1.8 / 2.3 The Commanders - Dyskusja
(16.02.2017, 21:24 UTC)Yata_PL napisał(a): Wielu z nas grało w BF3 lub BF4 , taka implementacja roli gunner mi przypomina pewne sytuacje w BF, mianowicie nikt nie chciał wsiąść do czołgu na trzeciego bo do obsługi miał jedynie naprowadzanie wiązką laserowa obiektów wroga. Tutaj gunner w zasadzie tylko zaznacza cele - sprawę załatwiaj samonaprowadzające sie rakiety lub turrety... nuda

What? Przecież Gunner strzela sam, a nie automatycznie. Obejrzyj stream jeszcze raz Wink
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
No właśnie celuje się samo, gunner tylko wciska guzik fire i trzyma wieżyczkę w kierunku celu.
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz
Nie oglądałem końcówki streama, coś ciekawego jeszcze powiedzieli/pokazali?
Odpowiedz
Największe MECH to w ogóle ręczne sterowanie działkami. ..toż to już dzisiaj jest w realu zautomatyzowane...Eee..nie zauważyłem..są zautomatyzowane?? no to w ogóle po co ta możliwość
Za to pilotowanie myśliwców, jak najbardziej ok...(faktycznie...aż się prosi o dodanie łazików)
Działka ( koncepcja wieżyczek) itwórców tak w ogóle w tej grze niestety całkowicie przerosły...( pierwszy z brzegu przykład...ASp i wszystkie działka skierowane do przodu).
Stąd niestety takie kalectwo w postaci widoku zza statku.
Przypominają mi się tłumaczenia Egosoftu przy okazji likwidacji kokpitów w serii X...Mathias, do oceny nie potrzeba w takim przypadku grać...wystarczy zobaczyć.
No , chyba ,że kładziemy "lachę" na sensowność, a nacisk kładziemy na , jakby to nazwać grywalność...Tylko jak w takim razie będzie mi się z takim statkiem walczyło?...Gunner ma widok bez mała 3D, z pełnym obrazowaniem pola walki i orientacji w przestrzeni, kiedy ja , było, nie było jednak jestem ograniczony kabiną?
[Obrazek: 51344.png]
Odpowiedz
(16.02.2017, 21:33 UTC)Kyokushin napisał(a): No właśnie celuje się samo, gunner tylko wciska guzik fire i trzyma wieżyczkę w kierunku celu.

dokładnie
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.


Odpowiedz
(16.02.2017, 21:36 UTC)DRACOOLLA napisał(a): .Gunner ma widok bez mała 3D, z pełnym obrazowaniem pola walki i orientacji w przestrzeni, kiedy ja , było, nie było jednak jestem ograniczony kabiną?


haha, dokładnie. Generalnie dla każdego pilota widok TPP byłby ultra ważny, bo widzi co jest za nim, po bokach etc, i z tej przyczyny własnie ludzie tak walczyli żeby TPP nie było, bo noobowaty gameplay wtedy się robi. Typowy arcade.

I nagle okazuje się, że ultra wazna z punktu widzenia pilota hipotetyczna technologia, dla niego jest niedostępna, a ma ją... w tym samym statku gunner Biggrin
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz
(16.02.2017, 21:33 UTC)Kyokushin napisał(a): No właśnie celuje się samo, gunner tylko wciska guzik fire i trzyma wieżyczkę w kierunku celu.

(16.02.2017, 21:37 UTC)Yata_PL napisał(a):
(16.02.2017, 21:33 UTC)Kyokushin napisał(a): No właśnie celuje się samo, gunner tylko wciska guzik fire i trzyma wieżyczkę w kierunku celu.

dokładnie

Zaraz, no a statkiem jak walczysz? Co innego robisz oprócz wciskania guzika i naprowadzania statku na cel.

Ja pierdziele, poważnie jak macie takie bzdurne narzekanie uskuteczniać to naprawdę idźcie sobie na forum Frontiera, bo zaraz zacznę banować za pierdzielenie głupot.

Wszystko źle! Angry

Nie żartuję, mam PO DZIURKI W NOSIE NARZEKANIA Angry Angry Angry

MOD: Post edytowany. Pkt. 8 regulaminu.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
Wiesz, jest różnica w celowaniu z fixów na railu, czy lasera, nie wspominając już o broniach projectile takich jak multi/cannony, małym punktem w mały punkt, gdzie statek ma inercję, ograniczony obrót, opóźnienie w reakcji, naboje lecą do celu ileś czasu i potrzeba celować z wyprzedzeniem, a najeżdżaniu dużym kółkiem w stronę celu i naciskaniu guzika.

To wyglądało na jeszcze łatwiejsze niż celowanie z gimbala, bo nawet na gimbalach na dużym statku, trzeba wodzić dość dokładnie za celem jak się ma umieszczone bronie na dolnych/górnych hardpointach. Do tego dochodzi inercja - najlepiej to widac na conda/vette/cutterze.

Spodziewałem się czegoś takiego że to będzie po prostu fixed i trzeba będzie w ten cel jakośtam przycelować i trafić.

No nic. Zobaczymy jak będzie beta.

Natomiast, ogólnie podoba mi się ten multicrew, będzie zabawa.
Najbardziej się ucieszyłem z portretów NPC w commpanelu. TO jest coś co kilka razy zgłaszałem żeby zrobili Smile
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz
(16.02.2017, 21:43 UTC)Kyokushin napisał(a):
(16.02.2017, 21:36 UTC)DRACOOLLA napisał(a): .Gunner ma widok bez mała 3D, z pełnym obrazowaniem pola walki i orientacji w przestrzeni, kiedy ja , było, nie było jednak jestem ograniczony kabiną?


haha, dokładnie. Generalnie dla każdego pilota widok TPP byłby ultra ważny, bo widzi co jest za nim, po bokach etc, i z tej przyczyny własnie ludzie tak walczyli żeby TPP nie było, bo noobowaty gameplay wtedy się robi. Typowy arcade.

I nagle okazuje się, że ultra wazna z punktu widzenia pilota hipotetyczna technologia, dla niego jest niedostępna, a ma ją... w tym samym statku gunner Biggrin

no i ta nie konsekwencja Frotniera czyli w SRV jest zwyczajny widok FPS z poziomu wieżyczki (turret mode) która jest na gimbalach, łatwo nie ma bo ciężko sterować SRV i jednocześnie obracać wieżyczka i własnie dla takiej mechniki MC jest potrzebny a nie przerabiania modelu walki na RTSa
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.


Odpowiedz
Dla mnie będzie kolejną częścią przygody siedzenie w statku z dobrą ekipą i choćby kierowanie limpetami albo nawet ruszanie sobie pipsami. Bo w tym dodatku dla mnie chodzi właśnie o tą ekipę , komunikację i wspólną zabawę a nie fragi czy kasę. Myślę, że mi się będzie bardzo dodatek podobał, bo mam tu dobrych kumpli z którymi można polecieć na tego resa i zapolować na piratów. Dla przygody. Hetman trzymaj się, będzie dobrze Smile
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Własne kopalnie i bazy na planetach i księżycach. (dyskusja) Azzorek 4 1,208 04.03.2020, 14:12 UTC
Ostatni post: Wojciech Dannyboy
Bug BugFest 3.3 - Dyskusja Ogólna ShiMan 10 2,495 20.12.2018, 15:47 UTC
Ostatni post: Ulpian
Information [OFICJALNY] Patch 2.4 The Return - info, dyskusja i patch notes Mathias Shallowgrave 247 46,449 16.12.2017, 10:30 UTC
Ostatni post: Pienias
  Galnet PL i Galnet Radio - dyskusja ogólna Mathias Shallowgrave 65 18,020 12.09.2017, 18:09 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave
  1.8 / 2.3 The Commanders - dyskusja ogólna (publiczna) Administrator 4 1,378 21.04.2017, 18:48 UTC
Ostatni post: Indygo



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości