Liczba postów: 818
Liczba wątków: 14
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
105
Platforma:
CMDR: Nizm0
.png) .png) .png) .png) .png) .png) .png)
Statkiem można kierować jak się przypnie kamerę do statku lub otoczenia(świata czy jak to tam jest) inaczej sterujesz tylko kamerą, ale co prawda przypisałem te same ustawienia do kamery co kierowanie statku. Szkoda że sterowanie kamerą nie jest domyślnie brane z ustawień kierowania statku, było by trochę mniej ustawiania  a jak komuś coś nie pasuje to sobie zmieni
Liczba postów: 1,682
Liczba wątków: 46
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
186
(01.03.2017, 09:26 UTC)Baton napisał(a): (01.03.2017, 06:16 UTC)Robinus napisał(a): Mogę się mylić, ale może wystarczy zapisać bindy z katalogu bety i wgrać je do oryginału?
Bindy do Holo-me? Nie pytałem o bindy do kamery, te sobie na pewno skopiuję, bo to kupa roboty.
Też na początku zacząłem ustawiać pada, ale się w końcu poddałem, bo bym musiał ustawić cały ruch i się go przyuczyć, więc ustawiłem joystick. Jak masz free cam, to jestem dość pewien, że nie możesz ruszać statkiem, bo byś kierował dwoma urządzeniami w ruchu na raz w pełnym zakresie (jeśli się mylę to też będę musiał ustawić xboxa, ale wątpię)
Ruszać statkiem mogłem tylko po wybraniu jednej z tych domyślnych kamer.
Strasznie to skomplikowane - w pewnym momencie chciałem po prostu żeby mi dodali przycisk pod tytułem Stara Kamera, bo tylko to mi było potrzebne dp zrpbienia jednej fotki. Nie wiem jak się w tym wszystkim ma połapać ktoś kto robi sporadycznie jakiś screenshot, to będzie dla niego niepotrzebna męka 
Ahhhh - faktycznie myślałem o bindach do kamery...
Tak - stara kamera działała domyślnie z domyślnymi ustawieniami joysticka.
Tutaj też przy odpowiednich polach ruchu kamery była zaznaczona opcja "domyślnie" czy jakoś tak, ale joy nie działa.
Mam nadzieję, że to bug w takim razie, i domyślnie free cam będzie działało na joyu, skoro się stateczkiem latać nie da.
Ja już myślałem, że zbinduję XBOX-Pada pod kamerę i sam będę śmigał między asteroidami sterując jedną ręką, a druga ręką super ujęcia robił... albo nogami może...
A co do skomplikowania to się zgadzam. Całe opcje w Elite teraz wyglądają jak konfigurowanie jakiegoś... czegoś.
(01.03.2017, 09:35 UTC)Robinus napisał(a): Ja już myślałem, że zbinduję XBOX-Pada pod kamerę i sam będę śmigał między asteroidami sterując jedną ręką, a druga ręką super ujęcia robił... albo nogami może...
Czytam opinie na FF i być może jest taka właśnie opcja, na razie jestem w tym wszystkim nieźle zagubiony i jakaś cząstka mnie chce po prostu starą kamerę, tylko szybszą i z zoomem. Ten blur to działa tak sobie, nie do końca jakbyś się spodziewał po aparacie, taki sobie dodane rozmazanie tła, ale miło że jest
Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
czy mogby mi ktos podesłac 2 pliki z tego katalogu
c:\Users\xxxx\AppData\Local\Frontier_Developments\Products\PUBLIC_TEST_SERVER_64\Win64\Items\Characters\Decals\TattooAvatar45_Male\ .... 2 pliki
piotr@janta.pl
dziekuje
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Liczba postów: 2,059
Liczba wątków: 15
Dołączył: Feb 2016
Reputacja:
243
Platforma:
CMDR: Calvarian
@Borinus - Gun Sight Mode jest już od dawna, to typ wyświetlania celownika działek kinetycznych, w których żeby trafić musisz strzelać przed cel. I ta opcja zmienia czy punkt w który mają strzelać działka ma Ci się wyświetlać tam gdzie jest (zazwyczaj przed statkiem), albo czy statek ma wyświetlać ten punkt na statku celu i samodzielnie dokonywać korekty.
Liczba postów: 816
Liczba wątków: 44
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
147
Platforma:
CMDR: Dako
01.03.2017, 12:52 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.03.2017, 12:53 UTC przez Dako.)
(01.03.2017, 12:28 UTC)Yata_PL napisał(a): czy mogby mi ktos podesłac 2 pliki z tego katalogu
c:\Users\xxxx\AppData\Local\Frontier_Developments\Products\PUBLIC_TEST_SERVER_64\Win64\Items\Characters\Decals\TattooAvatar45_Male\ .... 2 pliki
piotr@janta.pl
dziekuje 
Wysłane.
Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
01.03.2017, 13:17 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.03.2017, 13:17 UTC przez Yata_PL.)
Dziekuje - pomoglo, wkoncu moge cieszyc sie betą - obszedłem instalator i zbugowane na 1 dnym z serwerów pliki
oczywiscie rep+1
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Liczba postów: 2,059
Liczba wątków: 15
Dołączył: Feb 2016
Reputacja:
243
Platforma:
CMDR: Calvarian
(28.02.2017, 23:01 UTC)Fenyl de Lechia napisał(a): Po kilku godzianch betowania:
- Holo-me rewelacja, jeden z bardziej rozbudowanych edytorów postaci jakie widziałem,
- Nowa kamera bardzo ciekawa i tylko czekać na epickie filmy,
- Mega Statki to nic innego niż trochę inny rodzaj stacji, ciekawostka, ale bez rewelacji. Co to za statki, które nie latają?
- Bazy w asteroidach? Czyli jak pójść po najmniejsze lini oporu... Kolejna stacja, tylko zamiast metalu otoczona kamieniem. Mogli się chociaż trochę wyślić z nowymi kształtami wnętrza.
- Nazywanie statków działa, za darmoszkę, 22 znaki i można robić [TWH]. Mozna też nadać numer seryjny statku.
- Delfin z upgradem lvl 4 - 41ly, pali tyle co nic, ale grzeje się jak nienormalny. Przyjemny stateczek, ale napęd brzmi jak rozpadający się dysk twardy.
Teraz czekam na MC i będę szukał nowych instalacji - szczególnie interesuje mnie Space Bar 
Co do baz w asteroidach - bazy u Anta ( https://www.youtube.com/watch?v=XYfN9egIbTw) mają unikalne wnętrza...
No gdzie unikalne? Wszędzie walec, elementy z stacji industrialnych i kilka rusztowań  coriolis obudowany skałą.
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat
Liczba postów: 2,059
Liczba wątków: 15
Dołączył: Feb 2016
Reputacja:
243
Platforma:
CMDR: Calvarian
(01.03.2017, 14:13 UTC)Fenyl de Lechia napisał(a): No gdzie unikalne? Wszędzie walec, elementy z stacji industrialnych i kilka rusztowań coriolis obudowany skałą.
Aa myślałem, że chodziło Ci o to, że tylko z zewnątrz kamień dodali. Eee, to mi taka "nieunikalność" pasuje jak najbardziej.
|