Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
jesli dobrze kojarze to 1050ti to taki wydajnosciowy odpowiednik gtx 970 - mialem ta karte i elita wygladala koszmarnie na tym... 1070 to minimum do vr
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Z tego co czytałem, to ma być Vive 1.5, a nie 2.0. Nie pamiętam teraz artykułu, ale sensowne argumenty tam padały.
Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
08.01.2018, 17:58 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.01.2018, 18:17 UTC przez Yata_PL.)
(08.01.2018, 17:33 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): Z tego co czytałem, to ma być Vive 1.5, a nie 2.0. Nie pamiętam teraz artykułu, ale sensowne argumenty tam padały.
A dokładnie Vive Pro ( pewnie wzorowali sie na PS Pro ) czyli lekko odświeżone to co jest. Jesli specyfikacja sie potwierdzi to osobiście ja w to nie wchodzę...
Ewentualnie jakby zoferowali jakies rozwiązania modularne np podmiankę samego dsiplaya to mógłbym to rozważyć.
Edit : w tym artykule ktos niefortunie napisal - "loudspeakers" LOL
After the announcement at the weekend follows now as expected the official press release: HTC announces its new headset Vive Pro , which wants to shine with a higher resolution and integrated loudspeakers. There is also a new Vive wireless adapter .
Vive Pro: Update 1.5 with 3K and speakers
Those looking for a completely new model may be disappointed - but the Vive Pro offers a welcome update - the original HTC Vive remains in the program. The Vive Pro has two OLED displays with a common resolution of 2880 x 1600 pixels, which makes it similar to the Vive Focus from the same company. Overall, the new headset has thus increased by 78 percent resolution and should achieve a much sharper and clearer presentation. For comparison: The "normal" HTC Vive offers 2160 x 1200 pixels.
A welcome innovation is the integration of speakers, which should increase the comfort significantly. Owners of the old model had to resort to the Deluxe Audio Strap , which should be superfluous in the Vive Pro now. HTC intends to provide information on the availability and price of the new VR headset later.
In addition, the manufacturer announces the Vive Wireless Adapter for the HTC Vive and HTC Vive Pro , with which you can connect the headset without a cable to the PC. The adapter uses Intel's WiGig technology, unlike TPCast , but you have to be patient for a while. Only in the third quarter of 2018 should the adapter come on the market. Open and exciting the price remains: Although TPCast for the first HTC Vive available, but for around 350 € anything but a bargain. Whether the Vive Wireless Adapter can position itself here as a price-breaker remains to be seen. Whether TPCast with the HTC Vive Pro without (too) large latency problems or even works remains to be seen.
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
08.01.2018, 21:45 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.01.2018, 00:03 UTC przez Yata_PL.)
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Liczba postów: 816
Liczba wątków: 44
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
147
Platforma:
CMDR: Dako
Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
03.02.2018, 09:11 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.02.2018, 18:00 UTC przez Yata_PL.)
no wlasnie nie jest to fajne , bo ani do sim racingu ani do flight simow, stawiam dolary przeciwko orzechom ze to nie bedzie sie sprzedawac.. bo niby do jakich gier ?
najtansze dof platformy robia teraz ukraincy : https://dofreality.com/
potem interesujaco i jeszcze nie tak drogo wyglada francuskie pro simu http://www.prosimu-shop.com/en/simulator...t1000.html
przeoralem tez strony kilkunastu firm o droższych rozwiazaniach robiących kompletne zestawy od 5 do 50 tys $£€
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Liczba postów: 816
Liczba wątków: 44
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
147
Platforma:
CMDR: Dako
No właśnie jest fajne.
Raz, że małe, mobilne i nie wymaga wiele specjalnego miejsca do tego typu stanowiska.
Dwa, wydaje mi się że takie proste rozwiązanie z dwiema dodatkowymi bocznymi półkami pod hotasa da możliwość całkiem fajnego polatania w VR z poczuciem większej swobody i wrażeniami w ED lub IL2 niż "profesjonalne" zestawy na siłownikach.
Simy samochodowe to już coś innego i tu przydatność takiego rozwiązania z takimi przechyłami i kręceniem się wokół własnej osi jest mocno wątpliwa.
Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
03.02.2018, 16:50 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.02.2018, 16:59 UTC przez Yata_PL.)
(03.02.2018, 09:31 UTC)Dako napisał(a): No właśnie jest fajne.
Raz, że małe, mobilne i nie wymaga wiele specjalnego miejsca do tego typu stanowiska.
Dwa, wydaje mi się że takie proste rozwiązanie z dwiema dodatkowymi bocznymi półkami pod hotasa da możliwość całkiem fajnego polatania w VR z poczuciem większej swobody i wrażeniami w ED lub IL2 niż "profesjonalne" zestawy na siłownikach.
Simy samochodowe to już coś innego i tu przydatność takiego rozwiązania z takimi przechyłami i kręceniem się wokół własnej osi jest mocno wątpliwa.
Ja to widze tak siedzac w tym jajku nie poczuje imersji siedzenia w kokpicie ( a chyba o to chodzi w tej koncepcji) - tutaj musi byc fotel z solidnym oparciem dla pleców, przewaznie stosuje sie racingowy ktrory z powodzeniem sprawdza sie tez w flight simach ponieważ kurtyny boczne dobrze trzymaja, do tego dochodza wibracje oraz opcje rozbudowy o dodatkowe osie swobody lub akcesorai do montazu, zapomnij ze to zrobisz w tym jajku . Jak juz mialbym kupowac platfomre to wolbym sie nie ogrniczac tylko do hotasa a ta platofrma z tego co widze nawet nie daje mozliwosci montazu kierownicy czy nawet jakis ramion pod mysz i klawiature. Nawet na prezentaci widac ze gosc tam sie garbi trzymajac cos w rodzaju pada i to na tyle..
ED i Ił 2 nie ma i nie garnie sie do stworzenia api pod telematrie dlatego nie bedzie to dzialac na zadnej komercyjnej platformie DOF.
konstrukcje DYI maja na to szanse - konstruktorzy "nielagalnie" wyciagaj input joya pod telemetrie jakims tam softem, temat jest bardzo zawily pogooglaj wpierw ...
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Google pracuje nad nowym ekranem do VR. 18 megapixel, 1443 ppi.
https://www.roadtovr.com/google-feature-...y-sid-2018
|