Liczba postów: 355
Liczba wątków: 17
Dołączył: Aug 2016
Reputacja:
129
Platforma:
CMDR: Diox
(19.03.2018, 11:46 UTC)ORP Valla napisał(a): Mam jeszcze kilka uwag. Nie wystarczy jeden prospector limpet controler? - kolejnego limpeta można przecież wystrzelić nawet jak wszystkie są już w użyciu skanując asteroidę. Czy nie lepiej latać z myśliwcem i pozakładać bronie na wieżyczkach - oprócz materiałów z asteroid poleci sporo innych dla inżynierów. Dodatkowe BH w gotówce też się przyda Jak rozumiem test ma się odbyć w "wingu" więc żaden pirat nie podskoczy nawet na Hazard RES.
Można i jeden prospektor, ale będę chciał zaspamować tyle asteroid na raz ile się da, a potem w kontaktach przewijał i sprawdzał która asteroida ma material content na high.
Tym się to różnić będzie od standardowego kopania, że nikt nie powinien bez powodu Cię atakować, bo nie będziesz miał nic w Cargo. Zamiast zbędnych rzeczy można wziąć więcej Cargo Racków.
To nie jest misja na zarobek, bo nic nie sprzedam. Chodzi tylko i wyłącznie o materiały dla inżynierów. I przetestowanie czy na RES dropi więcej asteroid z "Material Content" High.
Liczba postów: 193
Liczba wątków: 20
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
13
Platforma:
CMDR: Conrdd
(19.03.2018, 18:18 UTC)Zangiew40 napisał(a): [quote pid='99504' dateline='1521458839']
Witam , jestem tutaj nowy i pisanie wiadomości dla mnie jest z lekka niezrozumiałe , także sorki.
Chciałbym zapytać się o górnictwo , które miało być poprawione , zmienione , ulepszone i przyjazne. Poleciałem T9 na ring z nadzieja , że będą korzystne zmiany , a tutaj ku mojemu zdziwieniu jest gorzej niż przed aktualizacją. Ktoś wie na czym miały te rzekome zmiany mialy polegać ? bo ja nie widzę żadnych ;(
[/quote]
Jak gorzej to coś się zmieniło
Z ciekawości: jakie rzeczy przeszkadzają tobie obecnie w kopaniu w asteroidach?
Na RESach jest dużo większy Yield (wydajność) poszczególnych skałek. Średni urobek ze skałki z Yield 50% w pierścieniu to 12 ton surowca, ze skałki z Yield 30% w centrum HAZ RES to 60 ton (żródło: http://embee.cz/ED/mining2-0_review.png)
Liczba postów: 355
Liczba wątków: 17
Dołączył: Aug 2016
Reputacja:
129
Platforma:
CMDR: Diox
20.03.2018, 12:15 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.03.2018, 13:00 UTC przez Diox.)
@Zangiew40
Jest zdecydowanie lepiej. Painite można sprzedać nawet po 120k za sztukę, inne materiały też droższe na niektórych stacjach, dodano filtr materiałów dla limpetów (olewa te na czarnej liście - oszczędność limpetów), T7 - buff, T9 - buff, T10 - fajnie się tym kopie z 5 laserami (PD na grade 5 u inżyniera zasila bardzo ładnie). Jest dużo lepiej, a ma być jeszcze lepiej w przed choinką 2018
Ooo, dzięki @Yautja za potwierdzenie. Tego info szukałem.
Super info Yautja, +rep!
@Zangiew40 - rozszerzenie mechaniki górnictwa w Q4. Zerknij tutaj: https://forum.thewingedhussars.com/showt...2#pid86562
W 3.0 mamy jedynie filtr materiałów do zbierania, dzięki czemu możesz tak ustawić, żeby limpety nie zbierały urobku, którego nie chcesz.
Liczba postów: 11
Liczba wątków: 2
Dołączył: Oct 2017
Reputacja:
1
Platforma:
CMDR: Zangiew35
20.03.2018, 17:18 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.03.2018, 17:21 UTC przez Zangiew40.)
(20.03.2018, 12:39 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): Super info Yautja, +rep!
@Zangiew40 - rozszerzenie mechaniki górnictwa w Q4. Zerknij tutaj: https://forum.thewingedhussars.com/showt...2#pid86562
W 3.0 mamy jedynie filtr materiałów do zbierania, dzięki czemu możesz tak ustawić, żeby limpety nie zbierały urobku, którego nie chcesz.
Dziękuję bardzo wszystkim za odpowiedzi. swojego czasu pisali o ogromnych zmianach i dlatego moze za dużo oczekiwałem. Przed aktualizacją było widoczne info na urobku co dany kawałek zawiera np.10% Gold i 5% silver , wtedy wiedziałem czy jest sens to zbierać , teraz takiej informacji nie ma i to jest zmiana na gorsze i to zdecydowanie. Stąd pisałem o zmianach na minus. Gdzieś wyczytałem , że będzie można te mniejsze skały wysadzać i zbierać urobek i na coś takiego liczyłem
(20.03.2018, 12:15 UTC)Diox napisał(a): @Zangiew40
Jest zdecydowanie lepiej. Painite można sprzedać nawet po 120k za sztukę, inne materiały też droższe na niektórych stacjach, dodano filtr materiałów dla limpetów (olewa te na czarnej liście - oszczędność limpetów), T7 - buff, T9 - buff, T10 - fajnie się tym kopie z 5 laserami (PD na grade 5 u inżyniera zasila bardzo ładnie). Jest dużo lepiej, a ma być jeszcze lepiej w przed choinką 2018 
Ooo, dzięki @Yautja za potwierdzenie. Tego info szukałem.
Przed aktualizacją też bez problemu za tyle sprzedawałem
(20.03.2018, 17:18 UTC)Zangiew40 napisał(a): (20.03.2018, 12:39 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): Super info Yautja, +rep!
@Zangiew40 - rozszerzenie mechaniki górnictwa w Q4. Zerknij tutaj: https://forum.thewingedhussars.com/showt...2#pid86562
W 3.0 mamy jedynie filtr materiałów do zbierania, dzięki czemu możesz tak ustawić, żeby limpety nie zbierały urobku, którego nie chcesz.
Dziękuję bardzo wszystkim za odpowiedzi. swojego czasu pisali o ogromnych zmianach i dlatego moze za dużo oczekiwałem. Przed aktualizacją było widoczne info na urobku co dany kawałek zawiera np.10% Gold i 5% silver , wtedy wiedziałem czy jest sens to zbierać , teraz takiej informacji nie ma i to jest zmiana na gorsze i to zdecydowanie. Stąd pisałem o zmianach na minus. Gdzieś wyczytałem , że będzie można te mniejsze skały wysadzać i zbierać urobek i na coś takiego liczyłem 
(20.03.2018, 12:15 UTC)Diox napisał(a): @Zangiew40
Jest zdecydowanie lepiej. Painite można sprzedać nawet po 120k za sztukę, inne materiały też droższe na niektórych stacjach, dodano filtr materiałów dla limpetów (olewa te na czarnej liście - oszczędność limpetów), T7 - buff, T9 - buff, T10 - fajnie się tym kopie z 5 laserami (PD na grade 5 u inżyniera zasila bardzo ładnie). Jest dużo lepiej, a ma być jeszcze lepiej w przed choinką 2018 
Ooo, dzięki @Yautja za potwierdzenie. Tego info szukałem.
Przed aktualizacją też bez problemu za tyle sprzedawałem 
To chyba w innej grze  . W Elite przed 3.0 painite szło za max 80k w systemach z BOOM... Zreszta nawet w changelogu 3.0 jest o tym wzmianka...
Fortuna toczy się kołem. Pod kołem to pojąłem.
A kiedy strzyżesz owieczki, opowiadaj im bajeczki.
Liczba postów: 355
Liczba wątków: 17
Dołączył: Aug 2016
Reputacja:
129
Platforma:
CMDR: Diox
Dodatkowo w ostatnim patchu 3.0.3 jest wzmianka
- Fixed mining fragments not displaying the material percentage when selected
Fajny pomysl, szkoda ze daleko jestem. Najbardziej interesuje mnie czy was nie beda atakowac npc i jak beda lecialy rzadkie surowce. Podrzuce takze moze pomysl, lub rzecz do sprawdzenia dodatkowo. Nie wiem jak leci zelazo i nikiel z asteroid, ale na planetach przewaznie to sa dwa najpopularniejsze pierwiastki. Za zelazo i nikiel mozna limpety robic, wiec jesli by u tutaj lecialy dobrze to takie troche gornicze perpetum mobile moze byc.
Liczba postów: 11
Liczba wątków: 2
Dołączył: Oct 2017
Reputacja:
1
Platforma:
CMDR: Zangiew35
|