zauważyłem to, mając na T-9 założone dwa collectory D3
żeby sprawdzić:
- zalożyłem jeszcze 2
- kupiłem 1 limpeta
- i 20 sztuk śmieci
- wyrzuciłem jr
- odpaliłem CLC
- i latały 4 dronki,
nawet screeny zrobiłem...
Bezspornym dowodem na istnienie inteligencji pozaziemskiej jest fakt, że się z nami nie kontaktuje...
25.02.2016, 14:16 UTC (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.02.2016, 14:31 UTC przez Ajro.
Powód edycji: proby wklejenia screenow... :(
)
nie tylko 9-tkę...
ponowiłem doświadczenie - w skrajnie różnych warunkach:
- platforma - Macintosh
- gra w grybie Elite Dangerowus - bez Horizons
- Cobra mk III
- założone 3 moduły CLC klasy A1 - bo innych nie bylo akurat
- kupione 15 sztuk biowaste
- kupiona 1 (JEDNA!) sztuka limpeta
----
wylot ze stacji, wyrzucenie śmieci, odpalenie limpetów
[troche skaszaniłem, bo zapomniałem czym cargo otworzyć - a potem sie okazało, że było wyłączone... ;-p lol]
jak sie ogarnąłem: limpety zbierają
- widziałem najpierw 3 na skanerze a potem 2 jak zbierają,
ale coś huknęło wcześniej - więc chyba jeden sie rozbił
ale na screenie mam dwa - więc jednak sie klonują, skubańce...
taka konfiguracja
to kupilem
tu latają
zaznaczyłem
tu też widać
chyba sie w końcu udało... [w pracy, więc lekka panika... ;-p]
Bezspornym dowodem na istnienie inteligencji pozaziemskiej jest fakt, że się z nami nie kontaktuje...
25.02.2016, 15:41 UTC (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.02.2016, 17:17 UTC przez Ajro.)
raczej nie
pierwsze doniesienie pochodziło z PC/Win 7 x64 / Elite: D+Horizons i T-9 + 2/4 moduły CLC klasy D3
- - -
ponieważ obaj z Galem stwierdziliście, że nie działa, to dziś w robocie odpaliłem całkowicie różny test, tylko konto to samo
normalnie gram na PC w domu, a ta instalka na Maca to tak z ciekawości była, do testów właśnie
(nawet niezbyt się tam lądować da, bo sterowanie myszą o znacznie zawyżonej czułości - ale to komp do pracy, więc nie chcę w tym grzebać)
zatem inny system operacyjny, inna wersja gry, inne statki, inne moduły, nawet lokacje inne => a efekt podobny
co więcej, hm...
teraz mi tak zaświtało, że jeszcze jedna wspólna cecha tych doświadczeń była: w obu przypadkach po otwarciu hardpointów (do odpalenia limpetów) następowało wyłączenie części modułów z powodu niuansów w zasilaniu - ale czy to mogło by być przyczyną? to były różne statki z różnym outfitem i co innego się wyłączało...
Ale jeszcze potestuję, bo wygląda na dziwną rzecz...
-------EDIT-------
problem mnie zaintrygował
kolejny test:
PC/Win7 x64 / ED-bez Horizons - INNE KONTO !!!
- 4 CLC klasy C1 - tak dla odmiany
- 1 sztuka limpetu
- statek: Type-6
- - - - -
efekt: 1 limpet z ładowni klonuje na 4 zbierające
tym razem nakręciłem film, ale ponieważ nie jezdem youtuberem - nie bardzo umiem wrzucić...
ale wrzucę, może się uda
(jeszcze się coś tam przetwarza, ale może coś kiedyś się pokaże... ;-p)
26.02.2016, 00:38 UTC (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.02.2016, 00:40 UTC przez Ajro.)
nie ostatni - każdy!
do celów testu kupiłem TYLKO JEDEN - żeby mieć 100% pewności, że to nie pomyłka i żeby na video było ewidentnie widać: 1 sztuka w ładowni -> 4 w przestrzeni
ale kopiuje się _każdy_ - jak mam na pokładzie 10 i 4 moduły CLC - to w 'sklonują się' w łączną liczbę 40-tu sztuk
zysk w cr jest żaden, bo limpety tanie - ale w ilości zajmowanego miejsca w cargo zysk jest istotny
Bezspornym dowodem na istnienie inteligencji pozaziemskiej jest fakt, że się z nami nie kontaktuje...
Na jedną sesję w moim wypadku proporcja użytych collectorów do prospectorów wynosi na oko 1:10.
Jakbyś opracował metodę klonowania prospektorów to byłby prawdziwy "game changer".
Ale leci REP za debugging i wysiłek detektywistyczny .
Ja przy okazji wspomnę małą rzecz której możecie nie wiedzieć odnośnie prospektorków.
Korzystanie z modułu Prospector Limpetcontroler 3+ daje możliwość korzystania z dwóch lub więcej limpetów jednocześnie.
Ale z doświadczenia nie wiele nam to pomaga bo z jakiegoś powodu (bug?) jeden limpet będzie siedział przyssany do skały zaś drugi przy każdym kolejnym strzale ulegnie destrukcji (więc efektywnie korzystamy z jednego limpeta zamiast dwóch).
Ale problem już się nie powtarza jeśli użyjemy dwóch modułów wielkości 1. Podpięte pod osobne przyciski lub grupy controllery umożliwiają naprzemienne strzelanie z prospektorka co efektywnie skraca czas poszukiwania mięsnej skałki.
26.02.2016, 11:24 UTC (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.02.2016, 11:28 UTC przez Haji-me.)
(26.02.2016, 10:49 UTC)Domi Nostrae napisał(a): Na jedną sesję w moim wypadku proporcja użytych collectorów do prospectorów wynosi na oko 1:10.
Jakbyś opracował metodę klonowania prospektorów to byłby prawdziwy "game changer".
Ale leci REP za debugging i wysiłek detektywistyczny .
Ja przy okazji wspomnę małą rzecz której możecie nie wiedzieć odnośnie prospektorków.
Korzystanie z modułu Prospector Limpetcontroler 3+ daje możliwość korzystania z dwóch lub więcej limpetów jednocześnie.
Ale z doświadczenia nie wiele nam to pomaga bo z jakiegoś powodu (bug?) jeden limpet będzie siedział przyssany do skały zaś drugi przy każdym kolejnym strzale ulegnie destrukcji (więc efektywnie korzystamy z jednego limpeta zamiast dwóch).
Ale problem już się nie powtarza jeśli użyjemy dwóch modułów wielkości 1. Podpięte pod osobne przyciski lub grupy controllery umożliwiają naprzemienne strzelanie z prospektorka co efektywnie skraca czas poszukiwania mięsnej skałki.
Też to zauważyłem jak kiedyś zarabiałem na swoje pierwsze statki jako górnik i strasznie byłem tym zawiedziony bo z dwoma aktywnymi prospectorami można by dużo szybciej przeczesywać pasy asteroid. Z jakiegoś powodu (pewnie bug, tak jak wspomniałeś) po aktywacji kolejnego prospectora nie znika starszy dron ale ten, który właśnie wypuściliśmy. Dzięki za radę aby wykorzystać 2 moduły, może się to przydać, chociaż lepiej by było jakby to naprawili, a miejsce w statku wykorzystać np. na dodatkowe cargo rack.
Dzisiaj rano zrobiłem mały test swoją Condą z modułami 2x 5A. Efekt: z 225 limpetów w ładowni zostało mi 224, przy 6 latających wokół statku. Zwracam honor to działa!