Tajemnica Formidine Rift
#41
(19.01.2017, 16:39 UTC)Baton napisał(a):
(19.01.2017, 16:31 UTC)Yarlam napisał(a): Jestem z toba CMDR Batonie Smile , moj super fajny wystrzeliwywany wojownik zrobi wszystko zeby pomoc Smile

Właśnie, dajcie mi jakieś info jak działa przeszukiwanie z myśliwcami, lecisz w takim i statek próbuje nadążać i jak odlecisz na 25 czy 30 km to co się dzieje?  Jak z widocznością z myśliwca?

O ile dobrze pamiętam - jak odlecisz za daleko od swojego głównego statku to kończy się to self-destruct myśliwca. Najpierw pojawia się oczywiście ostrzeżenie Tongue.
Odpowiedz
#42
(19.01.2017, 16:43 UTC)Haji-me napisał(a): O ile dobrze pamiętam - jak odlecisz za daleko od swojego głównego statku to kończy się to self-destruct myśliwca. Najpierw pojawia się oczywiście ostrzeżenie Tongue.

No właśnie i co wtedy, bo konda Yarlama ma prędkość < 200, myślałem, że z myśliwcem się da coś kombinować, ale nie do końca wiem co poza szukaniem od głównego statku takimi odcinkami po 20 km ale to by było bardzo pracochłonne do zrobienia i zaznaczenia na mapie. Dobre tylko jak się szuka gdzie popadnie samemu.
Odpowiedz
#43
Jak lecisz w mysliwcu to konda leci za mysliwcem, ustawiam predkosc 182m/s lece 100m nad powierzchnia i w odleglosci 22-25km od statku
Odpowiedz
#44
OK dotarłem, lot z bańki ze skokiem 43ly zajął 6 godzin.
Odpowiedz
#45
Poooowodzenia pilocie Smile ja po pracy zaczne przeczesywac planete Smile
Odpowiedz
#46
Mam nadzieję, że ktoś nam pomoże, Panowie, dziadunio Yarlam się tam czołga z prędkością 180 m/s a Wam się nie chce ruszyć tyłków???? wstyd....
Odpowiedz
#47
wymyslilem jeszcze jeden sposob na lepsza widocznosc, w tym momencie lece 150m nad planeta 174m/s w fighterze na zawnetrznej kamerze i pole widzenia jest chyba ok.

CMDR Baton codziennie wysle info o tym jakie stopnie przelecialem (i ile razy) zebys sobie mogl wpisac w skoroszyt bo mi sie przegladarka kraszuje gdy chce zobaczyc ten plik
Odpowiedz
#48
Yarlam, ja latam na wysokości 10 km, ze 150m to widzisz bardzo mało na boki, ja z dziesięciu km przeglądam pas o szerokości 20 km mniej więcej, Ty może ze 2? Tak jak pisałem, podskocz nad istniejącą bazę i sobie poustawiaj skaner (czytaj poruszaj ustawieniami grafiki co do terrain, ja mam mieszankę medium i low, żeby nie było całkiem nudno).

Jest jeszcze druga sprawa, liczyłem wczoraj, jakbyś miał statek o mojej prrędkości (460m/s średnio ) to potrzebujemy na systematyczny skan jakieś 460 godzin w 4 osoby. To się po prostu nie da zrobić, zwłaszcza że latasz wolno, Drew wspominał, że mamy około 9 tygodni żeby te bazy znaleźć. Zacznij po prostu skakać do SC i wyskakuj w losowych miejscach gdzie widzisz kaniony, sprawdzaj i wyskakuj. Skoro nas tak mało i musimy liczyć na szczęście to możemy się przestać nudzić i robić to w trochę ciekawszy sposób.

OK - znaleźli bazę Smile))) Zeskanuj datapoint, są dużo warte dane, w bazie Alfa tez jest datapoint

System: PLAA AEC TT-B B41-3
Planet: B2
Coordinates: -9.3229, -103.8591


Została czwarta największa planeta: System: PLAA AEC XZ-Z B41-0 planeta 2

Teraz już wszyscy tam będą szukać, więc się zdecydowanie przerzucamy na moduł skacz i szukaj gdzie popadnie Smile
Odpowiedz
#49
Kurdełe. To muszę szybko lecieć i skanować te datapointy :< kasakasakasakasa Tongue
Odpowiedz
#50
Spokojnie, nie sądzę, żeby te bazy miały kiedykolwiek zniknąć, może za 9 tygodni ujawnią po prostu resztę lokacji.
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Formidine Rift - ciąg dalszy Pienias 7 10,080 30.06.2017, 13:20 UTC
Ostatni post: Xenderr
  CG na dane eksploracyjne.... w Formidine Rift Baton 19 21,614 21.11.2016, 15:01 UTC
Ostatni post: Nizm0



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości