Ankieta: Jak w skali 1-10 oceniasz Betę Chapter 4?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[Wyniki ankiety]
 
 
Beyond Chapter 4 (Patch 3.3 aka Q4) - BETA 30.10
wystarczy mi jedna zmiana w ED, poczynania w solo i PG nie maja wplywu na BGS.
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.


Odpowiedz
(18.11.2018, 10:33 UTC)Yata_PL napisał(a): wystarczy mi jedna zmiana w ED, poczynania w solo i PG nie maja wplywu na BGS.

Frontier musiałby zainwestować w swoją starą grę. A tego raczej nie zrobi bo ma inne projekty w realizacji.
[Obrazek: ICnDx3E.png]
Odpowiedz
problem polega na czymś innym - przy aktualnym sposobie logowania jest możliwe wzięcie misji w open, zrobienie jej w solo, przelogowanie do open już po zadokowaniu i oddanie misji. Gra musiałaby działać wyłącznie w open, a do tego potrzebne byłoby przeprogramowanie policji w jeszcze większym stopniu, niż to jest teraz (była o tym dyskusja na Laveconie, że należy spowodować podobną sytuację, jak w First Encounters - wlot do systemu z anarchią nie zawsze kończył się szczęśliwie, a po systemch high security można latać swobodnie).
Odpowiedz
Nie.
Imho problem polega na tym, że wg twórców nie ma sensu finansowego zaangażowania w ten stary projekt.
Frontier kupując Denuvo liczył na Planet Coaster oraz na licencyjny Jurassic World Evolution (ale wredni hakerzy popsuli im to w kilka tygodni) więc od dłuższego czasu oraz dziś mamy co tydzień (w newsletterze) nowe skórki/światełka i bobbleheads ...
A pamiętam gdy kiedyś całkiem niedawno było to jakieś tam wydarzenie Wink
Pan Braben wybrał - nowa super siedziba i nowi chińscy udziałowcy czyli zobowiązania i zyski dla akcjonariuszy. I tyle.
ps.
Gra się nadal super rozwija i osobiście liczę oraz "jestem głęboko przekonany", że czeka Nas w najbliższych latach tzw. więcej "wartości dodanej" Wink
Więc wbrew pozorom nie neguję postępowania twórców ED bo sam nadal dobrze się bawię oraz osobiście jestem pełen podziwu dla kunsztu Pana Brabena i spółki w zakresie budowania marki i marketingu Biggrin
[Obrazek: ICnDx3E.png]
Odpowiedz
Jak dla mnie, to największym problemem, jest to, że twórcy zawartości kompletnie nie znają swojej gry od strony praktycznej. Nie potrafią zbalansować gry i za pomocą odpowiednio dobranych profitów umiejetnie motywowć graczy do dalszych wysilków. Często ich nowe pomysły, choć w założeniach niezłe, kompletnie nie pasują, lub wręcz kolidują z tym co jest już w grze zaimplementowane. Ostatnio w Becie pobawiłem się w nowych CZ. Zauważyłem, że znacznie podniesiono odporność NPC na ostrzał. Żeby posłać wrogą Mambę w randze "ELITE" w niebyt męczyłem się kilka minut (Będąc w pełni zmodowanej Korwecie). NPC latał bardzo mądrze i  trzymając się blisko, nie dawał się wziąć na cel, korzystał z dopalaczy i chaffów. Ogólnie fajnie i tak dalej, imersja rośnie i jest jakieś tam wyzwanie. Ale teraz wyobraźcie sobie, że ktoś bierze misję Massacre xxx ships na 100 statków za, powiedzmy, 10 milionów. Przyjmując średnio 3 minuty na statek  daje to pięć(!) godzin grindowania w CZ. Oczywście nie ma obowiązku zrobić tego w jednej sesji, ale w obliczu faktu, że latając i handlując w podobnym czasie  można zarobić kilkanaście razy więcej, wydaje się to trochę bezcelowe. Tylko najwięksi masochiści się zdecydują na taką aktywność, reszta kasualowo będzie wozić rybę, czy inne badziewie i narzekać na nudę. Podobna sytuacja z kopaniem. Nowa mechanika jest ciekawa i zróżnicowana, ale ekonomicznie niedopracowana i nie ma szans na zainteresować kogokolwiek na dłużej. Jeśli Chodzi o nagrody za rangę w Powersach to też nie jest za ciekawie. O ile niektóre potrafią okazac sie całkiem użyteczne, vide Arisa lavigny Duval(BH x2), Ailsling Duval(Prismatic shield czy Juri Grom(FSD disruptor)  o tyle inne budzą tylko uśmiech politowania (Arhon Delaine-Cytoscrambler czy Zemina Torval-Minning Lance).
Fortuna toczy się kołem. Pod kołem to pojąłem.
A kiedy strzyżesz owieczki, opowiadaj im bajeczki.
[Obrazek: 34417.png]
Odpowiedz
W samo sedno Seba.

Zysk powinien być zbalansowany. Teraz jak będą mieć ten serwer, trzymający stan USS i misji, bez reloga, myslę że będzie można jakkolwiek ten balans uzyskać i warto będzie zwracać frontierowi uwagę.

(16.11.2018, 23:29 UTC)Pajk napisał(a): No właśnie nie. Jeżeli gracze będą latali w open,

Otóż nie będą, bo będzie to niewydajne. Nie raz i nie dwa, cały czas tak jest, na CZ gracze wbijają rzczy, robią UA bombing, bo w Open nie daj Boże ktoś mógłby im nawet nie tyle co przeszkodzić, ale ich spowolnić.
Dopóki jest to możliwe, ludzie będą to robić.
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz
21.11 - Beta 4
  • Thargoid Conflict Zones
  • Nowy scenariusz - zaatakowany Mega Ship
Podczas Bety ten content będzie dostępny jedynie w systemie Maia.

[Obrazek: Dsc6mOtXgAASAKo.jpg:large]
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
uuuuuuuuuuuuuu
[Obrazek: 89334.png]
Odpowiedz
Seba. Tak przy okazji- rozumiem że ty jestes alfą i omegą i zwykłe latanie w grze jest poniżej twoich oczekiwań, ale nie sugeruj że ci co wożą rybe sie nudzą i narzekają na gre..Ja tam sie dobrze bawie podczas misji cargo Smile
Odpowiedz
Seba jest, ale abstrahując od tego, chodzi o balans ryzyka/zysku/czasu, jednym słowem opłacalności. Ja idę tam gdzie więcej płacą, choćbym nie wiem jak lubię walkę czy explorację, jak na wożeniu ryby zarobię 10x tyle, to pójdę wozić rybę.

P.S.
To kiedy ten release gry?
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Exclamation [OFICJALNY] NOWE DLC -- Elite Dangerous: Odyssey (aka New Era) - oficjalna zapowiedź! Mathias Shallowgrave 232 56,190 16.03.2022, 20:58 UTC
Ostatni post: Kyokushin
  Elite: Beyond - Chapter One - UPDATE 3.04 - 26/03 Mathias Shallowgrave 119 31,598 17.10.2021, 06:49 UTC
Ostatni post: NOCNY_WEDROWIEC
Thumbs Up Horizons włączone do podstawki od 27.10! Darmowe skórki dla obecnych posiadaczy. Mathias Shallowgrave 10 3,096 03.10.2020, 21:01 UTC
Ostatni post: ShiMan
  Snapshot dla FC Beta 2 - 30 kwietnia! Mathias Shallowgrave 0 466 24.04.2020, 12:16 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave
  [OFICJALNY] Styczniowy patch z bugfixami Mathias Shallowgrave 15 3,760 06.02.2020, 19:56 UTC
Ostatni post: Kuba Wolf



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości