(10.08.2016, 05:03 UTC)Robinus napisał(a): Zanim dacie się zalać falą zawodu od graczy, którzy znudzili się powtarzalnością gry, rzućcie okiem na to:
Ten film to mnie dopiero zniechęcił, lecisz do przodu i strzelasz, obsługa gry za pomocą jednego przycisku :: Myślę, że może być ciekawa jako odskocznia, trochę nie widzę co się straci jak się poczeka jak będzie za 1/3 ceny
Liczba postów: 1,682
Liczba wątków: 46
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
186
(10.08.2016, 05:32 UTC)Baton napisał(a): (10.08.2016, 05:03 UTC)Robinus napisał(a): Zanim dacie się zalać falą zawodu od graczy, którzy znudzili się powtarzalnością gry, rzućcie okiem na to:
Ten film to mnie dopiero zniechęcił, lecisz do przodu i strzelasz, obsługa gry za pomocą jednego przycisku :: Myślę, że może być ciekawa jako odskocznia, trochę nie widzę co się straci jak się poczeka jak będzie za 1/3 ceny 
To jest gra arcade sterowana padem. Oczywiście, że sterowanie jest uproszczone. Do tego stopnia, że nie możesz się rozbić o skały na planecie (automatycznie hamuje przed przeszkodami).
Dla mnie to nie będzie symulator statku kosmicznego, tylko gierka do wywalenia nóg na kanapie i z padem w ręku śmiganie po kosmosie. Obsługa padem właśnie najbardziej mnie przyciąga. Wskoczę po pracy w międzyczasie obiad robiąc.
Zagram jakiś epizod w czasie, w którym dopiero ustawiałbym joystick, zakładał czapkę z diodami, konfigurował głośniki, odpalał kilka wspomagających programów i wreszcie launchera ED
Bardzo się zgadzam z Tobą i dlatego nie widzę jaki sens jest w płaceniu tyle ile wymagają, to powinno kosztować tyle co ABZU które sobie chyba kupię, bo odpoczynek od Elity za pomocą NMS to raczej pomyłka by była.  Odezwałem się tylko bo zapodałeś ten filmik twierdząc że on pokazuje jak niepowtarzalna jest gra, a on dla mnie jest przykładem na coś dokładnie odwrotnego.
Liczba postów: 1,682
Liczba wątków: 46
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
186
Ahhh - to słowna pomyłka.
Nie twierdzę, że wygląda mi na "niepowtarzalną", tylko że "nie jest powtarzalna" w sensie czynności, które się wykonuje.
Chodzi o pierwsze zarzuty jakie się pojawiają pod jej adresem, że to nic więcej niż grindowanie surowców.
Wrzuciłem filmik pokazujący coś innego niż większość aktualnych streamerów. Przykład tylko na to, że odrobina własnej inwencji potrafi umilić sandboxową grę z otwartym światem.
A co do ceny i odczekania... ehhh gdybym tylko miał Twoją cierpliwość. Ja niestety już dziecinnieję na starość. Dodatkowo jutra może nie być - czyż nie trzeba korzystać z życia już dzisiaj?
(Chyba jednak nie dziecinnieję. Nie dorosłem nigdy po prostu)
Liczba postów: 314
Liczba wątków: 7
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
71
CMDR: Grzechu789
10.08.2016, 06:27 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.08.2016, 06:33 UTC przez Grzechu789.)
A mówiłem, że gra Indie, która została zhypowana ze względu na swoją mechanikę. Twórcy wykorzystali ten fakt, żeby podnieść cenę. Dla mnie gra jest warta tyle co inne gry indie z przedziału 10-15 EUR (15 to i tak już wygórowana cena)
Twórcą należy się oczywiście pochwała za stworzenie takiej mechaniki - myślę, że jest ona swego rodzaju prekursorem dla przyszłych gier z tak zwanym "proceduralnym światem" jednak nie zapominajmy, że jedną z pierwszych gier, która wykorzystywała wzory matematyczne do skompresowania tak dużego świata w małej dawce danych byłą "Fuel" (ta gra o wyścigach offroad cyz costakiego), chociaż bardziej wtajemniczeni pewnie zapodadzą wiele innych tytułów.
Najstarsza tego typu produkcja (duży, otwarty świat) jaką pamiętam jest The Elder Scrolls 2: Daggerfall - chociaż nie wiem w jaki sposób były zapisane informacje o świecie.
W NMS mechanika opiera się na stworzeniu góry assetów, które mogą zostać połączone ze sobą (zwierzęta, planety, roślinność etc.) za pomocą prostych wzorów matematycznych. To tak jak z puzzlami o takiej samej strukturze ale osobnym wyglądzie - każdy z każdym może zostać połączony, a im węcej ich mamy, tym więcej kombinacji jesteśmy w stanie stworzyć i tym bardziej różnorodne nasze kreacje mogą być.
![[Obrazek: AmqzlzA.jpg]](http://i.imgur.com/AmqzlzA.jpg)
I jeśli chcesz powiedzieć, że się martwisz o moje morale,
Zostaw wiadomość po sygnale, po sygnale...
Liczba postów: 922
Liczba wątków: 7
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
106
Platforma:
CMDR: Pueblo
RSI Handle: Puebl0
(10.08.2016, 05:50 UTC)Robinus napisał(a): Dla mnie to nie będzie symulator statku kosmicznego, tylko gierka do wywalenia nóg na kanapie i z padem w ręku śmiganie po kosmosie. Obsługa padem właśnie najbardziej mnie przyciąga.
I tak wlasnie my byc, jak to sam 'tworca' powiedzial:
It’s a weird game, it’s a niche game and it’s a very very chill game.
Wiec to tak naprawde nigdy nie mialo byc zastepstwem Elite, SC itd.
To ma byc typowa gierka, do - jak to zgrabnie ujal Robin - 'wywalenia nog na kanapie'.
Tym bardziej, to idealny 'przerywnik' od Elity
Czekam tylko, az zejdzie z ceny troche i biore na PS4 z wyzej wymienionego powodu.
I na koniec cycat:
If you hoped for things like pvp multiplayer or city building, piloting freighters, or building civilisations… that isn’t what NMS is. Over time it might become some of those things through updates.
Zdravim
Liczba postów: 2,183
Liczba wątków: 59
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
212
Platforma:
CMDR: DYoda
(10.08.2016, 06:01 UTC)Baton napisał(a): .... tyle co ABZU które sobie chyba kupię, ...
Że co ? bo mnie zaciekawiłeś
(10.08.2016, 08:27 UTC)DYoda napisał(a): (10.08.2016, 06:01 UTC)Baton napisał(a): .... tyle co ABZU które sobie chyba kupię, ...
Że co ? bo mnie zaciekawiłeś
http://store.steampowered.com/app/384190/
Też się nad tym zastanawiam, coś w stylu Journey (której nie ma na PC).
Tylko na Steam napisali, że rekomendowany kontroler i się waham bo poza X52 nie mam nic innego.
"Make peace with life, make good of ails, make done all wins and fails, before you follow into shadows the Silver Comet's trail" - Tales From The Frontier
(10.08.2016, 08:27 UTC)DYoda napisał(a): (10.08.2016, 06:01 UTC)Baton napisał(a): .... tyle co ABZU które sobie chyba kupię, ...
Że co ? bo mnie zaciekawiłeś
Hahahahaha:
(09.08.2016, 12:10 UTC)DYoda napisał(a): Nie mam czasu na nowe gry 
Liczba postów: 2,183
Liczba wątków: 59
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
212
Platforma:
CMDR: DYoda
10.08.2016, 08:43 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.08.2016, 08:44 UTC przez DYoda.)
Myślałem że to jakiś skrót i mnie to właśnie zaciekawiło:
Awaryjny
Batonowy
Zwieracz
Ud
|