(29.03.2017, 15:05 UTC)Yata_PL napisał(a): Widzialem niedawno streama z odpowiedziami Sandro, polowa odp. byla w stylu "too munch time\cost" lub " I dont know.." to pokazuje dobitnie gdzie oni maja pecetowych veteranow tej gry o backersach nie wspomne bo ci w wiekszosci sie juz wykruszyli. Na koniec Ed podsumowal ze padl rekord w odpowiedziach na streamie. Poczulem sie kolejny raz zrobiony w konia...
Nie ma co kupować kota w worku panowie, proponuję z następnym sezonem poczekać aż wyjdzie cały i potem podjąć świadomą decyzję czy go kupić czy nie na podstawie tego co już jest, a nie na podstawie tego co Wam się wydaje, że będzie po oglądnięciu trailera reklamowego
Liczba postów: 366
Liczba wątków: 9
Dołączył: Dec 2016
Taaak, no i potem nie móc konkurować z tymi co kupili? Suuuuper
29.03.2017, 17:22 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.03.2017, 17:24 UTC przez Fenyl de Lechia.)
(29.03.2017, 15:00 UTC)Xeonary napisał(a): To jest złe podejście. Jak chcą sprawić żeby gracz sam na siebie zarobił i nauczył się grać to niech zrobią, prawdziwy tutorial, taki na kilka godzin z NPCem który do Ciebie mówi i Cie szkoli, z ciągłością - taką mini kampanie szkoleniową. To jest mydlenie oczu. Niech każdy sam sobie decyduje czy chce grindować czy woli zarobić łatwiej z kumplem...
Jak lubisz być prowadzony za rączkę to być może jest to dla Ciebie rozwiązanie, ale mi się ono nie podoba. Nie potrzebuję kolejnego tutoriala prowadzącego mnie przez wszystko jak półmózga. Dla mnie cały urok Elity polegał na tym, że woziłem ryby dopóki nie wyczaiłem lepszych tras handlowych, wyposażałem statki tak, że teraz zostałbym wyśmiany i powoli uczyłem się tego sam. Zajmowało to czas, oczywiście, ale biorąc pod uwagę, że Elite to nie jest gra, w której producenci mówią: "jest u nas 60h gameplayu", zarzut sztucznego wydłużania gry jest wyjątkowo nietrafiony.
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat
Liczba postów: 2,979
Liczba wątków: 173
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
295
Platforma:
CMDR: Kyokushin
(29.03.2017, 11:32 UTC)Calvarian napisał(a): Jest tam jakaś ankieta?
Nie ma, Frontier wyłączył możliwość robienia ankiet... ludzie niby sobie radzą z zewnętrznymi, ale tak czy siak, zabawne
Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
29.03.2017, 17:25 UTC
(29.03.2017, 17:01 UTC)Baton napisał(a): (29.03.2017, 15:05 UTC)Yata_PL napisał(a): Widzialem niedawno streama z odpowiedziami Sandro, polowa odp. byla w stylu "too munch time\cost" lub " I don't know.." to pokazuje dobitnie gdzie oni maja pecetowych veteranow tej gry o backersach nie wspomne bo ci w wiekszosci sie juz wykruszyli. Na koniec Ed podsumowal ze padl rekord w odpowiedziach na streamie. Poczulem sie kolejny raz zrobiony w konia...
Nie ma co kupować kota w worku panowie, proponuję z następnym sezonem poczekać aż wyjdzie cały i potem podjąć świadomą decyzję czy go kupić czy nie na podstawie tego co już jest, a nie na podstawie tego co Wam się wydaje, że będzie po oglądnięciu trailera reklamowego 
Nie chodzi o kase tylko o podjescie do klienta, do stałych bywalców forum których devsi poprosili aby zadawali pytania na temat przyszłości Elity ( zbierano je poprzez Ed forum , reddita i cos tam jeszcze) przez tydzien uzbierało sie okolo 280~300 pytań , na które Fdev zadeklarował sie udzilic sie opowiedzi na streamie z Sandro i Edem. Widziałem ze niektórzy wypocili całe elaboraty , zadano sobie trud aby to pozbierac , większość odpowiedzi była słaba, zdawkowa lub tak jak wyżej napisałem. Po 1.5h ogladania nie utkwilo mi w pamięci nic czym warto się podzielić.
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Liczba postów: 2,979
Liczba wątków: 173
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
295
Platforma:
CMDR: Kyokushin
29.03.2017, 17:26 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.03.2017, 17:30 UTC przez Kyokushin.)
Yata_PL ma rację. Chciałbym też usłyszeć trochę więcej o roadmapie, skoro to 10 letni projekt, to mniej więcej taka powinna nakreślona być.
Teoretycznie teraz ED jest na mac/xbox/pc/ps4(tuż tuż), więc niby na każdej platformie, poza nintendo switch, a na tego raczej nie będzie.
Rozumiem że zrobili uniwersalną podstawę i na tym byli najprawdopodobniej, najpierw xbone, później plejak skupieni.
I robiłbym tak samo, najpierw rozszerzył wpływy, a później na nich zasiewał dodatki, ma to sens. Licze więc, że teraz po zrobieniu plejaka, skupią się na rozwijaniu gry.
Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
29.03.2017, 17:47 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.03.2017, 18:06 UTC przez Yata_PL.)
(29.03.2017, 17:26 UTC)Kyokushin napisał(a): Yata_PL ma rację. Chciałbym też usłyszeć trochę więcej o roadmapie, skoro to 10 letni projekt, to mniej więcej taka powinna nakreślona być.
Teoretycznie teraz ED jest na mac/xbox/pc/ps4(tuż tuż), więc niby na każdej platformie, poza nintendo switch, a na tego raczej nie będzie.
Rozumiem że zrobili uniwersalną podstawę i na tym byli najprawdopodobniej, najpierw xbone, później plejak skupieni.
I robiłbym tak samo, najpierw rozszerzył wpływy, a później na nich zasiewał dodatki, ma to sens. Licze więc, że teraz po zrobieniu plejaka, skupią się na rozwijaniu gry.
road map łatwo przewidziec , space legs, planety z atmosphera i gazowe giganty z jakimiś tam miejscówkami, potem wybrane juz planety zaleja woda jako wodne/ podwodne swiaty itp... o gameplay w grze nie ma co ich pytać bo sami tego nie wiedza, historia pokazuje ze oni to robią przy okazji a nie z rozmysłem... Waznisjsze jest dla mnie pytanie czy kiedykolwiek powstanie cały sezon na udoskonalanie tego co juz jest , czy bedzie im sie chciało...
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Liczba postów: 2,059
Liczba wątków: 15
Dołączył: Feb 2016
Reputacja:
243
Platforma:
CMDR: Calvarian
(28.03.2017, 21:08 UTC)Wołodyjowski napisał(a): Ale słabo...
Myślałem, że MC będzie się nadawało tylko do boostowania nowych graczy, ale teraz zmieniam zdanie - nie będzie dobre do ani jednej rzeczy...
A o radości i zabawie kiedyś słyszał?
Liczba postów: 366
Liczba wątków: 9
Dołączył: Dec 2016
Zabawę i radość mam w wingu, kiedy cele szybciej robią puff :>
Liczba postów: 1,085
Liczba wątków: 37
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
49
Platforma:
CMDR: Xenderr
RSI Handle: xendur
29.03.2017, 20:53 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.03.2017, 20:53 UTC przez Xenderr.)
(29.03.2017, 17:22 UTC)Fenyl de Lechia napisał(a): (29.03.2017, 15:00 UTC)Xeonary napisał(a): To jest złe podejście. Jak chcą sprawić żeby gracz sam na siebie zarobił i nauczył się grać to niech zrobią, prawdziwy tutorial, taki na kilka godzin z NPCem który do Ciebie mówi i Cie szkoli, z ciągłością - taką mini kampanie szkoleniową. To jest mydlenie oczu. Niech każdy sam sobie decyduje czy chce grindować czy woli zarobić łatwiej z kumplem...
Jak lubisz być prowadzony za rączkę to być może jest to dla Ciebie rozwiązanie, ale mi się ono nie podoba. Nie potrzebuję kolejnego tutoriala prowadzącego mnie przez wszystko jak półmózga. Dla mnie cały urok Elity polegał na tym, że woziłem ryby dopóki nie wyczaiłem lepszych tras handlowych, wyposażałem statki tak, że teraz zostałbym wyśmiany i powoli uczyłem się tego sam. Zajmowało to czas, oczywiście, ale biorąc pod uwagę, że Elite to nie jest gra, w której producenci mówią: "jest u nas 60h gameplayu", zarzut sztucznego wydłużania gry jest wyjątkowo nietrafiony.
Prowadzenia za rączkę nie potrzebuję (choć fajna kampania fabularna, z ciekawymi misjami, nie koniecznie jako tutorial - zdecydowanie tak), ale tym bardziej uważam że pomysł limitowania dochodów "żeby ktoś się miał czas nauczyć" za absurdalny. Moim zdaniem cały problem polega na tym że jak grind będzie za łatwy/szybki to nagle większość graczy zda sobie sprawę że nie ma co robić. W ten sposób najbardziej obiecujący aspekt Multicrew - boostowanie słabszych graczy zostaje pogrzebany.
|