Feedback dot. BGS, szwadronów i frakcji - wspólna inicjatywa kilku frakcji
#1
Lightbulb 
Fenyl i ja braliśmy udział we wspólnej inicjatywie kilku dużych i doświadczonych społeczności. Inicjatywa miała na celu przygotowanie dokumentu, w którym zawarte będą zatwierdzone przez wszystkich propozycje zmian dotyczących gameplayu skupionego wokół BGS, frakcji graczy oraz feedback dotyczący nadchodzących Szwadronów (Squadrons). 

Dyskusja trwała od lutego 2018 i zostało w nią włożone sporo wysiłku i energii. Brali w niej udział przedstawiciele następujących społeczności: AEDC, Communism Interstellar, Da Vinci Corps, Delta Squadron, Guardians of Harmony, Interstellar Communist Union, The Mercs of Mikunn, The Winged Hussars.

Pół roku później - czyli teraz - jesteśmy wreszcie gotowi na publikację dokumentu i przekazanie go developerom w nadziei, że zainteresują się nim i wezmą pod uwagę nasze sugestie i proponowane zmiany. To w żadnym wypadku nie jest sprawa typu "ŻĄDAMY IMPLEMENTACJI!", ale bardziej dostarczenia propozycji, przygotowanej przez doświadczone i dojrzałe społeczności graczy, które od lat zajmują się BGS-em i frakcjami graczy. 

Dokument zostanie oficjalnie opublikowany 9 sierpnia, ale jego finalną wersję możecie zobaczyć już teraz. Jest ona dostępna tutaj: https://docs.google.com/document/d/1mUWq...XqrwQ/edit?

Zapraszamy do lektury Smile


::EDIT::

09/08/2018 - Z dniem dzisiejszym został opublikowany oficjalny dokument: https://forums.frontier.co.uk/showthread...viewfull=1
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#2
Spoko. Dodanie mechaniki kolonizacji czy też ekspansji do niezamieszkałych systemów to byłoby coś. Najpierw scouting i wybór systemu, potem budowa placówek badawczych, potem produkcyjnych/wydobywczych, stacji orbitalnych. I patrzenie jak się zwiększa populacja systemu.
To byłoby coś. I miejsca z pewnością by nie brakło. Wynieślibyśmy się na przeciwległe ramię Galaktyki i niech się Thargoidy bujają Wink
Odpowiedz
#3
O nowa czytanka Smile
[Obrazek: 2kXP4Jt.png?3]
Jestem pewien, że wszechświat jest pełen inteligentnego życia. Jest tylko zbyt inteligentne, żeby się tutaj zjawić. 
Arthur C. Clarke 
Odpowiedz
#4
Nie wiem czy napisali tam czy nie bo nie przejrzałem dokładnie ale fajne by było jakby stany BGS wpływały na populacje w systemach. Można by wyludniać systemy przez np. ciągłą wojnę albo ich zagłodzić Biggrin
"Make peace with life, make good of ails, make done all wins and fails, before you follow into shadows the Silver Comet's trail" - Tales From The Frontier


Odpowiedz
#5
(03.08.2018, 12:30 UTC)Drakkainen napisał(a): Nie wiem czy napisali tam czy nie bo nie przejrzałem dokładnie ale fajne by było jakby stany BGS wpływały na populacje w systemach. Można by wyludniać systemy przez np. ciągłą wojnę albo ich zagłodzić Biggrin

To już miałbym połowę ludności w Marchii mniej przez wojny domowe. Smile
[Obrazek: 2kXP4Jt.png?3]
Jestem pewien, że wszechświat jest pełen inteligentnego życia. Jest tylko zbyt inteligentne, żeby się tutaj zjawić. 
Arthur C. Clarke 
Odpowiedz
#6
BTW udało mi się dostać Discordowy kontakt bezpośrednio do developera odpowiedzialnego za BGS i przekazałem mu dokument Smile
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#7
Całkiem sensowne pomysły przedstawiono w dokumencie. Jeśli Frontier podzieli się jakimś feedbackiem w stylu na temat inicjatywy to proszę o update Smile
Odpowiedz
#8
(03.08.2018, 12:30 UTC)Drakkainen napisał(a): Nie wiem czy napisali tam czy nie bo nie przejrzałem dokładnie ale fajne by było jakby stany BGS wpływały na populacje w systemach. Można by wyludniać systemy przez np. ciągłą wojnę albo ich zagłodzić Biggrin

Jest w dokumencie cały fragment o umożliwieniu manipulacji ludnością, ale też innymi wartościami, których w tej chwili nie da się ruszyć Smile
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat
Odpowiedz
#9
(03.08.2018, 12:46 UTC)Maciej1982 napisał(a):
(03.08.2018, 12:30 UTC)Drakkainen napisał(a): Nie wiem czy napisali tam czy nie bo nie przejrzałem dokładnie ale fajne by było jakby stany BGS wpływały na populacje w systemach. Można by wyludniać systemy przez np. ciągłą wojnę albo ich zagłodzić Biggrin

To już miałbym połowę ludności w Marchii mniej przez wojny domowe. Smile

Mylisz się, nie miałbyś już Marchii.
[Obrazek: MB0ujCf.png]

ROTMISTRZ THE WINGED HUSSARS
Odpowiedz
#10
(04.08.2018, 08:17 UTC)szkodi napisał(a):
(03.08.2018, 12:46 UTC)Maciej1982 napisał(a): To już miałbym połowę ludności w Marchii mniej przez wojny domowe. Smile

Mylisz się, nie miałbyś już Marchii.

No aż tak źle to chyba nie zarządzam Smile
[Obrazek: 2kXP4Jt.png?3]
Jestem pewien, że wszechświat jest pełen inteligentnego życia. Jest tylko zbyt inteligentne, żeby się tutaj zjawić. 
Arthur C. Clarke 
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Information Statystyki - TOP-20 frakcji Indygo 143 40,155 24.02.2024, 19:17 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave
  Poczynania graczy a BGS - proszę o poprawienie błędów Arczii 2 1,135 07.11.2020, 18:36 UTC
Ostatni post: Arczii
  Chapter 4 - podsumowanie streamu z BGS i Scenariuszami (25.10) Mathias Shallowgrave 13 2,923 28.10.2018, 22:29 UTC
Ostatni post: USSER-PL
Information [OFICJALNY] Nowy focused feedback + zapowiedź Bety Q4 (info od FDEV) Mathias Shallowgrave 17 3,308 14.09.2018, 09:32 UTC
Ostatni post: Calvarian
  EDMC (ten od wtyczki BGS) - preferencje stron w ustawieniach ShiMan 3 790 06.08.2018, 19:45 UTC
Ostatni post: ShiMan



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości