1.8 / 2.3 The Commanders - Dyskusja
Kyoku, zdefiniuj "content", bo jeśli wg Ciebie misje i Inżynierowie nie są contentem, to wydaje mi się, że błędnie sobie definiujesz to pojęcie.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
(15.02.2017, 13:04 UTC)Qasz napisał(a):
(15.02.2017, 12:47 UTC)Kyokushin napisał(a): Przecież oni jak robią ruiny, to nawet im się niechce zrobić nowych, tylko robią copy and paste starych.

Nie prawda,

https://forums.frontier.co.uk/showthread...-principle

(15.02.2017, 13:08 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): Kyoku, zdefiniuj "content", bo jeśli wg Ciebie misje i Inżynierowie nie są contentem, to wydaje mi się, że błędnie sobie definiujesz to pojęcie.


Ja sobie content definiuję jako to co dostałem w Wiedźminie 3, Mass Effectach, Dragon Age'ach, czy nawet Settlersach 2.
Privateer, Freelancer też miały content.

Postawmy po jednej stronie np Mass Effect, bo wiesiek to byłby nokaut, a po drugiej ED.
Czy misje w ED w porównaniu z tym co ma ME, można nazwać contentem?
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz
Są 3 albo 4 rodzaje ruin.

Ludzkich baz naziemne też są tylko 3 lub 4 rodzaje. Tak samo jak ludzkich stacji kosmicznych.

Nie rozumiem, dlaczego obcy mieliby budować każdą swoją stację w inny sposób.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
Myślę że odpowiedź na to pytanie rozwiąże spojrzenie na dowolny sąsiedni budynek za oknem Biggrin
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz
(15.02.2017, 13:08 UTC)Kyokushin napisał(a): Postawmy po jednej stronie np Mass Effect, bo wiesiek to byłby nokaut, a po drugiej ED.
Czy misje w ED w porównaniu z tym co ma ME, można nazwać contentem?
Po jednej stronie stawiasz RPG z narracją i konkretnym finałem, a po drugiej sandboxa. Mnie osobiście ciężko jest w takim przypadku dokonać skutecznego porównania.
Odpowiedz
12, jest 12 rodzajów ruin Smile ciekawe czy jakbym Ci pokazał rzut z góry na LA i NY to byś odgadnął, czy to różne miasta, czy te same Smile
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat
Odpowiedz
Pokaż, spróbuję.

Chciałbym też zobaczyć tak zróżnicowane ruiny jak LA lub NY.
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz
(15.02.2017, 13:14 UTC)Kyokushin napisał(a): Myślę że odpowiedź na to pytanie rozwiąże spojrzenie na dowolny sąsiedni budynek za oknem Biggrin

Akuratnie w UK wszystkie domy wyglądają tak samo. Fail. 

--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
Patrzę na zdjęcie z góry i praktycznie każdy jest inny.

Kilka domów w zabudowie szeregowej, z pierwszego zdjęcia, nic nie znaczy. Wszędzie takie się zdarzają.

Tak więc na przykładzie który dałeś, w zasadzie każdy blok masz inny, nie taki sam, nawet jak jest podobny, to się różni kolorami, wejściem dachem, oknami, co widać w ogólnym ujęciu.

Natomaist w Elite, w ogólnym ujęciu, wszystko jest takie samo.
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz
(15.02.2017, 13:14 UTC)Kyokushin napisał(a): Myślę że odpowiedź na to pytanie rozwiąże spojrzenie na dowolny sąsiedni budynek za oknem Biggrin

Pamiętajmy, że obcy są bardziej rozwinięci i inteligentni i może ich nie kręci być lub mieć coś innego, niż sąsiad za oknem. Może to, co widzimy jest już perfekcyjne i nie potrzebuje żadnej modyfikacji, czy udziwnień wizualnych. Myślę, że będąc bardziej rozwiniętymi możliwe, że budowaliby w najbardziej oszczędny sposób jaki się da

Sporo narzekania w tym temacie - szkoda. Ja z chęcią się wypowiem, ale dopiero jak sam na własnej skórze przetestuje 2.3.
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Własne kopalnie i bazy na planetach i księżycach. (dyskusja) Azzorek 4 1,208 04.03.2020, 14:12 UTC
Ostatni post: Wojciech Dannyboy
Bug BugFest 3.3 - Dyskusja Ogólna ShiMan 10 2,495 20.12.2018, 15:47 UTC
Ostatni post: Ulpian
Information [OFICJALNY] Patch 2.4 The Return - info, dyskusja i patch notes Mathias Shallowgrave 247 46,449 16.12.2017, 10:30 UTC
Ostatni post: Pienias
  Galnet PL i Galnet Radio - dyskusja ogólna Mathias Shallowgrave 65 18,020 12.09.2017, 18:09 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave
  1.8 / 2.3 The Commanders - dyskusja ogólna (publiczna) Administrator 4 1,378 21.04.2017, 18:48 UTC
Ostatni post: Indygo



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości