Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.

Użytkownik
  

Hasło
  





Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

Statystyki
» Użytkownicy: 3,420
» Najnowszy użytkownik: azzaval
» Wątków na forum: 6,152
» Postów na forum: 138,148

Pełne statystyki

 
  [TWH24] 20 23 03 02
Napisane przez: Rusałka - 03.02.2023, 19:06 UTC - Forum: TWH24 - Odpowiedzi (19)

23 20 03 02 

70% procesu.... 

Pobieranie danych w trakcie... 

WYSTĄPIŁ NIEZNANY BŁĄD


VOD - TWITCH - PODPOWIEDŹ
https://www.twitch.tv/videos/1727121784



Wydrukuj tę wiadomość

  Jak zapolować na Orthrusa i zdobyć próbki jego tkanki
Napisane przez: Mathias Shallowgrave - 25.01.2023, 23:30 UTC - Forum: Instytut Kartografii i Ksenobiologii - Brak odpowiedzi

Po kilkunastu próbach, metodą prób i błędów wreszcie udało mi się tego dokonać!

Użyłem to tego statku, który sam zaprojektowałem - również metodą prób i błędów Smile Jest to maszyna, która świetnie spełni swoje zadanie.

BUILD NA ORCĘ: https://s.orbis.zone/lpw3

Jak to zrobić?

  1. Przejdź do dowolnego systemu ze stanem Thargoid Alert (filtr stanu systemu na mapie wokół maelstromów).
  2. Szukaj NHSS Threat 4.
  3. Po dropnięcu będzie tam Thargoid Probe albo nic. Po krótkim czasie pojawi się Orthrus.
  4. Jeśli w instancji jest Probe, Orthrus ją zabierze i spróbuje wyskoczyć. Jeśli nic tam nie ma, zostawi Thargoid Sensor.
  5. W każdym razie, po usłyszeniu komunikatu o anomalii, włącz Silent Running. Moja Orca spokojnie wytrzyma w SR przez cały czas akcji, ale będziesz musiał zrzucić kilka Heat Sinków.
  6. Bądź czujny i natychmiast umieść statek ZA interceptorem, wypuszczając przy tym na niego wszystkie Research Limpety. Uważaj na wyziew kaustyczny, który pozostawia!
  7. Trzymaj się za nim, aż cię zauważy (to raczej gwarantowane) i kiedy to zrobi, podleć przed niego, tak aby było trudniej mu wyskoczyć (blokuj go). Potrzebujesz wystarczająco dużo czasu, aby twoje limpety wyrwały próbki tkanki biomechanicznej.
  8. UWAŻAJ NA IMPULS! Użyj neutralizatora, aby mu zapobiec! W przeciwnym razie nie uda ci się. Również uważaj na uszkodzenie kaustyczne.
  9. Kiedy limpety skończą pracę, zignoruj interceptora i czekaj, aż dostarczą próbki. Nie wszystkie limpety mogą taką próbkę dostarczyć. Prawdopodobnie będziesz już w tym czasie atakowany przez wsparcie, które wezwał, jak również będziesz miał uszkodzenie kaustyczne, które będą wyżerać twój hull. Użyj limpetów Decontamination i naprawczych, a następnie ucieknij z łupem. 

Statek, który zaprojektowałem na tę okazję, łatwo wytrzyma to wszystko. W pierwszej udanej próbie (która nie była najładniejsza Biggrin ), straciłem tylko 30% kadłuba, więc było jeszcze  sporo miejsce na błędy Smile

Powodzenia!

[Obrazek: 1674689759986-png.342940]

Wydrukuj tę wiadomość

  Biały Karzeł - wyrwanie się - tips
Napisane przez: thyrfing krk - 12.01.2023, 18:33 UTC - Forum: Instytut Kartografii i Ksenobiologii - Odpowiedzi (5)

Witam wszystkich, chciałbym się podzielić dzisiejszym doświadczeniem, niechcący zawadziłem o Białego Karla i jak to bywa nie chciał wypuścić. Jako że byłem długo na exploracji walczyłem zażarcie. Na YT oglądem długo jak inni też walczyli z różnym wynikiem. 

Co odkryłem - jeśli podczas gry przerwiesz proces w Windowsie zaczynasz w tym samym miejscu, w moim przypadku zaraz jak mnie Biały Karzeł pochwycił z taką samą ilością Heatsinkow i bez uszkodzeń jak na dzień dobry a potrm wiecie taki dzień swiastaka, męczyłem się prawie godzine by się wyrwać i się nie udało. 

Drugie odkrycie -  w menu w help wejdzi w nową opcje  od Fronitera odnośnie utkniecia na planecie. U mnie zadziało, zresetowało mój punkt startowy w danym obszarze czyli Biały Karzeł był daleko odemnie a moje dane bezpieczne.

Może komuś się przyda ta sztuczka jak będzie w sytuacji bez wyjścia, mnie przede wszystkim nauczyła szacunku do tego typu Planet.

Wydrukuj tę wiadomość

  Ekspedycja NOWA ZIEMIA
Napisane przez: MistyPL - 03.01.2023, 07:19 UTC - Forum: Instytut Kartografii i Ksenobiologii - Odpowiedzi (77)

EKSPEDYCJA "NOWA ZIEMIA" 3309


[Obrazek: awvUHTH.png]

Komandorzy i Komandorki!



    Wzrastające zagrożenie atakami Thargoidów spowodowało masową ewakuację ludności z niebezpiecznych sektorów. Aktualne raporty donoszą o znacznym przeludnieniu części systemów uważanych jeszcze za bezpieczne. Ale brakuje nam już miejsca !  Została więc podjęta inicjatywa w celu  znalezienia nowych, zdatnych do zasiedlenia planet które zagwarantują bezpieczną kolonizację i przetrwanie ludzkości nawet w przypadku porażki w wojnie Thargoidzkiej.


 Nasi Piloci wytrwale walczą z niezrozumiałą agresją obcej cywilizacji ale musimy zabezpieczyć przetrwanie naszej rasy.


[Obrazek: 52602499027_df56e72b48_c.jpg]
      Zagrożenie zostało zauważone przez Hetmana Skrzydlatej Husarii. Mathias Shallowgrave kierując się troską o dobrostan ludności zalecił podjąć działania prewencyjne. W związku z tym Cmdr MistyPL oraz Cmdr Zor1al  opracowali  plan wyprawy w celu odnalezienia i zbadania możliwości kolonizacja w najdalszych regionach naszej Galaktyki. Nawiązali oni kontakt ze mało znanym Magnatem Handlowym Cmdr Kazimierzem Boskim który podjął się sfinansowania wyprawy z własnych środków. Został on również mianowany Kierownikiem Wyprawy i osobiście poprowadzi Ekspedycję.

   Pachnący jeszcze lakierem nowiutki Carierr [TWH] Boski Penetrator jest aktualnie przygotowywany do załadunku paliwa  systemie Miquit  - Jael Orbital
Zapraszamy  pilotów do pomocy w załadunku. Cena skupu Trytu jest nader obiecująca!!!

[Obrazek: 52603423110_1da55c9f43_c.jpg]

Cmdr Kaziu Boski obiecał wyposażyć Lotniskowiec we wszystkie udogodnienia włączając w to możliwość zakupu statków eksploracyjnych, modułów górniczych i badawczych na miejscu.
 Do dyspozycji każdego pilota będzie wygodna kajuta z własną łazienką, pełne wyżywienie  i darmowe drinki w Barze oraz 10 miejsc magazynowych na  pamiątki z podróży.

Patronat nad wyprawą objął osobiście HETMAN Skrzydlatej Husarii Cmdr Mathias  Shallowgrave. Będzie on niecierpliwie oczekiwał w swojej kwaterze na wyniki ekspedycji

[Obrazek: 52603004946_418b52ff88_c.jpg]


     Wyprawa będzie składała się z czterech etapów badających główne ramiona galaktyki.  Za pierwszy cel wybrano Ramię Perseusza. Kolejne będą opracowywane w miarę postępu ekspedycji. Głównym zadaniem Pilotów będzie poszukiwanie planet i księżyców które mogą zostać zasiedlone przez nasze zjednoczone narody, nasze rodziny i przyjaciół.
 Ale jednocześnie będziemy zbierać informację o obcych rasach i poszukiwać Galaktycznych Rekordów!




      Zapraszamy pilotów którzy są głodni odkryć i ciekawi nieznanych sektorów naszej Galaktyki do wysłania zgłoszenia uczestnictwa w wyprawie
 i stawieniu się na Lotniskowcu [ TWH ] Boski Penetrator w dniu odlotu.
 Nie ukrywamy. Misja będzie długa i trudna. Zapewniamy jednak pełną opiekę serwisów Lotniskowca który zapewni nam solidną bazę do eksploracji systemów.

      Dla uczestników przewidziano nagrody z których główną jest świetna zabawa  dla wszystkich a dla tych którzy wytrwają do końca i złożą raport z wyprawy:
  kubeczki z logiem Ekspedycji  oraz nagrody w kredytach za  odkrycie rekordów galaktycznych.
Pilot który zgłosi do EDSM największą ilość odkrytych planet ziemio-podobnych otrzyma dodatkowo klucz STEAM do gry EDO. ( nagrody będą dostępne po powrocie ekspedycji)

     Wyprawa będzie korzystać z własnego kanału na Discordzie, otwartym publicznie oraz z systemu raportowania odkryć.

Zgłoś się już teraz!  ( UWAGA REKRUTACJA JEST JUŻ ZAMKNIĘTA!)

https://forms.gle/oqo8RHN24AZE6jXeA

Pierwszy etap wyprawy skierowany jest na badanie Ramienia Perseusza z docelowym systemem   Nyoijaa QD-K d8-0 (Cloud One)

Mapa etapu pierwszego ekspedycji:

[Obrazek: 52600269680_a3797bb3c3_z.jpg]



Harmonogram skoków Lotniskowca [TWH] Boski Penetrator:
[Obrazek: 52634834633_16a31ba6f0_c.jpg]

bezpośredni Link do harmonogramu: https://flic.kr/p/2o9ipRC


TRYB GRY – Odyseja/ Horizon
Wyposażenie uczestnika ( oczekiwane)

1.       Statek eksploracyjny – do przeprowadzania wszelakich badań

2.       Statek górniczy – do pomocy przy tankowaniu

3. Uczestnicy powinni mieć uruchomione EDMC z podpiętym EDSM



Dodatkowe informacje:

  Mile widziane codzienne raporty ze zdjęciami w celu stworzenia Dziennik Misji. ( Wzór raportu)

Link do kanału Diskorda zostanie podany przed startem

 Zalecamy granie na grupie prywatnej KAZIK BOSKI w celu lepszej jakości zdjęć ale przy zachowaniu możliwości interreakcji

Lotniskowiec będzie obecny w danym sektorze według harmonogramu. Sposób eksploracji jest dowolny.

Zmiana harmonogramu możliwa o ile będzie konieczność bardziej szczegółowego badania jakiegoś odkrycia.




ZAPRASZAMY!!!
07 Cmdrs !!!

Wydrukuj tę wiadomość

  TWH Racing Division – Stanton Seven: ZAPISY
Napisane przez: Yautja - 17.11.2022, 10:25 UTC - Forum: Kantyna 12 Promili (SC) - Odpowiedzi (7)

W komentarzach w tym temacie proszę się zapisywać do pierwszej edycji TWH Racing Division – Stanton Seven.

Uwaga: Żeby łatwo wyłowić zapisy, proszę post-zgłoszenie tworzyć w szablonie: ZGŁOSZENIE - RSI handle, wtedy dodam nick do listy w pierwszym (czyli niniejszym) poście Smile

LISTA ZAWODNIKÓW:

1. HappyRusher
2. Gandzioss
3. AngerAsh
4. Scarlet_Yuri
5. Kuropatwa22
6. Magnum354
7. Nus-iK

czekamy na TWOJE zgłoszenie!

Wydrukuj tę wiadomość

  TWH Racing Division – Stanton Seven: ZASADY
Napisane przez: Yautja - 17.11.2022, 10:22 UTC - Forum: Kantyna 12 Promili (SC) - Brak odpowiedzi

TWH Racing Division – Stanton Seven

Zapraszamy wszystkich chętnych z polskiej społeczności Star Citizena do uczestnictwa w pierwszej serii wyścigowej organizowanej przez TWH!

Dokładny kalendarz wyścigów zostanie opublikowany po premierze patcha 3.18

Po premierze patcha 3.18 i pierwszych testowych przelotach organizator zastrzega sobie prawo do modyfikacji poniższych zasad.

Kolorem zielonym zaznaczone są zasady/założenia, które muszą zostać przetestowane po premierze patcha i dopiero wtedy przyjmą ostateczną formę.

Tyle tytułem wstępu.

Tory, które składają się na Stanton Seven (ich kolejność zostanie zaktualizowana po testowych oblotach):
1. Snake Pit, Clio
2. Icebreaker, Uterpe
3. Lorville Outskirts, Hurston
4. The Sky Scraper, ArcCorp
5. Miner's Lament, Grim HEX, Yela
6. Yadar Valley, Daymar
7. Caplan Circuit, Crusader

Rzut oka na tory: https://youtu.be/41tKsbIqGSg?t=112

ZASADY

1. Każdy tor, to jeden wyścigowy weekend. W sobotę uczestnicy będą odbywać treningi. Przez ustalony czas będą mogli pokonywać tor przez dowolną ilość okrążeń. Każdy uczestnik musi wziąć misję dla danego toru (trzeba mieć więc odblokowane już wszystkie tory) i po zakończeniu okrążenia wykonać screenshot, na którym będzie widać czas okrążenia. Po zakończeniu sesji treningowej zawodnik przesyła organizatorom screen z najlepszym osiągniętym wynikiem. Niedziela to sam wyścig. (Ilość okrążeń dla każdego toru zostanie opublikowana po testach. Tory mają średnio długość 10 km, ilość okrążeń będzie dobrana tak, by wyścig trwał mniej więcej 30 minut)
2. Zawodnicy mogą się zapisywać deklarując swoje uczestnictwo najpóźniej do tygodnia przed wyznaczoną datą pierwszego wyścigu. Zapisy zostaną zamknięte po zgłoszeniu się 20 zawodników lub na tydzień przed pierwszym wyścigiem, w zależności co nastąpi pierwsze. Zapisy w wątku: ZAPISY
3. Statki dopuszczone do wyścigów: M50 Interceptor, P-72 Archimedes (również w wariancie Emerald), Razor, Razor LX (lista może się zmienić po zmianie modelu lotu w 3.18)
4. Obowiązuje zakaz wykorzystywania uzbrojenia przeciwko innym uczestnikom wyścigów (najlepiej je zdemontować, żeby nie kusiło Wink, chociaż nie jest to obowiązkowe)
5. Wszyscy uczestnicy w trakcie wyścigu (nie ma takiego obowiązku w przypadku treningów), muszą być obecni na odpowiednim kanale głosowym (nazwa kanału do ustalenia) na Discordzie TWH i stosować się do poleceń organizatora. Nieobecność na kanale lub niestosowanie się do poleceń organizatora oznacza dyskwalifikację w danym wyścigu.
6. Punktacja w wyścigach: 
       1 – 25 punktów,
       2 – 18 punktów,
       3 – 15 punktów,
       4 – 12 punktów,
       5 -10 punktów,
       6 – 8 punktów,
       7 – 6 punktów,
       8 – 4 punkty,
       9 – 2 punkty,
       10 – 1 punkt.
7. Całą serię wygrywa zawodnik z najwyższą sumaryczną ilością punktów po zakończeniu ostatniego wyścigu. 
Nagroda za 1 miejsce w całym sezonie: Origin 325a z półrocznym ubezpieczeniem, 
[Obrazek: Origin325a.png]
nagroda za 2 miejsce: paczka czterech skórek dla statków Ghoulish Green,
[Obrazek: 4skins.png]
nagroda za 3 miejsce: skórka dla Aurory Invictus Blue and Gold.
[Obrazek: auroraskin.png]

Powyższe zasady mogą być zmieniane/uzupełniane najpóźniej do dwóch tygodni przed startem pierwszego wyścigu. Do tego czasu przyjmuję też wszelkie sugestie i uwagi Smile

Chętnie przyjmę też zgłoszenia wszelkich wolontariuszy od kamer po ochronę Smile

TWH Racing Division – Team!!
Uwaga! Zarząd TWH dał również zielone światło dla utworzenia zespołu, który będzie reprezentował barwy TWH w zewnętrznych wyścigach i podobnych eventach, np. Daymar Rally organizowane przez ATMO esports. W związku z tym pierwsza edycja naszego Stanton Seven będzie jednocześnie formą naboru zawodników do takiej drużyny TWH. Oczywiście, kluczowym warunkiem jest tutaj przynależność do organizacji TWH w Star Citizen w dowolnej randze z wykluczeniem rang Kadet i Affiliate.

Wydrukuj tę wiadomość

  Przepustnica - która lepiej się dogada z ED?
Napisane przez: ZORIAL - 08.11.2022, 09:20 UTC - Forum: Kontrolery do Elite: Dangerous - Odpowiedzi (3)

Cześć.
Temat tych sprzętów sie przewija często ale mam pytanie o porównanie tylko przepustnic,
konkretnie dwóch.

Thrustmaster Hotas Warthog Dual Throttles  czy Logitech X56 ?

joystick tym razem mnie nie interesuje (oś Z w joyu też mam). 
Chodzi tylko o przepustnice.
Która bardziej się nada do Elitki? Może ktoś miał porównanie/doświadczenia i może podzielić się swoimi uwagami.

Wizualnie bardziej odpowiada mi Warthog ale zastanawiam się czy nie ma tam problemów z adaptacją przełączników do ED.
Czy nie jest to zbyt wierna replika pod kątem konkretnego samolotu, a przez to nie tak uniwersalna, żeby wykorzystać np właśnie w ED.
A tu nasuwa się pytanie czy jednak da odpowiednią satysfakcję w użyciu z Elitką czy jednak lepiej dozbierać trochę kasy i kupić Virpila? A może Winwinga?
Warthog teraz jest dostępny za 999 pln.

Wydrukuj tę wiadomość

  Homeworld: Mobile
Napisane przez: ShiMan - 11.10.2022, 15:48 UTC - Forum: Pozostałe gry - Brak odpowiedzi

Stratosphere Games z Gearboxem stworzyli mobilną adaptację Homeworlda. Spodziewajcie się dzisiejszych "standardów", ale w znacznie mniejszej dawce. Dzisiaj ma ona premierę.

Linki:

https://play.google.com/store/apps/detai....nimbusgbx
https://apps.apple.com/pl/app/homeworld-...1533158785

Wydrukuj tę wiadomość

  [CP2077] CyberRoots Modular - bezproblemowa kolekcja 100 modów!
Napisane przez: Mathias Shallowgrave - 10.10.2022, 17:02 UTC - Forum: Pozostałe gry - Odpowiedzi (3)

CYBERROOTS MODULAR - Modularna kolekcja ponad 100 modów, do instalacji metaforycznym 1 kliknięciem. 

⚠️ UWAGA! Każdy moduł zawiera szczegółowe instrukcje instalacji!

Moduł nr 1 jest OBOWIĄZKOWY, bo bez niego nic innego nie będzie działać. Resztę modułów można sobie dobrać wedle uznania, aczkolwiek polecam zainstalować wszystkie 16, bo wtedy gra nabiera naprawdę nowego wymiaru. 

Instrukcje chwilowo są niestety tylko po angielsku, ale myślę, że z Google Translate spokojnie można sobie poradzić.

Link do Modułu 1 Arrow https://next.nexusmods.com/cyberpunk2077...ons/iyomov

Reszta modułów podlinkowana jest na powyższej stronie. 

Miłego modowania Smile

Wydrukuj tę wiadomość

  [DREWNO/ŻELAZO] Jak efektywnie farmić
Napisane przez: FiXERk - 15.09.2022, 07:46 UTC - Forum: Poradniki - Brak odpowiedzi

...uff, co za noc... śniło mi się, że Utor najechał Taern... a może to nie był sen? ...gdzie ja jestem? Czy to Kemenak? (...) A co z moją ojczyzną? ...muszę zająć czymś myśli; drewno i żelazo to jedyne na czym się znam - od małego pomagałem ojcu tworzyć strzały... dlatego zostałem też łucznikiem! Ale potrzebuje miejsca by zbierać, tworzyć i myśleć jednocześnie... Czas zbadać okolicę!

Siemaneczko!

Jeśli już dotarliście do Kemenak to wiecie, że jest tu sporo zleceń, które pomogą rozbudowywać Naszą gildię - dziś obiorę na cel zadanie u "sekretarza" Pierwszego Kolda - lecimy! Ten jegomość znajduje się w tej lokacji:

[Obrazek: 0f9aabbd2016b.png]

Wbijamy do środka wywarzając drzwi razem z futryną i podchodzimy w stronę okazałego tronu, by zagadać postać po prawej jego stronie: "
miałbym pytanie" - odbąkujemy, po czym tor rozmowy kierujemy w stronę desek! Otrzymujemy zlecenie, które brzmi: "Zabij: Arcyłotr"!

Ochoczym krokiem kierujemy się za mury Kemenak, mijamy namiot Konwojenta i sprytnie tańcząc pomiędzy niedźwiedziami wspinamy "północną ściężką" w "góry koldów"

Gdy przejdziemy do kolejnej lokacji naszym celem staje się "Grań"!

[Obrazek: a9a7579cfc2c3.png]

Dalej nie obędzie się bez walki - mamy tutaj bowiem kilku orków; w moim przypadku te agresywne grupy to: "
1" Górski Uruk, oraz "3" składająca się z Górskiego Orka Szamana i dwóch Górskich Uruków! W moim przypadku to koniec walk - pozostaje wściubić nos do jaskini...

Tutaj znajduję się przeciwnik:
Arcyłotr, który pojawia się w losowej pozycji, oraz Ruda Żelaza po prawej stronie "krypty"! 

Grupa do pokonania to: 2x łucznik i 1 żólnież po ok 3k HP! 

[Obrazek: ae9ab6ecffb40.png]

Pokonujemy przeciwnika i wydobywamy żelazo, które kopie się całkiem szybko po 3-5 samorodków! gdy już zapełnimy plecak wracamy do Kemenak tą samą drogą!

PS:
To ile żelaza jesteśmy w stanie uzbierać zależne jest od tego ile mamy miejsca - waga jednej sztabki to [20] co pozwoli Wam na jednorazowej wyprawie zebrać nawet 36-38 jednostek tego surowca, jeśli oczywiście posiadacie konto premium!

W mieście Koldów po pierwsze oddajemy zlecenie u "Sekretarza", aby uruchomić zegar odliczający czas do kolejnej szansy na drewno!

Ten czas to: 15 min!

Co oznacza, że robiąc zlecenie w miarę regularnie jesteśmy w stanie wyciągnąć ~180 desek na godzinę... niestety, jest jedno ale... a nawet dwa... poza "drewnianym skarbem" nie otrzymujemy ani złota, ani też doświadczenia! Jednak posiadamy troszkę surowców potrzebnych Nam oraz Naszym kompanom z Gildii!

Co z żelazem? Wymienimy je u Dillega, to ten kold pod żurawiem na samym środku placu (po prawej od depozytu)! Używacie dialogu "Mógłbyś coś dla mnie przerobić?" i znajdujecie odpowiednią linijkę tekstu! Pamiętajcie tylko, że musicie mieć miejsce w ekwipunku aby móc "zebrać" przetopioną rudę!

[Obrazek: da84514bda971.png]

Ja w tym rajdzie zebrałem
38 rud żelaza co dało mi równo 19 żelaza, do tego doszły oczywiście deski ze zlecenia w liczbie 60!

Całkiem nieźle jak na ok. 23-minutową eskapadę!  

Dzięki za uwagę i pozdrawiam!

Wydrukuj tę wiadomość

Exclamation [Ważne] Targowisko i platyna
Napisane przez: Warjoy - 11.09.2022, 12:00 UTC - Forum: Poradniki - Brak odpowiedzi

To będzie krotki poradnik a raczej ostrzeżenie.

Jeżeli na targowisku przedmiot który chcemy nabyć jest wystawiony za platynę, to nie kupujemy go za platynę tylko za paczki platyny

To jest bardzo ważne bo zwykłej platyny nie można wpłacić na konto targowe. 

Czyli jeżeli cos chcemy nabyć na targowisku to nie przeciągamy paczki platyny na postać! Przerzucamy paczkę platyny do depozytu i dopiero wtedy używając przycisku wpłacania na targowisko wpłacamy platynę.


Niestety "I learned the hard way" jak to mawiają w kraju króla Karola.

Wydrukuj tę wiadomość

  Mag Ognia - Przykładowy build
Napisane przez: Kumajka - 09.09.2022, 14:01 UTC - Forum: Buildy dla klas - Odpowiedzi (1)

Hej,

Tego buildu używam do tej pory [Tak od 45 do 61 poziomu] i jest u mnie sprawdzony na większość wypraw aż do Ducha Zamku. Możesz oczywiście sprawdzić, czy drobne modyfikacje nie będą lepsze, dodam też komentarze odnośnie niektórych statystyk/skilli, a także preferowanych przeze mnie synergetyków Smile Bardziej moja słowna interpretacja oraz screeny.

Słowem wstępu:

Magiem Ognia masz zadawać najwięcej obrażeń. Magicznych. Bo od fizycznych będzie Barbarzyńca.
Ważne jest też, żebyś nie strzelał spellami na lewo i prawo. Masz być skuteczny. Po co drużynie Mag, który nie trafia 4 na 5 Kul Ognia?
Najinteligentniejsi Magowie Ognia korzystają dumnie ze swojej Wiedzy, by zaprezentować swoją Moc w drużynie.

Twoje ciało i w niej płynąca magia - Statystyki:

Co poziom dostajesz możliwość wydania 4 punktów w Statystyki. Nie zmarnuj tego i przemyśl każdy wydatek rozsądnie. Chyba że masz dużo platyny. Każdorazowy reset statystyk kosztuje 50 platyny Smile I co ważne, z czasem duża część statystyk będzie pochodzić z przedmiotów Smile 

Życie - Pamiętaj, że jesteś Magiem, nie Wojownikiem. Niestety będziesz mocno podatny na śmierć, ze względu na niski poziom zdrowia w porównaniu do pozostałych osób w drużynie. Taki urok czarodziejów. Pamiętaj, by ładować w swoje HP od czasu do czasu, chyba że jesteś postacią typu Glass Cannon [Niski poziom życia, postać pada na 1 strzała, ale zadaje ogromne obrażenia]. Średnio 1 punkt co poziom Smile

Mana - Od poziomu Many zależy jak długo będziesz rzucać zaklęcia Smile Im więcej, tym dłużej. Zwróć jednak uwagę, że walki nie trwają na początku dłużej niż 5-10 rund, dlatego nie przesadzaj. Zazwyczaj wychodzi średnio 1-2 pkty co poziom Smile

Kondycja - Kondycja magowi? To on nie ma wystarczająco wytrzymałości by podnieść kostur i rzucić zaklęcie? Tutaj zgodzę się, że Kondycja nie jest szczególnie potrzebna Magowi Ognia, choć są zaklęcia, które kosztują odrobinę [Za chwilę przejdziemy do tych zaklęć :) ]. Wydaj tylko i wyłącznie, jeśli zaczynasz rzucać za dużo magii wymagającej fizycznego kontaktu.

Siła i zręczność - Nie wydawaj nic. Nawet na 1 poziomie przy prologu to co masz w zupełności wystarczy. Szkoda punktów  Angry

Moc - Najważniejsza statystyka każdego Maga Ognia. Od niej zależy, czy Twoja Magiczna Iskra stanie się równie silna co początkowa Kula Ognia, czy do 5-osobowych grupek będziesz potrzebować 1 Deszczu Ognia czy też 3. Damage, Obrażenia, Siła czaru są zależne od Mocy. Najwięcej wydanych punktów powinno być właśnie tutaj! W stosunku do wiedzy wydawane punkty powinny być tak rozłożone, żeby wychodziło mniej więcej w skali 4:1 albo 3:2 w obu przypadkach na korzyść Mocy.

Wiedza - Druga najważniejsza statystyka Maga Ognia. Możesz być czarodziejem rzucającym najpotężniejsze zaklęcia, zadającym największe obrażenia, ale co z tego, jeśli na 5 Kul Ognia trafisz jedną? Nie wzmocnisz się Inkantacją, bo nie dokształcałeś się? Pamiętaj, że pokora i ciężki trening wykorzystany w boju odniosą największe korzyści! Tak jak wyżej, statystyki idą w stosunku 4:1 albo 3:2, ale nie więcej niż tyle ile potrzeba do założenia broni. Zazwyczaj bronie wymagają 35/40/55/75 wiedzy.

W skrócie:

Życie - 1/2 per poziom
Mana - 1/2 per poziom
Kondycja - NIGDY, chyba że naprawdę, naprawdę potrzebujesz to ten 1 punkt na całą grę wydasz... może
Siła - NIGDY
Zręczność - NIGDY
Moc - Zawsze! 3-4 punkty per 2 poziomy
Wiedza - Zawsze! 1-2 punkty per 2 poziomy

Dzięki temu co 2 poziomy zawsze masz te 8 punktów wydanych w 4 skille, a to czego bardziej na dany moment potrzebujesz, to musisz ocenić sam.

Wi
P, bo Poradnik mi się rozjechał i usunęło mi wszystko na temat Umiejętności i synergetyków Sad

Wydrukuj tę wiadomość

Lightbulb Ogólna taktyka walki - luźne przemyślenia
Napisane przez: Mathias Shallowgrave - 07.09.2022, 11:20 UTC - Forum: Poradniki - Odpowiedzi (3)

OGÓLNA TAKTYKA WALKI
LUŹNE PRZEMYŚLENIA



Jestem relatywnym noobem w Broken Ranks, ale trochę już poznałem mechaniki tej gry, no i swoje w inne MMO przegrałem. Tutaj wrzucam swoje luźne przemyślenia na temat ogólnej taktyki walki w Broken Ranks.

Polemika i inne porady mile widziane! Smile 



1. Nie ignoruj obrony!
Obrona jest ważna, bo pozwala na całkowite uniknięcie ciosów przeciwnika. Twój cios w końcu wejdzie, prędzej czy później. Ale jak nie będziesz miał HP, to nie wejdzie nigdy, bo będziesz po prostu martwy Smile 



2. Czytaj dokładnie opisy swoich skillów. 
Znajdziesz tam sporo informacji na temat tego, które umiejętności uzupełniają się nawzajem. Układaj taktyki na podstawie tej synergii. Dla przykładu, jeśli masz skill, który zwiększa szansę ataku dystansowego, warto go wrzucić przed ataki dystansowe. No brainer!


3. Kolejność wykonywanych ataków w walce to:
  1. Atak mentalny (buffy/debuffy/klątwy)
  2. Atak dystansowy (łucznicy, magia)
  3. Atak wręcz
Jeśli w taktyce masz różne skille z danej kategorii, to odpalają się one w kolejności ich rozmieszczenia. 


4. Kolejność atakowania wrogów.
Podczas walki atakuj wrogów tak, aby jak najszybciej pozbyć się tych z małą ilością HP. Każdy zabity wróg, to jeden atak mniej na Twoją drużynę! W dalszej kolejności pozbywaj się wrogów zgodnie z kolejnością ataków:

  1. Wrogowie atakujący mentalnie
  2. Wrogowie atakujący na odległość
  3. Wrogowie walczący wręcz
Tym sposobem minimalizujesz otrzymywane obrażenia, jednocześnie znacznie zwiększając swoją szansę na przeżycie. 


5. Jeżeli ostatni wróg ma mało HP (ostatnia runda)
Jeżeli ostatni wróg ma na tyle mało HP, że istnieje spora szansa na to, że zginie - a Twoje ataki wejdą pierwsze (np. łucznik/voodoo vs melee), to możesz zaryzykować całkowite zdjęcie obrony i przekazanie wszystkich punktów akcji na 1 lub 2 ataki (na tyle, żeby zabić wroga). Oczywiście może zdarzyć się tak, że ataki nie wejdą, ale jest to ryzyko, które czasami warto podjąć.


6. Zwiększ ilość HP, przy których Twój pet ucieka z walki.
Zrobisz to w ustawieniach peta. Początkowo nie ma to aż takiego znaczenia, ale z czasem utrata peta będzie coraz bardziej kosztowna, nie wspominając o petach za imperiały.


7. Pilnuj ekwipunku!
Najgorsze, co może się zdarzyć, to dropnięcie rara czy epika i... brak miejsca w ekwipunku na jego podniesienie. Item przepada bezpowrotnie!

Wydrukuj tę wiadomość

Brick Surowce dla Gildii - gdzie zdobywać?
Napisane przez: Mathias Shallowgrave - 06.09.2022, 22:56 UTC - Forum: Poradniki - Brak odpowiedzi

SUROWCE DLA GILDII
SKĄD JE POZYSKIWAĆ

Źródło



[Obrazek: qWflWRz.png]

Wydrukuj tę wiadomość

  Zlecenia Simzy (30)
Napisane przez: Warjoy - 05.09.2022, 12:46 UTC - Forum: Poradniki - Odpowiedzi (1)

Od 30 poziomu Simza z obozu wędrowców w Alarilu, daje zlecenia za które dobrze płaci (16k). Dodatkowo dostajemy exp (3k), exp dla zwierzaka (2k), honor (58) i prestiż (3). Nie licząc tego co zdobędziemy w czasie wykonywania zlecenia.

Jej zadanie wymaga zebrania czterech przedmiotów z poniższej listy. 

Butla z grubego szkla (1) - Joris w jaskiniach pod mokradłami sprzedaje za 800 złota. Mozna się tam dostać idąc przez rozstaje, wchodząc przez piwnice w zrujnowanej wieży do jaskiń pod wieżami, a następnie przez most na zachodzie.
Druidzki Pyl Zycia (1) - Turvill w wiosce druidow sprzedaje za 1000 złota.
Jad Zabójców (1) - Lars kolo karczmy sprzedaje za 1000 złota.
Lisc nocy (1) - Trzeba zebrac w wilczej jamie. Można się tam dostać idąc przez rozstaje a następnie jeziorko.
Lza Driady (1) - Miranda w Karczmie u Lesgara sprzedaje za 1000 złota.
Skrypt uwagi (1) - Adair na rozstajach sprzedaje za 1000 złota.

Butla wody morskiej (2) - Zaczerpnięta na wybrzeżu na północ od wraku.
Kora Aegustahephium (2) - W jaskini pod mokradłami, zaraz przy wejściu z wybrzeża.
Kości czarnego wilka(2) - Na wybrzeżu i w wilczej jamie.
Kryształ morski (2) - Wybrzeże z ryboludzi.
Móżdżki jaszczura (2) - W jaszczurzym cmentarzu, w zachodniej części jaskiń pod wieżami na północ od podziemnego jeziorka. Po drodze do Jorisa.
Pióro mewy (2) - Wybrzeże
Prastara energia (2) - Zebrana w południowo-zachodniej części bagien
Resztki magii (2) - Wydobyta w podziemiach zamku do których można się dostać z bagien przez południowo-zachodnie wyjście z pajęczych tuneli.
Skóra dzika (2) - W zbójeckim lesie na południowy-wschód przez bagna
Skóra szarego wilka (2) - wszedzie ich pelno.
Wrośniak (2) - Zebrane w wiosce druidów za wschodnim mostkiem idąc z polany drzewców.

Krew komara (5) - Komary tną na wybrzeżu, wiosce druidów i jaskini pod wieżami.
Mózg nietoperza (5) - Jaskinie
Serce upadłego rycerza (5) - W zamku Gastelhof po wyjściu z podziemi zamku.
Skóra pająka (5) - Bagna
Ścięgna złego wilka (5) - Na wybrzeżu i w wilczej jamie.
Żywica (5) - Z drzewców w wiosce druidów lub w pobliżu Jorisa w jaskiniach pod mokradłami.

[Obrazek: SV8NqXr.png]

Wydrukuj tę wiadomość

Information Bieżące eventy w grze
Napisane przez: Mathias Shallowgrave - 03.09.2022, 01:39 UTC - Forum: Dyskusja o grze - Odpowiedzi (1)

Jeśli macie info o jakimś nowym evencie w grze - wrzućcie je tutaj Smile

Wydrukuj tę wiadomość

Brick Nasze nicki w grze
Napisane przez: Mathias Shallowgrave - 03.09.2022, 01:36 UTC - Forum: Dyskusja o grze - Odpowiedzi (7)

Wpisujecie tutaj nicki swoich mainów i altów, łatwiej będzie się znaleźć in game Smile

Wydrukuj tę wiadomość

  Rycerz - przykładowy build
Napisane przez: Mathias Shallowgrave - 03.09.2022, 01:35 UTC - Forum: Buildy dla klas - Brak odpowiedzi

AUTOR: Jack Survival

(Wybaczcie formatowanie, przeklejka z Discorda)

Skile:

Nazwa                          poziom                            lekki opis

Szybkie cięcie                    1                                 najbardziej usless skil nic dodać nic ująć
Mierzony Cios                  4                                 przydatne na wrogów atakujących dystansowo oraz urokami zalecam zrobić na 4 poziom by wchodził na 3 a nie na w tury (dodatkowy efekt to +15% do dmg jak będziesz używać Potężnego uderzenia które odblokujesz na 17 poziomie)
Trans                                  3                                 daje większą szansę na trafienie nie tylko nam ale możemy zbufować nim też innego towarzysza walczącego wręcz jak np. Sheed czy Barbarzyńca też % do trafienia może być większy zleży od Twojej zręczności oraz ustawienia obrony wroga
Aura czystości                 3                                 skil zwiększający obronę przed urokami obrażeniami magicznymi i fizycznymi
Blok Tarczą                       3                                  definiuje jak mocnym rycem jesteś i jak dużo możesz przetrwać

Statystyki:

                     bzowo      suma

Życie             200        669
Mana            200        200
Kondycja      200        392

Siła                  31          36
Zręczność       20        27
Moc         niech Cię ręka boska broni od umieszczania tu dać choć by jednego punktu
Wiedza             44          44

EQ:

Hełm             sklepowy
Zbroja           sklepowa
Tarcz             sklepowa
Rękawice     sklepowe
Buty              sklepowe
Pierścienie   sklepowe
Naszyjnik     Hadras
Pas                Sklepowy
Broń              Sklepowa
Peleryna      Brak nie założysz przed 20 poziomem
Spodnie       Sklepowe

Wydrukuj tę wiadomość

Information Przydatne linki
Napisane przez: Mathias Shallowgrave - 03.09.2022, 01:29 UTC - Forum: Poradniki - Odpowiedzi (1)

Garść przydatnych linków

  • TUTAJ zrealizujesz kod na na Platynę
  • Taern WIKI - kolejna świetna Wiki po polsku (dzięki Coucz!)

Wydrukuj tę wiadomość

Question Pytaj, a nie zbłądzisz! No chyba, żeś plugawy Utorczyk...
Napisane przez: Mathias Shallowgrave - 03.09.2022, 01:26 UTC - Forum: Dyskusja o grze - Odpowiedzi (2)

Tutaj możecie pytać o wszelkie sprawy związane z grą Smile

Wydrukuj tę wiadomość