1.8 / 2.3 The Commanders - Dyskusja
Wszedłem z ciekawości na anglojęzyczne forum SC i szok, nie zauważyłem żadnego narzekania dla narzekania, cisza spokój...  Nawet w ich mega temacie o Elite nikt nie wiesza psów na ED tak jak na Star Citizenie na forum FD. Społeczność forumowa Elitki jest tak toksyczna ze nie tylko atakuje Robertsa i jego grę i fanów tej gry, ona atakuje samą siebie Smile

Mnie tez nie pasuje grind u inżynierów, zły balans zarobków z handlu, połączenie open z solo itp. Ale uważam 2.3 za najbardziej udany krok w rozwoju gry w tym sezonie i nie kumam tego narzekania. Jak was gra wkurza to zróbcie tak jak ja i odpalajcie ją od czasu do czasu.
Odpowiedz
(15.02.2017, 13:48 UTC)Xeonary napisał(a):
(15.02.2017, 13:38 UTC)Quarion napisał(a): Jak to "trzeba"? Przecież nikt nikogo do gry nie zmusza... O_o Przecież nie trzeba z siebie robić męczennika i na wszystko narzekać tylko dlatego, że nie ma alternatywy. Można po prostu dać odpocząć swoim rozszarpanym przez devsów nerwom i przestać grać, albo zacząć grać w coś z innej kategorii Tongue

Nie po to zrobiłem sobie wirtualny kokpit do latania w kosmosie żeby teraz nie latać Wink. Choć ostatnio rzeczywiście nie gram za dużo w ED.

...


Nie chodzi mi też o to że Elite nie daje przyjemności, jest fatalną grą, itp. Po prostu jest cała masa rzeczy która mi się nie podoba, mimo wszystko nie znaczy to że gry nie lubię. Nie wiem, nie znam się, grę kupiłem po krótko po premierze, wiedziałem że wiele jej brakuje, ale chciałem pograć. Do tego info z wywiadów z wiki:
http://elite-dangerous.wikia.com/wiki/Fe...expansions przekonało mnie że ED będzie mogło kiedyś konkurować ze Star Citizenem pod względem stopnia rozbudowania. Jak się jednak okazuje, każdy kolejny patch, dodatek, pokazuje że FDev idzie w stronę prostszej gry. Nie chodzi mi tutaj tylko o prosta mechanikę (telepresence) ale technicznie prostszej, "napisanej" jak najtaniej.

To samo dotyczy p2p, oraz całe to mydlenie oczu że jest to najlepsza opcja do synchronizacji szybko poruszających się statków - nie jest. Jest za to najtańsza, problematyczna i ograniczająca skalę.

Podsumowanie: ja po prostu nie lubię ohów i ahów nad Frontierem, gdy tak naprawdę nic szczególnego nie robią. Kreatorek całkiem fajny, multicrew? Mega uproszczone. Oczekiwałem czegoś innego.

A widzisz. Mnie akurat to w zupełności wystarcza i nie wymagam od Elity jakiegoś symulatora RL w kosmosie. Każdy chce co innego i każdy od tej gry co innego wyciąga. Jedni czegoś oczekują i nakręcają się niepotrzebnie wyobrażając sobie gruszki na wierzbie a innym to co jest daje wystarczający fun i momenty odprężenia od rzeczywistości.
To nie jest, nie był i nigdy nie będzie prawdziwy symulator.
Odpowiedz
ZAMKNĄĆ PYSKI PSIE OGRYZKI!

Szkoda, że nie ma długich włosów i wyboru rozmiaru cycków, łącze się z wami w bólu, ale do jasnej cholery idźcie sobie być sobą gdzie indziej i bierzcie ze sobą te płacze bo tylko denerwujecie ludzi i robicie tu drugie FF. 

Serio, jakieś kłótnie o architekturze, bo jest tylko 12 typów ruin zamaist 48 (czy ile ich tam jest?)

2m1r nie dolewaj StarCitizena do ognia. Ja wiem, że ta gra ma najlepsze community i elite ogólnie najgorsze, ale twoje postu kupę wnoszą do dyskusji oraz próbują wywołać szitstorm.
Odpowiedz
2M1R, Wejdź jeszcze raz w tematy związane z włosami, multicrew i aDolfinem Biggrin (albo wyszukaj po moim nicku)
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz
(15.02.2017, 13:49 UTC)Kyokushin napisał(a):
(15.02.2017, 13:48 UTC)Xeonary napisał(a): Nie chodzi mi też o to że Elite nie daje przyjemności, jest fatalną grą, itp. Po prostu jest cała masa rzeczy która mi się nie podoba, mimo wszystko nie znaczy to że gry nie lubię. Nie wiem, nie znam się, grę kupiłem po krótko po premierze, wiedziałem że wiele jej brakuje, ale chciałem pograć. Do tego info z wywiadów z wiki:
http://elite-dangerous.wikia.com/wiki/Fe...expansions przekonało mnie że ED będzie mogło kiedyś konkurować ze Star Citizenem pod względem stopnia rozbudowania. Jak się jednak okazuje, każdy kolejny patch, dodatek, pokazuje że FDev idzie w stronę prostszej gry. Nie chodzi mi tutaj tylko o prosta mechanikę (telepresence) ale technicznie prostszej, "napisanej" jak najtaniej.

To samo dotyczy p2p, oraz całe to mydlenie oczu że jest to najlepsza opcja do synchronizacji szybko poruszających się statków - nie jest. Jest za to najtańsza, problematyczna i ograniczająca skalę.

Podsumowanie: ja po prostu nie lubię ohów i ahów nad Frontierem, gdy tak naprawdę nic szczególnego nie robią. Kreatorek całkiem fajny, multicrew? Mega uproszczone. Oczekiwałem czegoś innego.


Xeonary jak zwykle celnie.
Mam identyczne odczucia. Pamiętam jak śledziłem te wszystkie kickstarterowe wypowiedzi, później że no gra wyszła bo to rama, projekt 10 letni, ale że się rozwinie, i znowu zapowiedzi, spekulacje, wypowiedzi devsów.
A co wyszło? Ano 3 fightery i teraz multicrew z pipem i bez długich włosów Biggrin

Najlepszy póki co dodatek, to RNGneers, dał trochę możliwości i zatrzymał mnie przy grze.
ALe, też, nie fabułą i ciekawym gameplayem, tylko tym że po prostu chciałem mieć lepsze bronie i musiałem nagridnować materiałów, w nieciekawy, powtarzalny i mechaniczny sposób.

Jeeeezuuuu Kyoku, czemu Ty się z Tumirem rolami zamieniłeś? Disappointed
Odpowiedz
(15.02.2017, 13:53 UTC)Quarion napisał(a):
(15.02.2017, 13:48 UTC)Xeonary napisał(a): Nie po to zrobiłem sobie wirtualny kokpit do latania w kosmosie żeby teraz nie latać Wink. Choć ostatnio rzeczywiście nie gram za dużo w ED.

...


Nie chodzi mi też o to że Elite nie daje przyjemności, jest fatalną grą, itp. Po prostu jest cała masa rzeczy która mi się nie podoba, mimo wszystko nie znaczy to że gry nie lubię. Nie wiem, nie znam się, grę kupiłem po krótko po premierze, wiedziałem że wiele jej brakuje, ale chciałem pograć. Do tego info z wywiadów z wiki:
http://elite-dangerous.wikia.com/wiki/Fe...expansions przekonało mnie że ED będzie mogło kiedyś konkurować ze Star Citizenem pod względem stopnia rozbudowania. Jak się jednak okazuje, każdy kolejny patch, dodatek, pokazuje że FDev idzie w stronę prostszej gry. Nie chodzi mi tutaj tylko o prosta mechanikę (telepresence) ale technicznie prostszej, "napisanej" jak najtaniej.

To samo dotyczy p2p, oraz całe to mydlenie oczu że jest to najlepsza opcja do synchronizacji szybko poruszających się statków - nie jest. Jest za to najtańsza, problematyczna i ograniczająca skalę.

Podsumowanie: ja po prostu nie lubię ohów i ahów nad Frontierem, gdy tak naprawdę nic szczególnego nie robią. Kreatorek całkiem fajny, multicrew? Mega uproszczone. Oczekiwałem czegoś innego.

A widzisz. Mnie akurat to w zupełności wystarcza i nie wymagam od Elity jakiegoś symulatora RL w kosmosie. Każdy chce co innego i każdy od tej gry co innego wyciąga. Jedni czegoś oczekują i nakręcają się niepotrzebnie wyobrażając sobie gruszki na wierzbie a innym to co jest daje wystarczający fun i momenty odprężenia od rzeczywistości.
To nie jest, nie był i nigdy nie będzie prawdziwy symulator.

Nie oczekuję że ED będzie kiedykolwiek symulatorem, w żadnym wypadku. Tu chodzi tylko i wyłącznie o to jak gra jest rozbudowywana i nie mam tu na myśli realizmu, a po raz kolejny to napiszę: banalne dodatki, banalny gameplay i banalne rozwiązania.

Wypaliłem się tym pisaniem, starczy rage'u Wink
Odpowiedz
W kwestii wyglądu ruin proponuję jeszcze taki argument:
Mówimy tutaj o obcych, którzy inaczej (zapewne) widzą prawa budowlane i BHP. Ale co ważniejsze - te ruiny to najprawdopodobniej pozostałości po bazie albo banku danych, a nie domu na uprzednio zaludnionej planecie. Co jest prostsze z punktu widzenia lore - budować wszystko w jednym stylu oszczędzając czas, by móc zabrać się do właściwej roboty, czy puścić wodze fantazji i każdą bazę budować inaczej?
Jak w wojsku - czy każdy czołg wygląda inaczej? Czołg ma strzelać z lufy, a nie wyróżniać się na polu walki Biggrin Ta samo może być z ruinami - jeżeli zostawiasz informacje dla następnych ras, to chcesz to maksymalnie uprościć, by nie musieli rozgryzać zagadki układu ruin zanim przejdą do najważniejszych informacji.
Piszę "być może", bo przeznaczenie ruin nie zostało określone.
Odpowiedz
(15.02.2017, 13:47 UTC)Kyokushin napisał(a): Nie muszę być na wyspach. Mam google streets.

Pokazaliście mi zdjęcia, które miały obalić moją tezę, a de facto potwierdziły ją. Nie moja wina przecież, ludzie Biggrin

Stacje w Elite też się różnią takimi szczegółami, jakie wymieniłeś. Kolorystyka, przybudówki (np. ramiona w Coriolisach), inny układ (ringi upraw hydroponicznych) - a bazowa stacja wygląda tak samo, jak inne ("beczka" z dokami). Więc chyba sam obaliłeś swoją tezę, przy pomocy naszych zdjęć. 

Jeśli chodzi o ruiny, to jak Fenyl napisał, jest ich już 12 rodzajów (nawet nie wiedziałem).
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
Tak się różnią, że po 2 latach trąbienia przez ludzi że są niemal identyczne, musieli dać 4 kolory, żeby można było je rozróżnićSmile

Szczerze to po 2 latach grania, rozróżniam 3 typy stacji - kostka i nie kostka i outpost.
Każdy outpost jest dla mnie niemal taki sam. Jeszcze czasami zauważam że niektóre stacje mają pierścień, jak w niego walę.
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz
(15.02.2017, 13:48 UTC)Xeonary napisał(a): Podsumowanie: ja po prostu nie lubię ohów i ahów nad Frontierem, gdy tak naprawdę nic szczególnego nie robią. Kreatorek całkiem fajny, multicrew? Mega uproszczone. Oczekiwałem czegoś innego.

A ja nie lubię narzekania w każdym możliwym wątku, gdy tak naprawdę ono nic nie wnosi, poza denerwowaniem ludzi gdy widzą narzekanie w setnym wątku.
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Własne kopalnie i bazy na planetach i księżycach. (dyskusja) Azzorek 4 1,208 04.03.2020, 14:12 UTC
Ostatni post: Wojciech Dannyboy
Bug BugFest 3.3 - Dyskusja Ogólna ShiMan 10 2,490 20.12.2018, 15:47 UTC
Ostatni post: Ulpian
Information [OFICJALNY] Patch 2.4 The Return - info, dyskusja i patch notes Mathias Shallowgrave 247 46,449 16.12.2017, 10:30 UTC
Ostatni post: Pienias
  Galnet PL i Galnet Radio - dyskusja ogólna Mathias Shallowgrave 65 18,018 12.09.2017, 18:09 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave
  1.8 / 2.3 The Commanders - dyskusja ogólna (publiczna) Administrator 4 1,377 21.04.2017, 18:48 UTC
Ostatni post: Indygo



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości