwięcej osób wzięło udział w eventach.
27.03.23, poniedziałek, 19:00 CET Operacja "Minotaur"
![[Obrazek: Screen-Shot-2023-02-16-21-31-12-498.jpg]](https://i.ibb.co/5LG7ghj/Screen-Shot-2023-02-16-21-31-12-498.jpg)
Zaczynamy od Salvage. Nie ma punktu zbiórki. Wystawiam reclaimera, lecę do Aaron Halo i tam czekam na pozostałych (skoki na mój marker). Uwaga: clue całej operacji Żeby przyłączyć się do załogi należy "złożyć w ofierze" swój statek - czyli pozwolić go oskrobać z poszycia. Po zebraniu wszystkich chętnych (możecie oczywiście przylatywać swoimi salvage'owymi statkami, które nie podlegają ofierze, chyba, że właściciel będzie chciał ) lecimy szukać już normalnych wraków. Minimalna załoga reclaimera, żeby się nikt nie nudził to 3 osoby. Na koniec urobek dzielimy po równo na wszystkich, którzy brali udział w evencie.
28.03.23, wtorek, 19:00 CET Operacja "Młot"
![[Obrazek: Screen-Shot-2021-08-30-20-18-31-4-ED.jpg]](https://i.ibb.co/P56p2Br/Screen-Shot-2021-08-30-20-18-31-4-ED.jpg)
Bawimy się w bounty hunting i pomagamy sobie wzajemnie w odblokowywaniu licencji. Nie ma jednego miejsca zbiórki. Pierwszym krokiem będzie odblokowanie podstawowych licencji osobom, które ich jeszcze nie będą mieć. Jako, że takie licencje mogą się trafić po drugiej stronie systemu, to właśnie nie ma miejsca zbiórki, tylko cel licencji odstrzeli ten, kto będzie miał akurat najbliżej. Potem zbieramy się w jednym miejscu i wbijamy kolejne poziomy.
Statki dobierzemy w zależności od ilości chętnych i naszego "rozrzucenia" po Stanton.
29.03.23, środa, 19:00 CET Operacja "Skarbnik"
![[Obrazek: Screen-Shot-2021-11-27-22-52-37-6-EA.jpg]](https://i.ibb.co/TMmV38N/Screen-Shot-2021-11-27-22-52-37-6-EA.jpg)
Górnictwo. UWAGA: Zbiórka na ARC L1, stamtąd statkami górniczymi lecimy do Aaron Halo i potem już jak bogowie RNG pozwolą, będziemy kopać quantinium i latać pomiędzy pierścieniem Aaron i ARC L1. Załogi podzielimy wg ilości osób i dostępnych statków górniczych. Po sprzedaży urobku z rafinerii kasa dzielona wg załóg.
30.03.23, czwartek, 19:00 CET Operacja "Grom"
![[Obrazek: Star-Citizen-21-01-2020-21-11-35.png]](https://i.ibb.co/r4p2RzQ/Star-Citizen-21-01-2020-21-11-35.png)
Bunkry! Zaczniemy od oblokowywania licencji we wszystkich jurysdykcjach dla osób, które jeszcze tego nie zrobiły, potem lecimy do tej jurysdykcji, w której ktoś z ekipy będzie miał już odblokowane wyższe licencje i trzaskamy kolejne bunkry Do dyspozycji będzie carrack z med bayem, więc w razie W, będzie można się odrodzić na miejscu. Wprawdzie pechowiec odrodzi się wyłącznie w slipkach, ale zakładam, że koledzy wytachają jego sprzęt z bunkra, będzie też już pewnie do dyspozycji spory wybór zlootowanych pancerzy i broni 
31.03.23, piątek, 19:00 CET Afterparty
Spotykamy się w Orison. Idziemy na drinka do baru, a potem na gokarty 
01.04.23, sobota, 19:00 CET Konwój
Do tego momentu powinny być już przerobione rudy, które oddaliśmy do rafinerii w czwartek, proponuję więc zorganizować konwój, aby bezpiecznie przewieźć je do Area18 i sprzedać (pamiętajcie, że 3.18 nie bez przyczyny nazywany jest "pirackim" patchem )
Jeszcze raz wszystkich serdecznie zapraszam 
Na koniec przypominam o wyścigach, o których info znajdziecie w tym dziale i do których zapisy są otwarte. Data jeszcze nie ustalona, ale myślę, że zaczniemy w maju, żeby dać czas wszystkim chętnym na zarobienie na odpowiedni statek. Nagroda dla zwycięzcy sezonu to Origin 325a jako gift do hangaru, więc myślę, że warto spróbować
|
|
|
Łączone kontrolery - opinie |
Napisane przez: szkodi - 05.03.2023, 16:20 UTC - Forum: Kontrolery do Elite: Dangerous
- Odpowiedzi (1)
|
 |
Witam wszystkich.
Zaczynam malutki temat, bo zawsze zastanawiałem się, czy ktoś z naszych członków gra na przepustnicy jednej firmy, a joystick jest całkowicie z innej rodziny? Jeśli tak, to czy nie powstają konflikty sprzętowe między jednym lub drugim?
Pytam przede wszystkim dlatego, że od kilku miesięcy używam Warthoga i definitywnie zmieniam go na Virpila, który swoją drogą dotarł i czeka ładnie na mnie w Polsce. Prawdopodobnie sam niedługo go odbiorę, ale nie jestem pewien czy dojdzie do tego czasu przepustnica, bo produkcja się im przedłużyła. Dlatego zastanawiam się czy gra na przepustnicy Warthoga i joysticku Virpila jest możliwa, zanim całkowicie zmienię setup na Virpilowe zabawki.
Czy ktoś tutaj używa dwóch innych marek do tego i wszystko bangla?
|
|
|
[KONKURS] Jak AI maluje Thargoida? |
Napisane przez: Rusałka - 23.02.2023, 19:50 UTC - Forum: TWH24
- Odpowiedzi (18)
|
 |
KONKURS
Jak AI maluje Thargoida?
Opis:
Waszym celem, jest stworzenie/wygenerowanie wizerunku thargoida na nogach! Fotki muszą być wykonane za pomocą sztucznej inteligencji! Finaliści zostaną wyłonieni na marcowym streamie TWH24!
Do kiedy?
Czas na wykonanie zadania macie do:
26 marca godz. 23:59!
Regulamin
- Udział może wziąć każdy zarejestrowany użytkownik forum niezależnie od rangi.
- Prace mogą pochodzić z dowolnego generatora AI np MidJourney, czy playgroundai. -> https://playgroundai.com/
- W momencie dodania pracy do konkursu, użytkownik zgadza się na wykorzystanie tej pracy w konkursie i na antenie TWH24 oraz innych materiałach promocyjnych TWH.
- Każdy użytkownik ma prawo zgłosić do trzech prac.
- Spośród zgłoszonych w danym konkursie prac, redakcja wybiera te, które zostaną pokazane w trakcie trwania audycji.
Prace muszą być dobrej jakości technicznej (np. zbyt duża kompresja pliku psuje jego jakość), co najmniej w rozdzielczości 500 x 500 pikseli.
- Zgłaszamy WYŁĄCZNIE prace zrobione przez nas samych. Za zgłoszenie nie swojej twórczości grozi dożywotnia dyskwalifikacja! Nie tolerujemy plagiatorstwa!
- Praca nie może nikogo obrażać, ani zawierać kontrowersyjnych treści. Musi być zgodna z regulaminem forum -> Na forum obowiązuje polityka "Zero tolerancji" w stosunku do obraźliwych, pornograficznych i/lub innych nielegalnych treści.
- Każda zgłaszana praca musi być opatrzona kolejnym numerem porządkowym.
- OPCJONALNIE - krótki opis powstania pracy.
- Do zgłaszającego należy sprawdzenie, ile prac już wrzucił w danym konkursie (nie trzeba wrzucać wszystkich od razu).
- Prace zgłaszamy poprzez umieszczenie ich w poście, po prostu odpowiadając w tym wątku konkursowym. Muszą one być najpierw wrzucone na jakąś zewnętrzną galerię typu Imgur czy Flickr.
- W wątku umieszczamy prace, a nie ich miniaturki.
- W wątku konkursowym NIE prowadzimy dyskusji, zawiera on jedynie zgłoszenia prac do konkursu!
NAGRODY
1 MIEJSCE
Husarski kalendarz
2 MIEJSCE
Gra od CMDR Lenucha
3 MIEJSCE
Gra od CMDR Lenucha
|
|
|
Jak zapolować na Orthrusa i zdobyć próbki jego tkanki |
Napisane przez: Mathias Shallowgrave - 25.01.2023, 23:30 UTC - Forum: Biblioteka
- Brak odpowiedzi
|
 |
Po kilkunastu próbach, metodą prób i błędów wreszcie udało mi się tego dokonać!
Użyłem to tego statku, który sam zaprojektowałem - również metodą prób i błędów Jest to maszyna, która świetnie spełni swoje zadanie.
BUILD NA ORCĘ: https://s.orbis.zone/lpw3
Jak to zrobić?
- Przejdź do dowolnego systemu ze stanem Thargoid Alert (filtr stanu systemu na mapie wokół maelstromów).
- Szukaj NHSS Threat 4.
- Po dropnięcu będzie tam Thargoid Probe albo nic. Po krótkim czasie pojawi się Orthrus.
- Jeśli w instancji jest Probe, Orthrus ją zabierze i spróbuje wyskoczyć. Jeśli nic tam nie ma, zostawi Thargoid Sensor.
- W każdym razie, po usłyszeniu komunikatu o anomalii, włącz Silent Running. Moja Orca spokojnie wytrzyma w SR przez cały czas akcji, ale będziesz musiał zrzucić kilka Heat Sinków.
- Bądź czujny i natychmiast umieść statek ZA interceptorem, wypuszczając przy tym na niego wszystkie Research Limpety. Uważaj na wyziew kaustyczny, który pozostawia!
- Trzymaj się za nim, aż cię zauważy (to raczej gwarantowane) i kiedy to zrobi, podleć przed niego, tak aby było trudniej mu wyskoczyć (blokuj go). Potrzebujesz wystarczająco dużo czasu, aby twoje limpety wyrwały próbki tkanki biomechanicznej.
- UWAŻAJ NA IMPULS! Użyj neutralizatora, aby mu zapobiec! W przeciwnym razie nie uda ci się. Również uważaj na uszkodzenie kaustyczne.
- Kiedy limpety skończą pracę, zignoruj interceptora i czekaj, aż dostarczą próbki. Nie wszystkie limpety mogą taką próbkę dostarczyć. Prawdopodobnie będziesz już w tym czasie atakowany przez wsparcie, które wezwał, jak również będziesz miał uszkodzenie kaustyczne, które będą wyżerać twój hull. Użyj limpetów Decontamination i naprawczych, a następnie ucieknij z łupem.
Statek, który zaprojektowałem na tę okazję, łatwo wytrzyma to wszystko. W pierwszej udanej próbie (która nie była najładniejsza ), straciłem tylko 30% kadłuba, więc było jeszcze sporo miejsce na błędy 
Powodzenia!
|
|
|
Biały Karzeł - wyrwanie się - tips |
Napisane przez: thyrfing krk - 12.01.2023, 18:33 UTC - Forum: Instytut Kartografii i Ksenobiologii
- Odpowiedzi (5)
|
 |
Witam wszystkich, chciałbym się podzielić dzisiejszym doświadczeniem, niechcący zawadziłem o Białego Karla i jak to bywa nie chciał wypuścić. Jako że byłem długo na exploracji walczyłem zażarcie. Na YT oglądem długo jak inni też walczyli z różnym wynikiem.
Co odkryłem - jeśli podczas gry przerwiesz proces w Windowsie zaczynasz w tym samym miejscu, w moim przypadku zaraz jak mnie Biały Karzeł pochwycił z taką samą ilością Heatsinkow i bez uszkodzeń jak na dzień dobry a potrm wiecie taki dzień swiastaka, męczyłem się prawie godzine by się wyrwać i się nie udało.
Drugie odkrycie - w menu w help wejdzi w nową opcje od Fronitera odnośnie utkniecia na planecie. U mnie zadziało, zresetowało mój punkt startowy w danym obszarze czyli Biały Karzeł był daleko odemnie a moje dane bezpieczne.
Może komuś się przyda ta sztuczka jak będzie w sytuacji bez wyjścia, mnie przede wszystkim nauczyła szacunku do tego typu Planet.
|
|
|
Ekspedycja NOWA ZIEMIA |
Napisane przez: MistyPL - 03.01.2023, 07:19 UTC - Forum: Instytut Kartografii i Ksenobiologii
- Odpowiedzi (195)
|
 |
====================================================================================================================
linki do raportów: Raport eksploracyjny Raport Egzobiologiczny
====================================================================================================================
EKSPEDYCJA "NOWA ZIEMIA" 3309
Komandorzy i Komandorki!
Wzrastające zagrożenie atakami Thargoidów spowodowało masową ewakuację ludności z niebezpiecznych sektorów. Aktualne raporty donoszą o znacznym przeludnieniu części systemów uważanych jeszcze za bezpieczne. Ale brakuje nam już miejsca ! Została więc podjęta inicjatywa w celu znalezienia nowych, zdatnych do zasiedlenia planet które zagwarantują bezpieczną kolonizację i przetrwanie ludzkości nawet w przypadku porażki w wojnie Thargoidzkiej.
Nasi Piloci wytrwale walczą z niezrozumiałą agresją obcej cywilizacji ale musimy zabezpieczyć przetrwanie naszej rasy.
Zagrożenie zostało zauważone przez Hetmana Skrzydlatej Husarii. Mathias Shallowgrave kierując się troską o dobrostan ludności zalecił podjąć działania prewencyjne. W związku z tym Cmdr MistyPL oraz Cmdr Zor1al opracowali plan wyprawy w celu odnalezienia i zbadania możliwości kolonizacja w najdalszych regionach naszej Galaktyki. Nawiązali oni kontakt ze mało znanym Magnatem Handlowym Cmdr Kazimierzem Boskim który podjął się sfinansowania wyprawy z własnych środków. Został on również mianowany Kierownikiem Wyprawy i osobiście poprowadzi Ekspedycję.
Pachnący jeszcze lakierem nowiutki Carierr [TWH] Boski Penetrator jest aktualnie przygotowywany do załadunku paliwa systemie Miquit - Jael Orbital
Zapraszamy pilotów do pomocy w załadunku. Cena skupu Trytu jest nader obiecująca!!!
Cmdr Kaziu Boski obiecał wyposażyć Lotniskowiec we wszystkie udogodnienia włączając w to możliwość zakupu statków eksploracyjnych, modułów górniczych i badawczych na miejscu.
Do dyspozycji każdego pilota będzie wygodna kajuta z własną łazienką, pełne wyżywienie i darmowe drinki w Barze oraz 10 miejsc magazynowych na pamiątki z podróży.
Patronat nad wyprawą objął osobiście HETMAN Skrzydlatej Husarii Cmdr Mathias Shallowgrave. Będzie on niecierpliwie oczekiwał w swojej kwaterze na wyniki ekspedycji
![[Obrazek: 52603004946_418b52ff88_c.jpg]](https://live.staticflickr.com/65535/52603004946_418b52ff88_c.jpg)
Wyprawa będzie składała się z czterech etapów badających główne ramiona galaktyki. Za pierwszy cel wybrano Ramię Perseusza. Kolejne będą opracowywane w miarę postępu ekspedycji. Głównym zadaniem Pilotów będzie poszukiwanie planet i księżyców które mogą zostać zasiedlone przez nasze zjednoczone narody, nasze rodziny i przyjaciół.
Ale jednocześnie będziemy zbierać informację o obcych rasach i poszukiwać Galaktycznych Rekordów!
Zapraszamy pilotów którzy są głodni odkryć i ciekawi nieznanych sektorów naszej Galaktyki do wysłania zgłoszenia uczestnictwa w wyprawie
i stawieniu się na Lotniskowcu [ TWH ] Boski Penetrator w dniu odlotu.
Nie ukrywamy. Misja będzie długa i trudna. Zapewniamy jednak pełną opiekę serwisów Lotniskowca który zapewni nam solidną bazę do eksploracji systemów.
Dla uczestników przewidziano nagrody z których główną jest świetna zabawa dla wszystkich a dla tych którzy wytrwają do końca i złożą raport z wyprawy:
kubeczki z logiem Ekspedycji oraz nagrody w kredytach za odkrycie rekordów galaktycznych.
Pilot który zgłosi do EDSM największą ilość odkrytych planet ziemio-podobnych otrzyma dodatkowo klucz STEAM do gry EDO. ( nagrody będą dostępne po powrocie ekspedycji)
Wyprawa będzie korzystać z własnego kanału na Discordzie, otwartym publicznie oraz z systemu raportowania odkryć.
Zgłoś się już teraz! ( UWAGA REKRUTACJA JEST JUŻ ZAMKNIĘTA!)
https://forms.gle/oqo8RHN24AZE6jXeA
Pierwszy etap wyprawy skierowany jest na badanie Ramienia Perseusza z docelowym systemem Nyoijaa QD-K d8-0 (Cloud One)
Mapa etapu pierwszego ekspedycji:
![[Obrazek: 52600269680_a3797bb3c3_z.jpg]](https://live.staticflickr.com/65535/52600269680_a3797bb3c3_z.jpg)
Harmonogram skoków Lotniskowca [TWH] Boski Penetrator:
![[Obrazek: 52634834633_16a31ba6f0_c.jpg]](https://live.staticflickr.com/65535/52634834633_16a31ba6f0_c.jpg)
TRYB GRY – Odyseja/ Horizon
Wyposażenie uczestnika ( oczekiwane)
1. Statek eksploracyjny – do przeprowadzania wszelakich badań
2. Statek górniczy – do pomocy przy tankowaniu
3. Uczestnicy powinni mieć uruchomione EDMC z podpiętym EDSM
Dodatkowe informacje:
Mile widziane codzienne raporty ze zdjęciami w celu stworzenia Dziennik Misji. ( Wzór raportu)
Link do kanału Diskorda zostanie podany przed startem
Zalecamy granie na grupie prywatnej KAZIK BOSKI w celu lepszej jakości zdjęć ale przy zachowaniu możliwości interreakcji
Lotniskowiec będzie obecny w danym sektorze według harmonogramu. Sposób eksploracji jest dowolny.
Zmiana harmonogramu możliwa o ile będzie konieczność bardziej szczegółowego badania jakiegoś odkrycia.
ZAPRASZAMY!!!
07 Cmdrs !!!
|
|
|
TWH Racing Division – Stanton Seven: ZASADY |
Napisane przez: Yautja - 17.11.2022, 10:22 UTC - Forum: Kantyna 12 Promili (SC)
- Brak odpowiedzi
|
 |
TWH Racing Division – Stanton Seven
Zapraszamy wszystkich chętnych z polskiej społeczności Star Citizena do uczestnictwa w pierwszej serii wyścigowej organizowanej przez TWH!
Dokładny kalendarz wyścigów zostanie opublikowany po premierze patcha 3.18
Po premierze patcha 3.18 i pierwszych testowych przelotach organizator zastrzega sobie prawo do modyfikacji poniższych zasad.
Kolorem zielonym zaznaczone są zasady/założenia, które muszą zostać przetestowane po premierze patcha i dopiero wtedy przyjmą ostateczną formę.
Tyle tytułem wstępu.
Tory, które składają się na Stanton Seven (ich kolejność zostanie zaktualizowana po testowych oblotach):
1. Snake Pit, Clio
2. Icebreaker, Uterpe
3. Lorville Outskirts, Hurston
4. The Sky Scraper, ArcCorp
5. Miner's Lament, Grim HEX, Yela
6. Yadar Valley, Daymar
7. Caplan Circuit, Crusader
Rzut oka na tory: https://youtu.be/41tKsbIqGSg?t=112
ZASADY
1. Każdy tor, to jeden wyścigowy weekend. W sobotę uczestnicy będą odbywać treningi. Przez ustalony czas będą mogli pokonywać tor przez dowolną ilość okrążeń. Każdy uczestnik musi wziąć misję dla danego toru (trzeba mieć więc odblokowane już wszystkie tory) i po zakończeniu okrążenia wykonać screenshot, na którym będzie widać czas okrążenia. Po zakończeniu sesji treningowej zawodnik przesyła organizatorom screen z najlepszym osiągniętym wynikiem. Niedziela to sam wyścig. (Ilość okrążeń dla każdego toru zostanie opublikowana po testach. Tory mają średnio długość 10 km, ilość okrążeń będzie dobrana tak, by wyścig trwał mniej więcej 30 minut)
2. Zawodnicy mogą się zapisywać deklarując swoje uczestnictwo najpóźniej do tygodnia przed wyznaczoną datą pierwszego wyścigu. Zapisy zostaną zamknięte po zgłoszeniu się 20 zawodników lub na tydzień przed pierwszym wyścigiem, w zależności co nastąpi pierwsze. Zapisy w wątku: ZAPISY
3. Statki dopuszczone do wyścigów: M50 Interceptor, P-72 Archimedes (również w wariancie Emerald), Razor, Razor LX (lista może się zmienić po zmianie modelu lotu w 3.18)
4. Obowiązuje zakaz wykorzystywania uzbrojenia przeciwko innym uczestnikom wyścigów (najlepiej je zdemontować, żeby nie kusiło , chociaż nie jest to obowiązkowe)
5. Wszyscy uczestnicy w trakcie wyścigu (nie ma takiego obowiązku w przypadku treningów), muszą być obecni na odpowiednim kanale głosowym (nazwa kanału do ustalenia) na Discordzie TWH i stosować się do poleceń organizatora. Nieobecność na kanale lub niestosowanie się do poleceń organizatora oznacza dyskwalifikację w danym wyścigu.
6. Punktacja w wyścigach:
1 – 25 punktów,
2 – 18 punktów,
3 – 15 punktów,
4 – 12 punktów,
5 -10 punktów,
6 – 8 punktów,
7 – 6 punktów,
8 – 4 punkty,
9 – 2 punkty,
10 – 1 punkt.
7. Całą serię wygrywa zawodnik z najwyższą sumaryczną ilością punktów po zakończeniu ostatniego wyścigu.
Nagroda za 1 miejsce w całym sezonie: Origin 325a z półrocznym ubezpieczeniem,
![[Obrazek: Origin325a.png]](https://i.ibb.co/xFkHHzj/Origin325a.png)
nagroda za 2 miejsce: paczka czterech skórek dla statków Ghoulish Green,
![[Obrazek: 4skins.png]](https://i.ibb.co/dBS5xzr/4skins.png)
nagroda za 3 miejsce: skórka dla Aurory Invictus Blue and Gold.
![[Obrazek: auroraskin.png]](https://i.ibb.co/2gZTNmm/auroraskin.png)
Powyższe zasady mogą być zmieniane/uzupełniane najpóźniej do dwóch tygodni przed startem pierwszego wyścigu. Do tego czasu przyjmuję też wszelkie sugestie i uwagi 
Chętnie przyjmę też zgłoszenia wszelkich wolontariuszy od kamer po ochronę 
TWH Racing Division – Team!!
Uwaga! Zarząd TWH dał również zielone światło dla utworzenia zespołu, który będzie reprezentował barwy TWH w zewnętrznych wyścigach i podobnych eventach, np. Daymar Rally organizowane przez ATMO esports. W związku z tym pierwsza edycja naszego Stanton Seven będzie jednocześnie formą naboru zawodników do takiej drużyny TWH. Oczywiście, kluczowym warunkiem jest tutaj przynależność do organizacji TWH w Star Citizen w dowolnej randze z wykluczeniem rang Kadet i Affiliate.
|
|
|
Przepustnica - która lepiej się dogada z ED? |
Napisane przez: ZORIAL - 08.11.2022, 09:20 UTC - Forum: Kontrolery do Elite: Dangerous
- Odpowiedzi (4)
|
 |
Cześć.
Temat tych sprzętów sie przewija często ale mam pytanie o porównanie tylko przepustnic,
konkretnie dwóch.
Thrustmaster Hotas Warthog Dual Throttles czy Logitech X56 ?
joystick tym razem mnie nie interesuje (oś Z w joyu też mam).
Chodzi tylko o przepustnice.
Która bardziej się nada do Elitki? Może ktoś miał porównanie/doświadczenia i może podzielić się swoimi uwagami.
Wizualnie bardziej odpowiada mi Warthog ale zastanawiam się czy nie ma tam problemów z adaptacją przełączników do ED.
Czy nie jest to zbyt wierna replika pod kątem konkretnego samolotu, a przez to nie tak uniwersalna, żeby wykorzystać np właśnie w ED.
A tu nasuwa się pytanie czy jednak da odpowiednią satysfakcję w użyciu z Elitką czy jednak lepiej dozbierać trochę kasy i kupić Virpila? A może Winwinga?
Warthog teraz jest dostępny za 999 pln.
|
|
|
[DREWNO/ŻELAZO] Jak efektywnie farmić |
Napisane przez: FiXERk - 15.09.2022, 07:46 UTC - Forum: Poradniki
- Brak odpowiedzi
|
 |
...uff, co za noc... śniło mi się, że Utor najechał Taern... a może to nie był sen? ...gdzie ja jestem? Czy to Kemenak? (...) A co z moją ojczyzną? ...muszę zająć czymś myśli; drewno i żelazo to jedyne na czym się znam - od małego pomagałem ojcu tworzyć strzały... dlatego zostałem też łucznikiem! Ale potrzebuje miejsca by zbierać, tworzyć i myśleć jednocześnie... Czas zbadać okolicę!
Siemaneczko!
Jeśli już dotarliście do Kemenak to wiecie, że jest tu sporo zleceń, które pomogą rozbudowywać Naszą gildię - dziś obiorę na cel zadanie u "sekretarza" Pierwszego Kolda - lecimy! Ten jegomość znajduje się w tej lokacji:
![[Obrazek: 0f9aabbd2016b.png]](https://zapodaj.net/images/0f9aabbd2016b.png)
Wbijamy do środka wywarzając drzwi razem z futryną i podchodzimy w stronę okazałego tronu, by zagadać postać po prawej jego stronie: "miałbym pytanie" - odbąkujemy, po czym tor rozmowy kierujemy w stronę desek! Otrzymujemy zlecenie, które brzmi: "Zabij: Arcyłotr"!
Ochoczym krokiem kierujemy się za mury Kemenak, mijamy namiot Konwojenta i sprytnie tańcząc pomiędzy niedźwiedziami wspinamy "północną ściężką" w "góry koldów"!
Gdy przejdziemy do kolejnej lokacji naszym celem staje się "Grań"!
![[Obrazek: a9a7579cfc2c3.png]](https://zapodaj.net/images/a9a7579cfc2c3.png)
Dalej nie obędzie się bez walki - mamy tutaj bowiem kilku orków; w moim przypadku te agresywne grupy to: "1" Górski Uruk, oraz "3" składająca się z Górskiego Orka Szamana i dwóch Górskich Uruków! W moim przypadku to koniec walk - pozostaje wściubić nos do jaskini...
Tutaj znajduję się przeciwnik: Arcyłotr, który pojawia się w losowej pozycji, oraz Ruda Żelaza po prawej stronie "krypty"!
Grupa do pokonania to: 2x łucznik i 1 żólnież po ok 3k HP!
![[Obrazek: ae9ab6ecffb40.png]](https://zapodaj.net/images/ae9ab6ecffb40.png)
Pokonujemy przeciwnika i wydobywamy żelazo, które kopie się całkiem szybko po 3-5 samorodków! gdy już zapełnimy plecak wracamy do Kemenak tą samą drogą!
PS: To ile żelaza jesteśmy w stanie uzbierać zależne jest od tego ile mamy miejsca - waga jednej sztabki to [20] co pozwoli Wam na jednorazowej wyprawie zebrać nawet 36-38 jednostek tego surowca, jeśli oczywiście posiadacie konto premium!
W mieście Koldów po pierwsze oddajemy zlecenie u "Sekretarza", aby uruchomić zegar odliczający czas do kolejnej szansy na drewno!
Ten czas to: 15 min!
Co oznacza, że robiąc zlecenie w miarę regularnie jesteśmy w stanie wyciągnąć ~180 desek na godzinę... niestety, jest jedno ale... a nawet dwa... poza "drewnianym skarbem" nie otrzymujemy ani złota, ani też doświadczenia! Jednak posiadamy troszkę surowców potrzebnych Nam oraz Naszym kompanom z Gildii!
Co z żelazem? Wymienimy je u Dillega, to ten kold pod żurawiem na samym środku placu (po prawej od depozytu)! Używacie dialogu "Mógłbyś coś dla mnie przerobić?" i znajdujecie odpowiednią linijkę tekstu! Pamiętajcie tylko, że musicie mieć miejsce w ekwipunku aby móc "zebrać" przetopioną rudę!
![[Obrazek: da84514bda971.png]](https://zapodaj.net/images/da84514bda971.png)
Ja w tym rajdzie zebrałem 38 rud żelaza co dało mi równo 19 żelaza, do tego doszły oczywiście deski ze zlecenia w liczbie 60!
Całkiem nieźle jak na ok. 23-minutową eskapadę!
Dzięki za uwagę i pozdrawiam!
|
|
|
|