![]() |
|
Przerwa w działaniu forum - 05/02/2016 - Wersja do druku +- The Winged Hussars - Forum (https://forum.thewingedhussars.com) +-- Dział: Strefa Publiczna (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=4) +--- Dział: O forum (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=96) +---- Dział: Forum - propozycje i błędy (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=20) +---- Wątek: Przerwa w działaniu forum - 05/02/2016 (/showthread.php?tid=504) Strony:
1
2
|
Przerwa w działaniu forum - 05/02/2016 - Mathias Shallowgrave - 05.02.2016 Dzisiaj znowu forum padło na około godzinę. Dzwoniłem w tej sprawie do dostawcy hostingu, Masternet.pl, ale przez 15 minut nikt nie raczył podnieść słuchawki w tzw. Obsłudze Klienta. Napisałem do nich emaila ze skargą i obecnie czekam na odpowiedź. Przepraszam za wszelkie niedogodności. RE: Przerwa w działaniu forum - 05/02/2016 - Mathias Shallowgrave - 05.02.2016 To jest email, który do nich poszedł. Cytat:Witam, Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia z tą firmą lub w ogóle ze staraniem się o zwrot pieniędzy za niedostarczanie reklamowanej usługi tego typu w Polsce, to proszę o jakieś informacje, porady itp. Od 13 lat mieszam poza granicami kraju i nie mam doświadczenia w takich sprawach w Polsce, a podejrzewam że w każdym kraju są inne standardy jeśli chodzi o takie rzeczy. RE: Przerwa w działaniu forum - 05/02/2016 - Anukus - 05.02.2016 (05.02.2016, 12:25 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): To jest email, który do nich poszedł. Z firmą nie miałem styczności, ale częste komunikaty o błędzie połączenia z MYSQL mogą się pojawiać, gdy w kodzie nie ma odpowiedniego zamknięcia połączenia np. MYSQL_CLOSE(). Miałem kiedyś taką właśnie sytuację i pomagał tylko restart samego MYQSL'a, ponieważ ilość dostępnych połączeń została przekraczana właśnie z powody braku zamknięcia nawiązywanych połączeń. RE: Przerwa w działaniu forum - 05/02/2016 - Krutek - 05.02.2016 (05.02.2016, 12:25 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia z tą firmą lub w ogóle ze staraniem się o zwrot pieniędzy za niedostarczanie reklamowanej usługi tego typu w Polsce, to proszę o jakieś informacje, porady itp. Obawiam się, że porywasz się z motyką na słońce. Na ile podpisałeś umowę? RE: Przerwa w działaniu forum - 05/02/2016 - Mathias Shallowgrave - 05.02.2016 Rok. RE: Przerwa w działaniu forum - 05/02/2016 - Mathias Shallowgrave - 05.02.2016 O, jest i odpowiedź: Cytat:Witamy Żadnego "przepraszamy" nawet... masakra. Na linie telefoniczne też trwał DDOS?
RE: Przerwa w działaniu forum - 05/02/2016 - Quarion - 05.02.2016 Ciekawe kto się bawi w DDOSy na nasze forum? :-/ RE: Przerwa w działaniu forum - 05/02/2016 - szarik - 05.02.2016 (05.02.2016, 12:40 UTC)Krutek napisał(a):(05.02.2016, 12:25 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia z tą firmą lub w ogóle ze staraniem się o zwrot pieniędzy za niedostarczanie reklamowanej usługi tego typu w Polsce, to proszę o jakieś informacje, porady itp. @Mathias to są usługi współdzielone, więc przyczyn może być wiele... sprawdź, czy czasem jakieś limity nie są przekraczane w ramach konta, zwykle forum mocno mielą bazą danych... choć z drugiej strony wątpię byśmy generowali jakieś większe obciążenie, przy takiej niewielkiej ilości osób i wątków... nie ma sensu domagać się zwrotu kosztów (choć jak sądzę jakby się uprzeć to Adrian raczej zwróci kasę Klientowi dla choćby dobrego PR i zadowolenia Klienta)... ...za przyzwoity hosting trzeba zwykle zapłacić 300 zł rocznie... @Mathias zagadaj na PRV - w razie czego mogę ze swojej strony jakieś zasoby przeznaczyć na cele społeczności Husarów (moja firma świadczy usługi serwerowe m.in. dla banków) lub doradzić nad wybrem innego dostawcy i pomóc w migracji - wogóle jak coś potrzebne jest w związku z aplikacjami webowymi, programowaniem itp. to proszę pisać do mnie na PRV. RE: Przerwa w działaniu forum - 05/02/2016 - Scott Scale - 05.02.2016 Cytat:Witamy Pozwól, że przetłumaczę: Cytat:Witamy RE: Przerwa w działaniu forum - 05/02/2016 - szarik - 05.02.2016 (05.02.2016, 12:42 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): O, jest i odpowiedź: A za co mają przepraszać - przecież to nie jest od nich zależne, ataki DOS należy traktować w zakresie klęsk żywiołowych raczej... właściwie nie ma przed nimi obrony... pewnie Twoje konto wylądowało na serwerze gdzie inny Klient (którego atak dotyczył) miał swoje zasoby (w końcu to współdzielone serwery) i wówczas obrywa sie pozostałym... ...zwykle też ludziska w czasie awarii masowo nękają linie telefoniczną - co odciąga BOK i administracje od właściwego zadania związanego z awarią lub np. atakiem DOS ...dostawca gwarantuje w skali roku dostępność usługi tzw. SLA na jakimś poziomie tz. że przez x godzin w roku usługa może nie być dostępna - jeżeli ten parametr został przekroczony to masz tu duże pole do popisu włącznie ze zwrotem poniesionych kosztów... ...możesz zaproponować dostawcy by przeniósł Twoje konto na inny serwer, gdzie niema takiego nasilenia atakami DOS - to może być najszybsze i najwygodniejsze rozwiązanie dla obu stron... |