21.04.2020, 18:21 UTC
|
Fleet Carrier - zapowiedź
|
|
22.04.2020, 09:03 UTC
Powiedzmy sobie szczerze, przy NPC, które nie wpływają na ekonomię systemów i stacji to nie jest zabawka do zarabiania, a do sprzedaży cutterów w colonii/łazików i napraw w miejscach, gdzie do najbliższej stacji są dziesiątki tysięcy lat świetlnych (co ludzie już planują robić).
No, ewentualnie można tym transportować towary do stacji, które są daleko od wlotu, widzę potencjał przy naprawach stacji (gorzej, jak wszystkie będą naprawione).
22.04.2020, 12:06 UTC
Pamiętajcie, że jeszcze przed nami Beta 2 i release. Mam podstawy przypuszczać, że dodadzą coś jeszcze. Fajerwerków się nie spodziewam, ale zobaczymy
Nie będę spoilerował, bo przygotowuję o tym materiał na YouTube Mam jeszcze parę rzeczy do sprawdzenia i potwierdzenia, ale mam już prawie całe potrzebne info.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! :: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).
22.04.2020, 16:49 UTC
Proszę oblukajcie arkusz. Jeśli zobaczycie jakieś błędy lub macie sugestie proszę napiszcie o tym PW lub w tym wątku.
Wyliczenia odnośnie skoków mogą odbiegać od tego co było w Becie1. Nie zdążyłem poskakać i sprawdzić. Z tego co pamiętam to przy najmniejszym skoku wciągało 10 Tr. Na dodatkowej zakładce w arkuszu jest formuła zaproponowana na reddicie przez u/jessecrothwaith. Być może będzie tak jak z FSD - przy mniejszych skokach będzie tego Tr mniej zużywane - tzn. zużycie nie będzie liniowe tylko coś podobnego jak na wykresach. W przykładzie jaki zaproponowałem najlepszą efektywność paliwową osiągnie się przy skokach ok. 70 Ly. Najszybciej oczywiście będzie robiąc skoki np 500 Ly ale to będzie wciągać najwięcej Tr.
22.04.2020, 17:06 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22.04.2020, 17:09 UTC przez SEBA312.)
W obecnym stanie rzeczy czyli po obniżce kosztów utrzymania i redukcji czasów przed i po skoku osobiście kupię na pewno, ale z tym zarabianiem to bym nie był takim optymistą.
W ciekawszych miejscach typu Kolonia, Witch Head Nebula czy Guardiańskie Ruiny szybko pojawi się ich tyle, że konieczność bycia konkurencyjnym znacząco przytemperuje potencjalne zyski. Mając statek o zasięgu skoku ~50LY i podstawowa wiedzę o nawigacji w grze odległości rzędu 1000LY pokonuje się w jakieś 15-18 minut. W związku z tym nie sadzę, żebym był skłonny jakoś szczególnie przepłacać. Ponadto, ograniczona ilość modułów wyposażenia dostępna po nabyciu zestawu spowoduje po ich wyprzedaniu konieczność uzupełnienia asortymentu. Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale wydaje mi się, iż można tego dokonać jedynie w systemach obsługujących administrowanie Fleet Carrierami, więc rodzi to konieczność ponownego (kosztownego) skoku i ewentualnego (równie kosztownego ) powrotu. Jedyna rola jaka mnie wydaje się realna to magazyn na urobek LTD, Painite etc., tudzież baza wypadowa, pozwalająca zabrać gdzieś wszystkie potrzebne tam statki i nie trudzić się na miejscu pracochłonnym sprowadzaniem ich w stacjach. Pomimo możliwości posiadania usługi skupowania danych kartograficznych, koszt paliwa i jego ilość potrzebna do wykonania skoku troszkę hamują mój entuzjazm do używania go w charakterze eksploracyjnej bazy wypadowej. Jeśli spełnią się obietnice odnośnie czterokrotnie bardziej wydajnego Tritium pełna ładownia ma szansę wystarczyć na wycieczkę do Beagle Point i z powrotem. Zgrubnie licząc 42 tysiące za tonę Tritium taka podróż kosztowała by powyżej miliarda kredytów (42k × 110k/4) i trwała by grubo ponad dwie doby.
Fortuna toczy się kołem. Pod kołem to pojąłem.
A kiedy strzyżesz owieczki, opowiadaj im bajeczki. ![]()
22.04.2020, 20:44 UTC
Miejsca się znajdą na handel - przykładowo: po drodze do Kolonii jest kilka stacji z misjami górniczymi, jednak nie kupisz tam sprzętu więc jest to doskonałe miejsce do sprzedawania takiego sprzętu. Takich miejsc jest pewnie więcej lub powstanie w przyszałości.
Niestety jak zauważyłeś zaopatrzenie takiego punktu będzie astronomicznie nieopłacalne (czas i kasa). Nie sądzę aby nawet Tax ustawiony na 100% pokrył straty czasu i Cr. Gdyby moduły i statki można było na miejscu syntezować z surowców wykopanych na miejscu to by to miało sens. Ponadto paczkowane moduły i statki wg mnie nie sprawdzą się... Dla ciekawskich:
Taki pomysł na zarobkowanie:
Szybkie wyliczenie:
A teraz malkontenci...
Podobają mi się te wyliczenia - nareszcie coś na kształt normalnej ekonomii - już mi się chce ... od tych misji wingowych, BH zależnego od liczby graczy (a powinno być dzielone na ilość graczy z puli, a nie pula mnożona przez ilość) - chociaż sam korzystam, ile wlezie
![]() Dla mnie, jak napisałem wcześniej - podstawowa funkcja FC to możliwość "zasiedlenia" niezamieszkałego układu - mój FC będzie takim czymś na kształt stacji orbitującej wokół mojego ulubionego ELW ![]() Czekam na drugą betę, bo dzięki wzmożonym wysiłkom w operacji Wiosna już mam na FC. Mam nadzieję, że zrobią kolejnego save'a, a nie skorzystają z poprzedniego.
Podobno do następnej bety snapshot ma być robiony pod koniec kwietnia, taka informacja pojawiła się na kanale ObsidianAnt, o ile się potwierdzi oczywiście
![]()
24.04.2020, 12:04 UTC
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! :: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). |
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
| Podobne wątki | |||||
| Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
| Fleet Carrier ADM | 303_Bod_Pl | 2 | 924 |
28.03.2022, 19:58 UTC Ostatni post: 303_Bod_Pl |
|
|
|
[OFICJALNY] NOWE DLC -- Elite Dangerous: Odyssey (aka New Era) - oficjalna zapowiedź! | Mathias Shallowgrave | 232 | 56,627 |
16.03.2022, 20:58 UTC Ostatni post: Kyokushin |
| Zgadywanka - ile będzie kosztować Fleet Carrier? | Thorghar | 20 | 4,248 |
16.04.2020, 07:49 UTC Ostatni post: Muzzyx |
|
|
|
[OFICJALNY] Nowy focused feedback + zapowiedź Bety Q4 (info od FDEV) | Mathias Shallowgrave | 17 | 3,348 |
14.09.2018, 09:32 UTC Ostatni post: Calvarian |
| Fleet Carrier - concept art? | Mathias Shallowgrave | 1 | 727 |
28.10.2017, 19:22 UTC Ostatni post: Qasz |
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
Mam jeszcze parę rzeczy do sprawdzenia i potwierdzenia, ale mam już prawie całe potrzebne info.
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
![[Obrazek: 34417.png]](http://inara.cz/data/sigs/34/34417.png)
MOJE ODZNAKI![[Obrazek: Ei7uB4W.png]](http://i.imgur.com/Ei7uB4W.png)
![[Obrazek: WkirbkJ.png]](http://i.imgur.com/WkirbkJ.png)
![[Obrazek: e43mZM3.png]](http://i.imgur.com/e43mZM3.png)
![[Obrazek: a9hMB6M.png]](http://i.imgur.com/a9hMB6M.png)
![[Obrazek: vDsl1c2.png]](http://i.imgur.com/vDsl1c2.png)
![[Obrazek: 8qx0AuN.png]](http://i.imgur.com/8qx0AuN.png)
![[Obrazek: 9AC9ZYG.png]](http://i.imgur.com/9AC9ZYG.png)
![[Obrazek: ksMw3tO.png]](http://i.imgur.com/ksMw3tO.png)
![[Obrazek: DjO0ke9.png]](http://i.imgur.com/DjO0ke9.png)
![[Obrazek: jhTrkIt.png]](http://i.imgur.com/jhTrkIt.png)
![[Obrazek: 5bf35Ig.png]](http://i.imgur.com/5bf35Ig.png)
![[Obrazek: lEmonuz.png]](http://i.imgur.com/lEmonuz.png)
![[Obrazek: qnNZAEY.png]](http://i.imgur.com/qnNZAEY.png)
![[Obrazek: fesEBCS.png]](http://i.imgur.com/fesEBCS.png)
![[Obrazek: lfGVebo.png]](http://i.imgur.com/lfGVebo.png)
![[Obrazek: 50zKfY7.png]](http://i.imgur.com/50zKfY7.png)
![[Obrazek: K3dQwqx.png]](https://i.imgur.com/K3dQwqx.png)
![[Obrazek: fpub7Jg.png]](http://i.imgur.com/fpub7Jg.png)
![[Obrazek: VNDNuly.png]](https://i.imgur.com/VNDNuly.png)
![[Obrazek: Q5ZLCdo.png]](https://i.imgur.com/Q5ZLCdo.png)
![[Obrazek: GeBixQ1.png]](https://i.imgur.com/GeBixQ1.png)
![[Obrazek: uHd6ANq.png]](http://i.imgur.com/uHd6ANq.png)
![[Obrazek: 8bCSkyo.png]](http://i.imgur.com/8bCSkyo.png)
![[Obrazek: 23Ntw9y.png]](https://i.imgur.com/23Ntw9y.png)
![[Obrazek: RNKMIRD.png]](https://i.imgur.com/RNKMIRD.png)
![[Obrazek: xuxyxOn.png]](https://i.imgur.com/xuxyxOn.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)

.png)
.png)
.png)

![[Obrazek: 15171.png]](http://inara.cz/data/sigs/15/15171.png)
![[Obrazek: y7oX0lt.png]](http://i.imgur.com/y7oX0lt.png)
![[Obrazek: FUcThXK.png]](http://i.imgur.com/FUcThXK.png)
![[Obrazek: OofzTW0.png]](http://i.imgur.com/OofzTW0.png)