
HUSARSKI OŚRBADAŃ NAD OBCYMI
ten post jest tłumaczeniem oryginalnego posta grupy badawczej Canonn
pozostałe źródła: KLIK
![[Obrazek: sci_fi_interior_by_blueroguevyse-d76q4py.jpg]](http://img03.deviantart.net/0718/i/2014/047/7/6/sci_fi_interior_by_blueroguevyse-d76q4py.jpg)
GARŚĆ PODSTAWOWYCH INFORMACJI
- Unknown Artefacts (Nieznane Artefakty) można znaleźć 135-150 LY od Merope w USS-ach "Anomaly Detected - Threat 4". Alfabetem Morse'a nadają one obrys statku (lub nazwę planety, jeśli jesteś w SRV). Sygnał skierowany jest w stronę głównej gwiazdy w systemie Merope
- Unknown Probes (Niezidentyfikowane Sondy) spotkać można na orbitach planet Ammonia (atmosfera), w USS-ach "Threat 2 - Degraded Signal Source". Ich sygnał skierowany jest w stronę Merope 5 C. Jeśli wystrzeli się sondę blisko jakiejś planety i ustawi między nią (sondą) a Merope 5 C, usłyszy się specyficzny dźwięk - sonda nadaje oktagonalny kod, opisujący daną planetę. Końcowy grupa oktagonalna to 0.0 -> 1.0, co reprezentuje odległość do pewnej gwiazdy (autor wpisu zapomniał jakiej), która znajduje się w zamkniętym systemie w rejonie mgławicy Horsehead.
- Uruchomienie skanera w odległości do 1km od Unknown Probe tymczasowo wyłącza systemy naszego statku i nadaje sygnał, który w postaci spektrogramu, na którym widać tajemniczy obrazek.
- Barnacles (Skorupiaki) można znaleźć na planetach w określonych lokacjach w mgławicach Plejad, Horsehead i California. Skorupiaki w plejadach są zabezpieczone przez Federację.
INFORMACJE O RASACH OBCYCH: KLIK
:: WIADOMOŚCI Z OSTATNIEJ CHWILI! (od najnowszych)
ODNALEZIONO OPUSZCZONE BAZY INRY
Więcej o organizacji INRA możecie dowiedzieć się tutaj. Oraz z zapisów audio z logów w odnalezionych bazach. Jak dotąd udało się odnaleźć 6 takich baz:
Base 1 (9/10/17)
Hollis Gateway
System Hermitage Planet 4a
Coordinates : -53.75, 157.61
Base 2 (15/10/17)
Stuart Retreat
System HIP 15329 planet A 3 C
Coordinates : -62.61 -44.26
Base 3 (15/10/17)
Klatt Enterprises
System ALNATH, planet A 2 A A,
Coordinates : 4.0186 133.5426
Base 4 (15/10/17)
Mayes Chemical Plant
System HIP 59382, planet 1 B (need confirmation)
Coordinates : 11.41 177.06
Base 5 (16/10/17)
Hogan Depot
System HIP 7158, planet A 2 B
Coordinates : -44.63 -63.78
Base 6 (17/10/17)
Velasquez Medical Research Center
System LP 389-95, Planet 7
Coordinates : 57.96, 50.03
Hollis Gateway
System Hermitage Planet 4a
Coordinates : -53.75, 157.61
Base 2 (15/10/17)
Stuart Retreat
System HIP 15329 planet A 3 C
Coordinates : -62.61 -44.26
Base 3 (15/10/17)
Klatt Enterprises
System ALNATH, planet A 2 A A,
Coordinates : 4.0186 133.5426
Base 4 (15/10/17)
Mayes Chemical Plant
System HIP 59382, planet 1 B (need confirmation)
Coordinates : 11.41 177.06
Base 5 (16/10/17)
Hogan Depot
System HIP 7158, planet A 2 B
Coordinates : -44.63 -63.78
Base 6 (17/10/17)
Velasquez Medical Research Center
System LP 389-95, Planet 7
Coordinates : 57.96, 50.03
Cmdr Mathias Shallowgrave przygotował film z polskim tłumaczeniem zapisu logów z pierwszej bazy. Kolejne filmy są w przygotowaniu.
KOLEJNE BAZY THARGOIDÓW ODNALEZIONE! + JAK SZUKAĆ BAZ?
Oto lokacje wszystkich baz:
Nieaktywne:
HIP 19026: PLANET B 1 C | Distance to Sol: 357.26 ly
Aries Dark Region DB-X D1-63 A 7 A | Distance to Sol: 289.11 ly
Pleiades Sector OS-U C2-7 Body: 4 A | Distance to Sol: 404.38 ly
Col 285 sector CV-Y D57 AB 4 A | Distance to Sol:298.86 ly
Aktywne:
HIP 14909 2 A | Distance to Sol: 450.53 ly
Mel 22 SECTOR ZU-P C5-1 4 A | Distance to Sol: 466.41 ly
Mel 22 Sector NX-U D2-27 5 A | Distance to Sol: 467.31 ly
Mel 22 sector NX-U D2-31 3A | Distance to Sol: 465.17 ly
Mel 22 Sector YU-F B11-1 AB 5A| Distance to Sol: 470.19 ly
Mel 22 Sector UT-R c4-4 | Distance to Sol: 470.60 ly
Mel 22 Sector UE-G B11-0 A2 | Distance to Sol: 451.50 ly
HIP 16985 A4E | Distance to Sol: 472.04 ly
Mel 22 Sector KC-V d2-28 | Distance to Sol: 485.91 ly
Mel 22 Sector BV-P C5-2 | Distance to Sol:453.09 ly
MEL 22 Sector TT-R C4-2 3A | Distance to Sol: 500.83 ly
UWAGA! Okazuje się, że baz jest o wiele więcej! Tutaj więcej informacji od Cmdra K42X:
(30.06.2017, 09:08 UTC)K42X napisał(a): Cannon i piloci nie zawodzą, od wczoraj wieczora wątek urósł o 30 stron i 8 (!) nowych aktywnych baz. Od momentu odkrycia jak korzystać prawidłowo z UL idą jak burza.
Cannon otworzył arklusz w którym będa zapisywane wszystkie bazy, reakcje Unknown Device na różne kombinacje i listy i formularze do zgłaszania.
Lista: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...1403369018
Zgsłaszanie nowych baz: https://goo.gl/vzWbYA
Panowie też donoszą, że baza na Mel 22 Sector YU-F B11-1 AB 5 A (-52 / -5.68) jest jeszcze lepiej zachowana (a możę odnowiona?).
Oprócz nowych baz narazie brak rewelacji.
Cmdr Baton opisuje jak szukać baz"
(30.06.2017, 07:09 UTC)Baton napisał(a): Po polsku jak szukać
Lecimy do ostatnio odkrytej bazy
Włączamy Maszynę używając UA, UP, UL
skanujemy Dzyndzel co nam daje trzy Unknown Signal
Wylatujemy z planety, wyrzucamy jeden UL i odtwarzamy mu te trzy sygnały US
UL gra w odpowiedzi, zapisujemy audio. W audio są zaszyte trzy odległości kolejnej bazy od trzech systemów, tego w którym jesteśmy, Merope i Col 70 FY-N c21-3
Jak jesteśmy specem to możemy zrobić triangulację na podstawie 3 odległości. Jak nie jesteśmy to powiedzmy, że nam wyszło 26 ly od Merope to przeszukujemy takie systemy, nie będzie specjalnie dużo.
Jak już jesteśmy w tym systemie to wypuszczamy UL znowu i gramy mu te sygnały, jeśli jest baza to UL włączy laser i nam ją pokaże.
Brzmi prosto ale niektóre kroki nie są, na przykład odczytywanie odległości z audio
Strona do triangulacji z przykładem
Sytuacja staje się coraz bardziej ciekawa i z niecierpliwością czekamy na jej rozwój!
ZNALEZIONO DODATKOWE 2 BAZY THARGOIDÓW
Oto lokacje wszystkich baz
System: HIP 19026
Planeta: B1C
Koordynaty: -17 / -152
System: Pleiades Sector OS-U C2-7
Planeta: 4A
Koordynaty: 58.21 / -177.04°
System: Aries Dark Region DB-X D1-63
Planeta: A7A
Koordynaty: 25.94 / 77.96
ZNALEZIONO BAZĘ THARGOIDÓW
DODATKOWA WIADOMOŚĆ NADAWANA Z WRAKU CAPITAL SHIPA
KLIK
Grupie naukowej Canonn udało się zidentyfikować dodatkową transmisję, zakodowaną w sygnale nadawanym z wraku jednego z Farragutów. Wiadmość brzmi następująco:
WYKRYTO NIEZIDENTYFIKOWANĄ JEDNOSTKĘ. CZYSTKA SERWERA ZAKOŃCZONA NIEPOWODZENIEM. ZASOBY STATKU ZKLIKWIDOWANE. ŁADUNEK ZNISZCZONY. STATUS STAKU: STRACONY.
Transmisję udało się zidentyfikować dzięki sygnałowi audio odkrytemu przez Cmdra Vildu, a nadawanego z anteny i słyszalnego z odległości około 30m.
Ekipa logistyczno-analityczna następnie zapisała transmisję audio. Dostarczył ją Cmdr CrescentMage. Można ją pobrać STĄD.
Przedział audio od 0:23 do 0:31 zawiera coś, co wygląda na zestaw danych. Tutaj możecie zobaczyć jego wycinek, znaleziony - ponownie - przez Cmdra CrescentMage:
Następnie Cmdr AdmlAdama zauważył, że transmisja brzmi jak przyspieszony alfabet Morse'a i udało mu się rozkodować wiadomość, którą przeczytaliście powyżej.
Wiadomość została przekazana galaktycznej społeczności w celu upewnienia się, że tym razem Federacji nie uda się zablokować tego znaczącego naukowego odkrycia.
KONWÓJ FEDERCJI ZNISZCZONY PRZEZ THARGOIDÓW!
KLIK
Po zakończeniu badań przez profesora Palina (patrz niżej), ich wyniki zostały skradzione przez Federację, która w mocno chronionym konwoju - jednym ze statków był krążownik bojowy klasy Farragut! - udała się w sobie tylko znanym kierunku.
Jeden z członków Federacji Pilotów, Cmdr Edward Lewis otrzymał tajemniczą wiadomość, kierującą go do systemu HIP 17044. Tam, przy pomocy zaufanych pilotów z różnych zakątków galaktyki, Cmdr Lewis odnalazł federacyjny konwój... a raczej to, co z niego zostało.
![[Obrazek: AanwWDG.jpg]](http://i.imgur.com/AanwWDG.jpg)
(zdjęcie autorstwa Cmdra Batona)
Wśród szczątków i wraków konwoju znajdował się transmitter z wiadomością, którą chciał przekazać ludzkości profesor Palin.
THARGOIDZI WRÓCILI
Ta wstrząsająca i już oficjalna wiadomość bez wątpienia zatrzęsie całą zamieszkałą częścią galaktyki. W głowie rodzą się setki pytań, a wśród nich takie jak: jakie jest nastawienie tej rasy obcych, z którą ludzkość już raz miała do czynienia (i wcale nie skończyło się to dobrze)? Dlaczego Federacja ukradła wyniki badań Palina i dokąd je wiozła? Dlaczego chciała zataić fakt o powocie Thargoidów?
Jedno jest pewne. Nadchodzą ciekawe czasy.
P.S. Oto instrukcje, jak znaleźć miejsce zniszczony konwój:
1. Udaj się do systemu HIP 17044
2. Podleć do planety 2
3. Na mapie galaktyki wyszukaj system Asterope i zaznacz go jako cel (nie wyszukuj tam trasy, tylko oznacz jako cel)
4. Od planety 2 udaj się w stronę systemu Asterope i bacznie obserwuj panel nawigacji.
5. Po około 11000 Ls pojawi się na nim Unregistered Beacon i to tam właśnie jest zniszczony przez Thargoidów konwój Federacji. (Uwaga! Beacon łatwo przegapić, jeśli odlecisz na więcej niż 12000 Ls od planety 2, zrób nawrót o 180 stopni i powoli leć z powrotem w stronę planety, obserwując nav panel).
Transmiter nadaje wiadomość audio o wpół do, co godzinę (HH:30).
PROFESOR PALIN WYSTOSOWAŁ APEL O DOSTARCZENIE UNKNOWN DATA
KLIK
W specjalnym oświadczeniu Profesor Palin wystosował apel do galaktycznej społeczności. Prosi w nim o dostarczenie nieznanych danych, które można zdobyć skanując tajemnicze statki obcych. Dane posłużą do przeprowadzenia badań, mających potwierdzić tezę profesora o pochodzeniu obcych.
STATKI OBCYCH ZAOBSERWOWANE PRZY SKORUPIAKACH
STATKI OBCYCH PRZECHWYTUJĄ PILOTÓW W HIPERPRZESTRZENI
ZNALEZIONO RUINY 5
KLIK
System: Synuefe ZL-J d10-119
Planeta: 9B
Koordynaty: -23.3821 / 178.9094
Te ruiny mają taki sam układ, jak Ruiny 3.
ZNALEZIONO RUINY 4
ZNALEZIONO RUINY 3
KLIK
System: IC 2391 Sector ZE-A D101
Planeta: C3
Koordynaty: 29.42 / -59.54
Ruiny mają niespotykany dotąd układ!
Mapa Główna (CMDR Jmanis, Starbolt)
Mapy szczegółowe:
A Ring
Confirm - 10 (Casket + Tablet) - Language 1
![[Obrazek: 9phnN5U.png]](http://i.imgur.com/9phnN5U.png)
![[Obrazek: 9phnN5U.png]](http://i.imgur.com/9phnN5U.png)
B Site
Confirm - 1 (Relic + Totem) - Culture 1
Confirm - 27 (Casket + Orb) - Tech 1
![[Obrazek: EMoyetm.png]](http://i.imgur.com/EMoyetm.png)
Confirm - 27 (Casket + Orb) - Tech 1
![[Obrazek: EMoyetm.png]](http://i.imgur.com/EMoyetm.png)
C Site
D Site
E Site
F Site
Confirm - 1 (Tablet + Urn) - Bio 4
![[Obrazek: 83Sx3kp.png]](http://i.imgur.com/83Sx3kp.png)
![[Obrazek: 83Sx3kp.png]](http://i.imgur.com/83Sx3kp.png)
G Site
ZNALEZIONO RUINY 2
POSZUKIWANIA NOWYCH STAROŻYTNYCH RUIN
Systemy, w których znajdują się nowe Ruiny
IC 2391 Sector GW-V b2-4
IC 2391 Sector ZE-A d101
Synuefe XO-P c22-17
Synuefe ZL-J d10-119
Arkusz informacyjny grupy badawczej Canonn: KLIK
Video i poradnik, jak szukać Ruin (CMDR Panzertand)
Jest kilka tricków dotyczących ustawień audio, które pomogą w poszukiwaniach:
IC 2391 Sector GW-V b2-4
IC 2391 Sector ZE-A d101
Synuefe XO-P c22-17
Synuefe ZL-J d10-119
Arkusz informacyjny grupy badawczej Canonn: KLIK
Video i poradnik, jak szukać Ruin (CMDR Panzertand)
Jest kilka tricków dotyczących ustawień audio, które pomogą w poszukiwaniach:
- Jeśli możesz, zmień w Windowsie "Windows Sounds, Playback-devices", wybierz swoją kartę dźwiękową i w zakładce "Advanced" zmień ustawienia na 24-bit 48000HZ lub lepsze.
- W ustawieniach Audio w grze wybierz tryb "Night Time" i wyłącz muzykę.
- Leć tak cicho, jak to tylko możliwe. Np. FA Off wyłącza silniki. Co jakiś czas włączaj FA w celu korekty kursu, jeśli to potrzebne.
- Jeśli szukasz Ruin na podstawie dźwięków, maksymalna sugerowana wysokość to 1 km.
- Im wyżej lecisz, tym więcej wskazówek dźwiękowych tracisz
- Jeśli podejrzewasz, że znalazłeś Ruiny (na podstawie dźwięków):
- Zapisz koordynaty, zrób screenshota.
- Kontynuuj lot prosto przez 15km
Jeśli nadal słyszysz te same dźwięki - to nie są Ruiny. Jeśli nie słyszysz dźwięków, zawróć w stronę koordynat (azymut przeciwny o 180 stopni) i sprawdź czy dźwięki znowu się pojawią. Kontynuuj tę metodę, zawężając pole poszukiwań o 5 km za każdym razem i coraz mniej.
NOWE ZAGADKI DO ROZWIĄZANIA!
Misja od Inżyniera Ram Taha w systemie Meene (dowolna stacja)
UWAGA!
STAROŻYTNE RUINY: FAQ (CMDR Factabulous)
Najnowsza mapa: KLIK
Mapa interaktywna: KLIK (CMDR masCh)
Można kliknąć na kropki w celu uzyskania informacji o potrzebnych kombinacjach przedmiotów.
Legenda:
Jest mnóstwo innych map i arkuszy. Tutaj kilka wybranych:
Transkrypcje danych z obelisków:
Na koniec - czysta mapa, jeśli chcecie stworzyć coś swojego (CMDR Olivia Vespera):
Przydatne narzędzia:
W systemie Meene wystarczy zadokować na dowolnej stacji, aby otrzymać nową misję od Inżyniera Ram Taha. Płaci on 100 milionów Cr za jej ukończenie!
UWAGA!
Michael Brookes potwierdził, że Ruiny działają prawidłowo w Solo. W Open nie zachowują się tak, jak powinny, zdradzając więcej informacji, niż zamierzono.
Michael Brookes napisał(a):The behaviour for solo sounds correct, but the open situation sounds like it's revealing more than it should. We'll look into it, but I don't think you're missing anything that should be able to access.
Michael
STAROŻYTNE RUINY: FAQ (CMDR Factabulous)
Jak zacząć misję?
Przypadkowo oddałem misję... Mogę dostać ją z powrotem?
Tak, wyleć ze stacji i zadokuj ponownie.
Jakiego wyposażenia potrzebuję?
Dokąd mam się udać?
Masz 2 opcje: skanowanie już odnalezionych Ruin lub poszukiwanie nowych Ruin.
Gdzie znajdują się Ruiny?
System: Synuefe XR-H D11-102 -- Planeta: 1B -- Koordynaty: -31.7877, -128.9711
Co powinienem najpierw zrobić?
Lokacje Artefaktów i Reliktów:
W ładowni powinieneś teraz mieć:
Co dalej?
Co wiemy o Ruinach?
Gdzie szukać ruin?
Lokacje są podane powyżej, w odpowiedniej sekcji. Bez dodatkowych informacji, jedyną metodą jest wizualno-dźwiękowa (opisana powyżej).
Znalazłem buga w Riunach...
Obszar Ruin niestety jest podatny na bugi. Ten post zawiera ich dobre podsumowanie.
- Potrzebujesz dodatku Horizons.
- W systemie Meene wyląduj na dowolnej stacji.
- Sprawdź zakładkę misji i wiadomosć od Ram Taha (nie trzeba go mieć odblokowanego).
Przypadkowo oddałem misję... Mogę dostać ją z powrotem?
Tak, wyleć ze stacji i zadokuj ponownie.
Jakiego wyposażenia potrzebuję?
- 12t wolnego miejsca w ładowni.
- Discovery Scanner (żeby znaleźć planetę).
- Hangar oraz SRV.
- Materiały do syntezy paliwa dla SRV.
- Materiały do syntezy naprawy SRV (opcjonalnie).
Dokąd mam się udać?
Masz 2 opcje: skanowanie już odnalezionych Ruin lub poszukiwanie nowych Ruin.
Gdzie znajdują się Ruiny?
System: Synuefe XR-H D11-102 -- Planeta: 1B -- Koordynaty: -31.7877, -128.9711
Co powinienem najpierw zrobić?
Będziesz potrzebować odpowiednich przedmiotów. Jest 5 różnych Artefaktów oraz 1 Relikt do znalezienia na terenie Ruin. Najlepiej mieć po 2 z każdego rodzaju.
Lokacje Artefaktów i Reliktów:
Użyj cargo scoopa w SRV aby pozbierać Artefatky i Relikt. Te ostatnie ukryte są pod ziemią i wysuwają się na zewnątrz po podjechaniu bliżej. Relikt należy zestrzelić. (Można je najpierw przeskanować!). Zabierz wszystkie przedmioty do statku. Postaraj się zapamiętać układ Ruin, ponieważ spędzisz to sporo czasu. Umiejętność łatwego przemieszczania się w odpowiednie miejsca sporo Ci go zaoszczędzi.
W ładowni powinieneś teraz mieć:
- 2 Urn
- 2 Totem
- 2 Casket
- 2 Orb
- 2 Tablet
- 2 Relics
Co dalej?
Nie znamy kompletnego rozwiązania, ale wiemy jak osiągnąć zamierzony rezultat. Celem jest zdobycie odkodowanych wiadomości od Ram Taha.
W Ruinach znajduje się 15 obelisków, które są aktywne (świecą na niebiesko). Przeskanowanie obelisku przy jednoczesnym posiadaniu odpowiedniej kombinacji przedmiotów w SRV spowoduje otrzymanie rozkodowanej wiadomości od Ram Taha. Należy zauważyć, że wiadomości od niego czasami potrafią przybyć z opóźnieniem. Najlepszą metodą jest sprawdzanie zakładki misji - nasza wypłata za nią zwiększa się o 1 milion z każdą prawidłową kombinacją.
W pierwszych Ruinach jest 13 takich wiadomości.
Co z pozostałymi wiadomościami?
Pozostałe wiadomości prawdopodobnie są zakodowane w pozostałych Ruinach. Co wiemy o Ruinach?
- Można usłyszeć specyficzny dźwięk w tle, słyszalny do 7km od Ruin
- As found by the Formadine Rifters it takes longer to enter Glide above the ruins - this also applied to the ruins
- There are theories that the ruins point to one or more other ruins, none proved yet.
Gdzie szukać ruin?
Lokacje są podane powyżej, w odpowiedniej sekcji. Bez dodatkowych informacji, jedyną metodą jest wizualno-dźwiękowa (opisana powyżej).
Znalazłem buga w Riunach...
Obszar Ruin niestety jest podatny na bugi. Ten post zawiera ich dobre podsumowanie.
Najnowsza mapa: KLIK
Mapa interaktywna: KLIK (CMDR masCh)
Można kliknąć na kropki w celu uzyskania informacji o potrzebnych kombinacjach przedmiotów.
Legenda:
- Szare - nieaktywne.
- Żółte: aktywne, ale nie znaleziono kombinacji.
- Zielone:en: kombinacja potwierdzona.
Jest mnóstwo innych map i arkuszy. Tutaj kilka wybranych:
- Nowy, oficjalny arkusz Canonn (CMDRs Zenith, floc, Kaltern)
- Dodaj swoje dane TUTAJ, aby uzupełnić powyższy akrusz
- Stary arkusz (read only, zawiera użyteczne infrmacje) (CMDRs Zenith, floc, Kaltern)
- Wszystkie potwierdzone kombinacje obelisków (CMDR Mortlestiltskin (MortifiedPotato), CMDR DippyNikki, CMDR Alienasa, CMDR Allocater, CMDR A_Spec)
Transkrypcje danych z obelisków:
- Pełna transkrypcja danych (CMDR programad's spreadsheet)
- Strona z każdą jedną odkrytą informacją ze skanowania!
- SPRAWDŹ POTWIERDZONE FAKTY (i dołóż swoją cegiełkę...)
Na koniec - czysta mapa, jeśli chcecie stworzyć coś swojego (CMDR Olivia Vespera):
Przydatne narzędzia:
PIERWSZY KONTAKT ZE STATKIEM OBCYCH
CMDR DP Sayre nawiązał pierwszy kontakt - a raczej Obcy nawiązali pierwszy kontakt z Cmdrem DP Sayre...
Szczegóły:
Kilka obrazków, aby poruszyć Waszą wyobraźnię:
Szczegóły:
Podstawowe informacje:
Moduły statku Obcych:
Spektrogram:
Drew Wagar zaktualiował swoją stronę o lore Elite: KLIK (sprawdźcie daty...)
- Statek Obcych robi hiperdykcję (interdykcję w hiperprzestrzeni) - czyli wyciąga nasz statek z tzw. witchspace (potoczna nazwa hiperprzestrzeni) podczas skoku do innego systemu.
- Statek Obcych wyłącza wszystkie systemy na naszym statku, skanuje nas, po czym znika w nadprzestrzeni.
- Obcy nie skaczą tak jak my. Wydaje się, że Obcy wręcz otwierają "dziurę" czy też "portal" w normalnej przestrzeni przed swoim statkiem. (Robacza dziura?). Wake-skan portalu daje nam niezidentyfikowane dane, tak samo jak skan samego statku. Wake-skan nie ujawnia punktu docelowego skoku. Obecna teoria mówi, że statek Obcych wraca do normalnej dla siebie przestrzeni - którą my nazywamy witchspace (hiperprzestrzeń).
- Na chwilę obecną hiperdykcje zdarzają się jedynie w sektorach, gdzie można znaleźć Unknown Artefacts. Statek Obcych zdaje się obracać nasz statek tak, aby ten wskazywał na Plejady. Nie wiadomo czy ma to jakieś znaczenie.
- UWAGA! Najnowsze doniesienia mówią o hiperdykcjach również w Bańce! Wliczając w to Sol!
- Tym kilku "odważnym" pilotom, którzy zdecydowali się strzelać do statku Obcych, nie udało się zadać mu żadnych obrażeń. Obcy kompletnie zignorowali te agresywne zachowania. Miejmy nadzieję, że nie wywoła to wojny w przyszłości...
- Pierwsze spotkanie miało miejsce w sektorze Aires Dark Region
- Wygląda na to, że spotkania zdarzają się w sektorach niedaleko Plejad i Aires Dark Region niedaleko Maia.
- Pierwsze raporty sugerowału, że do Obcy przechwytują tylko te statki, które mają UA na pokładzie. Później zostało ustalone, że nie są one potrzebne.
- Po spotkaniu nasz statek znajduje się w systemie, z którego skakaliśmy, w losowej odległości od głównej gwiazdy.
- Hiperdykcje wydają się być losowym zdarzeniem, bez wyraźnej wskazówki, co może je wywołać.
- Unknown Artifact - nie zanotowano zmiany w zachowaniu statku Obcych.
- Meta Alloys - nie zanotowano zmiany w zachowaniu statku Obcych.
- Unknown Probe - wciąż wymagane potwierdzenie. Wymagane testy: 1) Posiadanie UP w ładowni. 2) Wyrzucenie UP z ładowni i użycie Discovery Scannera w celu aktywacji sondy.
- Statek Obcych jest gromny - dużo większy od wszystkich dostępnych dla Commanderów ludzkich statków.
- Obcy wydają się skanować w celu znalezienia czegoś.
- Nie wydają się wrogo nastawieni.
- Mają możliwość wyciągnięcia nas z witchspace. Mają podobny efekt EMP do Unknown Probe.
- Cechy wizualne przywodzą na myśl UA, UP's i Skorupiaki, więc bezpiecznym jest założenie, że Obcy są jakoś z nimi powiązani.
- Strzelanie do Obcych nic nie daje.
- Wake, który zostawiają Obcy zwraca niezidentyfikowaną wartość.
- Daje nam jednak 2 różne typy Nieznanych Danych (Unknown Data)
- Z pierwszych raportów wynika, że Obcy skaczą w kierunku odległej galaktyki, którą widać w przestrzeni, ale teoria ta wymaga potwierdzenia z różnych lokacji.
- Kamera zewnętrzna nie działa podczas spotkania, prawdopodobnie dlatego, że jest niekatywna podczas skoku w nadprzestrzeni.
- Lampki na choinkowym bobbleheadzie wyłączają się podczas aktywacji efektu "EMP".
- Spektrogram dźwięku, który wydaje statek Obych podczas skanu nie pokazuje nic ciekawego.
- Niektóre raporty mówią o US (Unknown Ship - statek Obcych) skaczącym w stronę Merope.
- Silniki statku Obcych są bardzo podobne w budowie do UA i UP.
Moduły statku Obcych:
- Pulse Laser
- Drive
- Drive
- Drive
- Drive
- Power Plant
- FSD
- Life Support
- Power Distributor
- Shield Generator
- Blank space On 100%
- Blank space On 100%
- Blank space On 100%
- Blank space On 100%
- Blank space On 100%
Spektrogram:
Drew Wagar zaktualiował swoją stronę o lore Elite: KLIK (sprawdźcie daty...)
Kilka obrazków, aby poruszyć Waszą wyobraźnię:
Kokpit:
![[Obrazek: nvqpup.jpg]](http://i67.tinypic.com/nvqpup.jpg)
Spekulacja dotycząca ruin:
![[Obrazek: th_905639190_ruin1_122_49lo.jpg]](http://img140.imagevenue.com/loc49/th_905639190_ruin1_122_49lo.jpg)
Czy to jakiś kod...?
![[Obrazek: FpGBRau.jpg]](http://i.imgur.com/FpGBRau.jpg)
![[Obrazek: nvqpup.jpg]](http://i67.tinypic.com/nvqpup.jpg)
Spekulacja dotycząca ruin:
![[Obrazek: th_905639190_ruin1_122_49lo.jpg]](http://img140.imagevenue.com/loc49/th_905639190_ruin1_122_49lo.jpg)
Czy to jakiś kod...?
![[Obrazek: FpGBRau.jpg]](http://i.imgur.com/FpGBRau.jpg)
WRAK ANAKONDY PRZEROBIONY NA PLANETARNY OUTPOST
LISTA WSZYSTKICH ZNALEZIONYCH WRAKÓW STATKÓW OBCYCH
Lokacja:
System: HIP 17403
Planeta: A 4 A
Koordynaty: -34.96 / -141.37
Lokacja:
System: HIP 17862
Planeta: 6 C A
Koordynaty: 30.33 / -98.58
Lokacja:
System: Pleiades Sector AB-W B2-4
Planeta: 9A
Koordynaty: -26,3772 / 97,6982
System: HIP 17403
Planeta: A 4 A
Koordynaty: -34.96 / -141.37
Lokacja:
System: HIP 17862
Planeta: 6 C A
Koordynaty: 30.33 / -98.58
Lokacja:
System: Pleiades Sector AB-W B2-4
Planeta: 9A
Koordynaty: -26,3772 / 97,6982
RADIOLATARNIE W FORMIDINE RIFT, CONFLUX & HAWKING'S GAP (COMMUNITY GOAL)
Dzięki temu CG udało się odnaleźć wiele niezarejestrowanych radionlatarni w odległych rejonach galaktyki. (Pełna lista na tym boardzie na Trello).
Mapa rejonu
Wszystkie poniższe radiolatarnie transmitują zakodowaną wiadomość, która została rozkodowana przy pomocy słowa-klucza "Exodus". Wszystki wiadomości mówią o Ekspedycji "Dynastia" (lub Dynastii) i wspominają o "Punktach zbornych". Poszukiwania kolejnych radiolatarni w tych rejonach nadal trwają, tak samo jak przeszukiwanie planet.
Jakiś czas po tych odkryciach w Galnecie pojawił się artykuł, bezpośrednio mówiący o "dokumentach exodusu", które zaginęły.
Pozostałe informacje i aktualizacje są zawarte w tym wątku na Forum Federacji Pilotów.
Przemyślenia Rizala72 (koordynator wątku z ramienia Grupy Badawczej Canonn):
Trailer nowej książki Drew Wagara "Premonition" (film niestety został usunięty!):
Wskazówka/wiadmość ukrytwa w filmie (BTW to nie jest nowość, bowiem ten kod binarny widzieliśmy już w video promocyjnym do 2.2. i wiadomość ta została rozkodowana - doprowadziła ona do odkrycie pierwszego wraku statku obcych):
![[Obrazek: Code.png]](https://s21.postimg.org/ljjs6ivmv/Code.png)
I rozwiązanie:
Lokalizacja Formidine Rift:
3-godzinna audycja z udziałem członków Children of Raxxla - dyskusja toczyła się na temat Exodusu, Raxxla, Formidine Rift i teroii z tym związanych.
Rozkodowano wiadomość z Cmentarza Statków w systemie Tionisla:
Jest to jeden ze znanych już systemów w rejonie Conflux, zawierający niezarejestrowaną rediolatarnię. Jedna z planet w tym systemie powoduje CTD (Crash To Desktop) przy próbie lądowania. Coś tam jest - nie wiadomo co.
Mapa rejonu
Wszystkie poniższe radiolatarnie transmitują zakodowaną wiadomość, która została rozkodowana przy pomocy słowa-klucza "Exodus". Wszystki wiadomości mówią o Ekspedycji "Dynastia" (lub Dynastii) i wspominają o "Punktach zbornych". Poszukiwania kolejnych radiolatarni w tych rejonach nadal trwają, tak samo jak przeszukiwanie planet.
Jakiś czas po tych odkryciach w Galnecie pojawił się artykuł, bezpośrednio mówiący o "dokumentach exodusu", które zaginęły.
Pozostałe informacje i aktualizacje są zawarte w tym wątku na Forum Federacji Pilotów.
Przemyślenia Rizala72 (koordynator wątku z ramienia Grupy Badawczej Canonn):
Nieczynna już firma Metadrivem, specjalizująca się w badaniach nad nową generacją napędu FSD, ściągnęla na siebe uwagę dużych gracze - przede wszystkim korporacji Sirius Corp. (zarządzanej przez Li Yong Rui).
Z ostatniego artykułu na Galnecie wynika, że istnieje tajny projektem/wyprawa/ekspedycja o nazwie "Exodus".
Znaczenie słowa "exodus": masowe wyjście, wyjazd skądś, masowa emigracja»«masowe wyjście, wyjazd skądś, masowa emigracja.
Następnie w dalszych rejonach galaktykie znajdujemy nagle radiolatarnie, nadające wiadomości o "Dynsatii" i jakichś punktach zbornych. Aby rozkodować wiadomości, potrzebne jest słowo-klucz, którym jest właśnie "Exodus".
Co jeśli Metadrive coś odkrył lub zaniepokoił/zakłócił spokój kogoś - lub czegoś - we wspomnianych rejonach Galaktyki?
Z ostatniego artykułu na Galnecie wynika, że istnieje tajny projektem/wyprawa/ekspedycja o nazwie "Exodus".
Znaczenie słowa "exodus": masowe wyjście, wyjazd skądś, masowa emigracja»«masowe wyjście, wyjazd skądś, masowa emigracja.
Następnie w dalszych rejonach galaktykie znajdujemy nagle radiolatarnie, nadające wiadomości o "Dynsatii" i jakichś punktach zbornych. Aby rozkodować wiadomości, potrzebne jest słowo-klucz, którym jest właśnie "Exodus".
Co jeśli Metadrive coś odkrył lub zaniepokoił/zakłócił spokój kogoś - lub czegoś - we wspomnianych rejonach Galaktyki?
Trailer nowej książki Drew Wagara "Premonition" (film niestety został usunięty!):
Wskazówka/wiadmość ukrytwa w filmie (BTW to nie jest nowość, bowiem ten kod binarny widzieliśmy już w video promocyjnym do 2.2. i wiadomość ta została rozkodowana - doprowadziła ona do odkrycie pierwszego wraku statku obcych):
![[Obrazek: Code.png]](https://s21.postimg.org/ljjs6ivmv/Code.png)
I rozwiązanie:
![[Obrazek: cnr6HjE.png]](http://i.imgur.com/cnr6HjE.png)
Lokalizacja Formidine Rift:
3-godzinna audycja z udziałem członków Children of Raxxla - dyskusja toczyła się na temat Exodusu, Raxxla, Formidine Rift i teroii z tym związanych.
Rozkodowano wiadomość z Cmentarza Statków w systemie Tionisla:
Cytat:01 07 08 * 16 18 21 * 01 05 19 03 19 * 08 23 - 19 * 02 03 01 - 02 * 03 04 * 01 * 35 27 25 19 * 07 17 21 23
A G H * P R U * A E S C S * H W - S * B C A - B * C D * A * 8 0 Y S * G Q U W
Do you remember PRU AESCS DL-W C15-37 (CONFLUX)?
Jest to jeden ze znanych już systemów w rejonie Conflux, zawierający niezarejestrowaną rediolatarnię. Jedna z planet w tym systemie powoduje CTD (Crash To Desktop) przy próbie lądowania. Coś tam jest - nie wiadomo co.
ZAGADKA POZOSTAŁYCH RADIOLATARNI
Znaleziono kilka nowych radiolatarni!
Caucama
Dane z 02.11.3302
Lokacja: Caucuma 10 D
Czas transmicji: UTC XX:00
Audio: KLIK
Transkrypcja:
Podsumowanie:
Klucz do kodu to odpowiadajce liczbom litery alfabetu łacińskiego. Oto rozkodowana wiadomość:
Na chwilę obecną nie ma żadnych powiązanych wiadomości i informacji. Sprawa pozostaje zagadką! is for.
Takurua
Dane z 02.11.3302
Lokacja: Takurua 3
Czas transmicji: UTC XX:00 (Przypuszczalnie - jeden z obserwujących latarnię pozostał tam przez 2h i latarnia nie nadała żadnej wiadomości!)
Audio: KLIK
Transkrypcja:
Tekst lokalnego artykułu:
Gazeta: The Takurua Herald
Data: 25 OCT 3302
Treść:
Klucz - alfabet fonetyczny NATO. Treść:
Klucz do kodu to GETUMBOYS. Klucz pozyskano z radiolatarni numerycznej Takurua przez klucz alfabetu łacińskiego. Treść wiadomości:
Podsumowanie:
Niedaleko Takurua 1 znajduje się POI. Widziano statki, które tam wlatywały bez pozostawienia śladu Low Wake. Po wyjściu z Rejsu Orbitablnego okazało się, że w POI znajdują się 3 statki, które zdawały się opuszczać to miejsce. Jeden ze statków, zidentyfikowany jako należący do Sirius Corp, nawiązał łączność z pozostałymi, wspominając o ucieczce (z wiadomości powyżej). Commander, który obserwował całe zajście został następnie ostrzelany.
Biorąc pod uwagę charakter rozkodowanych wiadomości, przypuszcza się, że w sprawę zaangażowane są osoby trzecie. To wstępnie wyklucza Sirius Corporation jako operatorów radiolatarni numerycznych. Możliwe, że na planecie Takurua 1 znajduje się ośrodek więzienny.
Sprawa wymaga dalszego dochodzenia!
Caucama
Dane z 02.11.3302
Lokacja: Caucuma 10 D
Czas transmicji: UTC XX:00
Audio: KLIK
Transkrypcja:
Kod:
4 1 14 7 5 18 15 21 19
[Później wiadomość się powtarza.]
Podsumowanie:
Klucz do kodu to odpowiadajce liczbom litery alfabetu łacińskiego. Oto rozkodowana wiadomość:
Kod:
DANGEROUS
Na chwilę obecną nie ma żadnych powiązanych wiadomości i informacji. Sprawa pozostaje zagadką! is for.
Takurua
Dane z 02.11.3302
Lokacja: Takurua 3
Czas transmicji: UTC XX:00 (Przypuszczalnie - jeden z obserwujących latarnię pozostał tam przez 2h i latarnia nie nadała żadnej wiadomości!)
Audio: KLIK
Transkrypcja:
Kod:
7 5 20 21 13 2 15 25 19
[Później wiadomość się powtarza.]
Tekst lokalnego artykułu:
Gazeta: The Takurua Herald
Data: 25 OCT 3302
Treść:
Kod:
***Compromised Carrier Signal***
Charlie Juliet Quebec Delta Victor Delta Juliet - Tango
Romeo Juliet Sierra Bravo Charlie 1 - Lima Juliet
Victor Oscar Sierra Alpha - Bravo India Kilo Juliet
Tango Bravo Lima Tango Victor Oscar India Golf Sierra
Bravo Victor India
[KONIEC ARTYKUŁU]
Klucz - alfabet fonetyczny NATO. Treść:
Kod:
CJQDVDJ - TRJSBC 1 - LJVOSA - BIKJTBLTVOIGSBVI
Klucz do kodu to GETUMBOYS. Klucz pozyskano z radiolatarni numerycznej Takurua przez klucz alfabetu łacińskiego. Treść wiadomości:
Kod:
TAKURUA - PLANET 1 - DARING - ESCAPEDPRISONERS
Podsumowanie:
Niedaleko Takurua 1 znajduje się POI. Widziano statki, które tam wlatywały bez pozostawienia śladu Low Wake. Po wyjściu z Rejsu Orbitablnego okazało się, że w POI znajdują się 3 statki, które zdawały się opuszczać to miejsce. Jeden ze statków, zidentyfikowany jako należący do Sirius Corp, nawiązał łączność z pozostałymi, wspominając o ucieczce (z wiadomości powyżej). Commander, który obserwował całe zajście został następnie ostrzelany.
Biorąc pod uwagę charakter rozkodowanych wiadomości, przypuszcza się, że w sprawę zaangażowane są osoby trzecie. To wstępnie wyklucza Sirius Corporation jako operatorów radiolatarni numerycznych. Możliwe, że na planecie Takurua 1 znajduje się ośrodek więzienny.
Sprawa wymaga dalszego dochodzenia!
ZNALEZIONO KOLEJNY WRAK STATKU OBCYCH
WIADOMOŚĆ STACJI NASŁUCHOWEJ PIC TOK oraz ZAGADKA OSADY GÓRNICZEJ DAV'S HOPE
Stacja nasłuchowa Pic Tok.
Wiadomość otrzymana po przeskanowaniu:
**** Compromised Signal Detected
Matches signal detected at listening posts (col 285 sector my-O b7-2, Col 285 Sector gn-h b11-0)
Approxmiate Signal Range 32-34LY
..... Cant get away with this ..... a 5 ..... buried alive
Message Corrupted
Następnie:
Col 285 sector my-O b7-2, listening post:
Updated message:
Compromised signal detected
Matches signal detected at listening posts (col 285 sector gn-h b-11-0, pic tok)
Approx signal range 54-57ly
.... can't get away with this ..... long -31.389378 ..... buried alive
Beacon Signal Lost
Następnie:
Col 285 sector gn-h b-11-0:
Approx signal range 46-48ly
lat 44.818069
(Reszta wiadomości dotyczy bycai pogrzebanym żywcem.)
PODSUMOWANIE:
pik tok 32-34ly
col 285 sector gn-h b11-0 46-48ly
col 285 sector my-O b7-2 54-57ly
Znaleziono lokację - osadę górniczą DAV's HOPE:
Hyades sector dr-v c2-23
Planeta A5
44.818 / -31.389
Przeskanowanie wszystkich Data Points w osadzie odkryło część jej tajemnicy: KLIK.
Wiadomość otrzymana po przeskanowaniu:
**** Compromised Signal Detected
Matches signal detected at listening posts (col 285 sector my-O b7-2, Col 285 Sector gn-h b11-0)
Approxmiate Signal Range 32-34LY
..... Cant get away with this ..... a 5 ..... buried alive
Message Corrupted
Następnie:
Col 285 sector my-O b7-2, listening post:
Updated message:
Compromised signal detected
Matches signal detected at listening posts (col 285 sector gn-h b-11-0, pic tok)
Approx signal range 54-57ly
.... can't get away with this ..... long -31.389378 ..... buried alive
Beacon Signal Lost
Następnie:
Col 285 sector gn-h b-11-0:
Approx signal range 46-48ly
lat 44.818069
(Reszta wiadomości dotyczy bycai pogrzebanym żywcem.)
PODSUMOWANIE:
pik tok 32-34ly
col 285 sector gn-h b11-0 46-48ly
col 285 sector my-O b7-2 54-57ly
Znaleziono lokację - osadę górniczą DAV's HOPE:
Hyades sector dr-v c2-23
Planeta A5
44.818 / -31.389
Przeskanowanie wszystkich Data Points w osadzie odkryło część jej tajemnicy: KLIK.
NONOGRAM - MAPA NIEZIDENTYFIKOWANEGO SYSTEMU
Tajemnicze wiadomości okazały się być nonogramem przedstawiającym mapę systemową! Wskazówką jest "4C", co najprawdopodobniej oznacza planetę. Pytanie brzmi - w jakim systemie...?
![[Obrazek: FgQPMP0.png]](http://i.imgur.com/FgQPMP0.png)
![[Obrazek: FgQPMP0.png]](http://i.imgur.com/FgQPMP0.png)
FD POTWIERDZA, ŻE W PRZEKAZIE SĄ BŁĘDY
Poprawna wiadomość brzmi:
Kod:
{"ver":[[0],[6],[1,1,1,5,5,5,5,5],[1,1,1,1,1,1,1,1,1,3,1,1,1,1,3],[1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1],[1,1,9,9,9,1,1,9,1,1,7],[1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1],[1,1,1,1,1,1,1,1,1,3,1,1,1,1,3],[6,1,5,5,5,5,5],[0],[1,1,1,1,1],[0],[1,1,1,1],[0],[1,1,1,1],[0],[1,1,1],[1,1,1,1,1,1],[1,1],[1,1,1,1],[1],[1,1,1,1,1,1,1,1,1]],"hor":[[0],[6],[1,1,1],[1,1],[1,1,1,1],[1,1,1],[1,1],[1,1,1,1],[6],[1],[1,1,1],[1,1,1,1,1],[0],[1,1,1],[5],[1,1,1],[1,1,1],[1,1,1,1,1,1,1],[1,1,1],[1,1,1],[5,1,1],[1],[1,1],[1],[5,1,1],[1,1,1],[1,1,1,1],[1,1,1],[1,1,1],[1,1,1],[5],[1],[0],[1],[5],[1,1,1],[1,1,1],[1,1,1,1],[1,1,1],[1,1,1],[5],[1],[0],[3],[1,1],[1,1,1,1,1,1],[1,1],[3],[0],[1],[5],[1,1,1],[1,1,1],[1,1,1,1,1,1,1,1],[1,1,1],[1,1,1],[5],[1],[0],[5],[1,1],[1,1],[1,1,1,1,1,1,1,1],[1,1],[1,1],[5],[0],[1],[3],[1,1,1],[1,1,1],[1,1,1],[3],[1],[0]]}
ZAGADKA RADIOLATARNI W SOL, ACHENARZE, GATEWAY, LAVE I ERAVATE
W Sol przy Jowiszu oraz w Achenar i Gateway znaleziono niezarejestrowane radiolatarnie, które co godzinę wysyłają sekwencję liczb. Transmisje skierowane są na Lave i Erevate.
GRUPA 1:
GRUPA 2:
GRUPA 1:
Te radiolatarnie są oryginalne i kierują transmisje na Lave i Eravate. Wszystkie wiadomości z tej grupy są identyczne.
Sol
Dane z 01.11.3302
Lokacja: Europa
Czas transmicji: UTC XX:00
Audio: KLIK
Transkrypcja:
Gateway
Dane z 01.11.3302
Lokacja: Gateway 2
Czas transmicji: UTC XX:20
Audio: KLIK
Transkrypcja:
Achenar
Dane z 01.11.3302
Lokacja: Capitol
Czas transmicji: UTC XX:40
Audio: KLIK
Transkrypcja:
PODSUMOWANIE:
Wszystkie wiadomości są indentyczne. Klucz do kodu to odpowiadajce liczbom litery alfabetu łacińskiego. Oto rozkodowana wiadomość:
Sol
Dane z 01.11.3302
Lokacja: Europa
Czas transmicji: UTC XX:00
Audio: KLIK
Transkrypcja:
Kod:
12 9 19 20 5 14 12 15 3 1
20 9 15 14 5 18 1 22 1 20
5 20 9 13 5 10 12 9 19 20
5 14 12 15 3 1 20 9 15 14
12 1 22 5 20 9 13 5 30 3
12 21 5 4 Charlie
[Później wiadomość się powtarza]
Gateway
Dane z 01.11.3302
Lokacja: Gateway 2
Czas transmicji: UTC XX:20
Audio: KLIK
Transkrypcja:
Kod:
12 9 19 20 5 14 12 15 3 1
20 9 15 14 5 18 1 22 1 20
5 20 9 13 5 10 12 9 19 20
5 14 12 15 3 1 20 9 15 14
12 1 22 5 20 9 13 5 30 3
12 21 5 4 Charlie
[Później wiadomość się powtarza]
Achenar
Dane z 01.11.3302
Lokacja: Capitol
Czas transmicji: UTC XX:40
Audio: KLIK
Transkrypcja:
Kod:
12 9 19 20 5 14 12 15 3 1
20 9 15 14 5 18 1 22 1 20
5 20 9 13 5 10 12 9 19 20
5 14 12 15 3 1 20 9 15 14
12 1 22 5 20 9 13 5 30 3
12 21 5 4 Charlie
[Później wiadomość się powtarza]
PODSUMOWANIE:
Wszystkie wiadomości są indentyczne. Klucz do kodu to odpowiadajce liczbom litery alfabetu łacińskiego. Oto rozkodowana wiadomość:
Kod:
Listen Location Eravate Time 10
Listen Location Lave time 30
Clue 4C
GRUPA 2:
Dzięki informacjom z tych radiolatarni udało się stworzyć nonogram. Dane są jednak niekompletne. Warto zauważyć, że dane zostały wielokrotnie i niezależnie zweryfikowane przez różnych członków Canonn. Nonogram jest na 100% kompletny w obecnym kształcie. Brakujące dane są tam jednak nie bez powodu.
Lave
Dane z 01.11.3302
Lokacja: Lave 2
Czas transmicji: UTC XX:10
Audio: KLIK
Transkrypcja:
Eravate
Dane z 01.11.3302
Lokacja: Eravate 5
Czas transmicji: UTC XX:30
Audio: KLIK
Transkrypcja:
PODSUMOWANIE:
Wiadomości są koordynatami X i Y na nonogramie (patrz wyżej).
Lave
Dane z 01.11.3302
Lokacja: Lave 2
Czas transmicji: UTC XX:10
Audio: KLIK
Transkrypcja:
Kod:
["p" oznacza długą pauzę]
XRAY p 0 p 6 p 1 1 1 p 1 1 p 1 1 1 1 p 1 1 1 p 1 1 p 1 1 1 1 p 6 p 1 p 1 1 1 p 1 1 1 1 1 p
0 p 1 1 1 p 5 p 1 1 1 p 1 1 1 p 1 1 1 1 1 1 1 p 1 1 1 p 1 1 1 p 5 1 1 p 1 p 1 1 p 1 p
5 1 1 p 1 1 1 p 1 1 1 1 p 1 1 1 p 1 1 1 p 1 1 1 p 5 p 1 p 0 p 1 p 5 p 1 1 1 p 1 1 1 p
1 1 1 1 p 1 1 1 p 1 1 1 p 5 p 1 p 0 p 3 p 1 1 p 1 1 1 1 1 1 p 1 1 p 3 p 0 p 1 p 5 p 1 1 1 p
1 1 1 p 1 1 1 1 1 1 1 1 p 1 1 1 p 1 1 1 p 5 p 1 p 0 p 5 p 1 1 p 1 1 p 1 1 1 1 1 1 1 1 p
1 1 p 1 1 p 5 p 0 p 1 p 3 p 1 1 1 p 1 1 1 p 1 1 1 p 3 p 1 p 0 p
[Później wiadomość się powtarza]
Eravate
Dane z 01.11.3302
Lokacja: Eravate 5
Czas transmicji: UTC XX:30
Audio: KLIK
Transkrypcja:
Kod:
["p" oznacza długą pauzę]
XRAY p 0 p 6 p 1 1 1 p 1 1 p 1 1 1 1 p 1 1 1 p 1 1 p 1 1 1 1 p 6 p 1 p 1 1 1 p 1 1 1 1 1 p
0 p 1 1 1 p 5 p 1 1 1 p 1 1 1 p 1 1 1 1 1 1 1 p 1 1 1 p 1 1 1 p 5 1 1 p 1 p 1 1 p 1 p
5 1 1 p 1 1 1 p 1 1 1 1 p 1 1 1 p 1 1 1 p 1 1 1 p 5 p 1 p 0 p 1 p 5 p 1 1 1 p 1 1 1 p
1 1 1 1 p 1 1 1 p 1 1 1 p 5 p 1 p 0 p 3 p 1 1 p 1 1 1 1 1 1 p 1 1 p 3 p 0 p 1 p 5 p 1 1 1 p
1 1 1 p 1 1 1 1 1 1 1 1 p 1 1 1 p 1 1 1 p 5 p 1 p 0 p 5 p 1 1 p 1 1 p 1 1 1 1 1 1 1 1 p
1 1 p 1 1 p 5 p 0 p 1 p 3 p 1 1 1 p 1 1 1 p 1 1 1 p 3 p 1 p 0 p
PODSUMOWANIE:
Wiadomości są koordynatami X i Y na nonogramie (patrz wyżej).
ŻYCIE (GRZYBOPODOBNE) ZNALEZIONE W COLONIA 3 C A
LINK
ZNALEZIONO RUINY OBCYCH!
Lokacja: Synuefe xr-h d11-102
Planeta: 1 B
Współrzędne: -31.7877 / -128.9711
Gratulacje dla Cmdra xdeath, który dokonał niemożliwego i przy pomocy triangulacji układu gwiazd z filmu promocyjnego zlokalizował system, w którym znajdują się starożytne ruiny niewiadomego pochodzenia - najprawdopodbniej wznesione przez obych!
Zapis video z odnalezienia ruin:
Mapa ruin:
Dodatkowe zdjęcia i anazliza rozkładu obiektów:
Istnieje podejrzenie, że duża, okrągła platforma to lądowisko dla jakiegoś statku obcych:
Badania obelisków przeprowadzone przez Cmdra Valla: KLIK.
Interaktywny diagram trójkątnych wskaźników na obeliskach: KLIK.
Znaleziska:
Opisy przedmiotów z Commodities Market:
Planeta: 1 B
Współrzędne: -31.7877 / -128.9711
Gratulacje dla Cmdra xdeath, który dokonał niemożliwego i przy pomocy triangulacji układu gwiazd z filmu promocyjnego zlokalizował system, w którym znajdują się starożytne ruiny niewiadomego pochodzenia - najprawdopodbniej wznesione przez obych!
Zapis video z odnalezienia ruin:
Mapa ruin:
Dodatkowe zdjęcia i anazliza rozkładu obiektów:
Istnieje podejrzenie, że duża, okrągła platforma to lądowisko dla jakiegoś statku obcych:
Badania obelisków przeprowadzone przez Cmdra Valla: KLIK.
Interaktywny diagram trójkątnych wskaźników na obeliskach: KLIK.
Znaleziska:
W ruinach można znaleźć wiele artefaktów "obcych". Mamy więc 6 przedmiotów: An Ancient Relic, Urn, Orb, Casket, Tablet oraz Totem. Można je sprzedać na stacjach. Mamy też 5 nowych skanów danych pochodzących z obelisków: Alpha, Beta, Gamma, Delta i Epsilon, każdy z innym oznaczeniem rzadkości występowania. Typ otrzymanego skanu jest losowy i nie zależy od danego obelisku. The Ancient Relic jest BARDZO podobny do świetlistej części obelisków.
Przypuszcza się, że te nowe Dane będą potrzebne do jakiegoś ulepszenie "obcych", które będzie można uzyskać w przyszłości.
Przypuszcza się, że te nowe Dane będą potrzebne do jakiegoś ulepszenie "obcych", które będzie można uzyskać w przyszłości.
Opisy przedmiotów z Commodities Market:
Pattern Alpha: Data captured from obelisks found at ancient ruins. This data pattern is distinctive and has been designated as 'Pattern Alpha'. There are many theories as to what this data might represent.
Com Log: Ancient Biological Data
Pattern Beta: Information recorded from obelisks found at ancient ruins. This data pattern is distinctive, and has been designated as 'Pattern Beta'. The meaning of this pattern has not yet been determined.
Com Log: Ancient Cultural Data
Pattern Delta: Captured from obelisks found at ancient ruins, this data pattern is distinctive, and has been designated as 'Pattern Delta'. The meaning of this data type is not yet known.
Com Log: Ancient Language Data
Pattern Epsilon: Downloaded from obelisks found at ancient ruins, this data pattern is distinctive, and has been designated as 'Pattern Epsilon'. As yet, the pattern's meaning is unknown.
Com Log: Ancient Technological Data
Pattern Gamma: Unknown data extracted from obelisks found at ancient ruins, this data pattern is distinctive, and has been designated as 'Pattern Gamma'. The secrets of this information have yet to be unlocked.
Com Log: Ancient Historical Data
Com Log: Ancient Biological Data
Pattern Beta: Information recorded from obelisks found at ancient ruins. This data pattern is distinctive, and has been designated as 'Pattern Beta'. The meaning of this pattern has not yet been determined.
Com Log: Ancient Cultural Data
Pattern Delta: Captured from obelisks found at ancient ruins, this data pattern is distinctive, and has been designated as 'Pattern Delta'. The meaning of this data type is not yet known.
Com Log: Ancient Language Data
Pattern Epsilon: Downloaded from obelisks found at ancient ruins, this data pattern is distinctive, and has been designated as 'Pattern Epsilon'. As yet, the pattern's meaning is unknown.
Com Log: Ancient Technological Data
Pattern Gamma: Unknown data extracted from obelisks found at ancient ruins, this data pattern is distinctive, and has been designated as 'Pattern Gamma'. The secrets of this information have yet to be unlocked.
Com Log: Ancient Historical Data
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki!
:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki!
:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).