Ocena wątku:
  • 7 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PORADNIK [3.0] Zalecane modyfikacje i efekty od inżynierów
#27
(03.02.2017, 14:00 UTC)Yautja napisał(a): Nurtuje mnie jedno pytanie: Czy ulepszenia się kumulują? Bo z jednej strony, gdy ulepszam już ulepszony moduł to startowe wartości do losowania i przedziały losowania są inne niż przy stockowym module, a z drugiej, pojawia się okienko "upgrades to remove"?

Nie, startowe wartości to obecna modyfikacja, zmiany +/- są względem właśnie obecnego stanu. Wartości do usunięcia, to dodatkowe efekty, które zostały nałożone wraz z obecną modyfikacją. Zostaną zamienione na nowe dodatkowe efekty.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Zalecane modyfikacje i efekty od inżynierów - przez Mathias Shallowgrave - 03.02.2017, 14:09 UTC

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Odyssey od rozczarowań po akceptację - micro poradnik 123tomek 9 4,443 20.09.2023, 20:06 UTC
Ostatni post: Hans 001
  Poradnik Od zera do Killera - Miliardera Brachu 8 18,904 22.12.2020, 13:19 UTC
Ostatni post: MAGNUM354
  [PORADNIK] Masz pełną ładownie materiałów dla inżynierów? Haji-me 17 37,202 05.09.2020, 15:58 UTC
Ostatni post: Haji-me
  Klasy modułów od E do A - plusy i minusy, zastosowanie Mathias Shallowgrave 6 21,390 09.01.2018, 13:14 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave
  [PORADNIK] Tuning graficzny poprzez modyfikację .xml GieNkoV 46 93,255 31.12.2017, 15:02 UTC
Ostatni post: Hen Gedhymeith



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości