Statystyki |
» Użytkownicy: 3,420
» Najnowszy użytkownik: azzaval
» Wątków na forum: 6,152
» Postów na forum: 138,148
Pełne statystyki
|
|
|
Jak zapolować na Orthrusa i zdobyć próbki jego tkanki |
Napisane przez: Mathias Shallowgrave - 25.01.2023, 23:30 UTC - Forum: Instytut Kartografii i Ksenobiologii
- Brak odpowiedzi
|
 |
Po kilkunastu próbach, metodą prób i błędów wreszcie udało mi się tego dokonać!
Użyłem to tego statku, który sam zaprojektowałem - również metodą prób i błędów Jest to maszyna, która świetnie spełni swoje zadanie.
BUILD NA ORCĘ: https://s.orbis.zone/lpw3
Jak to zrobić?
- Przejdź do dowolnego systemu ze stanem Thargoid Alert (filtr stanu systemu na mapie wokół maelstromów).
- Szukaj NHSS Threat 4.
- Po dropnięcu będzie tam Thargoid Probe albo nic. Po krótkim czasie pojawi się Orthrus.
- Jeśli w instancji jest Probe, Orthrus ją zabierze i spróbuje wyskoczyć. Jeśli nic tam nie ma, zostawi Thargoid Sensor.
- W każdym razie, po usłyszeniu komunikatu o anomalii, włącz Silent Running. Moja Orca spokojnie wytrzyma w SR przez cały czas akcji, ale będziesz musiał zrzucić kilka Heat Sinków.
- Bądź czujny i natychmiast umieść statek ZA interceptorem, wypuszczając przy tym na niego wszystkie Research Limpety. Uważaj na wyziew kaustyczny, który pozostawia!
- Trzymaj się za nim, aż cię zauważy (to raczej gwarantowane) i kiedy to zrobi, podleć przed niego, tak aby było trudniej mu wyskoczyć (blokuj go). Potrzebujesz wystarczająco dużo czasu, aby twoje limpety wyrwały próbki tkanki biomechanicznej.
- UWAŻAJ NA IMPULS! Użyj neutralizatora, aby mu zapobiec! W przeciwnym razie nie uda ci się. Również uważaj na uszkodzenie kaustyczne.
- Kiedy limpety skończą pracę, zignoruj interceptora i czekaj, aż dostarczą próbki. Nie wszystkie limpety mogą taką próbkę dostarczyć. Prawdopodobnie będziesz już w tym czasie atakowany przez wsparcie, które wezwał, jak również będziesz miał uszkodzenie kaustyczne, które będą wyżerać twój hull. Użyj limpetów Decontamination i naprawczych, a następnie ucieknij z łupem.
Statek, który zaprojektowałem na tę okazję, łatwo wytrzyma to wszystko. W pierwszej udanej próbie (która nie była najładniejsza ), straciłem tylko 30% kadłuba, więc było jeszcze sporo miejsce na błędy 
Powodzenia!
|
|
|
Biały Karzeł - wyrwanie się - tips |
Napisane przez: thyrfing krk - 12.01.2023, 18:33 UTC - Forum: Instytut Kartografii i Ksenobiologii
- Odpowiedzi (5)
|
 |
Witam wszystkich, chciałbym się podzielić dzisiejszym doświadczeniem, niechcący zawadziłem o Białego Karla i jak to bywa nie chciał wypuścić. Jako że byłem długo na exploracji walczyłem zażarcie. Na YT oglądem długo jak inni też walczyli z różnym wynikiem.
Co odkryłem - jeśli podczas gry przerwiesz proces w Windowsie zaczynasz w tym samym miejscu, w moim przypadku zaraz jak mnie Biały Karzeł pochwycił z taką samą ilością Heatsinkow i bez uszkodzeń jak na dzień dobry a potrm wiecie taki dzień swiastaka, męczyłem się prawie godzine by się wyrwać i się nie udało.
Drugie odkrycie - w menu w help wejdzi w nową opcje od Fronitera odnośnie utkniecia na planecie. U mnie zadziało, zresetowało mój punkt startowy w danym obszarze czyli Biały Karzeł był daleko odemnie a moje dane bezpieczne.
Może komuś się przyda ta sztuczka jak będzie w sytuacji bez wyjścia, mnie przede wszystkim nauczyła szacunku do tego typu Planet.
|
|
|
Ekspedycja NOWA ZIEMIA |
Napisane przez: MistyPL - 03.01.2023, 07:19 UTC - Forum: Instytut Kartografii i Ksenobiologii
- Odpowiedzi (77)
|
 |
EKSPEDYCJA "NOWA ZIEMIA" 3309
Komandorzy i Komandorki!
Wzrastające zagrożenie atakami Thargoidów spowodowało masową ewakuację ludności z niebezpiecznych sektorów. Aktualne raporty donoszą o znacznym przeludnieniu części systemów uważanych jeszcze za bezpieczne. Ale brakuje nam już miejsca ! Została więc podjęta inicjatywa w celu znalezienia nowych, zdatnych do zasiedlenia planet które zagwarantują bezpieczną kolonizację i przetrwanie ludzkości nawet w przypadku porażki w wojnie Thargoidzkiej.
Nasi Piloci wytrwale walczą z niezrozumiałą agresją obcej cywilizacji ale musimy zabezpieczyć przetrwanie naszej rasy.
Zagrożenie zostało zauważone przez Hetmana Skrzydlatej Husarii. Mathias Shallowgrave kierując się troską o dobrostan ludności zalecił podjąć działania prewencyjne. W związku z tym Cmdr MistyPL oraz Cmdr Zor1al opracowali plan wyprawy w celu odnalezienia i zbadania możliwości kolonizacja w najdalszych regionach naszej Galaktyki. Nawiązali oni kontakt ze mało znanym Magnatem Handlowym Cmdr Kazimierzem Boskim który podjął się sfinansowania wyprawy z własnych środków. Został on również mianowany Kierownikiem Wyprawy i osobiście poprowadzi Ekspedycję.
Pachnący jeszcze lakierem nowiutki Carierr [TWH] Boski Penetrator jest aktualnie przygotowywany do załadunku paliwa systemie Miquit - Jael Orbital
Zapraszamy pilotów do pomocy w załadunku. Cena skupu Trytu jest nader obiecująca!!!
Cmdr Kaziu Boski obiecał wyposażyć Lotniskowiec we wszystkie udogodnienia włączając w to możliwość zakupu statków eksploracyjnych, modułów górniczych i badawczych na miejscu.
Do dyspozycji każdego pilota będzie wygodna kajuta z własną łazienką, pełne wyżywienie i darmowe drinki w Barze oraz 10 miejsc magazynowych na pamiątki z podróży.
Patronat nad wyprawą objął osobiście HETMAN Skrzydlatej Husarii Cmdr Mathias Shallowgrave. Będzie on niecierpliwie oczekiwał w swojej kwaterze na wyniki ekspedycji
![[Obrazek: 52603004946_418b52ff88_c.jpg]](https://live.staticflickr.com/65535/52603004946_418b52ff88_c.jpg)
Wyprawa będzie składała się z czterech etapów badających główne ramiona galaktyki. Za pierwszy cel wybrano Ramię Perseusza. Kolejne będą opracowywane w miarę postępu ekspedycji. Głównym zadaniem Pilotów będzie poszukiwanie planet i księżyców które mogą zostać zasiedlone przez nasze zjednoczone narody, nasze rodziny i przyjaciół.
Ale jednocześnie będziemy zbierać informację o obcych rasach i poszukiwać Galaktycznych Rekordów!
Zapraszamy pilotów którzy są głodni odkryć i ciekawi nieznanych sektorów naszej Galaktyki do wysłania zgłoszenia uczestnictwa w wyprawie
i stawieniu się na Lotniskowcu [ TWH ] Boski Penetrator w dniu odlotu.
Nie ukrywamy. Misja będzie długa i trudna. Zapewniamy jednak pełną opiekę serwisów Lotniskowca który zapewni nam solidną bazę do eksploracji systemów.
Dla uczestników przewidziano nagrody z których główną jest świetna zabawa dla wszystkich a dla tych którzy wytrwają do końca i złożą raport z wyprawy:
kubeczki z logiem Ekspedycji oraz nagrody w kredytach za odkrycie rekordów galaktycznych.
Pilot który zgłosi do EDSM największą ilość odkrytych planet ziemio-podobnych otrzyma dodatkowo klucz STEAM do gry EDO. ( nagrody będą dostępne po powrocie ekspedycji)
Wyprawa będzie korzystać z własnego kanału na Discordzie, otwartym publicznie oraz z systemu raportowania odkryć.
Zgłoś się już teraz! ( UWAGA REKRUTACJA JEST JUŻ ZAMKNIĘTA!)
https://forms.gle/oqo8RHN24AZE6jXeA
Pierwszy etap wyprawy skierowany jest na badanie Ramienia Perseusza z docelowym systemem Nyoijaa QD-K d8-0 (Cloud One)
Mapa etapu pierwszego ekspedycji:
![[Obrazek: 52600269680_a3797bb3c3_z.jpg]](https://live.staticflickr.com/65535/52600269680_a3797bb3c3_z.jpg)
Harmonogram skoków Lotniskowca [TWH] Boski Penetrator:
![[Obrazek: 52634834633_16a31ba6f0_c.jpg]](https://live.staticflickr.com/65535/52634834633_16a31ba6f0_c.jpg)
TRYB GRY – Odyseja/ Horizon
Wyposażenie uczestnika ( oczekiwane)
1. Statek eksploracyjny – do przeprowadzania wszelakich badań
2. Statek górniczy – do pomocy przy tankowaniu
3. Uczestnicy powinni mieć uruchomione EDMC z podpiętym EDSM
Dodatkowe informacje:
Mile widziane codzienne raporty ze zdjęciami w celu stworzenia Dziennik Misji. ( Wzór raportu)
Link do kanału Diskorda zostanie podany przed startem
Zalecamy granie na grupie prywatnej KAZIK BOSKI w celu lepszej jakości zdjęć ale przy zachowaniu możliwości interreakcji
Lotniskowiec będzie obecny w danym sektorze według harmonogramu. Sposób eksploracji jest dowolny.
Zmiana harmonogramu możliwa o ile będzie konieczność bardziej szczegółowego badania jakiegoś odkrycia.
ZAPRASZAMY!!!
07 Cmdrs !!!
|
|
|
TWH Racing Division – Stanton Seven: ZASADY |
Napisane przez: Yautja - 17.11.2022, 10:22 UTC - Forum: Kantyna 12 Promili (SC)
- Brak odpowiedzi
|
 |
TWH Racing Division – Stanton Seven
Zapraszamy wszystkich chętnych z polskiej społeczności Star Citizena do uczestnictwa w pierwszej serii wyścigowej organizowanej przez TWH!
Dokładny kalendarz wyścigów zostanie opublikowany po premierze patcha 3.18
Po premierze patcha 3.18 i pierwszych testowych przelotach organizator zastrzega sobie prawo do modyfikacji poniższych zasad.
Kolorem zielonym zaznaczone są zasady/założenia, które muszą zostać przetestowane po premierze patcha i dopiero wtedy przyjmą ostateczną formę.
Tyle tytułem wstępu.
Tory, które składają się na Stanton Seven (ich kolejność zostanie zaktualizowana po testowych oblotach):
1. Snake Pit, Clio
2. Icebreaker, Uterpe
3. Lorville Outskirts, Hurston
4. The Sky Scraper, ArcCorp
5. Miner's Lament, Grim HEX, Yela
6. Yadar Valley, Daymar
7. Caplan Circuit, Crusader
Rzut oka na tory: https://youtu.be/41tKsbIqGSg?t=112
ZASADY
1. Każdy tor, to jeden wyścigowy weekend. W sobotę uczestnicy będą odbywać treningi. Przez ustalony czas będą mogli pokonywać tor przez dowolną ilość okrążeń. Każdy uczestnik musi wziąć misję dla danego toru (trzeba mieć więc odblokowane już wszystkie tory) i po zakończeniu okrążenia wykonać screenshot, na którym będzie widać czas okrążenia. Po zakończeniu sesji treningowej zawodnik przesyła organizatorom screen z najlepszym osiągniętym wynikiem. Niedziela to sam wyścig. (Ilość okrążeń dla każdego toru zostanie opublikowana po testach. Tory mają średnio długość 10 km, ilość okrążeń będzie dobrana tak, by wyścig trwał mniej więcej 30 minut)
2. Zawodnicy mogą się zapisywać deklarując swoje uczestnictwo najpóźniej do tygodnia przed wyznaczoną datą pierwszego wyścigu. Zapisy zostaną zamknięte po zgłoszeniu się 20 zawodników lub na tydzień przed pierwszym wyścigiem, w zależności co nastąpi pierwsze. Zapisy w wątku: ZAPISY
3. Statki dopuszczone do wyścigów: M50 Interceptor, P-72 Archimedes (również w wariancie Emerald), Razor, Razor LX (lista może się zmienić po zmianie modelu lotu w 3.18)
4. Obowiązuje zakaz wykorzystywania uzbrojenia przeciwko innym uczestnikom wyścigów (najlepiej je zdemontować, żeby nie kusiło , chociaż nie jest to obowiązkowe)
5. Wszyscy uczestnicy w trakcie wyścigu (nie ma takiego obowiązku w przypadku treningów), muszą być obecni na odpowiednim kanale głosowym (nazwa kanału do ustalenia) na Discordzie TWH i stosować się do poleceń organizatora. Nieobecność na kanale lub niestosowanie się do poleceń organizatora oznacza dyskwalifikację w danym wyścigu.
6. Punktacja w wyścigach:
1 – 25 punktów,
2 – 18 punktów,
3 – 15 punktów,
4 – 12 punktów,
5 -10 punktów,
6 – 8 punktów,
7 – 6 punktów,
8 – 4 punkty,
9 – 2 punkty,
10 – 1 punkt.
7. Całą serię wygrywa zawodnik z najwyższą sumaryczną ilością punktów po zakończeniu ostatniego wyścigu.
Nagroda za 1 miejsce w całym sezonie: Origin 325a z półrocznym ubezpieczeniem,
![[Obrazek: Origin325a.png]](https://i.ibb.co/xFkHHzj/Origin325a.png)
nagroda za 2 miejsce: paczka czterech skórek dla statków Ghoulish Green,
![[Obrazek: 4skins.png]](https://i.ibb.co/dBS5xzr/4skins.png)
nagroda za 3 miejsce: skórka dla Aurory Invictus Blue and Gold.
![[Obrazek: auroraskin.png]](https://i.ibb.co/2gZTNmm/auroraskin.png)
Powyższe zasady mogą być zmieniane/uzupełniane najpóźniej do dwóch tygodni przed startem pierwszego wyścigu. Do tego czasu przyjmuję też wszelkie sugestie i uwagi 
Chętnie przyjmę też zgłoszenia wszelkich wolontariuszy od kamer po ochronę 
TWH Racing Division – Team!!
Uwaga! Zarząd TWH dał również zielone światło dla utworzenia zespołu, który będzie reprezentował barwy TWH w zewnętrznych wyścigach i podobnych eventach, np. Daymar Rally organizowane przez ATMO esports. W związku z tym pierwsza edycja naszego Stanton Seven będzie jednocześnie formą naboru zawodników do takiej drużyny TWH. Oczywiście, kluczowym warunkiem jest tutaj przynależność do organizacji TWH w Star Citizen w dowolnej randze z wykluczeniem rang Kadet i Affiliate.
|
|
|
Przepustnica - która lepiej się dogada z ED? |
Napisane przez: ZORIAL - 08.11.2022, 09:20 UTC - Forum: Kontrolery do Elite: Dangerous
- Odpowiedzi (3)
|
 |
Cześć.
Temat tych sprzętów sie przewija często ale mam pytanie o porównanie tylko przepustnic,
konkretnie dwóch.
Thrustmaster Hotas Warthog Dual Throttles czy Logitech X56 ?
joystick tym razem mnie nie interesuje (oś Z w joyu też mam).
Chodzi tylko o przepustnice.
Która bardziej się nada do Elitki? Może ktoś miał porównanie/doświadczenia i może podzielić się swoimi uwagami.
Wizualnie bardziej odpowiada mi Warthog ale zastanawiam się czy nie ma tam problemów z adaptacją przełączników do ED.
Czy nie jest to zbyt wierna replika pod kątem konkretnego samolotu, a przez to nie tak uniwersalna, żeby wykorzystać np właśnie w ED.
A tu nasuwa się pytanie czy jednak da odpowiednią satysfakcję w użyciu z Elitką czy jednak lepiej dozbierać trochę kasy i kupić Virpila? A może Winwinga?
Warthog teraz jest dostępny za 999 pln.
|
|
|
[DREWNO/ŻELAZO] Jak efektywnie farmić |
Napisane przez: FiXERk - 15.09.2022, 07:46 UTC - Forum: Poradniki
- Brak odpowiedzi
|
 |
...uff, co za noc... śniło mi się, że Utor najechał Taern... a może to nie był sen? ...gdzie ja jestem? Czy to Kemenak? (...) A co z moją ojczyzną? ...muszę zająć czymś myśli; drewno i żelazo to jedyne na czym się znam - od małego pomagałem ojcu tworzyć strzały... dlatego zostałem też łucznikiem! Ale potrzebuje miejsca by zbierać, tworzyć i myśleć jednocześnie... Czas zbadać okolicę!
Siemaneczko!
Jeśli już dotarliście do Kemenak to wiecie, że jest tu sporo zleceń, które pomogą rozbudowywać Naszą gildię - dziś obiorę na cel zadanie u "sekretarza" Pierwszego Kolda - lecimy! Ten jegomość znajduje się w tej lokacji:
![[Obrazek: 0f9aabbd2016b.png]](https://zapodaj.net/images/0f9aabbd2016b.png)
Wbijamy do środka wywarzając drzwi razem z futryną i podchodzimy w stronę okazałego tronu, by zagadać postać po prawej jego stronie: "miałbym pytanie" - odbąkujemy, po czym tor rozmowy kierujemy w stronę desek! Otrzymujemy zlecenie, które brzmi: "Zabij: Arcyłotr"!
Ochoczym krokiem kierujemy się za mury Kemenak, mijamy namiot Konwojenta i sprytnie tańcząc pomiędzy niedźwiedziami wspinamy "północną ściężką" w "góry koldów"!
Gdy przejdziemy do kolejnej lokacji naszym celem staje się "Grań"!
![[Obrazek: a9a7579cfc2c3.png]](https://zapodaj.net/images/a9a7579cfc2c3.png)
Dalej nie obędzie się bez walki - mamy tutaj bowiem kilku orków; w moim przypadku te agresywne grupy to: "1" Górski Uruk, oraz "3" składająca się z Górskiego Orka Szamana i dwóch Górskich Uruków! W moim przypadku to koniec walk - pozostaje wściubić nos do jaskini...
Tutaj znajduję się przeciwnik: Arcyłotr, który pojawia się w losowej pozycji, oraz Ruda Żelaza po prawej stronie "krypty"!
Grupa do pokonania to: 2x łucznik i 1 żólnież po ok 3k HP!
![[Obrazek: ae9ab6ecffb40.png]](https://zapodaj.net/images/ae9ab6ecffb40.png)
Pokonujemy przeciwnika i wydobywamy żelazo, które kopie się całkiem szybko po 3-5 samorodków! gdy już zapełnimy plecak wracamy do Kemenak tą samą drogą!
PS: To ile żelaza jesteśmy w stanie uzbierać zależne jest od tego ile mamy miejsca - waga jednej sztabki to [20] co pozwoli Wam na jednorazowej wyprawie zebrać nawet 36-38 jednostek tego surowca, jeśli oczywiście posiadacie konto premium!
W mieście Koldów po pierwsze oddajemy zlecenie u "Sekretarza", aby uruchomić zegar odliczający czas do kolejnej szansy na drewno!
Ten czas to: 15 min!
Co oznacza, że robiąc zlecenie w miarę regularnie jesteśmy w stanie wyciągnąć ~180 desek na godzinę... niestety, jest jedno ale... a nawet dwa... poza "drewnianym skarbem" nie otrzymujemy ani złota, ani też doświadczenia! Jednak posiadamy troszkę surowców potrzebnych Nam oraz Naszym kompanom z Gildii!
Co z żelazem? Wymienimy je u Dillega, to ten kold pod żurawiem na samym środku placu (po prawej od depozytu)! Używacie dialogu "Mógłbyś coś dla mnie przerobić?" i znajdujecie odpowiednią linijkę tekstu! Pamiętajcie tylko, że musicie mieć miejsce w ekwipunku aby móc "zebrać" przetopioną rudę!
![[Obrazek: da84514bda971.png]](https://zapodaj.net/images/da84514bda971.png)
Ja w tym rajdzie zebrałem 38 rud żelaza co dało mi równo 19 żelaza, do tego doszły oczywiście deski ze zlecenia w liczbie 60!
Całkiem nieźle jak na ok. 23-minutową eskapadę!
Dzięki za uwagę i pozdrawiam!
|
|
|
Mag Ognia - Przykładowy build |
Napisane przez: Kumajka - 09.09.2022, 14:01 UTC - Forum: Buildy dla klas
- Odpowiedzi (1)
|
 |
Hej,
Tego buildu używam do tej pory [Tak od 45 do 61 poziomu] i jest u mnie sprawdzony na większość wypraw aż do Ducha Zamku. Możesz oczywiście sprawdzić, czy drobne modyfikacje nie będą lepsze, dodam też komentarze odnośnie niektórych statystyk/skilli, a także preferowanych przeze mnie synergetyków Bardziej moja słowna interpretacja oraz screeny.
Słowem wstępu:
Magiem Ognia masz zadawać najwięcej obrażeń. Magicznych. Bo od fizycznych będzie Barbarzyńca.
Ważne jest też, żebyś nie strzelał spellami na lewo i prawo. Masz być skuteczny. Po co drużynie Mag, który nie trafia 4 na 5 Kul Ognia?
Najinteligentniejsi Magowie Ognia korzystają dumnie ze swojej Wiedzy, by zaprezentować swoją Moc w drużynie.
Twoje ciało i w niej płynąca magia - Statystyki:
Co poziom dostajesz możliwość wydania 4 punktów w Statystyki. Nie zmarnuj tego i przemyśl każdy wydatek rozsądnie. Chyba że masz dużo platyny. Każdorazowy reset statystyk kosztuje 50 platyny I co ważne, z czasem duża część statystyk będzie pochodzić z przedmiotów
Życie - Pamiętaj, że jesteś Magiem, nie Wojownikiem. Niestety będziesz mocno podatny na śmierć, ze względu na niski poziom zdrowia w porównaniu do pozostałych osób w drużynie. Taki urok czarodziejów. Pamiętaj, by ładować w swoje HP od czasu do czasu, chyba że jesteś postacią typu Glass Cannon [Niski poziom życia, postać pada na 1 strzała, ale zadaje ogromne obrażenia]. Średnio 1 punkt co poziom 
Mana - Od poziomu Many zależy jak długo będziesz rzucać zaklęcia Im więcej, tym dłużej. Zwróć jednak uwagę, że walki nie trwają na początku dłużej niż 5-10 rund, dlatego nie przesadzaj. Zazwyczaj wychodzi średnio 1-2 pkty co poziom 
Kondycja - Kondycja magowi? To on nie ma wystarczająco wytrzymałości by podnieść kostur i rzucić zaklęcie? Tutaj zgodzę się, że Kondycja nie jest szczególnie potrzebna Magowi Ognia, choć są zaklęcia, które kosztują odrobinę [Za chwilę przejdziemy do tych zaklęć :) ]. Wydaj tylko i wyłącznie, jeśli zaczynasz rzucać za dużo magii wymagającej fizycznego kontaktu.
Siła i zręczność - Nie wydawaj nic. Nawet na 1 poziomie przy prologu to co masz w zupełności wystarczy. Szkoda punktów 
Moc - Najważniejsza statystyka każdego Maga Ognia. Od niej zależy, czy Twoja Magiczna Iskra stanie się równie silna co początkowa Kula Ognia, czy do 5-osobowych grupek będziesz potrzebować 1 Deszczu Ognia czy też 3. Damage, Obrażenia, Siła czaru są zależne od Mocy. Najwięcej wydanych punktów powinno być właśnie tutaj! W stosunku do wiedzy wydawane punkty powinny być tak rozłożone, żeby wychodziło mniej więcej w skali 4:1 albo 3:2 w obu przypadkach na korzyść Mocy.
Wiedza - Druga najważniejsza statystyka Maga Ognia. Możesz być czarodziejem rzucającym najpotężniejsze zaklęcia, zadającym największe obrażenia, ale co z tego, jeśli na 5 Kul Ognia trafisz jedną? Nie wzmocnisz się Inkantacją, bo nie dokształcałeś się? Pamiętaj, że pokora i ciężki trening wykorzystany w boju odniosą największe korzyści! Tak jak wyżej, statystyki idą w stosunku 4:1 albo 3:2, ale nie więcej niż tyle ile potrzeba do założenia broni. Zazwyczaj bronie wymagają 35/40/55/75 wiedzy.
W skrócie:
Życie - 1/2 per poziom
Mana - 1/2 per poziom
Kondycja - NIGDY, chyba że naprawdę, naprawdę potrzebujesz to ten 1 punkt na całą grę wydasz... może
Siła - NIGDY
Zręczność - NIGDY
Moc - Zawsze! 3-4 punkty per 2 poziomy
Wiedza - Zawsze! 1-2 punkty per 2 poziomy
Dzięki temu co 2 poziomy zawsze masz te 8 punktów wydanych w 4 skille, a to czego bardziej na dany moment potrzebujesz, to musisz ocenić sam.
WiP, bo Poradnik mi się rozjechał i usunęło mi wszystko na temat Umiejętności i synergetyków
|
|
|
Ogólna taktyka walki - luźne przemyślenia |
Napisane przez: Mathias Shallowgrave - 07.09.2022, 11:20 UTC - Forum: Poradniki
- Odpowiedzi (3)
|
 |
OGÓLNA TAKTYKA WALKI
LUŹNE PRZEMYŚLENIA
Jestem relatywnym noobem w Broken Ranks, ale trochę już poznałem mechaniki tej gry, no i swoje w inne MMO przegrałem. Tutaj wrzucam swoje luźne przemyślenia na temat ogólnej taktyki walki w Broken Ranks.
Polemika i inne porady mile widziane!
1. Nie ignoruj obrony!
Obrona jest ważna, bo pozwala na całkowite uniknięcie ciosów przeciwnika. Twój cios w końcu wejdzie, prędzej czy później. Ale jak nie będziesz miał HP, to nie wejdzie nigdy, bo będziesz po prostu martwy
2. Czytaj dokładnie opisy swoich skillów.
Znajdziesz tam sporo informacji na temat tego, które umiejętności uzupełniają się nawzajem. Układaj taktyki na podstawie tej synergii. Dla przykładu, jeśli masz skill, który zwiększa szansę ataku dystansowego, warto go wrzucić przed ataki dystansowe. No brainer!
3. Kolejność wykonywanych ataków w walce to:
- Atak mentalny (buffy/debuffy/klątwy)
- Atak dystansowy (łucznicy, magia)
- Atak wręcz
Jeśli w taktyce masz różne skille z danej kategorii, to odpalają się one w kolejności ich rozmieszczenia.
4. Kolejność atakowania wrogów.
Podczas walki atakuj wrogów tak, aby jak najszybciej pozbyć się tych z małą ilością HP. Każdy zabity wróg, to jeden atak mniej na Twoją drużynę! W dalszej kolejności pozbywaj się wrogów zgodnie z kolejnością ataków:
- Wrogowie atakujący mentalnie
- Wrogowie atakujący na odległość
- Wrogowie walczący wręcz
Tym sposobem minimalizujesz otrzymywane obrażenia, jednocześnie znacznie zwiększając swoją szansę na przeżycie.
5. Jeżeli ostatni wróg ma mało HP (ostatnia runda)
Jeżeli ostatni wróg ma na tyle mało HP, że istnieje spora szansa na to, że zginie - a Twoje ataki wejdą pierwsze (np. łucznik/voodoo vs melee), to możesz zaryzykować całkowite zdjęcie obrony i przekazanie wszystkich punktów akcji na 1 lub 2 ataki (na tyle, żeby zabić wroga). Oczywiście może zdarzyć się tak, że ataki nie wejdą, ale jest to ryzyko, które czasami warto podjąć.
6. Zwiększ ilość HP, przy których Twój pet ucieka z walki.
Zrobisz to w ustawieniach peta. Początkowo nie ma to aż takiego znaczenia, ale z czasem utrata peta będzie coraz bardziej kosztowna, nie wspominając o petach za imperiały.
7. Pilnuj ekwipunku!
Najgorsze, co może się zdarzyć, to dropnięcie rara czy epika i... brak miejsca w ekwipunku na jego podniesienie. Item przepada bezpowrotnie!
|
|
|
Rycerz - przykładowy build |
Napisane przez: Mathias Shallowgrave - 03.09.2022, 01:35 UTC - Forum: Buildy dla klas
- Brak odpowiedzi
|
 |
AUTOR: Jack Survival
(Wybaczcie formatowanie, przeklejka z Discorda)
Skile:
Nazwa poziom lekki opis
Szybkie cięcie 1 najbardziej usless skil nic dodać nic ująć
Mierzony Cios 4 przydatne na wrogów atakujących dystansowo oraz urokami zalecam zrobić na 4 poziom by wchodził na 3 a nie na w tury (dodatkowy efekt to +15% do dmg jak będziesz używać Potężnego uderzenia które odblokujesz na 17 poziomie)
Trans 3 daje większą szansę na trafienie nie tylko nam ale możemy zbufować nim też innego towarzysza walczącego wręcz jak np. Sheed czy Barbarzyńca też % do trafienia może być większy zleży od Twojej zręczności oraz ustawienia obrony wroga
Aura czystości 3 skil zwiększający obronę przed urokami obrażeniami magicznymi i fizycznymi
Blok Tarczą 3 definiuje jak mocnym rycem jesteś i jak dużo możesz przetrwać
Statystyki:
bzowo suma
Życie 200 669
Mana 200 200
Kondycja 200 392
Siła 31 36
Zręczność 20 27
Moc niech Cię ręka boska broni od umieszczania tu dać choć by jednego punktu
Wiedza 44 44
EQ:
Hełm sklepowy
Zbroja sklepowa
Tarcz sklepowa
Rękawice sklepowe
Buty sklepowe
Pierścienie sklepowe
Naszyjnik Hadras
Pas Sklepowy
Broń Sklepowa
Peleryna Brak nie założysz przed 20 poziomem
Spodnie Sklepowe
|
|
|
|