- Dodano sprawdzanie dostępności nowszej wersji programu (jeśli jest, pojawi się odpowiedni komunikat)
- Wprowadzono chmurki z podpowiedziami ułatwiającymi obsługę
- Zmieniono typ paneli — teraz można zmieniać ich rozmiar
- Dodano log misji handlowych i wydobywczych z automatycznym sumowaniem wymaganych towarów
- Dodano wiersz TOTAL pokazujący sumę wszystkich towarów potrzebnych do załadunku carriera i budowy
- Poprawiono kilka błędów i drobnych niedociągnięć
- Zoptymalizowano część funkcji programu
Wrzuciłem nową wersję narzędzia umilającego rozgrywkę w Ellite Dangerous o nazwie ED Log Parser autorstwa mojej skromnej osoby
EDLogParser działa wyłącznie na podstawie czytanych logów z gry, nie ingeruje w jej pliki czy pamięć podręczną. Jest bardzo przydatny przy kolonizacji, usprawnia żmudne kompletowanie materiałów do budowy kolejnych instalacji.
Są 2 wersje programu: podstawowa - uruchamiana na PC oraz mobilna uruchamiana na urządzeniu z Androidem (np telefonie czy tablecie).
Aplikacja z PC łączy się z wersją mobilna po sieci i wysyła do niej kopię danych (o systemie, załadunku, budowie)
Obecna wersja to 1.2, poniżej lista co zostało dodane / zmienione w wersji 1.2, bardziej poniżej opis z wersji 1.0 (który jest nadal aktualny) a jeszcze poniżej kilka zrzutów ekranu:
----------------------------------------
[ 16.05.2025 - v. 1.2 ]
- Kolory frakcji na wykresie zostały zmienione z losowych na stałe, teraz pierwsza frakcja zawsze jest na zielono (kolor squadronu)
- Dodano informację o ilości ładowni konkretnych materiałów w panelach Construction i Cargo / Carrier Loading. Informacje podane są w formacie 3
-234 gdzie 3 oznacza ilość pełnych ładowni statku a 234 pozostałą ilość.
- Dodano okno ustawień
- Dodano checkbox do uwolnienia okien
- Dodano info o CMDR (przygotowany szkielet do rozbudowy)
- Dodano info o Fleet Carrierze (przygotowany szkielet do rozbudowy)
- Dodano przyciski Copy przy nazwach systemu i stacji, który kopiuje nazwy do schowka
- W aplikacji mobilnej kliknięcie nazwy Systemu lub Stacji kopiuje ją do schowka w PC
- Dodano funkcję zapamiętującą wyświetlanie paneli głównych - po ponownym uruchomieniu programu panele te pokażą się automatycznie, jeśli
były
aktywne w momencie zamykania aplikacji
- Dodano funkcje zapamiętującą ip adres aplikacji mobilnej - adres jest zapamiętywany przy udanym połączeniu
- Dodano nowe Panele: Data Base, Carrier Logistics Hub, Market ( są to wersje szkieletowe, opisane przy konkretnych funkcjach )
NOWA FUNKCJONALNOŚĆ: Last Shopping:
Last Shopping zapamiętuje Markety w których gracz dokonuje zakupu towarów.
Aby wyszukać marketu, w którym był kupiony ostatnim razem dany towar należy w oknie Construction lub Carrier Loading kliknąć jego nazwę PPM i
wybrać pozycję Find on markets
Alternatywnie można ręcznie wpisać jego nazwę w panelu DATA BASE / Last Shopping.
LS w wynikach wyszukiwania wyświetli takie informacje jak nazwa systemu, nazwa stacji, typ stacji wraz z wielkością Landing Pads (S, M lub L),
odległość od gwiazdy, MarketID oraz cenę.
Oprócz tego wyszukiwarka przeszuka bazę danych pod kątem innych towarów kupowanych na tej stacji, które to towary znajdują się na liście
Constructions lub Carrier Loading.
[Aplikacja mobilna]: Możliwe jest wyszukanie towarów Last Shopping z poziomu aplikacji mobilnej, klikając na liście w nazwę towaru.
Aplikacja mobilna uruchamia panel DATA BASE na PC oraz sama również wyświetla wyniki wyszukiwania.
NOWA FUNKCJONALNOŚĆ: Carrier Logistics Hub (wymagana zgoda w Settings!):
CLH daje graczom możliwość składania zamówień na towary z poziomu Aplikacji.
Zamówienia polegają na zwiezieniu pożądanych towarów na Fleet Carriera zleceniodawcy lub z Carriera na Construction Site (budowę)..
Zleceniodawca powinien ustawić skup / sprzedaż towarów ze zlecenia.
Carrier powinien znajdować się w punkcie załadunku w momencie wystawiania zlecenia (lokalizacja carriera pobrana jest automatycznie).
Zlecenie zapisywane jest na serwerze zewnętrznych z określonym czasem ważności (czas będzie sprecyzowany później).
Składając ofertę zleceniodawca zgadza się na przesyłanie informacji na serwer zewnętrzny.
Zleceniobiorca przyjmuje zlecenie poprzez kliknięcie na dowolną pozycję w oknie Contracts Market i wybierająć pozycję Get Contract.
Przyjęcie zlecenia nie jest w żaden sposób wiążące, ale przepisuje listę potrzebnych towarów do załadunku (Carrier Loading) w panelu Cargo. Lista jest
oznaczona ID Carriera.
Po zadokowaniu na Fleet Carrierze oraz wejściu w market, program automatycznie wysyła informacje o ilościach na serwer gdzie są one
konfrontowane z ilościami na liście zleceń. Dzięki temu zapotrzebowanie aktualizuje się automatycznie.
Aby móc korzystać z CLH gracz musi zaznaczyć zgodę na wysyłanie informacji w ustawieniach programu w zakładce Carrier Logistics Hub.
Ellite Dangerous Log Parser by cmdr xec
to program działający wyłącznie na podstawie czytania logów gry.
Jest to pierwsza wersja więc proszę o wyrozumiałość, z czasem postaram się na bieżąco rozwiązywać wszelkie bolączki w działaniu.
Logi czytane są z domyślnej lokalizacji, w kolejnej odsłonie lokalizacja będzie możliwa do ustawienia.
Najważniejsze funkcje:
Panel główny:
- Dock info: podstawowe informacje o stacji
- Show/Hide Panels: Wyświetla lub ukrywa Panele
- Send a copy to mobile: Aktywuje wysyłanie kopii informacji do aplikacji na urządzenie mobilne z Androidem (czytam niżej)
Panel SYSTEM INFO:
- Informacje ogólne o systemie: populacja, ekonomia, bezpieczeństwo
- Informacje o frakcjach działających w systemie
- Informacje o stacji (jeśli zadokowany)
Panel CONSTRUCTION:
- Lista materiałów wymaganych do ukończenia budowy
- Lista ładuje się automatycznie po zadokowaniu na CinstructionSite
- Lista automatycznie zapisuje się do pliku o nazwie ID marketu
- [MENU PPM] Wcześniej zapisaną listę można wczytać z pliku, będąc z dala od budowy (bardzo pomocne czy kompletowaniu
materiałów)
- [MENU PPM] Dany materiał można dodać do listy załadunkowej (Panel CARGO)
Panel CARGO
[Zakładka Ship Cargo]
- Aktualne Cargo statku
[Zakładka Carrier Loading]
- Załadunek Carriera: Podczas transferu lub sprzedaży towarów na Carriera zapotrzebowanie na liście zostaje pomniejszone o dostarczoną
ilość (funkcjonalność niezmiernie umilająca kompletowanie materiałów!)
- Przy dodawaniu towarów lista automatycznie jest zapisywana do pliku a ten jest wczytywany podczas startu programu
- Ilości na liście można modyfikować, po dokonanej modyfikacji należy zapisać listę używając przycisku Save
- Lista pod PPM posiada menu, w którym można dodać ręcznie zapotrzebowanie, usunąć zapotrzebowanie lub wyczyścić listę
[Zakładka Add to list]
- Lista najczęściej używanych towarów do budowy instalacji
- Pozycje można dodać do listy załadunkowej za pomocą menu (PPM)
---- Aplikacja mobilna -----
- Do programu dołączam aplikację mobilną możliwą do uruchomienia na urządzeniu z systemem Android (telefon, tablet)
- Aplikacja mobilna jest częścią EDLog Parsera pod windosa i samodzielnie nie posiada funkcji użytkowych
- Aplikacja główna łączy się z mobilną za pomocą protokołu TCPIP.
- Aby uzyskać połączenie w oknie głównym EDLP wpisz Ip Adres urządzenia mobilnego
---- Znane bolączki -----
- Aplikacja mobilna czasami przysypia i trzeba klepnąć ikonkę Doscorda (takie info o apce) a następnie zamknąć je - aplikacja się
przebudzi i uzupełni zaległe dane.
W tej chwili nie jest znana przyczyna dlaczego tak się dzieje, ale naprawimy to wkrótce
---- Plany ----
W planach jest całe mnóstwo opcji które umilą rozgrywkę przy budowaniu, eksploracji, zarządzaniu systemami
Konkretów nie chcę na razie zdradzać ale głowa pełna pomysłów.
Jeden z pomysłów do wdrożenia dość szybko będzie pozwalał zarobić tysiące/miliony CR nowym graczom (szczegóły niebawem)
---- Discord ---
Zachęcam do dołączenia do mojego roboczego discorda w celu łatwiejszej komunikacji
No to.. Have FUN
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kilka screenshotów:
Witam, chciałbym sprzedać swój fotel do kompa robiony na zamówienie. Sam dałem za niego 3300zł, ale oszczędzę wszystkim czasu i energii (łącznie ze sobą) i od razu napiszę, że albo za 2000zł albo wcale. Używałem go przez lwią część swego grania w ED, i było rewelacyjnie. Ogólnie jest duży, ale da się go rozłożyć tak żeby przewieźć go jakimś kombiakiem i w zasadzie sam nawet mogę go komuś zawieźć za zwrot kosztów przejazdu do określonej odległości.
Wszelkie pytania polecam kierować przez Discorda.
Wiedziałem, że długo w Bańce nie posiedzę. Kawa, ciastko i zaraz ruszam dalej w świat
Tworzę ten wątek na pamiątkę, by za jakiś czas mieć do czego wracać i może zachęcić innych do podobnej wyprawy fajnymi widoczkami
Najważniejsze że wróciłem i wymieniłem Anacondę na coś bardziej zwrotnego. Drugi raz nie dałbym rady
Przejdźmy do konkretów...
*Stellarum Terminus*
*Rok 2025*
*Cel:* Eksploracja tajemnic galaktyki
*Statek:* Mandalay
* Idea, która przerosła oczekiwania*
Każda wielka wyprawa zaczyna się od jednej myśli. *Ziarno pomysłu, które z czasem rozrasta się w coś, czego nie sposób już zatrzymać.*
Zaczęło się od pytań, które nie miały odpowiedzi. Wśród zaginionych misji, opuszczonych wraków i legendarnych lokalizacji kryła się prawda, której nikt dotąd nie zdołał odkryć. *Voyager’s Graveyard, Great Annihilator, Raxxla – miejsca, które istniały gdzieś na granicy rzeczywistości i mitu.*
Czy to możliwe, że ktoś przed nami znał odpowiedzi? Czy *istniała ścieżka*, którą należało tylko odnaleźć?
“Stellarum Terminus” to trzyletnia ekspedycja, która zabierze mnie w nieznane, pełne tajemnic i zapierających dech w piersiach krajobrazów. Będę miał okazję odwiedzić miejsca, które są nie tylko fascynujące z naukowego punktu widzenia, ale także pełne inspiracji ze świata Star Treka oraz innych legendarnych miejsc w uniwersum Elite Dangerous. Podczas tej podróży będę odkrywać niesamowite mgławice, systemy planetarne oraz ruiny i obiekty związane z obcymi cywilizacjami. Czeka mnie także czas odpoczynku w wybranych systemach, by zebrać siły na kolejne etapy tej fascynującej podróży.
Plan Ekspedycji
• Start: 1 czerwca 2025 roku
• Czas trwania: 3 lata (36 miesięcy) z miesięcznymi przystankami w wybranych systemach na 7 dni odpoczynku
• Zasięg statku: 80 kly
• Codzienny czas gry: 2 godziny dziennie (ekspedycja dostosowana do mojego rytmu) • Wielkość wyprawy: Przemierzę galaktyki, odwiedzę zarówno klasyczne, jak i nieznane miejsca w uniwersum Elite Dangerous, a także miejsca inspirowane światem Star Treka.
Miejsca, które odwiedzę:
• Ngc 1300 – galaktyka spiralna z niezliczonymi gwiazdami
• Kepler-186f – planeta, która mogłaby być domem dla obcych form życia
• Trifid Nebula i Orion Nebula – niesamowite mgławice
• Zeta Alpha II i Zeta Alpha (Star Trek) – starożytne ruiny i ślady cywilizacji
• Barnard’s Loop – przełomowe miejsce w badaniach gwiazd
• Pleiady i Omega Centauri – wybrane miejsca do odkryć galaktycznych
• Sagittarius A – centrum naszej galaktyki • Ruiny Voyagerem – odległa wyprawa śladami pierwszych misji kosmicznych
Celem mojej wyprawy jest zgłębienie tajemnic, które galaktyka ma do zaoferowania. Podczas tej podróży będę badać struktury gwiazdowe, formowanie się nowych planet, odkrywać historyczne ruiny, a także poszukiwać niezwykłych zjawisk w przestrzeni. Do najważniejszych aktywności należą:
• Eksploracja nieodkrytych planet i mgławic
• Zbieranie próbek i danych naukowych
• Poszukiwanie technologii pozostawionej przez obce cywilizacje
• Badania nad formowaniem gwiazd i układów planetarnych
• Odpoczynek w wybranych systemach, by nabrać sił na kolejne etapy • Fotografowanie niezwykłych krajobrazów kosmicznych i momentów, które zapadną mi w pamięci
Podróż przez odległe zakątki galaktyki, a także do innych galaktyk, będzie nie tylko wyzwaniem, ale także źródłem niezliczonych odkryć. Ekspedycja zabierze mnie do nieznanych wcześniej miejsc, gdzie unikalne obiekty – w tym czarne dziury, mgławice, czy pole grawitacyjne wokół gwiazd – będą czekały na badania.
Oto pierwszy rok ekspedycji „Stellarum Terminus” (czerwiec 2025 – maj 2026):
⸻
CZERWIEC 2025
Start: Shinrarta Dezhra
• Data: 1 czerwca
• Aktywność: Przygotowanie do wyprawy, test systemów, start w kierunku Formidine Rift.
• Uwagi: Shinrarta to dom pilotów elity – symboliczny punkt wyjścia.
Skoki w czerwcu: ~55 skoków (4–5 dni eksploracji), kierunek: Perseus Arm.
1–7 lipca – odpoczynek w Eagle Nebula (Zunuae XR-H d11-102)
• Opis: Rozległa mgławica w klasycznym kształcie orła.
• Aktywności: Zdjęcia z wnętrza mgławicy, lądowania na ciemnych księżycach z widokiem na mgławicę.
⸻
8–24 lipca – Etap 2: Eagle Nebula → Bubble ( LHS 3006 / system docelowy)
• Opis: Bezpieczny powrót do zamieszkałych rejonów.
• Trasa: Przez systemy wypadowe ekspedycji, np. Skaudai VE-R b49-0.
• Skoki: ok. 45 skoków
• Uwagi: Możliwość ostatnich zdjęć i skanów planet po drodze.
25–30 lipca – Przerwa końcowa (stacjonarnie w Bubble)
• LHS 3006
• Czas na zamknięcie wyprawy, sprzedaż danych, napisanie raportu i odpoczynek.
⸻
Zamknięcie wyprawy:
• Czas trwania: 36 miesięcy (czerwiec 2025 – lipiec 2028)
• Łączna liczba przystanków miesięcznych: 36
• Łączna liczba planowanych dni przerw: 252 (7 dni miesięcznie + 5 końcowych każdego miesiąca)
• Uwzględnione:
• Mgławice, anomalie, miejsca z uniwersum Star Treka
• Punkty historyczne
• Ziemiopodobne planety i czarne dziury • Ciekawe miejsca do zdjęć i odkryć
To, byłoby na tyle. Gratuluję wytrwałym dotarcia do tego punktu :
Oczywiście będę wrzucał aktualizacje z trasy, ze startu, każdego checkpointu i innego wartego uwagi miejsca, by nie było, że coś pominąłem, ale też dla upamiętnienia tej wyprawy. Po powrocie raczej zajmę się już konkretniej innymi aktywnościami.
Wszystko możemy, ale nic nie musimy - Witamy w ED
Do zobaczenia gdzieś tam, gdzie nie dotarł żaden człowiek....
Używany, w pełni sprawny. Przepustnica z usuniętym punktem "centralnym". W zestawie drukowany 3D "napinacz" do sprężyny joysticka nieco ją utwardzający.
Sprzedam bardzo mało używany zestaw Thrustmaster T.16000M FCS plus mod do przepustnicy Panzer V3 Slider Mod (jeszcze nie montowany)
HOTAS w bardzo dobrym stanie w ostatnim miesiącu gwarancyjnym większość czasu przeleżał czekając aż wezmę się za Elitkę, a jak już się wziąłem to...zamówiłem zestaw Gladiatorów :p
Sprzęt porządny szczególnie z modem na przepustnicy.
Napisane przez: gromowladny - 02.04.2025, 17:41 UTC - Forum: Pchli targ
- Brak odpowiedzi
o7 Husarze,
W celu uzyskania środków finansowych niezbędnych do nabycia aktywa o wyższej wartości, dokonuję sukcesywnej sprzedaży poszczególnych zasobów. Proces ten ma na celu zapewnienie odpowiedniego poziomu finansowania zakupu oraz optymalizację struktury posiadanych aktywów. - tyle mi chatgpt podpowiedział, a cel szczytny bo złożenie w miarę sensownego PC.
Sprzedaję przenośną konsolę na windows 11, konsolka typu Steam Deck - tylko większa, mocniejsza i na windowsie. Działa na niej w zasadzie wszystko to co pójdzie na systemie - ja grałem w Horizon zero dawn, elitkę, kingdom come deliverance, kilka ton różnych indyków oraz starszych jrpg, oraz przeróżne emulatory - dobry patent na podłączenie pod tv i retro party w TANKI (battle city) !
Konsolka posiada zamontowane szkło hartowane, w bardzo dobrym stanie.
Dodatkowo mam do niej kartę microsd 512gb - przydaje się na wrzucenie kilku ton mniejszych starszych gierek, oraz mini klawiaturę i myszkę na bluetooth - przydatne.
Co do zakresu który nas interesuje - Czy działa Elitka? Działa. Da się grać? Da się
Da się grać na samej konsolce - przy użyciu kontrolerów - działanie bardzo podobne jak do gry na konsolach lub na padzie podłączonym do PC. Da się również grać mając podłączone wszelkie hotasy i być podłączonym do zewnętrznego monitora - niestety z uwagi na moc sprzętu na moim monitorze (3440x1440) nie działało już tak wspaniale.
Mam problem z sygnaturą z imbir. Wszystko sie ładnie wygrywa, ale rozmiar sygnatury jest przesadny. Jak to dobrze ustawić? Podejrzewam, że coś robię źle
Napisane przez: -PAQ- - 15.03.2025, 14:55 UTC - Forum: Pchli targ
- Brak odpowiedzi
-SOLD-
Sprzedam używany smartfon SAMSUNG GALAXY Z FOLD4 SM-F936B (512 GB)
Telefon ma kilka latek, ale wygląda i działa jak nowy. Niedawno serwisowany, ze 180-dniową gwarancją serwisanta (mam papiery).
Jako że mieszkam w UK, to siłą rzeczy oferta skierowana jest głównie do tutejszych "lokatorów", niemniej mogę też sprzedać do PL, z zastrzeżeniem że sprzęt będzie dostępny dopiero w terminie tegorocznego HussCon'u, chyba że kupujący weźnie na siebie koszty wysyłki i opłat.
Napisane przez: XaZ - 17.02.2025, 09:14 UTC - Forum: Pchli targ
- Brak odpowiedzi
Sprzedam monitor jak w tytule cena 1500 zł możliwość lekkiej negocjacji. Preferowany odbiór osobisty: Bytom
Monitor mam u siebie jakieś 6 lat kupiłem większy a na tego niestety nie mam miejsca osoby chętne zapraszam na Priv Discord (zdecydowanie szybciej odpowiem)/dm specyfikację da się znaleźć w necie. Sprzęt w oryginalnym kartonie.. niestety nie zrobiłem zdjęć przed spakowaniem.
Ciągle uczę się walki z Thargoidami. Trudny temat, przynajmniej dla mnie. Znalazłem bardzo fajny system, w którym można wygodnie zaparkować lotniskowiec, i gdzie bardzo łatwo wszcząć bójkę z interceptorami. System nazywa się Pleiades Sector HR-W D1-42. Niestety jest niezamieszkały, więć nie ma w nim beacona nawigacyjnego, któy ułatwia skanowanie źródeł sygnałów w systemie.
Ale ma pewną zaletę. W tym systemie zaparkowany jest na stałe megastatek "Messenger". Można na nim spokojnie zrobić sobie bazę (jeśli nie masz lotniskowca). Messenger orbituje bezpośrednio główną gwiazdę systemu. Wokół messengera, w zależności od momentu, jest od 10 do nawet 40 sygnałów thargoidzkich. Odległość maksymalnie 2-3 sekundy świetlne od megashipa.
Skanuje się je bardzo sprawnie, tak jak pokazałem na filmiku. Znalezienie np. Bazyliszka jest potem dziecinnie proste. Posługujecie się zasadą:
sygnał threat 5 - Cyklop (lub skauty)
sygnał threat 6 - Bazyliszek (lub same skauty, lub skauty i Cyklop)
sygnał threat 7 - Meduza (lub same skauty, lub skauty i Bazyliszek)
sygnał threat 8 - Hydra (lub same skauty, lub skauty i Meduza)
Czasami w sygnale nie ma nic - tzn. jest na przykład sensor thargoidzki, albo kilka zniszczonych statków. Wtedy też opuszczamy instancję i szukamy następnego sygnału.
Pokazuje na filmiku poszukiwanie Bazyliszka. Badam po kolei trzy sygnały poziomu 6. Wpadam do instancji. Jeśli widzę skauty - uciekam spiralą i skok w nadprzestrzeń. I następny sygnał poziomu 6. Przy trzeciej próbie znajduję sympatycznego Bazyliszka. Nie pokazuję tego na filmiku, ale zabijam go i lecę przeładować amunicję na lotniskowiec. Bardzo łatwo i szybko znaleźć tutaj dowolnego Interceptora.
Przy okazji z systemu jest jeden skok (15,7 LY) do Asterope, które uznawane jest za najlepszy system do polowania na Thargoidy w grze (wg AXI). Ale system jest zawsze pełen, więc lotniskowcem tam nie wskoczysz.
Napisane przez: bahasso - 19.01.2025, 15:25 UTC - Forum: Pchli targ
- Brak odpowiedzi
hej,
odebrałem od kolegi taką oto starowinkę, jeżeli chcesz polatać na joyu, a masz ograniczony budżet,
proszę bardzo joystick za 50 zł.
Odbiór osobisty Wrocław, lub paczkomat
zdjęcia faktycznego egzemplarza dodam później, zakurzony w dobrym stanie
Napisane przez: Detson - 13.01.2025, 20:01 UTC - Forum: No Man's Sky
- Brak odpowiedzi
Witajcie Husarze Podróżnicy!
Oto przed Wami linia produkcyjna dla urządzenia Stasis Device (Urządzenie Bezruchu). Jest to najdroższe "urządzenie" w tej grze, jeden egzemplarz kosztuje nieco ponad 15 mln jednostek. Oczywiście do niczego ono nie służy, można je tylko sprzedać w Galaktycznym Terminalu Handlowym. Teraz będziecie mogli łatwo je wyprodukować, dzięki zbudowanej przeze mnie linii produkcyjnej składającej się z kilku baz, usytuowanych w różnych systemach gwiezdnych. Do skorzystania z nich potrzebna będzie Wam wiedza o glifach uruchamiających Portale na planetach. No i oczywiście niezbędna jest też wiedza o produkcji (syntezie) materiałów w No Man's Sky, wszystkie potrzebne Wam schematy odblokujecie za Nanity w Kosmicznej Anomalii. Tych wszystkich którzy cierpią na nieustający brak Nanitów zapraszam do Husarskiej Farmy, tam znajdziecie ich tyle że wystarczy do 10-ego pokolenia: Husarska Farma Nanitów*
Większość materiałów do produkcji Stasis Device pozyskacie całkowicie za darno z moich baz, w dwa typy materiałów musicie się zaopatrzyć sami. Są to: Magno-Złoto oraz Aron, są one dostępne do zakupu w Galaktycznym Terminalu Handlowym na wybranych Stacjach Kosmicznych. Stwierdziłem więc że nie ma potrzeby produkcji tych materiałów. Niestety do bonusów i rabatów które otrzymujemy na Stacjach Kosmicznych nie zalicza się Terminal Handlowy, będziemy więc zmuszeni zapłacić pełną cenę za te materiały. Gdzie je znaleźć? Pomoże Wam w tym lista Stacji Kosmicznych umieszczona w wątku: Stacje Kosmiczne*
Ilość wyprodukowanych Stasis Device w ciągu "jednego cyklu" wynosi 32 sztuki. Oznacza to że możecie zarobić na tym około 499 mln jednostek. Pełny zysk będzie po odjęciu ceny materiałów które musimy kupić czyli: Magno-złoto oraz Aron. Ceny obydwu materiałów wahają się w granicach: 27 000 - 46 750 jednostek. * - pod nazwami kryją się linki do odpowiednich wątków na forum
Lista baz w których zbierzecie darmowe komponenty do Stasis Device: Bazy wydobywają więcej niż potrzeba do syntezy, nadmiarowe materiały są własnością zbieracza
1 - Kopalnia Kobaltu
Tu zbierzecie Kobalt oraz z umieszczonej w tej bazie Rafinerii także gaz, Sulfuryn
Po wylądowaniu w bazie skorzystajcie z Teleportu, dotrzecie na poziom na którym znajdują się zbiorniki z Sulfurynem.
Aby zebrać Kobalt należy zejść poziom niżej lub skorzystać z drugiego teleportu.
Koparki i magazyny są dość daleko ale stąd jest przepiękny widok, dlatego tutaj postawiłem budynek z Terminalem.
Obok stoją dwa silosy, wystarczy do nich podejść żeby zebrać Dioksyt.
Gdyby ktoś chciał z bliska zobaczyć kopalnię, proszę użyć Teleportu.
Kopalnia jest dość daleko, postawiłem więc tutaj most teleportacyjny, niestety nie zawsze działa prawidłowo.
W razie awarii trzymajcie się rur transportowych, nie zabłądzicie.
Adres: 6127 FAA3 3C5A 5 - Bio Farma
Końcowy element Linii Produkcyjnej, tu wyprodukujecie Wasze Stasis Device.
Dodatkowo tutaj pozyskacie resztę roślin niezbędnych do produkcji.
Są tu także umieszczone Rafinatory do syntezy półproduktów.
Cyfry i litery podane w adresach należy przełożyć na znaki Portalu zgodnie ze wzorem:
Lub skorzystać z tej strony internetowej: No Man's Sky Portals Decoder
ProdukcjaStasis Device
Do produkcji Stasis Device będziemy potrzebować następujące półprodukty: Irydezyt, składający się z: Magno-złoto, Aron, Grantyn
Procesor Kwantowy, składający się z: Obwód drukowany, Nadprzewodnik
Komora Kriogeniczna, składająca się z: Żywe szkło, Kriopompa
Zbieramy materiały po kolei ze wszystkich baz, dla najlepszego efektu rozpoczynając i kończąc w bazie Bio-Farma.
W trakcie musimy udać się na niewielkie zakupy, po Magno-złoto oraz Aron. Znajdziemy je na Stacjach kosmicznych w systemach: Magno-złoto
System Riditonha adres: 116A FD95 6219
System Igarinov VII adres: 1139 9680 17C1
System Esalvir VI adres: 10A2 FD95 7218 Aron
System Uyishang adres: 1055 FD95 6218
System Eyugans-Egze adres: 1100 9680 17C1
System Neidar-Idnin XI adres: 111B FAA3 3C5A
Jednorazowo kupujemy po 32 sztuki każdego materiału. Taka jest dzienna przepustowość linii produkcyjnej. Uwaga:
Kolejność zbierania oczywiście nie musi być taka jak numeracja baz, to nie ma znaczenia.
Jednak w przypadku Bio Farmy najbardziej efektowne będzie zebranie najpierw: Brzeczki Szronowej oraz Miąższu kaktusa, podzielenia ich i wrzucenie do rafinatora.
Po pierwszym uruchomieniu rafinatorów możemy wrócić do zbierania, gdy skończymy, rafinatory też powinny już wszystko przerobić.
To pomoże oszczędzić Wam nieco czasu.
Po wylądowaniu w Bio-Farmie w pierwszej kolejności udajemy się do rafinatorów.
Umieszczamy w nich Kobalt, oraz Miąższ kaktusa.
Oto proporcje: Kobalt
Przygotowujemy i wrzucamy do rafinatora paczkę 3200j. Czas rafinacji: 9 minut Brzeczka Szronowa
Przygotowujemy i wrzucamy do rafinatorów 4 paczki po 1600j. Czas rafinacji: 20 minut Miąższ kaktusa
Przygotowujemy 4 paczki po 2000j, piąta to 1600j. Czas rafinacji: 4 + 6 minut
Po rafinacji, Węgiel który otrzymamy będziemy musieli potem przełożyć do pól wejściowych Rafinatora żeby otrzymać Skoncentrowany węgiel.
Należy również przygotować następujące składniki, w ilości 64 sztuk. Są to: Kondensat termiczny, Wzbogacony węgiel oraz Sól azotu.
Synteza półproduktów (wszystko poniżej syntezujemy po 32 sztuki):
Irydezyt
Ze Zjonizowanego kobaltu i Dioksytu syntezujemy Grantyn.
Następnie z Grantynu, Magno-złota oraz Aronu syntezujemy Irydezyt
Procesor Kwantowy
Z Solanium i Kryształów szronu syntezujemy Kondensator Ciepła
Z Miąższu kaktusa i Gwiezdnej bulwy syntezujemy Poliwłókno
Z Kondensatora Ciepła i Poliwłókna syntezujemy Obwód drukowany
Z Kondensatu termicznego i Soli azotu syntezujemy Półprzewodnik
Z Półprzewodnika i z Wzbogaconego węgla syntezujemy Nadprzewodnik
Z Obwodu drukowanego i Nadprzewodnika syntezujemy Procesor kwantowy
Komora Kriogeniczna
Z Faecium i Korzenia gamma syntezujemy Smar
Ze Szkła i Smaru syntezujemy Żywe szkło
Ze Wzbogaconego węgla i Soli azotu syntezujemy Gorący lód
Z Gorącego lodu i Kondensatu termicznego syntezujemy Kriopompę
Z Kriopompy i Żywego szkła syntezujemy Komorę kriogeniczną
Z Irydezytu, Procesora kwantowego oraz Komory Kriogenicznej syntezujemy Stasis Device (Urządzenie bezruchu)
Napisane przez: Marian CK - 31.12.2024, 09:04 UTC - Forum: Pchli targ
- Brak odpowiedzi
Witam, sprzedam swojego Steam Decka, wersja LCD 256GB, kupiony w kwietniu z oficjalnej dystrybucji Steam jako certified refurbished. Gwarancja producenta do kwietnia 2025 roku. Stan idealny, od nowości nałożone szkło na ekran, silikonowe etui oraz nakładki na analogi. Sprzedaję pełny zestaw, z oryginalnym etui podróżnym oraz ładowarką. Wysyłka w oryginalnym opakowaniu. Ewentualnie odbiór osobisty Kielce. Cena zestawu to około 1700 zł, oddam za 1200. Wystawione również na olx, gdyby ktoś chciał kupić w ten sposób z przesyłką https://m.olx.pl/970878375/?bs=olx_pro_listing
Jeśli ktoś jest na poważnie zainteresowany to piszcie do mnie, na pewno jakoś się dogadamy
Teleskop sprzedaje mój Tato, dostał go w prezencie na 70-te urodziny, ale niestety jest za duży, żeby był zamontowany u niego na stałe, a rozłożenie/złożenie zajmuje około 40 minut. Teleskop więc raczej do zamontowania na stałe w ogrodzie czy na tarasie.
Użyty dosłownie 2 razy, więc praktycznie jak nowy. Tylko do odbioru własnego - woj. opolskie.
Sumaryczna wartość takiego zestawu to 2767 zł.
Cena sprzedaży: 2200 zł, czyli ponad 20% taniej niż w sklepie. Cena nie jest do negocjacji.
Po długim planowaniu, zbieraniu informacji i zasobów doszliśmy z Cmdr Danielem de Moyą do wniosku, że najwyższy czas wyruszyć z misją eksploracyjną na pogranicze dwóch regionów Drogi Mlecznej: Hawking's Gap i Norma Expanse. Naszym głównym celem jest zbadanie, czy w tym konkretnym miejscu występują jakiekolwiek ślady Guardian.
Guardianie to nie tylko rasa obcych. To "nostro uomo" - "nasz człowiek", ponieważ pomagają ludzkości w walce z Thargoidami, w eksploracji Drogi Mlecznej (kto nie uwielbia FSD boostera?) oraz stale są źródłem udoskonalania naszej technologii. Dlatego nasza wyprawa nosi nazwę...
EKSPEDYCJA NOSTROMO
Ideą wyprawy jest zbadać ich obecność w regionach, w których jeszcze ich nie odkryliśmy. Zakładamy, że ukrywają się w Hawking's Gap, ponieważ ten region jest otoczony przez inne regiony, gdzie Guardiańskie Struktury i Ruiny są powszechne.
KIEDY?
28.12.3310 o godz. 13:00 UTC (14:00 czasu polskiego) - START w systemie HR 8444, wyznaczony fleet carrier: [TWH] Siewca Pogardy G3J-12N
CZAS TRWANIA
Do 30.01.3311, aby wrócić przed kolonizacją.
Skrócony plan wyprawy:
Start: 28.12 ze Stolicy Husarii, następnie podróż z 3 postojami na badania, egzobiologię i eksplorację w potencjalnych miejscach występowania Guardian
Miejsce docelowe: Pueliae Nebula - w tych okolicach występują Bark Mounds, które można znaleźć w każdym z miejsc, gdzie występują również Brain Trees, a te jak wiadomo są wskaźnikiem do istnienia Guardiańskich ruin i struktur. Wiadomo również, że rasa ta lubi osiedlać się w okolicy mgławic.
Powrót: 3 postoje na badania, egzobiologię i eksplorację, następnie przybycie z powrotem do systemu startowego - HR 8444 dnia 30.12.3311
W programie między innymi:
wyścigi terenowe SRV (znajdziemy jakąś fajną planetę lub księżyc i urządzimy tam tor)
dogfighty (dla chętnych urządzimy walki 1 na 1, 2 na 2 itp., nawet wszyscy przeciwko wszystkim) statkami Sidewinder
konkurs fotograficzny o najlepszego screena z wyprawy
Nie jesteśmy pewni czy cokolwiek znajdziemy, ponieważ galaktyka jest ogromna. Pewni natomiast jesteśmy czego innego - dobrej zabawy we wspólnym gronie, ponieważ eksploracja i egzobiologia to jest jedna z tych rzeczy w Elite, która zawsze wychodzi (łącznie z miliardami zysków) . Zapraszamy absolutnie wszystkich. Jeżeli nie macie wiedzy w eksploracji i egzobiologii - nie szkodzi. Będziemy do waszej dyspozycji. Fleet carrier posiada wszystkie niezbędne usługi, także śmiało możecie dokować wszystkimi swoimi statkami.
I najważniejsze: na wszystkich dowódców w barze Siewcy Pogardy zawsze czeka kufel zimnego sfermentowanego soku z prawdziwych (nie syntetycznych!) kiszonych ogórków. Receptura tego trunku ma podobno ponad 1000 lat.
Dołącz do naszej husarskiej ekspedycji! Ruszaj z nami w nieznane!
z husarskim pozdrowieniem Cmdr Martin Littlemayor Cmdr Daniel de Moya