01.02.2017, 10:04 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.02.2017, 10:04 UTC przez Mathias Shallowgrave.)
(01.02.2017, 09:56 UTC)Baton napisał(a): (31.01.2017, 21:24 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): Nie rozumiem jeszcze jednego - braku NPC multi crew. Nie chodzi o ograniczenia techniczne, bo to już mamy (SLF).
Czyli mogę się przenieść do myśliwca, podczas kiedy NPC pilotuje mój statek - ale nie mogę się przenieść do stacji wieżyczek, kiedy NPC pilotuje mój statek? I vice versa - NPC może zasiąść za sterami myśliwca, ale stacji wieżyczek już nie obsłuży? Kompletnie bez sensu i nie potrafię na to znaleźć żadnego logicznego wytłumaczenia.
Dodatkowo, gracze, którzy mają kumpli dostaną sporą przewagą nad graczami bez kumpli. 1 pip energii extra + 1 myśliwiec extra to naprawdę sporo.
Zastanawiam się, czemu jest wiele głosów z tym NPC.
Chodzi o to, że sobie nie będzie można zasiąść do wieżyczek w swoim statku? Jestem pewien, że to będzie nudne na dłuższą metę i tak, można trochę pograć u kolegi w statku dopóki sie nie nudzi.
Fakt, że dwa fightery mogą latać z graczami, o to biega?
To, że gracze z kumplami będą mieli przewagę, dla mnie to działa na naszą korzyść, bo już takie SDC przestanie być postrachem, możemy skołować więcej korwet wypchanych graczami od nich i załatwić ich przewagą liczebną po prostu, nawet jak ich jest 10 super dobrych, to nas jest 300 przeciętnych, w końcu coś te liczby zaczną znaczyć 
Fajnie byłoby mieć NPC-a na wieżyczkach lub móc samemu za nimi zasiąść, podczas gdy crewman pilotowałby mój statek. Chodzi o czysty role play i o to, że z technicznego punktu widzenia jest to możliwe (SLF). Po prostu nie za bardzo rozumiem powód wprowadzenia tego ograniczenia, brakuje mi tutaj logiki.
(01.02.2017, 10:04 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): [quote pid='57427' dateline='1485942990']
Fajnie byłoby mieć NPC-a na wieżyczkach lub móc samemu za nimi zasiąść, podczas gdy crewman pilotowałby mój statek. Chodzi o czysty role play i o to, że z technicznego punktu widzenia jest to możliwe (SLF). Po prostu nie za bardzo rozumiem powód wprowadzenia tego ograniczenia, brakuje mi tutaj logiki.
[/quote]
Może są ku temu jakieś powody, poczekajmy na betę. NPC na wieżyczkach mamy od zawsze, jak myślisz kto kieruje nimi jak dasz "fire at will" ?
Liczba postów: 3,091
Liczba wątków: 62
Dołączył: Jan 2016
CMDR: Quarion
01.02.2017, 10:11 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.02.2017, 10:12 UTC przez Quarion.)
(01.02.2017, 10:10 UTC)Baton napisał(a): (01.02.2017, 10:04 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): [quote pid='57427' dateline='1485942990']
Fajnie byłoby mieć NPC-a na wieżyczkach lub móc samemu za nimi zasiąść, podczas gdy crewman pilotowałby mój statek. Chodzi o czysty role play i o to, że z technicznego punktu widzenia jest to możliwe (SLF). Po prostu nie za bardzo rozumiem powód wprowadzenia tego ograniczenia, brakuje mi tutaj logiki.
Może są ku temu jakieś powody, poczekajmy na betę. NPC na wieżyczkach mamy od zawsze, jak myślisz kto kieruje nimi jak dasz "fire at will" ? 
Komputer i AI? W 3003 to powinien być standard
Dobra, powiem to. O imersję chodzi, no!
Liczba postów: 1,085
Liczba wątków: 37
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
49
Platforma:
CMDR: Xenderr
RSI Handle: xendur
Dla mnie cała ta teleprezencja to nie tylko imersja ale też to jak Frontier rozwija grę. Co będzie jak dadzą Space Legs? Wtedy będę miał wybór, czy jestem fizycznie czy cyfrowo na czyimś statku? Ogólnie to co proponują przy multicrew to są drogi na skróty i nie chodzi o to że są to skróty dla graczy, a skróty dla deweloperów.
01.02.2017, 10:35 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.02.2017, 10:36 UTC przez Baton.)
Dla mnie imersja nie jest nijak zakłócona faktem, że się kumpel zaloguje do moich wieżyczek i lepiej pokieruje ogniem, toż już teraz ja się loguję na różne serwery na przykład i robię to i owo  Kwestia jak się na to patrzycie, bo rozumiem, że jak ktoś to widzi jako teleport to ma problem, ale nie wiem po co to robi, to nie jest żaden teleport tylko zdalny login, chleb powszedni już dziś.
Xeonary, czyli martwisz się tym, że kiedyś zrobią teleportację i to zepsuje grę? Ja bym proponował nie martwić się na zapas, zrobią teleportację, to Ci pomogę w protestach wtedy, masz moje słowo.
Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
01.02.2017, 10:43 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.02.2017, 10:54 UTC przez Yata_PL.)
po na mysle przyznam ze nie jestem zaskoczony, ta gra zawsze byla tak projektowana jeden team robil to drugi team rownolegle zabiera sie za tamto a potem gra w zalozeniach robi sie malo logiczna usypana bugami ktorych polowa jest nie rozwiazania bez przebudowania wczesnijszych zalozen i wymysla sie historie z drukarkami 3d , telepresencje albo zarzuca sie malkontentom brak wyobraźni..
(01.02.2017, 10:35 UTC)Baton napisał(a): Dla mnie imersja nie jest nijak zakłócona faktem, że się kumpel zaloguje do moich wieżyczek i lepiej pokieruje ogniem...
zaloguje jak , jakie medium laczy aspa z beagla z Twoim statkiem w bance ? Wytlumacz nam to co probuja nam uprościć i jednoczesnie wmówić devsi.
I skoro moge sie logowac z beagla do Twojego statku to dlateczego nie moge zalogowac sie do dowolnej stacji w bance, sprzedac dane , vouchery , podejrzeć misje..
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
(01.02.2017, 10:10 UTC)Baton napisał(a): (01.02.2017, 10:04 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): [quote pid='57427' dateline='1485942990']
Fajnie byłoby mieć NPC-a na wieżyczkach lub móc samemu za nimi zasiąść, podczas gdy crewman pilotowałby mój statek. Chodzi o czysty role play i o to, że z technicznego punktu widzenia jest to możliwe (SLF). Po prostu nie za bardzo rozumiem powód wprowadzenia tego ograniczenia, brakuje mi tutaj logiki.
Może są ku temu jakieś powody, poczekajmy na betę. NPC na wieżyczkach mamy od zawsze, jak myślisz kto kieruje nimi jak dasz "fire at will" ? 
[/quote]
Nie no, oczywiście - poczekamy, zobaczymy. Ogólnie, to bardzo podoba mi się to, co napisał Sandro, włącznie z teleprezencją. Spory potencjał dla role play, co mnie bardzo cieszy. Widzę po prostu kilka błędów logicznych, których nijak nie potrafię sobie wytłumaczyć z lore/RP POV, to wszystko
Pamiętajmy też, że Multicrew to tylko flagowy feature, będzie sporo rzeczy dodatkowych i z niecierpliwością czekam na dalsze informacje.
Liczba postów: 3,091
Liczba wątków: 62
Dołączył: Jan 2016
CMDR: Quarion
01.02.2017, 10:52 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.02.2017, 10:53 UTC przez Quarion.)
(01.02.2017, 10:43 UTC)Yata_PL napisał(a): zaloguje jak , jakie medium laczy aspa z beagla z Twoim statkiem w bance ? Wytlumacz nam to co probuja nam uprościć i jednoczesnie wmówić devsi.
To samo które umożliwia Ci czytanie Galnetu w grze w czasie rzeczywistym z każdego zakątku galaktyki - komunikacja podprzestrzenna.
Liczba postów: 1,085
Liczba wątków: 37
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
49
Platforma:
CMDR: Xenderr
RSI Handle: xendur
(01.02.2017, 10:52 UTC)Quarion napisał(a): (01.02.2017, 10:43 UTC)Yata_PL napisał(a): zaloguje jak , jakie medium laczy aspa z beagla z Twoim statkiem w bance ? Wytlumacz nam to co probuja nam uprościć i jednoczesnie wmówić devsi.
To samo które umożliwia Ci czytanie Galnetu w grze w czasie rzeczywistym z każdego zakątku galaktyki - komunikacja podprzestrzenna.
Tylko dlaczego działa to z galnetem i multicrew, ale nie działa już z danymi eksploracyjnymi, pilotowaniem statków, SLFem, marketami, bouty voucherami itp? To jest bez sensu i kupy się nie trzyma. Frontier stosuje strategię: "Zrobimy tak jak nam wygodnie, nie ważne ile w tym sensu".
|