Liczba postów: 452
Liczba wątków: 4
Dołączył: Oct 2016
Reputacja:
34
Ciekawym, jak rozwiaza kwestie nadawania nazw statkom. Najlepsza bylaby mozliwosc nadawania dowolnych nazw, z drugiej strony Frontier moze pokusic sie o wprowadzenie jakichs ograniczen cenzorskich. Mam nadzieje, ze nie zdecyduja sie na rozwiazanie typu "mamy tu dla was generator nazw statkow, do ktorego wrzucilismy kilkaset przygotowanych osobiscie przez nas nazw, generujcie je sobie tak dlugo, az traficie na cos, co wam sie spodoba". Latajac w ED wolalbym nie widziec pojazdow nazwanych "Korwin krul" czy "Legia to..." ale jednoczesnie bym nie chcial, zeby jakis generator nazw uniemozliwil mi uzywanie tych, ktore juz teraz nieoficjalnie stosuje w odniesieniu do swoich statkow.
A czemu Wam się wydaje, że ktokolwiek poza właścicielem będzie widział nazwę statku? Coś na to wskazywało?
Liczba postów: 51
Liczba wątków: 6
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
5
Platforma:
CMDR: Tmndr
RSI Handle: -
Trochę mnie martwi kontrolowanie statku w trybie kamery. Zaraz się pewnie okaże, że w czasie walki (PvP) zysk z powiększonego pola widzenia będzie większy niż utrudnienia wynikające z braku widocznego interfejsu.
(15.02.2017, 11:47 UTC)Sir_Yabol napisał(a): Trochę mnie martwi kontrolowanie statku w trybie kamery. Zaraz się pewnie okaże, że w czasie walki (PvP) zysk z powiększonego pola widzenia będzie większy niż utrudnienia wynikające z braku widocznego interfejsu.
Wyłącz sobie HUD i zacznij z kimś walczyć i zobaczymy ile pociągniesz jak będziesz musiał się domyślać ile masz tarcz, ile ammo i jak pipsy ustawione, albo który zestaw broni włączony :o)
(15.02.2017, 06:28 UTC)Kyokushin napisał(a): (08.02.2017, 08:25 UTC)Xeonary napisał(a): Tu jest problem, Frontier musi stosować tanie triki (doświadczenie wyciągnięte z poprzednich patchy?) żeby choć trochę zachęcić graczy do spróbowania Multicrew. Zamiast takich "trików" powinni z tego zrobić po prostu ciekawy aspekt gry, który wart byłby poświęcania czasu na spotkanie się itp. Do tego powinien oferować unikatowe możliwości.
Otóż to. Niestety FD nie jest w stanie zrobić dodatkowego contentu od 2 lat, i posiłkuje się albo grindem albo absurdalnym obejściem logiki.
Proszę Cię, Kyoku, teraz to zamieniasz się w typowego użytkownika forum Frontiera. Brak nowego contentu od 2 lat? Poważnie?
Porównaj obiektywnie 1.0 i 2.2 - dalej twierdzisz, że w ED nie ma nowego contentu?
Liczba postów: 2,979
Liczba wątków: 173
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
295
Platforma:
CMDR: Kyokushin
15.02.2017, 12:47 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.02.2017, 12:47 UTC przez Kyokushin.)
Z wyraźnego contentu, doszła tylko jazda po pustych kamieniach, w stosunku do 1.0. Reszta to grind albo jakieś placeholdery.
Przecież oni jak robią ruiny, to nawet im się niechce zrobić nowych, tylko robią copy and paste starych.
Skrzydła
Nowe rodzaje misji: chain missions, tip off,
Misje pasażerskie
Ruiny/Formidine Rift/Obcy
Lądowanie na planetach, jazda po planetach
Nowe możliwości handlu
Materiały/synteza/inżynierowie
To nie content?
Naprawdę Kyoku, jak chcesz narzekać w taki bezsensowny sposób, to lepiej rób to na forum Frontiera.
Liczba postów: 624
Liczba wątków: 6
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
49
Platforma:
CMDR: Qasz
(15.02.2017, 12:51 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): Skrzydła
Nowe rodzaje misji: chain missions, tip off,
Misje pasażerskie
Ruiny/Formidine Rift/Obcy
Lądowanie na planetach, jazda po planetach
Nowe możliwości handlu
Materiały/synteza/inżynierowie
To nie content?
Naprawdę Kyoku, jak chcesz narzekać w taki bezsensowny sposób, to lepiej rób to na forum Frontiera.
Misje pasazerskie sa naprawde fajne, mam nadzieje ze dodadza ich wiecej, bo to jest bardzo udany content, caly ten update zapowiada sie ciekawie. Dzieki misjom pasazerskim eksploracja stala sie interesujaca bo nigdy nie wiesz co znajdziesz w nastepnym ukladzie lub na nastepnej planecie.
Mamy 2 rasy obcych, plus zagubiona ekspedycja, generation shipy.
MegaShipy! mam nadzieje ze bedziemy mogli je kupic.
Troche zaklamali o multicrew, bo Braben mowil ze beda 4 osoby na pokladzie i wspominal o nawigatorze itp. no cuz widocznie nie mieli pomyslu na to.
Liczba postów: 2,979
Liczba wątków: 173
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
295
Platforma:
CMDR: Kyokushin
15.02.2017, 12:58 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.02.2017, 12:59 UTC przez Kyokushin.)
(15.02.2017, 12:51 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): Skrzydła
Nowe rodzaje misji: chain missions, tip off,
Misje pasażerskie
Ruiny/Formidine Rift/Obcy
Nowe możliwości handlu
Materiały/synteza/inżynierowie
To nie content?
Naprawdę Kyoku, jak chcesz narzekać w taki bezsensowny sposób, to lepiej rób to na forum Frontiera.
To jest content? Sorry. Nie jest.
Copypasat ruins, obcy w postaci oskryptowanego kwiatka, RNGneers polegające na ciągłym grindowaniu.
Lądowanie i planety - tak to jest content i to wymieniłem.
Liczba postów: 624
Liczba wątków: 6
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
49
Platforma:
CMDR: Qasz
15.02.2017, 13:04 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.02.2017, 13:06 UTC przez Qasz.)
(15.02.2017, 12:47 UTC)Kyokushin napisał(a): Przecież oni jak robią ruiny, to nawet im się niechce zrobić nowych, tylko robią copy and paste starych.
Nie prawda, jest wiele wersji ruin, poza tym to dopiero poczatek, mowimy o cywilizacji zajmujaca babel naszej wielkosci lub wiekszej.
Nikt jeszcze nie znalazl ruin stacji kosmicznych, a zakladajac ze mieli bazy na planetach to pewnie sa stacje kosmiczne.
Przegladajac pliki gry mozna sie natknac na jeszcze wiele elementow, ktore nie zostaly nigdy odkryte, ale nie bede robil spojlera. O ruinach, grzybach, drzewach itp moze sie dowiedziec z plikow gry.
Poza jednym ... Uklady Thargoidow sa w grze prawdopodobnie od samego poczatku, ba w plikach gry jest frakcja Thargoidow, przez wielkosc galaktyki nikt ich nie odkryl, lub sa w terenach z permitem. Braben wielokrotnie o tym mowil ze Thargoidzi sa od dnia 0.
Jak ktos kiedys powiedzial, to nie Elita jest grindem, tylko gracz jest grindziarzem.
|