Liczba postów: 303
Liczba wątków: 2
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
37
Platforma:
CMDR: Gerciowski
RSI Handle: Gerciowski
23.11.2018, 07:59 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.11.2018, 08:16 UTC przez Gerciowski.
Powód edycji: literówka
)
(22.11.2018, 23:57 UTC)SEBA312 napisał(a): (22.11.2018, 19:58 UTC)Gerciowski napisał(a): A ja właśnie oglądam stream z FDev Lead Designerem Adamem Bourke, Thargoid Incursion state. Podoba mi się to, aż ciśnie się pytanie: what took you so long? Nie wiem czy ktoś z naszych to testował ale zapowiadają się ciekawe akcje. Sam jeszcze nie oddałem w stronę thargów jednego strzału ale już się zbroję na okoliczność.
Puki co to jest to zabawa dla skrzydła bądź przynajmniej grupy graczy. Wczoraj trochę latałem w AX CZ w Maia. Problem wygląda następująco: Najpierw strzela się do "małych Thargoidów- Marauderów, Scoutów itd. Przydają się na nich konwencjonalne bronie, najlepiej Lasery, bo nie traci się amunicji. Po jakimś czasie jednak na imprezę wpadają więksi Thargoidzi -Cyklopy, Bazyliszki, Medusy-i to bynajmniej nie pojedynczo. jeśli masz tylko normalne bronie to leżysz, bo nic nimi nie wskórasz a NPC nie kwapią sie zbytnio do atakowania tych większych oponentów. jeśli wylecisz, żeby zmienić statek Twój postęp w CZ zresetuje się i będziesz musiał zaczynać od nowa. W przypadku , gdy masz bronie AX to... najprawdopodobniej i tak będziesz musiał zwinąć się z CZ bo bronie AX potrzebują amunicji, a tę zapewne zużyjesz podczas walki z Marauderami i Scoutami, czyli tymi mniejszymi Thargoidami. Wniosek jest jeden:
Samemu nie ma co się pchać do AX CZ dopuki będzie to zorganizowane tak jak w Becie. Poza tym do takiego CZ koniecznie należy zabrać Decontamination limpet Controller, a i repair limpet by sie przydał bo co chwilę wpada się w żrącą chmurę powstałą po ubiciu któregoś obcego.
Te wszystkie thargi , jesli Cię @SEBA312 zrozumiałem to pojawiają się w CZcie w określonej kolejności, nie taki losowy respawn jak w "ludzkich strefach"? No to będą konkretne jatki, szczególnie jak obcy zaczną demolować nasze systemy.
Znaczy się zbytnio nie pohasamy
Qui desiderat pacem praeparet bellum
(23.11.2018, 07:59 UTC)Gerciowski napisał(a): Te wszystkie thargi , jesli Cię @SEBA312 zrozumiałem to pojawiają się w CZcie w określonej kolejności, nie taki losowy respawn jak w "ludzkich strefach"? No to będą konkretne jatki, szczególnie jak obcy zaczną demolować nasze systemy.
Latając w Open , gdzie było sporo graczy, prawdę mówiąc nie zanotowałem nawet obecności dużych Thargoidów. Po przejściu w tryb Grupy wyglądało to tak, że Pojawiały sie one kilka minut po moim wlocie do CZ. Nie wiem, czy ich obecność jest uzależniona od ilości zabitych Maruderów i Scoutów, czy też od czasu jaki spędziłem w instAncji. za mała próbka danych bo wlatywałem jakieś trzy razy w grupie. Zawsze na dzień dobry rzucały impuls wylączający , ale ani razu nie zostałem przez nich zaatakowany, dopóki sam nie podjąłem "działań zaczepnych"
Fortuna toczy się kołem. Pod kołem to pojąłem.
A kiedy strzyżesz owieczki, opowiadaj im bajeczki.
Liczba postów: 303
Liczba wątków: 2
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
37
Platforma:
CMDR: Gerciowski
RSI Handle: Gerciowski
Czyli pozostaje stara sprawdzona taktyka "Kupą Mości Panowie"
Beta już prawie zakończona, dodałem więc ankietę z oceną.
Jak oceniacie Betę Chapter 4 w skali 1-10?
Ja dałem 7. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z nadchodzącego patcha. Punkty odjąłem za usunięcie Fleet Carrierów i lodowych planet oraz za niedopracowane jednak górnictwo. Oprócz tego, w zasadzie wszystko na plus. Na pewno jest to najlepszy patch w tym roku i już teraz mogę powiedzieć, że zachęcił mnie do powrotu do gry.
Dałem 8/10 za zmiany w eksploracji, BGS, wprowadzenie szwadronów. Odjąłem punkt za braki - carriery, lodowe planety, górnictwo - tylko 1, bo akurat na tych rzeczach mi tak bardzo nie zależało. Drugi punkt odjąłem za eksploatację thargoidów, które przejadły mi się już od ich wprowadzenia w 2.4... No i w becie nic o Guardiansach, a to bardziej tajemnicze niż kwiatki.
23.11.2018, 14:43 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.11.2018, 14:45 UTC przez Fenyl de Lechia.)
Dla mnie 5, czyli w przeliczeniu na nasze 2,5. Niestety kolejne spore rozczarowanie dla mnie.
Edit: dopiszę szybko #opinia zanim zaczną krzyczeć.
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat
Liczba postów: 77
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
16
Platforma:
CMDR: Mihoo
.png) .png) .png) .png) .png)
8- mysle ze za szybko, aby oceniac przed koncem - tzn przed releasem contentu.
Jezeli bedziemy na to czekac jeszcze 4 tygodnie to dalbym 6.
Ogolnie - bardzo pozytywnie.
Liczba postów: 429
Liczba wątków: 9
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
59
Platforma:
CMDR: Ulpian
Dałem solidne 6. Nowa mechanika eksploracji jest super, świetnie się skanuje systemy za pomocą hotasa, zachowali odpowiedni balans pomiędzy tym, żeby gameplay był wymagający, ale nie zbyt upierdliwy. Bardzo przyjemnie się to robi na hotasie. Drugi plus to górnictwo, chociaż nie testowałem, to może w końcu nie będzie takie nudne.
Reszta nowości jest ok, chociaż dupy nie urywa, nic nad czym można się zachwycać. Na minus squadrony, dodane bez żadnej zawartości.
Jeszcze kropla dziegciu do zachwytów nad eksploracją - jeżeli na powierzchni planet nie zostaną dodane nowe rzeczy do znalezienia (i to w dużej ilości i różonorodności), to ta mechanika też się szybko wszystkim znudzi. Samo szukanie dla szukania na długo nikogo nie zabawi, nieważne jak dobrze jest zrobione.
23.11.2018, 23:34 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.11.2018, 23:35 UTC przez Azorus.)
5 to suma za wszystko co dodali, minus za brak fleet cariera, za brak ice planets oraz za kopiowanie chieftana.
|