Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
01.11.2018, 20:27 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.11.2018, 20:37 UTC przez Yata_PL.)
kopanie wiadomo.. ale squadron w swoich mozliwosciach mnie mile zaskoczyl 
nurtuje mnie tylko kwestia czy po wycelowaniu na statek gracza widac do jakiego squadronu sie zapisal ?
Frontier o takich istotnych detalach lubi zapominac
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
(01.11.2018, 20:27 UTC)Yata_PL napisał(a): nurtuje mnie tylko kwestia czy po wycelowaniu na statek gracza widac do jakiego squadronu sie zapisal ?
Tak i wydaje mi się, że mówili, że będzie wyświetlał się tag.
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat
Troche malo tych rakiet. I teraz mozna bylo materialy z gornictwa pozyskiwac, a tu nie widzialem nic takiego. Plus taki ze w takim tempie nie potrzeba bedzie wielu limpetow do zbierania.
Liczba postów: 2,059
Liczba wątków: 15
Dołączył: Feb 2016
Reputacja:
243
Platforma:
CMDR: Calvarian
Ilości rakiet pewnie ulegną zmianie, takie rzeczy zawsze się zmieniają podczas bety
Liczba postów: 2,979
Liczba wątków: 173
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
295
Platforma:
CMDR: Kyokushin
Fajnie zrobiony mining, ale też nieco niewykorzystany potencjał dotyczący zbierania matsów na planetach.
Mogli by zrobić że wystrzeliwuje się sondę w planetę i tam pokazuje gdzie jakie matsy są.
Dałem sugestię:
https://forums.frontier.co.uk/showthread...ary-mining
Liczba postów: 340
Liczba wątków: 20
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
47
Platforma:
CMDR: Tirith_PL
02.11.2018, 08:24 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.11.2018, 08:25 UTC przez Tirith_PL.)
Eksploracja i mining super. Dwie moje ulubione elementy gry wyglądają fajnie. Tylko martwi mnie że nadal nie bedą to równie opłacalne fuchy, powiem więcej obawiam się że będą mniej opłacalne. Wszystkio się wydłuża w czasie i tylko się modlić aby zarobek był odpowiednio większy. A zapewnienia że będą bonusy za maping czy inne elementy mnie nie uspokajają
02.11.2018, 08:38 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.11.2018, 08:44 UTC przez Kuba Wolf.)
Kyokushin ale jak wyladowalem kolo gejzerow (a te znalazlem dzieki strzelaniu sondami w planete) to tam byly jakby takie kopczyki. Namierzasz je, strzelasz i wypada z nich cos co po zebraniu dawalo material. Biorac pod uwage ze wczesniej moze ze 2 razy znalazelm jakies formy geologiczne przypadkiem (fakt ze nie byly nigdy celem moich poszukiwan), to teraz na malej planetce potrafi wyskoczyc kilka badz kilkanascie miejsc. Fajnie by bylo gdyby na kazdej robilo mapy zloz ale rzadkie matsy wystepuka raczej punktowo.
@Tirith_PL
Na streamie z eksploracji powiedzieli ze zarobek sie nie zmniejszy a dojda bonusy. Poniewaz mi nie zlicza skanowania w FSS jako skany 3 stopnia to nie wiem czy to bug czy jakies inne podejscie. Ale za to u Rusty Doga widzialem ze zeskanowanie miejsca do Codexu naprawde daje sporo kasy. To pewnie jeszcze beda aktualizowac, ale tych miejsc mozna trafic multum. IMHO nawet jesli zachowaja wyplaty za obecny 3 poziom i FSS okaze sie mu rownowazny to zarobimy duzo wiecej. Teraz widzialem juz nawet ELW, albo obiecujace WW nie skanowane w systemach w ktorych juz na bank ktos byl bo kilka bliskich planet bylo oznaczonych. Tylko ELW bylu przy gwiezdzie 300kLs i sie komus leciec niechcialo.
Liczba postów: 2,183
Liczba wątków: 59
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
212
Platforma:
CMDR: DYoda
Fajnie to wygląda. Nurtuje mnie tylko pytanie odnośnie nadawania nazwa "Squaronom" tzn czy będzie jakieś ograniczenie, czy będzie można nazwać go tak jak frakcję graczy a co za tym idzie mam obawę że nam ktoś zakosi tag TWH
02.11.2018, 08:55 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.11.2018, 08:59 UTC przez -PAQ-.)
(02.11.2018, 08:53 UTC)DYoda napisał(a): Fajnie to wygląda. Nurtuje mnie tylko pytanie odnośnie nadawania nazwa "Squaronom" tzn czy będzie jakieś ograniczenie, czy będzie można nazwać go tak jak frakcję graczy a co za tym idzie mam obawę że nam ktoś zakosi tag TWH
Wczoraj mnie @Hetman uspokoił, że nasze TAGi zarezerwowane u DEV'ów już od pół roku 
Tylko 4-ro literówki muszą być, to szefostwo pododawało tam jakieś literki na końcu:
" PC: TWHE, TWH1, TWHP
XB: TWHX, TWH2, TWHM
PS: TWHS, TWH3, TWHS "
Liczba postów: 340
Liczba wątków: 20
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
47
Platforma:
CMDR: Tirith_PL
02.11.2018, 09:03 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.11.2018, 09:04 UTC przez Tirith_PL.)
(02.11.2018, 08:55 UTC)-PAQ- napisał(a): (02.11.2018, 08:53 UTC)DYoda napisał(a): Fajnie to wygląda. Nurtuje mnie tylko pytanie odnośnie nadawania nazwa "Squaronom" tzn czy będzie jakieś ograniczenie, czy będzie można nazwać go tak jak frakcję graczy a co za tym idzie mam obawę że nam ktoś zakosi tag TWH
Wczoraj mnie @Hetman uspokoił, że nasze TAGi zarezerwowane u DEV'ów już od pół roku 
Tylko 4-ro literówki muszą być, to szefostwo pododawało tam jakieś literki na końcu:
" PC: TWHE, TWH1, TWHP
XB: TWHX, TWH2, TWHM
PS: TWHS, TWH3, TWHS "
TWHS -The Winged Hussars Squadron - tak mogło by być
|