Przerwa w działaniu forum - 05/02/2016
#1
Dzisiaj znowu forum padło na około godzinę. 

Dzwoniłem w tej sprawie do dostawcy hostingu, Masternet.pl, ale przez 15 minut nikt nie raczył podnieść słuchawki w tzw. Obsłudze Klienta. 

Napisałem do nich emaila ze skargą i obecnie czekam na odpowiedź. 

Przepraszam za wszelkie niedogodności.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#2
To jest email, który do nich poszedł.

Cytat:Witam,
 
Przez jakiś czas nie było dzisiaj dostępu do mojego serwera Premium www.thewingedhussars.com. Przerwa była między 11 a 12.
 
Taka sytuacja ma miejsce niestety dość często, komunikatem jest zawsze błąd serwera MySQL. Na mojego pierwszego maila w tej sprawie kilka tygodni temu dostałem odpowiedź, że w godzinach wieczornych często robione są backupy i to może być przyczyną. Na moją uwagę, że serwer również często pada w ciągu dnia nie dostałem już w ogóle odpowiedzi. Dzisiaj ta sytuacja zdarzyła się ponownie – tyle że w ogóle nie było dostępu, komunikat o błedzie MySQL pojawił się na jakieś 15 minut, ale później serwer padł całkowicie.  
 
Przez 15 minut próbowałem dodzwonić się na Obsługę Klienta, jednak nikt nie raczył odebrać telefonu. To jest jakiś żart? Specjalnie wykupiłem serwer Premium z nadzieją na analogiczną usługę i obsługę, ale mam wrażenie, że ten serwer jest Premium tylko z nazwy. I z ceny.
 
Jestem coraz bardziej niezadowolony z Państwa usług i rozważam zmianę hostingu i żądanie zwrotu pieniędzy, bo usługę, za którą zapłaciłem dostarczacie tylko częściowo. To, że przez 15 minut nikt nie podnosi słuchawki w Obsłudze Klienta uważam za skandaliczne. Ja rozumiem, że raz na czas zdarza się awaria, ale to ma miejsce co kilka dni i jest regularnym zjawiskiem.
 
Czekam na jakieś wyjaśnienia od Państwa i mam nadzieję,że Wasze usługi poprawią się, bo jeśli nie, to przejdę do konkurencji i będę każdemy odradzał korzystanie z Państwa (tak zwanych) usług.
 
Pozdrawiam i liczę na szybkie wyjaśnienie tej sprawy,
Przemek Małacha, niezadowolony klient

Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia z tą firmą lub w ogóle ze staraniem się o zwrot pieniędzy za niedostarczanie reklamowanej usługi tego typu w Polsce, to proszę o jakieś informacje, porady itp.

Od 13 lat mieszam poza granicami kraju i nie mam doświadczenia w takich sprawach w Polsce, a podejrzewam że w każdym kraju są inne standardy jeśli chodzi o takie rzeczy.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#3
(05.02.2016, 12:25 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): To jest email, który do nich poszedł.

Cytat:Witam,
 
Przez jakiś czas nie było dzisiaj dostępu do mojego serwera Premium www.thewingedhussars.com. Przerwa była między 11 a 12.
 
Taka sytuacja ma miejsce niestety dość często, komunikatem jest zawsze błąd serwera MySQL. Na mojego pierwszego maila w tej sprawie kilka tygodni temu dostałem odpowiedź, że w godzinach wieczornych często robione są backupy i to może być przyczyną. Na moją uwagę, że serwer również często pada w ciągu dnia nie dostałem już w ogóle odpowiedzi. Dzisiaj ta sytuacja zdarzyła się ponownie – tyle że w ogóle nie było dostępu, komunikat o błedzie MySQL pojawił się na jakieś 15 minut, ale później serwer padł całkowicie.  
 
Przez 15 minut próbowałem dodzwonić się na Obsługę Klienta, jednak nikt nie raczył odebrać telefonu. To jest jakiś żart? Specjalnie wykupiłem serwer Premium z nadzieją na analogiczną usługę i obsługę, ale mam wrażenie, że ten serwer jest Premium tylko z nazwy. I z ceny.
 
Jestem coraz bardziej niezadowolony z Państwa usług i rozważam zmianę hostingu i żądanie zwrotu pieniędzy, bo usługę, za którą zapłaciłem dostarczacie tylko częściowo. To, że przez 15 minut nikt nie podnosi słuchawki w Obsłudze Klienta uważam za skandaliczne. Ja rozumiem, że raz na czas zdarza się awaria, ale to ma miejsce co kilka dni i jest regularnym zjawiskiem.
 
Czekam na jakieś wyjaśnienia od Państwa i mam nadzieję,że Wasze usługi poprawią się, bo jeśli nie, to przejdę do konkurencji i będę każdemy odradzał korzystanie z Państwa (tak zwanych) usług.
 
Pozdrawiam i liczę na szybkie wyjaśnienie tej sprawy,
Przemek Małacha, niezadowolony klient

Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia z tą firmą lub w ogóle ze staraniem się o zwrot pieniędzy za niedostarczanie reklamowanej usługi tego typu w Polsce, to proszę o jakieś informacje, porady itp.

Od 13 lat mieszam poza granicami kraju i nie mam doświadczenia w takich sprawach w Polsce, a podejrzewam że w każdym kraju są inne standardy jeśli chodzi o takie rzeczy.

Z firmą nie miałem styczności, ale częste komunikaty o błędzie połączenia z MYSQL mogą się pojawiać, gdy w kodzie nie ma odpowiedniego zamknięcia połączenia np. MYSQL_CLOSE().
Miałem kiedyś taką właśnie sytuację i pomagał tylko restart samego MYQSL'a, ponieważ ilość dostępnych połączeń została przekraczana właśnie z powody braku zamknięcia nawiązywanych połączeń.
Odpowiedz
#4
(05.02.2016, 12:25 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia z tą firmą lub w ogóle ze staraniem się o zwrot pieniędzy za niedostarczanie reklamowanej usługi tego typu w Polsce, to proszę o jakieś informacje, porady itp.

Od 13 lat mieszam poza granicami kraju i nie mam doświadczenia w takich sprawach w Polsce, a podejrzewam że w każdym kraju są inne standardy jeśli chodzi o takie rzeczy.

Obawiam się, że porywasz się z motyką na słońce.

Na ile podpisałeś umowę?
Odpowiedz
#5
Rok.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#6
O, jest i odpowiedź:

Cytat:Witamy
Trwał atak ddos, gwarantowana dostępność usługi jest utrzymana.
Zgodnie z ofertą usługa typu premium przeznaczona jest dla klientów prywatnych oraz nie wymagających.

Pozdrawiamy

--
Dział Obsługi Klienta
e-mail: 24h/dobę
tel. +48.12 350 20 01
pon-pt. 10:00 - 17:00

Żadnego "przepraszamy" nawet... masakra.

Na linie telefoniczne też trwał DDOS? Tongue
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#7
Ciekawe kto się bawi w DDOSy na nasze forum? :-/
Odpowiedz
#8
(05.02.2016, 12:40 UTC)Krutek napisał(a):
(05.02.2016, 12:25 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia z tą firmą lub w ogóle ze staraniem się o zwrot pieniędzy za niedostarczanie reklamowanej usługi tego typu w Polsce, to proszę o jakieś informacje, porady itp.

Od 13 lat mieszam poza granicami kraju i nie mam doświadczenia w takich sprawach w Polsce, a podejrzewam że w każdym kraju są inne standardy jeśli chodzi o takie rzeczy.

Obawiam się, że porywasz się z motyką na słońce.

Na ile podpisałeś umowę?

 @Mathias  to są usługi współdzielone, więc przyczyn może być wiele... sprawdź, czy czasem jakieś limity nie są przekraczane w ramach konta, zwykle forum mocno mielą  bazą danych... choć z drugiej strony wątpię byśmy generowali jakieś większe obciążenie, przy takiej niewielkiej ilości osób i wątków... nie ma sensu domagać się zwrotu kosztów (choć jak sądzę jakby się uprzeć to Adrian raczej zwróci kasę Klientowi dla choćby dobrego PR i zadowolenia Klienta)...  

...za przyzwoity hosting trzeba zwykle zapłacić 300 zł rocznie...  @Mathias  zagadaj na PRV - w razie czego mogę ze swojej strony jakieś zasoby przeznaczyć na cele społeczności Husarów (moja firma świadczy usługi serwerowe m.in. dla banków) lub doradzić nad wybrem innego dostawcy i pomóc w migracji - wogóle jak coś potrzebne jest w związku z aplikacjami webowymi, programowaniem itp. to proszę pisać do mnie na PRV.
Odpowiedz
#9
Cytat:Witamy
Trwał atak ddos, gwarantowana dostępność usługi jest utrzymana.
Zgodnie z ofertą usługa typu premium przeznaczona jest dla klientów prywatnych oraz nie wymagających.

Pozwól, że przetłumaczę:

Cytat:Witamy
Zdanie nie mające żadnego znaczenia.
Wzielismy Twoje pieniądze, podpisałes umowę, możesz spie....
Odpowiedz
#10
(05.02.2016, 12:42 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): O, jest i odpowiedź:

Cytat:Witamy
Trwał atak ddos, gwarantowana dostępność usługi jest utrzymana.
Zgodnie z ofertą usługa typu premium przeznaczona jest dla klientów prywatnych oraz nie wymagających.

Pozdrawiamy

--
Dział Obsługi Klienta
e-mail: 24h/dobę
tel. +48.12 350 20 01
pon-pt. 10:00 - 17:00

Żadnego "przepraszamy" nawet... masakra.

Na linie telefoniczne też trwał DDOS? Tongue


A za co mają przepraszać - przecież to nie jest od nich zależne, ataki DOS należy traktować w zakresie klęsk żywiołowych raczej... właściwie nie ma przed nimi obrony... pewnie Twoje konto wylądowało na serwerze gdzie inny Klient (którego atak dotyczył) miał swoje zasoby (w końcu to współdzielone serwery) i wówczas obrywa sie pozostałym...

...zwykle też ludziska w czasie awarii masowo nękają linie telefoniczną - co odciąga BOK i administracje od właściwego zadania związanego z awarią lub np. atakiem DOS

...dostawca gwarantuje w skali roku dostępność usługi tzw. SLA na jakimś poziomie tz. że przez x godzin w roku usługa może nie być dostępna - jeżeli ten parametr został przekroczony to masz tu duże pole do popisu włącznie ze zwrotem poniesionych kosztów...

...możesz zaproponować dostawcy by przeniósł Twoje konto na inny serwer, gdzie niema takiego nasilenia atakami DOS - to może być najszybsze i najwygodniejsze rozwiązanie dla obu stron...
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Bug - błąd na głównej stronie forum Quun 2 905 18.12.2020, 11:33 UTC
Ostatni post: Rusałka
Wink Wniosek o zmianę treści ustawy o powiadomieniach e-mail o PW na forum Jancu 0 528 30.07.2019, 15:27 UTC
Ostatni post: Jancu
  Forum nie skaluje się poprawnie na małych monitorach - laptop 15". Xenderr 19 4,060 13.03.2018, 17:30 UTC
Ostatni post: Haji-me
  Uwagi i pytania dotyczące publicznego forum Administrator 9 2,545 20.12.2017, 18:36 UTC
Ostatni post: Baton
Information JAK ZGŁOSIĆ BŁĄD NA FORUM? (Templatka) Mathias Shallowgrave 0 586 14.09.2016, 10:24 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości