Zapis Live Stream:
GÓRNICTWO
Nowe i ulepszone narzędzia
SZWADRONY
Szwadrony (Squadrons) to narzędzia do łączenia się we frakcje (aka klany/gildie) w grze i zarządzania nimi.
Tworzenie szwadronu
Zarzązanie szwadronem
Komunikacja wewnątrz szwadronu
W ramach szwadronu dostępne są następujące opcje komunukacji:
Szukanie i dołączanie do szwadronów
Odejście ze szwadronu
Rankingi (Leaderboards)
Przynależność szwadronów
GÓRNICTWO
Nowe i ulepszone narzędzia
- Detailed Surface Scanner - Oprócz standardowej funkcji mapowania powierzchni planet, DSS pozwala również na identyfikację bogatych w złoża surowców obszarów pasów asteroid. Po wystrzeleniu sondy w pas, te obszary zostaną na nim zaznaczone.
- Pulse Wave Analyser – Po wskoczeniu do pasa, użycie tego modułu wyśle puls energetyczny, który podświetli poszczególne asteroidy bogate w surowce. Im jaśniejsze podświetlenie, tym większe złoża w danej skałce.
- Prospecting Limpet – Po wystrzeleniu Prospectora w nowym Trybie Analizy, na danej asteroidzie zostanie podświetlone rozłożenie surowców, co znacznie ułatwi ich ekstrakcję.
- Mining Laser - Standardowy laser górniczy będzie nadal mógł być wykorzystywany do górnictwa w obecnej formie. Tutaj nic się nie zmieniło.
- Abrasion Blaster – Nowy moduł montowany na hardpointy. Moduł ten pozwoli na ekstrakcję depozytów powierzchniowych (Surface Deposits), odrywając je od asteroidy w celu zebrania limpetami lub manualnie.
- Sub-surface Displacement Missile – Nowy moduł montowany na hardpointy. Pozwala na ekstrakcję depozytów podpowierzchniowych (Sub-surface Deposits). Można go opisać jako "rakieta z wiertłem". Po wwierceniu się w skałkę, na HUD zostanie pokazany schematyczne przedstawienie tego procesu. Należy przytrzymać spust, a po jego puszczeniu rakieta wybucha, odrywając depozyt surowców do wyzbierania. Rakietę należy zdetonować w odpowiednim momencie, tak aby oderwać jak największą ilość surowca.
- Seismic Charge Warheads – Niektóre asteroidy, które można zidentyfikować przy pomocy szczelin (fissures) na ich powierzchni, mogą być rozerwane na kawałki, tak aby dostać się do górniczego jackpota w ich wnętrzu. SCW umieszcza się w szczelinach skałki, po czym detonuje, co powoduje rozerwanie asteroidy.
- Na HUD będzie wyświetlona przybliżona siła wybuchu założonych ładunków. Jeżeli przekroczymy masę krytyczną, jackpot w środku skałki zostanie zniszczony. Jeżeli umieścimy za mało ładunków, asteroida nie zostanie rozerwana na kawałki.
- Po założeniu pierwszego ładunku na asteroidę, odpali się timer, po którym ten ładunek zostanie automatycznie zdetonowany. Pozostałe ładunki będą musiały być umieszczone zanim to nastąpi.
- Ładunki mogą być również zdetonowane ręcznie w dowolnym momencie przed upływem czasu.
- Na HUD będzie wyświetlona przybliżona siła wybuchu założonych ładunków. Jeżeli przekroczymy masę krytyczną, jackpot w środku skałki zostanie zniszczony. Jeżeli umieścimy za mało ładunków, asteroida nie zostanie rozerwana na kawałki.
SZWADRONY
Szwadrony (Squadrons) to narzędzia do łączenia się we frakcje (aka klany/gildie) w grze i zarządzania nimi.
Tworzenie szwadronu
- Założenie szwadronu kosztuje 10,000,000 credits.
- Przy jego zakładaniu trzeba podać:
- Squadron name: Nazwę, której po zatwierdzeniu nie można już zmienić
- Squadron ID: 4-znakowy (alfanumeryczne) ID
- Tags: tagi do wyboru z wielu dostępnych. Przykładowe tagi to:
- PvP
- German Language
- Open
- Explorers
- Weekends
- Li Yong-Rui
- PvP
- Superpower Affiliation: Przynależność do Imperium, Federacji, Sojuszu lub niezależną. Dopóki nie wybierzemy przynależności do Powerplay lub Frakcji, można to dowolnie zmieniać.
- Power Affiliation: Przynależność do Powerplay. Po zatwierdzeniu nie można już tego zmienić.
- Faction Affiliation: Przynależność do frakcji. Po zatwierdzeniu nie można już tego zmienić.
- Squadron name: Nazwę, której po zatwierdzeniu nie można już zmienić
- Po ustaleniu powyższych opcji z konta gracza pobierana jest opłata i szwadron zostaje powołany do życia.
- Gracz, który założy szwadron automatycznie zostaje jego Dowódcą.
Zarzązanie szwadronem
- Po stworzeniu szwadronu, można zarządzać jego strukturą dowodzenia, jak również dodawać ogłoszenia (publicznie i tylko dla członków szwadronu)
- Limit graczy na szwadron to 500.
- W szwadronie można ustawić 5 rang (włączając w to rangę Dowódcy) wraz z różnym poziomem dozwolonych akcji w zarządzaniu szwadronem:
- Leader
- Senior Officer
- Officer
- Agent
- Rookie
- Leader
- Dowódca może zmienić nazwy rang, żeby dostosować szwadron do swoich potrzeb.
- Oprócz nazw, można ustawić też odpowiednie dozwolone akcje dla rang:
- Usuwanie pilotów ze szwadronu
- Wysłanie innym pilotom zaproszenia do szwadronu
- Dodawanie wewnętrznych i publicznych ogłoszeń
- Tworzenie szwadronowych bookmarków
- Pozwolenie na zgłoszenia i dołączanie do szwadronu
- Wykopanie (kick) pilotów ze szwadronu (przypis Mathiasa - nie wiem czym to się różni od usuwania...)
- Dostęp do chatu Dowództwa
- Usuwanie pilotów ze szwadronu
Komunikacja wewnątrz szwadronu
W ramach szwadronu dostępne są następujące opcje komunukacji:
- Group Comms – Kanały grupowe. Po utworzeniu szwadronu, dostępny jest kanał ogólny i kanał dla Oficerów.
- The Feed (logi) – tutaj dodawane są zautomatyzowane posty i informacje dotyczące aktywności. Dla przykładu, kiedy do szwadronu dołączy nowy gracz, informacja o tym zostanie dodana do logów. Tutaj również będą pojawiać się ogłoszenia tworzone przez uprawnionych do tego członków. Ostatnie dodane ogłoszenie zawsze będzie przypięte na górze logów, tak aby nie zniknęło pod automatycznymi wiadomościami.
Szukanie i dołączanie do szwadronów
- Jeżeli gracz nie jest członkiem żadnego szwadronu i wejdzie na stronę szwadronów w prawym panelu statku, będzie miał możliwość przeszukania bazy danych szwadronów.
- Szukać można po nazwie lub tagach, w zależności od tego, czego szukamy.
- Możliwe będzie również podejrzenie statystyk szwadronu oraz podgląd na bieżące publiczne ogłoszenie, co pozwoli na doinformowanie się celem podjęcia decyzji o wysłaniu zgłoszenia do szwadronu.
- Możliwe będzie również podejrzenie statystyk szwadronu oraz podgląd na bieżące publiczne ogłoszenie, co pozwoli na doinformowanie się celem podjęcia decyzji o wysłaniu zgłoszenia do szwadronu.
- Po znalezieniu szwadronu, który im odpowiada, gracze mogą wysłać prośbę o przyjęcie. W zgłoszeniu będzie można napisać krótki opis. Będzie ono również zawierać niektóre statystyki pilota (np. najwyższą posiadaną rangę etc.)
- Dowódca oraz inni członkowie z uprawnieniami mogą zobaczyć listę zgłoszeń i zaakceptować lub odrzucić zgłoszenie.
- Opcja zaproszenia do szwadronu będzie również dostępna z innych poziomów, np. z listy znajomych.
- Opcja zaproszenia do szwadronu będzie również dostępna z innych poziomów, np. z listy znajomych.
- Po zatwierdzeniu zgłoszenia przez Dowódcę, gracz zostanie dołączony do szwadronu.
Odejście ze szwadronu
- Gracze mogą opuścić szwadron w dowolnym momencie
- Jeżeli Dowódca zdecyduje się opuścić szwadron, musi najpierw przekazać dowodzenie innemu członkowi
- Jeżeli wszyscy członkowie opuszczą szwadron, zostanie on rozwiązany
- Po opuszczeniu szwadronu, w dowolnym momencie można się do niego zgłosić ponownie
Rankingi (Leaderboards)
- Każdy szwadron będzie automatycznie zapisany do jednego z 7 rankingów.
- Mierzone są tam skumulowane wysiłki wszystkich członków szwadronu w celu współzawodnictwa z innymi szwadronami
- Każdy ranking będzie skupiał się na innych aktywnościach:
- Ranga bojowa (zdobwanie rangi Elite w walce)
- Ranga eksploracyjna (j.w. w eksploracji)
- Ranga handlowa (j.w. w handlu)
- Ranga CQC (j.w. w CQC)
- Powerplay (suma liczby meritów wszystkich członków)
- Anti-Xenos (suma Pilots Federation Bonds oddanych przez wszystkich członków)
- Polityczne (wg liczby punktów, które , zdobywa się przez wspieranie swojej frakcji w grze; punkty bazowane są na wielkości frakcji , poziomie wpływów w systemach i wskaźniku happiness ratings)
- Ranga bojowa (zdobwanie rangi Elite w walce)
- Rankingi działają na zasadzie kwartalnych sezonów. Na koniec każdego sezonu ogłaszany jest zwycięzca w danym rankingu. W kolejnym sezonie wszyscy startują od zera.
- Trzy pierwsze miejsca w rakingu w danym sezonie dają każdemu członkowi szwadronu dostęp do specjalnego holograficznego medalu: złotego, srebrengo lub brązowego (w zależności od zajętego miejsca). Medale można wrzucić jako bobblehead w kokpicie statku.
Przynależność szwadronów
- Szwadrony mogą ustawić przynależność do frakcji oraz Powerplaya. Wybór ten determinuje przynależność do danego supermocarstwa (Fed, Imp, Ally) lub niezależność.
- Po ustawieniu którejś z tych opcji, dostępna staje się strona z dodatkowymi informacjami o ustawionej frakcji/Powerplayu w menu szwadronu.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki!
:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki!
:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
MOJE ODZNAKI![[Obrazek: RNKMIRD.png]](https://i.imgur.com/RNKMIRD.png)
![[Obrazek: 30866.png]](http://inara.cz/data/sigs/30/30866.png)

![[Obrazek: 134513.png]](https://inara.cz/data/sigs/134/134513.png)
![[Obrazek: 134513.jpg]](https://inara.cz/data/sig/134/134513.jpg)