Chapter 4 - podsumowanie streamu z górnictwem i szwadronami (01.11)
#1
Information 
Zapis Live Stream: 





GÓRNICTWO

Nowe i ulepszone narzędzia
  • Detailed Surface Scanner - Oprócz standardowej funkcji mapowania powierzchni planet, DSS pozwala również na identyfikację bogatych w złoża surowców obszarów pasów asteroid. Po wystrzeleniu sondy w pas, te obszary zostaną na nim zaznaczone.
  • Pulse Wave Analyser – Po wskoczeniu do pasa, użycie tego modułu wyśle puls energetyczny, który podświetli poszczególne asteroidy bogate w surowce. Im jaśniejsze podświetlenie, tym większe złoża w danej skałce.
  • Prospecting Limpet – Po wystrzeleniu Prospectora w nowym Trybie Analizy, na danej asteroidzie zostanie podświetlone rozłożenie surowców, co znacznie ułatwi ich ekstrakcję. 
  • Mining Laser - Standardowy laser górniczy będzie nadal mógł być wykorzystywany do górnictwa w obecnej formie. Tutaj nic się nie zmieniło.
  • Abrasion Blaster – Nowy moduł montowany na hardpointy. Moduł ten pozwoli na ekstrakcję depozytów powierzchniowych (Surface Deposits), odrywając je od asteroidy w celu zebrania limpetami lub manualnie.
  • Sub-surface Displacement Missile – Nowy moduł montowany na hardpointy. Pozwala na ekstrakcję depozytów podpowierzchniowych (Sub-surface Deposits). Można go opisać jako "rakieta z wiertłem". Po wwierceniu się w skałkę, na HUD zostanie pokazany schematyczne przedstawienie tego procesu. Należy przytrzymać spust, a po jego puszczeniu rakieta wybucha, odrywając depozyt surowców do wyzbierania. Rakietę należy zdetonować w odpowiednim momencie, tak aby oderwać jak największą ilość surowca.
  • Seismic Charge Warheads – Niektóre asteroidy, które można zidentyfikować przy pomocy szczelin (fissures) na ich powierzchni, mogą być rozerwane na kawałki, tak aby dostać się do górniczego jackpota w ich wnętrzu. SCW umieszcza się w szczelinach skałki, po czym detonuje, co powoduje rozerwanie asteroidy. 
    • Na HUD będzie wyświetlona przybliżona siła wybuchu założonych ładunków. Jeżeli przekroczymy masę krytyczną, jackpot w środku skałki zostanie zniszczony. Jeżeli umieścimy za mało ładunków, asteroida nie zostanie rozerwana na kawałki.
    • Po założeniu pierwszego ładunku na asteroidę, odpali się timer, po którym ten ładunek zostanie automatycznie zdetonowany. Pozostałe ładunki będą musiały być umieszczone zanim to nastąpi.
    • Ładunki mogą być również zdetonowane ręcznie w dowolnym momencie przed upływem czasu.

SZWADRONY

Szwadrony (Squadrons) to narzędzia do łączenia się we frakcje (aka klany/gildie) w grze i zarządzania nimi.

Tworzenie szwadronu
  • Założenie szwadronu kosztuje 10,000,000 credits.
  • Przy jego zakładaniu trzeba podać:
    • Squadron name: Nazwę, której po zatwierdzeniu nie można już zmienić
    • Squadron ID: 4-znakowy (alfanumeryczne) ID 
    • Tags: tagi do wyboru z wielu dostępnych. Przykładowe tagi to:
      • PvP
      • German Language
      • Open
      • Explorers
      • Weekends
      • Li Yong-Rui
    • Superpower Affiliation: Przynależność do Imperium, Federacji, Sojuszu lub niezależną. Dopóki nie wybierzemy przynależności do Powerplay lub Frakcji, można to dowolnie zmieniać.
    • Power Affiliation: Przynależność do Powerplay. Po zatwierdzeniu nie można już tego zmienić.
    • Faction Affiliation: Przynależność do frakcji. Po zatwierdzeniu nie można już tego zmienić.
  • Po ustaleniu powyższych opcji z konta gracza pobierana jest opłata i szwadron zostaje powołany do życia.
  • Gracz, który założy szwadron automatycznie zostaje jego Dowódcą.

Zarzązanie szwadronem
  • Po stworzeniu szwadronu, można zarządzać jego strukturą dowodzenia, jak również dodawać ogłoszenia (publicznie i tylko dla członków szwadronu)
  • Limit graczy na szwadron to 500.
  • W szwadronie można ustawić 5 rang (włączając w to rangę Dowódcy) wraz z różnym poziomem dozwolonych akcji w zarządzaniu szwadronem:
    • Leader
    • Senior Officer
    • Officer
    • Agent
    • Rookie
  • Dowódca może zmienić nazwy rang, żeby dostosować szwadron do swoich potrzeb.
  • Oprócz nazw, można ustawić też odpowiednie dozwolone akcje dla rang:
    • Usuwanie pilotów ze szwadronu
    • Wysłanie innym pilotom zaproszenia do szwadronu
    • Dodawanie wewnętrznych i publicznych ogłoszeń
    • Tworzenie szwadronowych bookmarków
    • Pozwolenie na zgłoszenia i dołączanie do szwadronu
    • Wykopanie (kick) pilotów ze szwadronu (przypis Mathiasa - nie wiem czym to się różni od usuwania...)
    • Dostęp do chatu Dowództwa

Komunikacja wewnątrz szwadronu

W ramach szwadronu dostępne są następujące opcje komunukacji:
  • Group Comms – Kanały grupowe. Po utworzeniu szwadronu, dostępny jest kanał ogólny i kanał dla Oficerów. 
  • The Feed (logi) – tutaj dodawane są zautomatyzowane posty i informacje dotyczące aktywności. Dla przykładu, kiedy do szwadronu dołączy nowy gracz, informacja o tym zostanie dodana do logów. Tutaj również będą pojawiać się ogłoszenia tworzone przez uprawnionych do tego członków. Ostatnie dodane ogłoszenie zawsze będzie przypięte na górze logów, tak aby nie zniknęło pod automatycznymi wiadomościami.

Szukanie i dołączanie do szwadronów
  • Jeżeli gracz nie jest członkiem żadnego szwadronu i wejdzie na stronę szwadronów w prawym panelu statku, będzie miał możliwość przeszukania bazy danych szwadronów.
  • Szukać można po nazwie lub tagach, w zależności od tego, czego szukamy.
    • Możliwe będzie również podejrzenie statystyk szwadronu oraz podgląd na bieżące publiczne ogłoszenie, co pozwoli na doinformowanie się celem podjęcia decyzji o wysłaniu zgłoszenia do szwadronu.
  • Po znalezieniu szwadronu, który im odpowiada, gracze mogą wysłać prośbę o przyjęcie. W zgłoszeniu będzie można napisać krótki opis. Będzie ono również zawierać niektóre statystyki pilota (np. najwyższą posiadaną rangę etc.)
  • Dowódca oraz inni członkowie z uprawnieniami mogą zobaczyć listę zgłoszeń i zaakceptować lub odrzucić zgłoszenie.
    • Opcja zaproszenia do szwadronu będzie również dostępna z innych poziomów, np. z listy znajomych.
  • Po zatwierdzeniu zgłoszenia przez Dowódcę, gracz zostanie dołączony do szwadronu.

Odejście ze szwadronu
  • Gracze mogą opuścić szwadron w dowolnym momencie
  • Jeżeli Dowódca zdecyduje się opuścić szwadron, musi najpierw przekazać dowodzenie innemu członkowi 
  • Jeżeli wszyscy członkowie opuszczą szwadron, zostanie on rozwiązany
  • Po opuszczeniu szwadronu, w dowolnym momencie można się do niego zgłosić ponownie

Rankingi (Leaderboards)
  • Każdy szwadron będzie automatycznie zapisany do jednego z 7 rankingów.
  • Mierzone są tam skumulowane wysiłki wszystkich członków szwadronu w celu współzawodnictwa z innymi szwadronami
  • Każdy ranking będzie skupiał się na innych aktywnościach:
    • Ranga bojowa (zdobwanie rangi Elite w walce)
    • Ranga eksploracyjna (j.w. w eksploracji)
    • Ranga handlowa (j.w. w handlu)
    • Ranga CQC (j.w. w CQC)
    • Powerplay (suma liczby meritów wszystkich członków)
    • Anti-Xenos (suma Pilots Federation Bonds oddanych przez wszystkich członków)
    • Polityczne (wg liczby punktów, które , zdobywa się przez wspieranie swojej frakcji w grze; punkty bazowane są na wielkości frakcji , poziomie wpływów w systemach i wskaźniku happiness ratings)
  • Rankingi działają na zasadzie kwartalnych sezonów. Na koniec każdego sezonu ogłaszany jest zwycięzca w danym rankingu. W kolejnym sezonie wszyscy startują od zera.
  • Trzy pierwsze miejsca w rakingu w danym sezonie dają każdemu członkowi szwadronu dostęp do specjalnego holograficznego medalu: złotego, srebrengo lub brązowego (w zależności od zajętego miejsca). Medale można wrzucić jako bobblehead w kokpicie statku.

Przynależność szwadronów
  • Szwadrony mogą ustawić przynależność do frakcji oraz Powerplaya. Wybór ten determinuje przynależność do danego supermocarstwa (Fed, Imp, Ally) lub niezależność.
  • Po ustawieniu którejś z tych opcji, dostępna staje się strona z dodatkowymi informacjami o ustawionej frakcji/Powerplayu w menu szwadronu.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#2
Albo mam kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem albo nie wiem. Muszę zapytać :
Czyli Skrzydlata Husaria bedzie szwadronem?
A jak będzie można wyróżnić nasze skrzydła specjalne? opcji pod=szwadronów nie ma, tak ?
Odpowiedz
#3
(02.11.2018, 15:12 UTC)MAGNUM354 napisał(a): Albo mam kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem albo nie wiem. Musze zapytac :
Czyli Skrzydlata Husaria bedzie szwadronem?
A jak będzie można wyróżnić nasze skrzydła specjalne?  opcji pod=szwadronów nie ma, tak ?

Tak, mamy już zarezerwowane nazwy i nasze szwadrony będą gotowe od razu po wyjściu patcha. (Liczba mnoga, bo szwadrony nie są multiplatform i będziemy mieli osobne dla PC, XB i PS4).

Co do struktury organizacyjnej, to musimy poczekać do bety, żeby to przetestować, ale raczej postaramy się odtworzyć tę z forum. Pozostaje jeszcze decyzja czy dostęp do szwadronu będzie dla każdego, czy tylko dla pilotów z określoną reputacją etc. etc.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#4
Czy dla każdego członka TWH będzie możliwość wysłania wiadomości do całego szwadronu? Np ''o7 lecę kopać za godzinkę, ktoś chętny?'' Czy bedzie wewnętrzny czat squadronowy?

Odpowiedz
#5
(02.11.2018, 15:28 UTC)Diox napisał(a): Czy dla każdego członka TWH będzie możliwość wysłania wiadomości do całego szwadronu? Np ''o7 lecę kopać za godzinkę, ktoś chętny?'' Czy bedzie wewnętrzny czat squadronowy?

Jest wewnętrzny chat na pewno. Co do ustawiania dostępu do ogłoszeń - nie wiadomo jeszcze. Czkamy na betę, żeby w ogóle zobaczyć jak to będzie wyglądać Smile

(ale pomysł niegłupi!)
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#6
(02.11.2018, 15:12 UTC)MAGNUM354 napisał(a): Albo mam kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem albo nie wiem. Muszę zapytać :
Czyli Skrzydlata Husaria bedzie szwadronem?
A jak będzie można wyróżnić nasze skrzydła specjalne?  opcji pod=szwadronów nie ma, tak ?

Z tego co pamiętam i zrozumiałem to wydaje mi się że na streamie mówili że będzie można przynależeć tylko  do jednego szwadronu, więc wydaje mi się że jeden ogólny szwadron TWH
Odpowiedz
#7
no ale czy ja coś mylę ... (a ostatnio mi się to zdarza) ...
czy też miał być jakiś specjalny lotniskowiec dla szwadronów Huh
[Obrazek: 134513.png]


[Obrazek: 134513.jpg]
Odpowiedz
#8
(02.11.2018, 16:11 UTC)Indygo napisał(a): no ale czy ja coś mylę ... (a ostatnio mi się to zdarza) ...
czy też miał być jakiś specjalny lotniskowiec dla szwadronów Huh

Usunęli z tego patcha >> https://forum.thewingedhussars.com/showt...p?tid=4658
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#9
z lotniskowca narazie zrezygnowali, ma byc później ( oby )
Diox - w samym szwadronie będziesz więc wiadomości napewno będziesz mógł umieszczać.

poprawka - dowódca będzie mógł decydować która z pięiu rang co może robić - w tym umieszczanie wewnętrznych i publicznych wiadomości...
a więc może być tak że trzeba bedzie kogos poprosić o umieszczenie takiego infa , albo dalej wspomagać się forum.
W sumie dzięki temu na czacie szwadronu będą tylko najważniejsze informacje.. trzeba to przetestować.
Odpowiedz
#10
aaa .. Koledzy dziękuję... uciekło mi to ...
wprawdzie śledzę na bieżąco , ale przez ten brak kompa jestem troszeczkę "do zadku" Smile

ale muszę przyznać że zmiany na duży plus... szczególnie górnictwo i exploracja do mnie przemawiają..
[Obrazek: 134513.png]


[Obrazek: 134513.jpg]
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Elite: Beyond - Chapter One - UPDATE 3.04 - 26/03 Mathias Shallowgrave 119 31,514 17.10.2021, 06:49 UTC
Ostatni post: NOCNY_WEDROWIEC
  Mini quiz wiedzy o kosmosie 2 etap - Apollo 11 kris750PL 2 847 25.08.2021, 12:59 UTC
Ostatni post: kris750PL
  Chapter 4 - wrażenia DYoda 23 5,669 16.12.2018, 00:36 UTC
Ostatni post: Gerciowski
Photo [VIDEO] Chapter 4 - Nowe narzędzia do eksploracji i zapisywanie odkryć w Kodeksie Mathias Shallowgrave 26 6,652 13.12.2018, 16:33 UTC
Ostatni post: -=302Sq=-Steryd
  Beyond Chapter 4 (Patch 3.3 aka Q4) - BETA 30.10 Mathias Shallowgrave 322 64,759 11.12.2018, 09:34 UTC
Ostatni post: USSER-PL



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości