Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
07.10.2017, 21:10 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.10.2017, 21:12 UTC przez Yata_PL.)
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Coś jeszcze mi się przypomniało:
Mocny buff dla statków security, które będą teraz reagować szybciej i mieć o wiele większą siłę rażenia - jest to część ulepszeń systemu Crime & Punishment
Liczba postów: 35
Liczba wątków: 3
Dołączył: Sep 2017
Reputacja:
4
Platforma:
CMDR: BRTMN
@Mathias Shallowgrave
Ja osobiście jestem za tym by było jak najwięcej statków. Aktualnie jest mała różnorodność, mało alternatyw. Fer-de-Lance a Python? Zbyt duże różnice w przeznaczeniu. Dla Anakondy w tym przedziale cenowym nie ma konkurencji. Każde konsorcjum zawarte w grze powinno mieć odpowiedź na konkretny segment rynku i potrzeby klientów. W Star Citizen już teraz jest o wiele więcej statków; tych zrobionych, projektowanych jak i tych w sferze koncepcji.
Cieszy najbardziej to, że jest progress. Wygląd planet na plus, nowe statki na plus, zmiany zapewne na plus, ale poczekam na praktyke. Zadzadzanie minor faction to definitywnie cos ciekawego (wreszcie!). No i tren "nie SRV"...
ROTMISTRZ THE WINGED HUSSARS