15.02.2017, 14:06 UTC
Dobrze, podobają mi się bazy inżynierów.
|
1.8 / 2.3 The Commanders - Dyskusja
|
|
15.02.2017, 14:09 UTC
(15.02.2017, 14:04 UTC)Calvarian napisał(a):(15.02.2017, 13:48 UTC)Xeonary napisał(a): Podsumowanie: ja po prostu nie lubię ohów i ahów nad Frontierem, gdy tak naprawdę nic szczególnego nie robią. Kreatorek całkiem fajny, multicrew? Mega uproszczone. Oczekiwałem czegoś innego. A ja nie lubię ani jednego ani drugiego. Każdy ma tu coś fajnego i ciekawego jak i każdy ma coś tutaj co go masakrycznie wkurza. I zapewniam Was, że dla dwóch osób będą to często masakrycznie różne a nawet sprzeczne ze sobą rzeczy. Parafrazując "Jeszcze się taki develeoper nie zrodził co by wszystkim dogodził"
15.02.2017, 14:12 UTC
(15.02.2017, 14:03 UTC)Kyokushin napisał(a): Tak się różnią, że po 2 latach trąbienia przez ludzi że są niemal identyczne, musieli dać 4 kolory, żeby można było je rozróżnić Stacje miały różną kolorystykę i dodatki od samego początku, nie pisz głupot. Typy stacji to: Coriolis (kostka), Orbis (z pierścieniami hydroponicznymi) i Ocellus (mobilna stacja z silnikami z tyłu). Outposty są zbudowane losowo z kilku (może nawet -nastu) identycznych komponentów. To, że nie zauważasz różnic, to Twoja wina, nie gry.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! :: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).
15.02.2017, 14:16 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.02.2017, 14:17 UTC przez Xenderr.)
(15.02.2017, 14:12 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a):(15.02.2017, 14:03 UTC)Kyokushin napisał(a): Tak się różnią, że po 2 latach trąbienia przez ludzi że są niemal identyczne, musieli dać 4 kolory, żeby można było je rozróżnić Co do wyglądu outpostów - mam podobne zdanie, nie za bardzo widać różnice ale to jest pewnie tak że ten kto chce zobaczyć to zobaczy, a ten kto nie chce to nie zobaczy
Doleje oliwy do ognia.
Gral ktos kiedys w Morrowinda? ![]() W tej wydanej 15 lat temu grze bylo kilkanascie roznych frakcji, klanow i plemion. Dla przykladu wsrod samych Dunmerow byly rody Redoran, Hlaalu i Telvanni, kazdy o innej architekturze nalezacych do nich osad. Do tego byli tez Cesarscy z bardziej tradycyjna zabudowa miast, koczownicze plemiona Ashlanderow mieszkajace w jurtach, daedryczne swiatynie z ich kolczasta zabudowa... A wszystko to na jednej sandboksowej wyspie o powierzchni ok. 16 km kwadratowych. Da sie? Da. ![]() No, ale konczmy juz te narzekania i cieszmy sie z nowego patcha. To zawsze o krok blizej do kolejnego "sezonu", a to z kolei przybliza nas do planet z atmosfera, prawda? ![]() EDIT: Odnosnie outpostow i miast na powierzchni planet... Dlaczego zawsze wygladaja na takie wymarle? Chcialbym kiedys zobaczyc, ze oprocz skimmerow miedzy zabudowaniami poruszaja sie tez jakies SRV kierowane przez NPC, albo ze pracuja jakies dzwigi czy cos...
15.02.2017, 14:20 UTC
Samo outposty są w przynajmniej 7 wersjach "głównych": Unsanctioned(Pirate) Science, Military, Civilian, Patronage Refinery, Orbital, Industrial i Commercial. Tu są przykłady http://nosuchwebpage.com/index.php?post_id=111
Poszczególne stacje tego samego typu też często się różnią, tak jak Mthias pisał, są często składane z różnych modułów.
15.02.2017, 14:21 UTC
(15.02.2017, 14:18 UTC)Tesu napisał(a): To zawsze o krok blizej do kolejnego "sezonu", a to z kolei przybliza nas do planet z atmosfera, prawda? Prawda, oj prawda! A zapytam może o co innego - jak długo, mniej więcej, po pierwszej becie wychodzi już patch właściwy? Można już robić przewidywania, kiedy 2.3 będzie w wersji live?
15.02.2017, 14:25 UTC
(15.02.2017, 14:21 UTC)Inus Antari napisał(a):(15.02.2017, 14:18 UTC)Tesu napisał(a): To zawsze o krok blizej do kolejnego "sezonu", a to z kolei przybliza nas do planet z atmosfera, prawda? To zależy jaki będzie feedback z bety, chyba pamiętam takie co trwały tylko tydzień a były i takie jak ostatnia co się ciągnęły dłużej, pożyjemy zobaczymy
15.02.2017, 14:28 UTC
Patrząc na wielkość zmian to krótszy niż poprzednie nie będzie raczej. W 2.2 beta trwało 3 tygodnie jak się nie mylę.
15.02.2017, 16:56 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.02.2017, 17:03 UTC przez Kyokushin.)
(15.02.2017, 14:12 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a):(15.02.2017, 14:03 UTC)Kyokushin napisał(a): Tak się różnią, że po 2 latach trąbienia przez ludzi że są niemal identyczne, musieli dać 4 kolory, żeby można było je rozróżnić Patrzę, nie widzę różnic w grze. Jadę samochodem, widzę że budynki są inne. Dostrzegam też różnicę w blokach i okolicy na zdjęciach które wstawiałeś jako przykład na takie same budynki w RL. Hmm, wygląda na to że gry. Ciężko zobaczyć różnice tam gdzie jej nie ma albo jest mała ![]() W praktyce tak to działa że outposty wyglądają tak samo, a stacje w sumie dobrze trafiłem strzelając, kostka i te dwie. Niby są nawet jeszcze warianty kostki, ale co z tego jak odczucia są te same. Przed dodaniem kolorów rozróżniałem dwa środki. Jeden luxury z palmami i ten drugi. Jak było coś jeszcze, to na tyle podobne że ciężkie nawet do przypomnienia sobie. Dopiero kolory sprawiają że widać wyraźną różnicę, bo kolory po prostu widać. Jak grałem w starego Privateera, czy chociażby w X rebirth, miałem wrażenie że każde miejsce jest unikalne, indywidualne, spersonalizowane, a w Elicie jest zupełnie odwrotnie. Nawet w No Man's Sky czuję większą różnorodność stacji jakie mogę spotkać niż w ED. Po prostu piszę jakie mam odczucia z gry. Nie moja wina że takie mam, przecież nie ja robiłem tę grę.
|
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
| Podobne wątki | |||||
| Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
| Własne kopalnie i bazy na planetach i księżycach. (dyskusja) | Azzorek | 4 | 1,208 |
04.03.2020, 14:12 UTC Ostatni post: Wojciech Dannyboy |
|
|
|
BugFest 3.3 - Dyskusja Ogólna | ShiMan | 10 | 2,490 |
20.12.2018, 15:47 UTC Ostatni post: Ulpian |
|
|
[OFICJALNY] Patch 2.4 The Return - info, dyskusja i patch notes | Mathias Shallowgrave | 247 | 46,449 |
16.12.2017, 10:30 UTC Ostatni post: Pienias |
| Galnet PL i Galnet Radio - dyskusja ogólna | Mathias Shallowgrave | 65 | 18,019 |
12.09.2017, 18:09 UTC Ostatni post: Mathias Shallowgrave |
|
| 1.8 / 2.3 The Commanders - dyskusja ogólna (publiczna) | Administrator | 4 | 1,378 |
21.04.2017, 18:48 UTC Ostatni post: Indygo |
|