Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HTc Vive - recka z ED
#81
Testowałem PS VR i wrażenia były świetne Wink niestety rozdzielczość była nieco za niska żeby zastąpiło mi to monitor w Elite, Oculus i Vive ma niewiele wyższą. Poczekam na gogle z ekranem 4K i wtedy kupie coś GPU + gogle ;D.
Odpowiedz
#82
to mozesz poczekac 5 lat albo lepiej... PS Vr nie uzywa technik supersamplingu moc tej konsoli jest slabiutka, nie wiele lepiej bedzie na PS Neo. Druga sprawa to polityka producentow kart graficznych. Jesli np Nvidia funduje nam co 2 lata wzrost fpsow rzedu 30 % to nie trzeba byc Sherlockiem tudziez innym Jackowskim aby przewidziec ze obsluga rodzielczosci 8k ( 4k x 2 ) w tylulach AA bedzie za pare ladnych lat... Moja kokluzja szkoda zycia na czekanie..
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.


Odpowiedz
#83
Ile w tym momencie dostępnych jest gier z prawdziwego zdarzenia (GIER, nie tzw. "Experiences", bo Job Simualtor czy ten cały Lab to żadna gry) na Vive?
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#84
Nie oczekuję 4k na oko; 2k na oko. Akurat na progres na rynku kart nie ma co narzekać bo jest sporo skok wydajności co generację, gorzej z CPU.
Odpowiedz
#85
(06.10.2016, 14:21 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): Ile w tym momencie dostępnych jest gier z prawdziwego zdarzenia (GIER, nie tzw. "Experiences", bo Job Simualtor czy ten cały Lab to żadna gry) na Vive?

Powiem tak , jest tego tyle ze braknie Ci czasu aby sobie w te tytuły namiętnie pograć. Łatwiej było by napisać jakich nowych gier nie ma lub nie będzie dla Viva lub Oculusa . Ilość tytułow AA z każdym miesiącem rośnie do potęgi i co chwile sa nowe zapowiedzi lub wersja alfa , beta , early lub userowe mody.
Generalnie ja lubie symulatory wliczając w to samochodowe i mogę juz teraz pograc np. w DCS Word , War Thunder, Asseto Corsa, Project Cars , Dirt Rally, iRacing , czy nawet GTA 5 .  Potem mamy rzecz oczywistą czyli Elite , Eve Valkyrie i kiedyś tam Star Citizen.
Potrzebujesz prawdziwe FPSy z obsługa kontolerow Viva to prosze bardzo : RAW DATA, Onward , w tym miesięcu Serious SAM i poczatek 2017 Doom 4.
Ostatnio zrobili support nawet do Battlefield 1 : https://www.youtube.com/watch?v=9Ocs61OP49o
Liste mniejszych gier znajdziesz na Steam , wyszukując po słowie "VR" . Wymienione tytuły to ułamek tego co jest a jeśli dodać do tego  VorpX ( VR 3D driver https://www.vorpx.com/supported-games/ ) to lista powiększy sie o kolejne 100 grywalnych pozycji AA jak Skyrim, Wiesiek , No man Sky itp...

 CMDRe Mathias Shallowgrave The Future is now , don't miss this.. Biggrin

(06.10.2016, 16:17 UTC)Xeonary napisał(a): Nie oczekuję 4k na oko; 2k na oko. Akurat na progres na rynku kart nie ma co narzekać bo jest sporo skok wydajności co generację, gorzej z CPU.

ten progres kart jest za słaby aby sobie pograć w ciagle rozwiajane gry. 2k na oko to ja mam dzięki SS - w przypadku VR te zagęszczenie jest tak widoczne ze masz wrażenie obcowania z goglami np vive 2.0 czyli o wyższej rozdzielczości niz w specyfikacji. Dopiero przy przyszlym GTX 3080 bede mogl sobie wymakasowac obecne ustwienia w Elite, a dopiero 4k na oko to realny widoczny progres technologii VR.
Proponuje przejść się do kogoś kto ma poprawnie skonfigurowane gogle i sparowane z GTX 1080 lub 1070.
Jak jesteś z sląska to zapraszam - potem mi powiesz czy masz dalej ochotę grac w Elite w 2D lub "na plasko" :-)
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.


Odpowiedz
#86
@Xeonary: Dokładnie jak wspomniał Yata. Już aktualnie masz możliwość gry z bardzo wysoką rozdziałką za pomocą SS ale problem w tym, że nie ma obecnie tak mocnych sprzętów, które by to uciągneły w 90fpsach.
Obraz w goglach po wymaksowaniu obecnie dostępnych ustawień (beta5) jest jak żyleta zarówno pod względem szczegółowości, jakości oraz czytelności ale póki co nawet przy najmocniejszych konfigach obejrzysz z tego tylko pokaz slajdów (u mnie 30fps).
Jakbyś nie wiedział co masz na głowie to można się pokusić o złudzenie następnej generacji Vive. Wniosek - już obecna generacja VR ma dość duże możliwości ale upłynie jeszcze trochę czasu zanim sprzęt rozwinie się do punktu w którym będzie w stanie wyświetlać płynnie supersamplowane obrazy.
Nie ma co czekać na przełom rzędu 2k/4k na oko bo nastąpi to prawdopodobnie dopiero za 2-4 lata a w tym czasie całkowicie bezstresowo i z pełną satysfakcją możesz doświadczać świata VR w stopniu jaki jest już dostępny i jest zupełnie wystarczający jak na start tej technologii. Wink


PS.
Jeśli jesteś z kolei z okolic Wawy, to zapraszam do siebie na teścik Vive. Wink

PS2.
@Yata: CoverVR doszedł? Smile
[Obrazek: 33911.png]
Odpowiedz
#87
Ależ kusicie Biggrin

Mam odłożone 250 funciaków... Jeszcze 500!
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#88
Jak ktoś mieszka w Łodzi to chętnie wpadnę na testy Smile.

Waham się nad przeprowadzką do Dubaiu, to sobie wtedy Vive za pierwszą pensję kupię i to bez vatu ^^, tylko nie wiem jak z pingiem do serwerów Frontiera 0_0.
Odpowiedz
#89
(06.10.2016, 20:51 UTC)Adix napisał(a): @Xeonary: Dokładnie jak wspomniał Yata. Już aktualnie masz możliwość gry z bardzo wysoką rozdziałką za pomocą SS ale problem w tym, że nie ma obecnie tak mocnych sprzętów, które by to uciągneły w 90fpsach.
Obraz w goglach po wymaksowaniu obecnie dostępnych ustawień (beta5) jest jak żyleta zarówno pod względem szczegółowości, jakości oraz czytelności ale póki co nawet przy najmocniejszych konfigach obejrzysz z tego tylko pokaz slajdów (u mnie 30fps).
Jakbyś nie wiedział co masz na głowie to można się pokusić o złudzenie następnej generacji Vive. Wniosek - już obecna generacja VR ma dość duże możliwości ale upłynie jeszcze trochę czasu zanim sprzęt rozwinie się do punktu w którym będzie w stanie wyświetlać płynnie supersamplowane obrazy.
Nie ma co czekać na przełom rzędu 2k/4k na oko bo nastąpi to prawdopodobnie dopiero za 2-4 lata a w tym czasie całkowicie bezstresowo i z pełną satysfakcją możesz doświadczać świata VR w stopniu jaki jest już dostępny i jest zupełnie wystarczający jak na start tej technologii. Wink


PS.
Jeśli jesteś z kolei z okolic Wawy, to zapraszam do siebie na teścik Vive. Wink

PS2.
@Yata: CoverVR doszedł? Smile
cover jest juz w PL , mozliwe ze jutro będzie o ile go nie rozprują na cle Smile
jestem nieco sceptyczny w kwestii 2-4 lat , trzeba tez powiedziec elita graficznie idzie do przodu bo przystosowuja ja do nowych kart co rodzi problem dla plynnosci w VR..

(06.10.2016, 21:31 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): Ależ kusicie Biggrin

Mam odłożone 250 funciaków... Jeszcze 500!

wracaj do PL tutaj dostaniesz 500+
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.


Odpowiedz
#90
Niedługo wytestuję Elite na LG G3 + color cross. Wiem że to nawet nie jest zbliżone jakościowo do Vive ale co tam... :p
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Dwa monitory w jednym - czyli jak mieć podgląd do zwiniętej ED radekcz 1 3,700 08.02.2020, 18:22 UTC
Ostatni post: USSER-PL
  [PORADNIK] video poradnik w ED Piotr1502PL 1 4,540 18.04.2019, 14:48 UTC
Ostatni post: Zir4n
Lightbulb Jak uzyskac ~30% FPS w Vive bez zakupu Titan X :) Yata_PL 57 67,947 30.03.2017, 10:14 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości