1.8 / 2.3 The Commanders - Dyskusja
Dobrze, podobają mi się bazy inżynierów.
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz
(15.02.2017, 14:04 UTC)Calvarian napisał(a):
(15.02.2017, 13:48 UTC)Xeonary napisał(a): Podsumowanie: ja po prostu nie lubię ohów i ahów nad Frontierem, gdy tak naprawdę nic szczególnego nie robią. Kreatorek całkiem fajny, multicrew? Mega uproszczone. Oczekiwałem czegoś innego.

A ja nie lubię narzekania w każdym możliwym wątku, gdy tak naprawdę ono nic nie wnosi, poza denerwowaniem ludzi gdy widzą narzekanie w setnym wątku.

A ja nie lubię ani jednego ani drugiego. Każdy ma tu coś fajnego i ciekawego jak i każdy ma coś tutaj co go masakrycznie wkurza. I zapewniam Was, że dla dwóch osób będą to często masakrycznie różne a nawet sprzeczne ze sobą rzeczy. Parafrazując "Jeszcze się taki develeoper nie zrodził co by wszystkim dogodził"
Odpowiedz
(15.02.2017, 14:03 UTC)Kyokushin napisał(a): Tak się różnią, że po 2 latach trąbienia przez ludzi że są niemal identyczne, musieli dać 4 kolory, żeby można było je rozróżnićSmile

Szczerze to po 2 latach grania, rozróżniam 3 typy stacji - kostka i nie kostka i outpost.
Każdy outpost jest dla mnie niemal taki sam. Jeszcze czasami zauważam że niektóre stacje mają pierścień, jak w niego walę.

Stacje miały różną kolorystykę i dodatki od samego początku, nie pisz głupot. Typy stacji to: Coriolis (kostka), Orbis (z pierścieniami hydroponicznymi) i Ocellus (mobilna stacja z silnikami z tyłu). Outposty są zbudowane losowo z kilku (może nawet -nastu)  identycznych komponentów.

To, że nie zauważasz różnic, to Twoja wina, nie gry.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
(15.02.2017, 14:12 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a):
(15.02.2017, 14:03 UTC)Kyokushin napisał(a): Tak się różnią, że po 2 latach trąbienia przez ludzi że są niemal identyczne, musieli dać 4 kolory, żeby można było je rozróżnićSmile

Szczerze to po 2 latach grania, rozróżniam 3 typy stacji - kostka i nie kostka i outpost.
Każdy outpost jest dla mnie niemal taki sam. Jeszcze czasami zauważam że niektóre stacje mają pierścień, jak w niego walę.

Stacje miały różną kolorystykę i dodatki od samego początku, nie pisz głupot. Typy stacji to: Coriolis (kostka), Orbis (z pierścieniami hydroponicznymi) i Ocellus (mobilna stacja z silnikami z tyłu). Outposty są zbudowane losowo z kilku (może nawet -nastu)  identycznych komponentów.

To, że nie zauważasz różnic, to Twoja wina, nie gry.

Co do wyglądu outpostów - mam podobne zdanie, nie za bardzo widać różnice Wink ale to jest pewnie tak że ten kto chce zobaczyć to zobaczy, a ten kto nie chce to nie zobaczy Wink
Odpowiedz
Doleje oliwy do ognia.

Gral ktos kiedys w Morrowinda? Tongue
W tej wydanej 15 lat temu grze bylo kilkanascie roznych frakcji, klanow i plemion. Dla przykladu wsrod samych Dunmerow byly rody Redoran, Hlaalu i Telvanni, kazdy o innej architekturze nalezacych do nich osad. Do tego byli tez Cesarscy z bardziej tradycyjna zabudowa miast, koczownicze plemiona Ashlanderow mieszkajace w jurtach, daedryczne swiatynie z ich kolczasta zabudowa... A wszystko to na jednej sandboksowej wyspie o powierzchni ok. 16 km kwadratowych. Da sie? Da. Tongue

No, ale konczmy juz te narzekania i cieszmy sie z nowego patcha. To zawsze o krok blizej do kolejnego "sezonu", a to z kolei przybliza nas do planet z atmosfera, prawda? Smile

EDIT:
Odnosnie outpostow i miast na powierzchni planet... Dlaczego zawsze wygladaja na takie wymarle? Chcialbym kiedys zobaczyc, ze oprocz skimmerow miedzy zabudowaniami poruszaja sie tez jakies SRV kierowane przez NPC, albo ze pracuja jakies dzwigi czy cos...
Odpowiedz
Samo outposty są w przynajmniej 7 wersjach "głównych": Unsanctioned(Pirate) Science, Military, Civilian, Patronage Refinery, Orbital, Industrial i Commercial. Tu są przykłady http://nosuchwebpage.com/index.php?post_id=111
Poszczególne stacje tego samego typu też często się różnią, tak jak Mthias pisał, są często składane z różnych modułów.
Odpowiedz
(15.02.2017, 14:18 UTC)Tesu napisał(a): To zawsze o krok blizej do kolejnego "sezonu", a to z kolei przybliza nas do planet z atmosfera, prawda? Smile

Prawda, oj prawda!
A zapytam może o co innego - jak długo, mniej więcej, po pierwszej becie wychodzi już patch właściwy? Można już robić przewidywania, kiedy 2.3 będzie w wersji live?
Odpowiedz
(15.02.2017, 14:21 UTC)Inus Antari napisał(a):
(15.02.2017, 14:18 UTC)Tesu napisał(a): To zawsze o krok blizej do kolejnego "sezonu", a to z kolei przybliza nas do planet z atmosfera, prawda? Smile

Prawda, oj prawda!
A zapytam może o co innego - jak długo, mniej więcej, po pierwszej becie wychodzi już patch właściwy? Można już robić przewidywania, kiedy 2.3 będzie w wersji live?

To zależy jaki będzie feedback z bety, chyba pamiętam takie co trwały tylko tydzień a były i takie jak ostatnia co się ciągnęły dłużej, pożyjemy zobaczymy Smile
Odpowiedz
Patrząc na wielkość zmian to krótszy niż poprzednie nie będzie raczej. W 2.2 beta trwało 3 tygodnie jak się nie mylę.
Odpowiedz
(15.02.2017, 14:12 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a):
(15.02.2017, 14:03 UTC)Kyokushin napisał(a): Tak się różnią, że po 2 latach trąbienia przez ludzi że są niemal identyczne, musieli dać 4 kolory, żeby można było je rozróżnićSmile

Szczerze to po 2 latach grania, rozróżniam 3 typy stacji - kostka i nie kostka i outpost.
Każdy outpost jest dla mnie niemal taki sam. Jeszcze czasami zauważam że niektóre stacje mają pierścień, jak w niego walę.

Stacje miały różną kolorystykę i dodatki od samego początku, nie pisz głupot. Typy stacji to: Coriolis (kostka), Orbis (z pierścieniami hydroponicznymi) i Ocellus (mobilna stacja z silnikami z tyłu). Outposty są zbudowane losowo z kilku (może nawet -nastu)  identycznych komponentów.

To, że nie zauważasz różnic, to Twoja wina, nie gry.

Patrzę, nie widzę różnic w grze. Jadę samochodem, widzę że budynki są inne.
Dostrzegam też różnicę w blokach i okolicy na zdjęciach które wstawiałeś jako przykład na takie same budynki w RL.
Hmm, wygląda na to że gry. Ciężko zobaczyć różnice tam gdzie jej nie ma albo jest mała Wink

W praktyce tak to działa że outposty wyglądają tak samo, a stacje w sumie dobrze trafiłem strzelając, kostka i te dwie. Niby są nawet jeszcze warianty kostki, ale co z tego jak odczucia są te same.
Przed dodaniem kolorów rozróżniałem dwa środki. Jeden luxury z palmami i ten drugi. Jak było coś jeszcze, to na tyle podobne że ciężkie nawet do przypomnienia sobie.

Dopiero kolory sprawiają że widać wyraźną różnicę, bo kolory po prostu widać.

Jak grałem w starego Privateera, czy chociażby w X rebirth, miałem wrażenie że każde miejsce jest unikalne, indywidualne, spersonalizowane, a w Elicie jest zupełnie odwrotnie.

Nawet w No Man's Sky czuję większą różnorodność stacji jakie mogę spotkać niż w ED.

Po prostu piszę jakie mam odczucia z gry. Nie moja wina że takie mam, przecież nie ja robiłem tę grę.
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Własne kopalnie i bazy na planetach i księżycach. (dyskusja) Azzorek 4 1,208 04.03.2020, 14:12 UTC
Ostatni post: Wojciech Dannyboy
Bug BugFest 3.3 - Dyskusja Ogólna ShiMan 10 2,495 20.12.2018, 15:47 UTC
Ostatni post: Ulpian
Information [OFICJALNY] Patch 2.4 The Return - info, dyskusja i patch notes Mathias Shallowgrave 247 46,449 16.12.2017, 10:30 UTC
Ostatni post: Pienias
  Galnet PL i Galnet Radio - dyskusja ogólna Mathias Shallowgrave 65 18,020 12.09.2017, 18:09 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave
  1.8 / 2.3 The Commanders - dyskusja ogólna (publiczna) Administrator 4 1,380 21.04.2017, 18:48 UTC
Ostatni post: Indygo



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości