05.02.2016, 12:25 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.02.2016, 12:25 UTC przez Mathias Shallowgrave.)
To jest email, który do nich poszedł.
Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia z tą firmą lub w ogóle ze staraniem się o zwrot pieniędzy za niedostarczanie reklamowanej usługi tego typu w Polsce, to proszę o jakieś informacje, porady itp.
Od 13 lat mieszam poza granicami kraju i nie mam doświadczenia w takich sprawach w Polsce, a podejrzewam że w każdym kraju są inne standardy jeśli chodzi o takie rzeczy.
Cytat:Witam,
Przez jakiś czas nie było dzisiaj dostępu do mojego serwera Premium www.thewingedhussars.com. Przerwa była między 11 a 12.
Taka sytuacja ma miejsce niestety dość często, komunikatem jest zawsze błąd serwera MySQL. Na mojego pierwszego maila w tej sprawie kilka tygodni temu dostałem odpowiedź, że w godzinach wieczornych często robione są backupy i to może być przyczyną. Na moją uwagę, że serwer również często pada w ciągu dnia nie dostałem już w ogóle odpowiedzi. Dzisiaj ta sytuacja zdarzyła się ponownie – tyle że w ogóle nie było dostępu, komunikat o błedzie MySQL pojawił się na jakieś 15 minut, ale później serwer padł całkowicie.
Przez 15 minut próbowałem dodzwonić się na Obsługę Klienta, jednak nikt nie raczył odebrać telefonu. To jest jakiś żart? Specjalnie wykupiłem serwer Premium z nadzieją na analogiczną usługę i obsługę, ale mam wrażenie, że ten serwer jest Premium tylko z nazwy. I z ceny.
Jestem coraz bardziej niezadowolony z Państwa usług i rozważam zmianę hostingu i żądanie zwrotu pieniędzy, bo usługę, za którą zapłaciłem dostarczacie tylko częściowo. To, że przez 15 minut nikt nie podnosi słuchawki w Obsłudze Klienta uważam za skandaliczne. Ja rozumiem, że raz na czas zdarza się awaria, ale to ma miejsce co kilka dni i jest regularnym zjawiskiem.
Czekam na jakieś wyjaśnienia od Państwa i mam nadzieję,że Wasze usługi poprawią się, bo jeśli nie, to przejdę do konkurencji i będę każdemy odradzał korzystanie z Państwa (tak zwanych) usług.
Pozdrawiam i liczę na szybkie wyjaśnienie tej sprawy,
Przemek Małacha, niezadowolony klient
Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia z tą firmą lub w ogóle ze staraniem się o zwrot pieniędzy za niedostarczanie reklamowanej usługi tego typu w Polsce, to proszę o jakieś informacje, porady itp.
Od 13 lat mieszam poza granicami kraju i nie mam doświadczenia w takich sprawach w Polsce, a podejrzewam że w każdym kraju są inne standardy jeśli chodzi o takie rzeczy.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki!
:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki!
:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)