Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
wystarczy mi jedna zmiana w ED, poczynania w solo i PG nie maja wplywu na BGS.
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Liczba postów: 816
Liczba wątków: 44
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
147
Platforma:
CMDR: Dako
(18.11.2018, 10:33 UTC)Yata_PL napisał(a): wystarczy mi jedna zmiana w ED, poczynania w solo i PG nie maja wplywu na BGS.
Frontier musiałby zainwestować w swoją starą grę. A tego raczej nie zrobi bo ma inne projekty w realizacji.
18.11.2018, 10:47 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.11.2018, 10:48 UTC przez Pajk.)
problem polega na czymś innym - przy aktualnym sposobie logowania jest możliwe wzięcie misji w open, zrobienie jej w solo, przelogowanie do open już po zadokowaniu i oddanie misji. Gra musiałaby działać wyłącznie w open, a do tego potrzebne byłoby przeprogramowanie policji w jeszcze większym stopniu, niż to jest teraz (była o tym dyskusja na Laveconie, że należy spowodować podobną sytuację, jak w First Encounters - wlot do systemu z anarchią nie zawsze kończył się szczęśliwie, a po systemch high security można latać swobodnie).
Liczba postów: 816
Liczba wątków: 44
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
147
Platforma:
CMDR: Dako
18.11.2018, 11:27 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.11.2018, 11:45 UTC przez Dako.)
Nie.
Imho problem polega na tym, że wg twórców nie ma sensu finansowego zaangażowania w ten stary projekt.
Frontier kupując Denuvo liczył na Planet Coaster oraz na licencyjny Jurassic World Evolution (ale wredni hakerzy popsuli im to w kilka tygodni) więc od dłuższego czasu oraz dziś mamy co tydzień (w newsletterze) nowe skórki/światełka i bobbleheads ...
A pamiętam gdy kiedyś całkiem niedawno było to jakieś tam wydarzenie 
Pan Braben wybrał - nowa super siedziba i nowi chińscy udziałowcy czyli zobowiązania i zyski dla akcjonariuszy. I tyle.
ps.
Gra się nadal super rozwija i osobiście liczę oraz "jestem głęboko przekonany", że czeka Nas w najbliższych latach tzw. więcej "wartości dodanej"
Więc wbrew pozorom nie neguję postępowania twórców ED bo sam nadal dobrze się bawię oraz osobiście jestem pełen podziwu dla kunsztu Pana Brabena i spółki w zakresie budowania marki i marketingu
Jak dla mnie, to największym problemem, jest to, że twórcy zawartości kompletnie nie znają swojej gry od strony praktycznej. Nie potrafią zbalansować gry i za pomocą odpowiednio dobranych profitów umiejetnie motywowć graczy do dalszych wysilków. Często ich nowe pomysły, choć w założeniach niezłe, kompletnie nie pasują, lub wręcz kolidują z tym co jest już w grze zaimplementowane. Ostatnio w Becie pobawiłem się w nowych CZ. Zauważyłem, że znacznie podniesiono odporność NPC na ostrzał. Żeby posłać wrogą Mambę w randze "ELITE" w niebyt męczyłem się kilka minut (Będąc w pełni zmodowanej Korwecie). NPC latał bardzo mądrze i trzymając się blisko, nie dawał się wziąć na cel, korzystał z dopalaczy i chaffów. Ogólnie fajnie i tak dalej, imersja rośnie i jest jakieś tam wyzwanie. Ale teraz wyobraźcie sobie, że ktoś bierze misję Massacre xxx ships na 100 statków za, powiedzmy, 10 milionów. Przyjmując średnio 3 minuty na statek daje to pięć(!) godzin grindowania w CZ. Oczywście nie ma obowiązku zrobić tego w jednej sesji, ale w obliczu faktu, że latając i handlując w podobnym czasie można zarobić kilkanaście razy więcej, wydaje się to trochę bezcelowe. Tylko najwięksi masochiści się zdecydują na taką aktywność, reszta kasualowo będzie wozić rybę, czy inne badziewie i narzekać na nudę. Podobna sytuacja z kopaniem. Nowa mechanika jest ciekawa i zróżnicowana, ale ekonomicznie niedopracowana i nie ma szans na zainteresować kogokolwiek na dłużej. Jeśli Chodzi o nagrody za rangę w Powersach to też nie jest za ciekawie. O ile niektóre potrafią okazac sie całkiem użyteczne, vide Arisa lavigny Duval(BH x2), Ailsling Duval(Prismatic shield czy Juri Grom(FSD disruptor) o tyle inne budzą tylko uśmiech politowania (Arhon Delaine-Cytoscrambler czy Zemina Torval-Minning Lance).
Fortuna toczy się kołem. Pod kołem to pojąłem.
A kiedy strzyżesz owieczki, opowiadaj im bajeczki.
Liczba postów: 2,979
Liczba wątków: 173
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
295
Platforma:
CMDR: Kyokushin
18.11.2018, 21:26 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.11.2018, 21:29 UTC przez Kyokushin.)
W samo sedno Seba.
Zysk powinien być zbalansowany. Teraz jak będą mieć ten serwer, trzymający stan USS i misji, bez reloga, myslę że będzie można jakkolwiek ten balans uzyskać i warto będzie zwracać frontierowi uwagę.
(16.11.2018, 23:29 UTC)Pajk napisał(a): No właśnie nie. Jeżeli gracze będą latali w open,
Otóż nie będą, bo będzie to niewydajne. Nie raz i nie dwa, cały czas tak jest, na CZ gracze wbijają rzczy, robią UA bombing, bo w Open nie daj Boże ktoś mógłby im nawet nie tyle co przeszkodzić, ale ich spowolnić.
Dopóki jest to możliwe, ludzie będą to robić.
20.11.2018, 15:34 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.11.2018, 15:40 UTC przez Mathias Shallowgrave.)
21.11 - Beta 4
- Thargoid Conflict Zones
- Nowy scenariusz - zaatakowany Mega Ship
Podczas Bety ten content będzie dostępny jedynie w systemie Maia.
Liczba postów: 267
Liczba wątków: 2
Dołączył: Oct 2017
Reputacja:
17
Platforma:
CMDR: kofstein
.png)
Liczba postów: 2,603
Liczba wątków: 28
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
186
Platforma:
CMDR: MAGNUM354
.png) .png) .png)
Seba. Tak przy okazji- rozumiem że ty jestes alfą i omegą i zwykłe latanie w grze jest poniżej twoich oczekiwań, ale nie sugeruj że ci co wożą rybe sie nudzą i narzekają na gre..Ja tam sie dobrze bawie podczas misji cargo
Liczba postów: 2,979
Liczba wątków: 173
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
295
Platforma:
CMDR: Kyokushin
Seba jest, ale abstrahując od tego, chodzi o balans ryzyka/zysku/czasu, jednym słowem opłacalności. Ja idę tam gdzie więcej płacą, choćbym nie wiem jak lubię walkę czy explorację, jak na wożeniu ryby zarobię 10x tyle, to pójdę wozić rybę.
P.S.
To kiedy ten release gry?
|