Kyoku, zdefiniuj "content", bo jeśli wg Ciebie misje i Inżynierowie nie są contentem, to wydaje mi się, że błędnie sobie definiujesz to pojęcie.
Liczba postów: 2,979
Liczba wątków: 173
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
295
Platforma:
CMDR: Kyokushin
15.02.2017, 13:08 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.02.2017, 13:10 UTC przez Kyokushin.)
(15.02.2017, 13:04 UTC)Qasz napisał(a): (15.02.2017, 12:47 UTC)Kyokushin napisał(a): Przecież oni jak robią ruiny, to nawet im się niechce zrobić nowych, tylko robią copy and paste starych.
Nie prawda,
https://forums.frontier.co.uk/showthread...-principle
(15.02.2017, 13:08 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): Kyoku, zdefiniuj "content", bo jeśli wg Ciebie misje i Inżynierowie nie są contentem, to wydaje mi się, że błędnie sobie definiujesz to pojęcie.
Ja sobie content definiuję jako to co dostałem w Wiedźminie 3, Mass Effectach, Dragon Age'ach, czy nawet Settlersach 2.
Privateer, Freelancer też miały content.
Postawmy po jednej stronie np Mass Effect, bo wiesiek to byłby nokaut, a po drugiej ED.
Czy misje w ED w porównaniu z tym co ma ME, można nazwać contentem?
Są 3 albo 4 rodzaje ruin.
Ludzkich baz naziemne też są tylko 3 lub 4 rodzaje. Tak samo jak ludzkich stacji kosmicznych.
Nie rozumiem, dlaczego obcy mieliby budować każdą swoją stację w inny sposób.
Liczba postów: 2,979
Liczba wątków: 173
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
295
Platforma:
CMDR: Kyokushin
Myślę że odpowiedź na to pytanie rozwiąże spojrzenie na dowolny sąsiedni budynek za oknem
Liczba postów: 164
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jun 2016
Reputacja:
11
Platforma:
CMDR: Inus Antari
.png)
(15.02.2017, 13:08 UTC)Kyokushin napisał(a): Postawmy po jednej stronie np Mass Effect, bo wiesiek to byłby nokaut, a po drugiej ED.
Czy misje w ED w porównaniu z tym co ma ME, można nazwać contentem?
Po jednej stronie stawiasz RPG z narracją i konkretnym finałem, a po drugiej sandboxa. Mnie osobiście ciężko jest w takim przypadku dokonać skutecznego porównania.
12, jest 12 rodzajów ruin  ciekawe czy jakbym Ci pokazał rzut z góry na LA i NY to byś odgadnął, czy to różne miasta, czy te same
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat
Liczba postów: 2,979
Liczba wątków: 173
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
295
Platforma:
CMDR: Kyokushin
15.02.2017, 13:17 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.02.2017, 13:17 UTC przez Kyokushin.)
Pokaż, spróbuję.
Chciałbym też zobaczyć tak zróżnicowane ruiny jak LA lub NY.
(15.02.2017, 13:14 UTC)Kyokushin napisał(a): Myślę że odpowiedź na to pytanie rozwiąże spojrzenie na dowolny sąsiedni budynek za oknem 
Akuratnie w UK wszystkie domy wyglądają tak samo. Fail.
Liczba postów: 2,979
Liczba wątków: 173
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
295
Platforma:
CMDR: Kyokushin
15.02.2017, 13:19 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.02.2017, 13:22 UTC przez Kyokushin.)
Patrzę na zdjęcie z góry i praktycznie każdy jest inny.
Kilka domów w zabudowie szeregowej, z pierwszego zdjęcia, nic nie znaczy. Wszędzie takie się zdarzają.
Tak więc na przykładzie który dałeś, w zasadzie każdy blok masz inny, nie taki sam, nawet jak jest podobny, to się różni kolorami, wejściem dachem, oknami, co widać w ogólnym ujęciu.
Natomaist w Elite, w ogólnym ujęciu, wszystko jest takie samo.
Liczba postów: 1,072
Liczba wątków: 74
Dołączył: Nov 2015
CMDR: Anukus
(15.02.2017, 13:14 UTC)Kyokushin napisał(a): Myślę że odpowiedź na to pytanie rozwiąże spojrzenie na dowolny sąsiedni budynek za oknem 
Pamiętajmy, że obcy są bardziej rozwinięci i inteligentni i może ich nie kręci być lub mieć coś innego, niż sąsiad za oknem. Może to, co widzimy jest już perfekcyjne i nie potrzebuje żadnej modyfikacji, czy udziwnień wizualnych. Myślę, że będąc bardziej rozwiniętymi możliwe, że budowaliby w najbardziej oszczędny sposób jaki się da
Sporo narzekania w tym temacie - szkoda. Ja z chęcią się wypowiem, ale dopiero jak sam na własnej skórze przetestuje 2.3.
|