Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
choroby lokomocyjnej to Ty sie nabawisz grajac Touchem w tego klona z PSVR - przejzalem uwaznie i nie widze zadnej wzmianki aby mozna bylo w to grac joyem lub czyms innym niz kontrolerami. Ja celuje w simy czyli np. taki Mech 5 VR https://uploadvr.com/mechwarrior-5-merce...upport-vr/
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Liczba postów: 451
Liczba wątków: 9
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
28
Platforma:
CMDR: Shamoth
11.04.2017, 12:31 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.04.2017, 12:33 UTC przez Shamoth.)
(10.04.2017, 12:43 UTC)Baton napisał(a): Tak swoją drogą to chętnie bym pograł w coś z mieczami, ale najchętniej bez robotów, jakieś takie For Honor VR Coś tam kojarzę, że było, ale taka nawalanka w ringu.....
A jakiś boks próbowaliście?
Swojego czasu ktoś próbował pożenić DK1 z Kinectem na PC w którejś części TES, 3 lub 4, i projekt wyglądał ciekawie. Trzeba było chodzić (niestety w miejscu), obracać się, skakać, walczyć mieczem/tarczą, rzucać zaklęcia gestami i takie tam. Także bardzo ciekawy projekt się zapowiadał ale za ChRL nie przypomnę sobie gdzie to widziałem...
(11.04.2017, 12:28 UTC)Yata_PL napisał(a): choroby lokomocyjnej to Ty sie nabawisz grajac Touchem w tego klona z PSVR - przejzalem uwaznie i nie widze zadnej wzmianki aby mozna bylo w to grac joyem lub czyms innym niz kontrolerami. Ja celuje w simy czyli np. taki Mech 5 VR https://uploadvr.com/mechwarrior-5-merce...upport-vr/
Ummm takiego MW pomęczyłbym z dużo większą satysfakcją niż SC
...intrygujący jak łechtaczka w miejscu pępka...
![[Obrazek: image.php?u=46096&type=sigpic&dateline=1446680040]](https://forums.frontier.co.uk/image.php?u=46096&type=sigpic&dateline=1446680040)
Na MW VR też czekam z niecierpliwością. A w tym miesiącu wychodzi jeszcze Batman - tyle że to też port z konsoli.
Jak ktoś chciał pomachać mieczem to do sprawdzenia, działa na obu platformach:
http://store.steampowered.com/app/619020...views_hash
(13.04.2017, 10:01 UTC)Baton napisał(a): Jak ktoś chciał pomachać mieczem to do sprawdzenia, działa na obu platformach:
http://store.steampowered.com/app/619020...views_hash
Takie coś w opisie jest:
"Within the game, you have to use the movement of both your body and motion controllers to fight and survive against enemies in epic battles."
Jak to działa na Rifcie? W sensie body movement - da się jakoś bez tych extra czujników? (Nie nabijam się, poważnie z ciekawości pytam).
Swoją drogą, do HTC wypuszcza niedługo sensory - jeden przyczepia się do paska i po jednym na każdą stopę. Dzięki temu software ma lepszy obraz całego naszego ciała, można będzie np. aktywnie używać nóg w grach (kopnięcia itp.).
A wracając do tematu - gierka wygląda ciekawie, może łyknę. Na razie zakupiłem The Assembly, bo mnie naszło na jakąś fabułę i przygodówkę. Jak ogram, to podzielę się wrażeniami.
13.04.2017, 10:36 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.04.2017, 10:42 UTC przez Baton.)
Ta gra jest za darmo, jeszcze nie próbowałem bo mało czasu. System poruszania wygląda mocno eksperymentalnie, więc zobaczymy.
Co do room scale na oculusie, mam dwa czujniki z przodu, problem istnieje jak na przykład jestem obrócony do nich tyłem i trzymam ręce na wysokości gogli, więc zasłaniam nimi kontrolery i potrafi się zgubić. Zauważam na razie tylko w QuiVR gdzie jak strzelasz z łuku to tak właśnie masz ręce i muszę się obracać.
Więc tak jak kiedyś pisałem, Vive ma dużo lepsze room scale, a my mamy dużo lepsze kontrolery, przydał by się system łączący zalety obu, zapewne kolejne wersje obu gogli będą to miały, jak się napaliliśmy to mamy za swoje
Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
(13.04.2017, 10:01 UTC)Baton napisał(a): Jak ktoś chciał pomachać mieczem to do sprawdzenia, działa na obu platformach:
http://store.steampowered.com/app/619020...views_hash
Free 2 play - fajnie trzeba obczaić , graficznie na poziomie
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
13.04.2017, 18:13 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.04.2017, 18:14 UTC przez Yata_PL.)
(13.04.2017, 10:32 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): (13.04.2017, 10:01 UTC)Baton napisał(a): Jak ktoś chciał pomachać mieczem to do sprawdzenia, działa na obu platformach:
http://store.steampowered.com/app/619020...views_hash
Takie coś w opisie jest:
"Within the game, you have to use the movement of both your body and motion controllers to fight and survive against enemies in epic battles."
Jak to działa na Rifcie? W sensie body movement - da się jakoś bez tych extra czujników? (Nie nabijam się, poważnie z ciekawości pytam).
Swoją drogą, do HTC wypuszcza niedługo sensory - jeden przyczepia się do paska i po jednym na każdą stopę. Dzięki temu software ma lepszy obraz całego naszego ciała, można będzie np. aktywnie używać nóg w grach (kopnięcia itp.).
A wracając do tematu - gierka wygląda ciekawie, może łyknę. Na razie zakupiłem The Assembly, bo mnie naszło na jakąś fabułę i przygodówkę. Jak ogram, to podzielę się wrażeniami.
Pytanie troche z innej beczki - Mathias czy Ty jako kupowałeś Htc Vive to załapałes sie juz na lżejsze o 100 gram google i cienki kabel głowny z HMD ( 1 żyłowy) ? Od jakiegoś czasu takie podrasowane/odchudzone Vivy wysyłają.
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Nie wiem co do wagi, ale kabel mam taki płaski potrójny. W sensie 3 kable złączone w jeden jakby.
Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
15.04.2017, 08:19 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.04.2017, 08:20 UTC przez Yata_PL.)
ktos reflektuje na nowego iła 2 ? cena nie mala ale to AA i mysle ze na dziesiatki godzin http://store.steampowered.com/app/307960/
gameplay vr : https://m.youtube.com/watch?v=suha1nuAzS0
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
|