Battlefield 1 - opinie i oczekiwania
Jest już i hardcore jest też tryb "mgła wojny"!
[Obrazek: DBgbZGW.png]
[Obrazek: mwqa7tM.png]
Odpowiedz
Łoł! No to teraz czeka mnie w meczu 50 "śmierci" zamiast 25...

Dzięki za info!
Odpowiedz
O to ostre granie będzie Smile
Odpowiedz
O kurczak - nie wiem który "swój" a który wróg Smile

Znaczniki pojawiają się dopiero po przycelowaniu... No nieźle!

EDIT:
rany boskie... 0 - 12 Biggrin
Odpowiedz
A mnie HC pasuje tak jak zawsze Smile Jedyne co mnie boli to czołgi gdzie zabrali celownik i nie ma lufy, normalnie nic tylko z powrotem przykleję nitki na monitor, żeby wiedzieć gdzie jest środek Smile
Odpowiedz
Baton! Nieźle!

Pewnie "Friendly Fire" też zalicza do killa! Smile

Snajperzy dalej mają przewagę (jeden strzał w dowolną część ciała zabija) - w dodatku nie widać gdzie kampią,
a ja znów magazynek w gościa wywaliłem i nie padł (oczywiście większość nabojów poleciała w powietrze Smile ale jednak normalne strzały - jak widziałem w ustawieniach serwera - mają domyślnie podniesione jedynie obrażenia do 200%).

Moim zdaniem trochę przesadzili też z brakiem tagów nad graczami - w poprzednich częściach jednak widać było "swojego". Teraz dopiero po chwili celowania pojawia się znacznik. Oczywiście kwestia przyzwyczajenia.

Mimo to zabawa jest na pewno przyjemniejsza.
Odpowiedz
Kusicie i kusicie.
Odpowiedz
(17.11.2016, 08:06 UTC)DYoda napisał(a): Kusicie i kusicie.

Ja myslalem, ze juz dawno sie skusiles na to. 

Nie, no teraz to juz musisz, nie ma innej opcji Smile

Co do H/C slyszalem, ze duzo tk jest, bo ludzie zapomnieli ze friendly fire jest wlaczone i spamuja mortarami nawet w swoich (nie, nie Ty Robinus Tongue )

Dla mnie najlepsza zmiana, jak do tej pory, to zmiana lidera druzyny jesli obecny nie wydaje rozkazow, to mi sie podoba. Smile
Odpowiedz
Dokładnie.
Snajperzy zawsze będą szczególnie na otwartych mapach. Jest pełno TK ale to kwestia przyzwyczajenia podobnie z tagami graczy z drużyny, nie byłoby tego, gdybyśmy grali HC od początku jak być powinno. To, że się trzeba zastanowić dwa razy czy strzelić zamiast ramić bezmyślnie jest jedną z największych zalet HC imo. Po ilości płaczu w czacie gry wczoraj śmiem sądzić, że już niedługo ilość graczy HC spadnie. Jedynie w sumie czego mi brakuje to jakiejś kary za TK ale i to się niewątpliwie pojawi, szczególnie na serwerach prywatnych.

P.S. Baton: O takie wyniki żeśmy walczyli Biggrin
[Obrazek: mwqa7tM.png]
Odpowiedz
(17.11.2016, 07:37 UTC)Robinus napisał(a): Baton! Nieźle!

Pewnie "Friendly Fire" też zalicza do killa! Smile

Snajperzy dalej mają przewagę (jeden strzał w dowolną część ciała zabija) - w dodatku nie widać gdzie kampią,
a ja znów magazynek w gościa wywaliłem i nie padł (oczywiście większość nabojów poleciała w powietrze Smile ale jednak normalne strzały - jak widziałem w ustawieniach serwera - mają domyślnie podniesione jedynie obrażenia do 200%).

Moim zdaniem trochę przesadzili też z brakiem tagów nad graczami - w poprzednich częściach jednak widać było "swojego". Teraz dopiero po chwili celowania pojawia się znacznik. Oczywiście kwestia przyzwyczajenia.
Snajper, tak powinno być, jak Cię trafi to padasz. Dla mnie teraz jest idealnie, jakimś zwykłym karabinem trafiam dwa razy gdziekolwiek i gość pada, więc się skończyło że wygrywa ten co lata w kółko i podskakuje lepiej, jednocześnie zakładając headshoty.
Teamkill, no trzeba uważać, ja latam teraz jako medyk głównie i podnoszę tych co niechcąco zabiłem Smile
Brak tagów, też mi się podoba, trzeba rozróżniać po mundurach, najbardziej nie lubię kombinacji Turkowie vs Anglicy, dla mnie dość podobni, ale dodaje klimatu.
Tak jak pisałem, głównie czołgi się stały dla mnie bezużyteczne, ale pracuję nad tym i może się nauczę Smile
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Battlefield V beta trebor76 15 15,722 21.09.2018, 12:32 UTC
Ostatni post: Xenderr
  Battlefield 4 - Nieoficjalny pluton TWH 2M1R 8 9,219 14.09.2016, 19:01 UTC
Ostatni post: Kriztozz



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości