30.01.2017, 15:28 UTC
Na wieżyczkach też może być fajnie
Star Citizen kod referencyjny: STAR-7T7J-3QFX
YT: Obywatel Yautja - YouTube
YT: Obywatel Yautja - YouTube
|
1.8 / 2.3 The Commanders - Dyskusja
|
|
30.01.2017, 15:28 UTC
Na wieżyczkach też może być fajnie
Star Citizen kod referencyjny: STAR-7T7J-3QFX
YT: Obywatel Yautja - YouTube
30.01.2017, 15:49 UTC
(30.01.2017, 15:28 UTC)Yautja napisał(a): Na wieżyczkach też może być fajnie Wieżyczki no tak, wszędzie widziałem, że jeden obsługuje bronie, więc raczej albo nie będzie to tak wyglądało jak na filmie albo będzie przeciętnie skuteczne, bo będziesz mógł obsługiwać tylko jedną wieżyczkę... zobaczymy, tej bety jestem bardzo ciekaw
30.01.2017, 16:21 UTC
Jeżeli bawimy się w przewidywanie, to osobiście postawiłbym w statku 3 osobowym na właściciela - pilota, jedną osobę zajmującą się energią, a drugą targetującą subsystemy.
Ewentualnie dodałbym możliwość kontrolowania kierunkowego wzmacniania tarcz jako coś możliwego tylko przy multicrew jako zachęta. Natomiast obsług broni czy nawet wieżyczek wydaje mi się trochę bardziej skomplikowana do implementacji niż może się nam wydawać
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat
31.01.2017, 16:03 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31.01.2017, 16:08 UTC przez Yata_PL.)
po co przewidywac jak mozna zerknac na forum
![]() https://forums.frontier.co.uk/showthread...Dev-Update Helm, Gunner and Fighter Con Roles The ship’s owner always takes the role of helm, piloting the vessel and operating fixed and gimballed weaponry. They also control NPC fighter pilots. There can be up to two additional crewmembers, depending on the vessel, who can perform roles to enhance the ability of the ship. Players can also simply come along for the ride, with the pilot in a mentoring role. The helm also retains control over distribution of power, navigation, and synthesis. The gunner role allows a crewmember to take control of all turreted weapons on the ship. They do not need to jump between turret views though. Using a third person interface, they control a reticule that all turrets within their arc will automatically follow; giving them improved spatial awareness and easy control of all turreted weapons. They also have access to two “quick slot” fire buttons, in addition to normal fire groups, that they can customize with modules, allowing them more options for activating weapons and scanners. Furthermore, the gunner has access to advanced sensor systems, allowing them three hundred and sixty degree tracking arcs. This lets them activate advanced scanners (such as the kill warrant scanner) and missile launchers in any direction. The fighter con role lets a crewmember launch and control a fighter, even if the helm has already launched a fighter using NPC crew. This allows multicrew ships to have two fighters active at a time. In addition, if the ship has enough fighters, both crewmembers can take on the fighter con role, meaning three human controlled ships can be flying at the same time. Crewmembers can switch roles dynamically as they see fit. The ship owner is always the helmsman. Additional Multicrew Benefits and Rules Every crewmember also has access to a power distributor pip that they can assign dynamically. This is in addition to the standard pips that the helm controls. This extra power distribution allows the ship to operate more effectively, increasing its capabilities in combat. Ship re-buy premiums are also reduced for each crewmember. Again, the purpose with this is to lower the bar to access and ease of use, especially when dealing with vessels that can cost a lot of credits. All bounties and vouchers that the helmsman (ship owner) receives are duplicated for each crewmember, making multicrew a great way to have fun with friends without missing out on money-making opportunities. However, as they share the benefits, so too do they share the punishments. Any crime that the ship suffers is applied to all crewmembers equally. But when a Commander leaves or ends a session, the crew will have the option of avoiding taking the crimes with them, but in doing so, will lose all credits earned. It will be their choice. Commander Creator And supporting multicrew in 2.3 is the Commander Creator. Commanders will be able to create a unique avatar using a wide variety of options, finally putting a face and character to their name. And with a new, fully-fledged camera system, they’ll be able to view themselves and their crew in real time as they adventure across the galaxy. -------------------------------------------------------
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
31.01.2017, 16:14 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31.01.2017, 16:20 UTC przez Yata_PL.)
ten dodatek calkowicie zmieni nasza strategie walki , zapowiada sie niezle :
![]() edit , no dobra przyczepie sie do jednej sprawy - kasa ma sie duplikować czyli nie ma podzialu na czlonkow zalogi kazdy dostaje 100% , zaburza to moje pojecie imersji i sensu wanted za statek..
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
31.01.2017, 16:15 UTC
Już widzę te prośby o odwiedzenie bazy w Kolonii w moim statku
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat
Czyli bedzie mozna w 4 korwety na 12 osob poleciec na CZa?
When joining a crew, a Commander will log out of their current vessel and transfer to the multicrew vessel, regardless of distance.
31.01.2017, 16:16 UTC
(31.01.2017, 16:15 UTC)Yarlam napisał(a): Czyli bedzie mozna w 4 korwety na 12 osob poleciec na CZa? Dokładnie
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat
(31.01.2017, 16:03 UTC)Yata_PL napisał(a): po co przewidywac jak mozna zerknac na forum Dzięki Yata, no no, ale się będzie działo, już widzę te kombajny na kasę w resach z dwoma pilotami w myśliwcach, można się będzie pozbyć tego pilota npc-a dojącego nas po cichu ![]() |
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
| Podobne wątki | |||||
| Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
| Własne kopalnie i bazy na planetach i księżycach. (dyskusja) | Azzorek | 4 | 1,208 |
04.03.2020, 14:12 UTC Ostatni post: Wojciech Dannyboy |
|
|
|
BugFest 3.3 - Dyskusja Ogólna | ShiMan | 10 | 2,491 |
20.12.2018, 15:47 UTC Ostatni post: Ulpian |
|
|
[OFICJALNY] Patch 2.4 The Return - info, dyskusja i patch notes | Mathias Shallowgrave | 247 | 46,449 |
16.12.2017, 10:30 UTC Ostatni post: Pienias |
| Galnet PL i Galnet Radio - dyskusja ogólna | Mathias Shallowgrave | 65 | 18,019 |
12.09.2017, 18:09 UTC Ostatni post: Mathias Shallowgrave |
|
| 1.8 / 2.3 The Commanders - dyskusja ogólna (publiczna) | Administrator | 4 | 1,378 |
21.04.2017, 18:48 UTC Ostatni post: Indygo |
|