I jeszcze dwa:
Nadal myślicie, że 2.4 to będą jedynie cutscenki i CZ-ty z obcymi zamiast NPC-ów?
Liczba postów: 1,682
Liczba wątków: 46
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
186
14.06.2017, 06:24 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.06.2017, 06:30 UTC przez Robinus.)
(13.06.2017, 23:53 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): ....
Nadal myślicie, że 2.4 to będą jedynie cutscenki i CZ-ty z obcymi zamiast NPC-ów? 
Nieeee...
Będą jeszcze zabijające FPSy szczątki statku obcych do zwiedzenia, potem będzie można ścigać się tam łazikami, a potem obsiądą je griferzy.
No i wojna z obcymi. Jak wiadomo Thargoidzi potrafią wyłączać systemy statku, zapewne nauczą się również przejmować kontrolę nad ziemskimi jednostkami, i 2.4 nam się skupi na:
Strzeliłem ten fotomontaż dla beki i mam nadzieję, że się mylę.
Liczba postów: 2,183
Liczba wątków: 59
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
212
Platforma:
CMDR: DYoda
14.06.2017, 06:54 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.06.2017, 06:54 UTC przez DYoda.)
(14.06.2017, 06:24 UTC)Robinus napisał(a): (13.06.2017, 23:53 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): ....
Nadal myślicie, że 2.4 to będą jedynie cutscenki i CZ-ty z obcymi zamiast NPC-ów? 
Nieeee...
Będą jeszcze zabijające FPSy szczątki statku obcych do zwiedzenia, potem będzie można ścigać się tam łazikami, a potem obsiądą je griferzy.
No i wojna z obcymi. Jak wiadomo Thargoidzi potrafią wyłączać systemy statku, zapewne nauczą się również przejmować kontrolę nad ziemskimi jednostkami, i 2.4 nam się skupi na:
![[Obrazek: hUWAn3L.jpg]](http://i.imgur.com/hUWAn3L.jpg)
Strzeliłem ten fotomontaż dla beki i mam nadzieję, że się mylę. 
Niestety każdą grę online mogą zepsuć gracze, i ED nie jest tu wyjątkiem więc nie ma się tym co przejmować.
Robinus więcej optymizmu.
Liczba postów: 1,085
Liczba wątków: 37
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
49
Platforma:
CMDR: Xenderr
RSI Handle: xendur
14.06.2017, 08:21 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.06.2017, 08:23 UTC przez Xenderr.)
Co do psucia Elite przez graczy-grieferów. Wszystko jest spowodowane brakiem odpowiednich systemów w grze rozwijających takie aspekty gry, oraz celów dla graczy PVP, innych niż polowanie na przypadkowych graczy.
Co do samego patcha, ja liczę na coś na wzór kampanii, gdzie jak w Mass Effectice trzeba było znaleźć sposób na żniwiarzy, tutaj trzeba będzie znaleźć sposób na Thargoidów. Przy okazji jakiś fabularny twist oraz tajemnica do odkrycia - to byłoby super  . Tylko błagam niech tym razem fabuła rozegra się za pośrednictwem dobrze zrobionych misji, a nie randomowych cutscenek oraz eventów gdzie pracownik Frontiera robi za game mastera ;p
14.06.2017, 08:29 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.06.2017, 08:29 UTC przez Mathias Shallowgrave.)
@Post Robinusa
Ech, poddaję się.
Malkontenctwo zdaje się dominować na naszym forum od jakiegoś czasu.
Znowu zaczynam się zastanawiać, jaki jest jest prowadzenia grupy, która ciągle narzeka na grę, wokół której skupia się nasza działalność... Po co mi to? Zamiast cieszyć się grą, to wchodzę na forum i tylko się denerwuję.
Liczba postów: 1,688
Liczba wątków: 53
Dołączył: Nov 2015
14.06.2017, 08:35 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.06.2017, 08:38 UTC przez Krutek.)
(13.06.2017, 23:53 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): I jeszcze dwa:
Nadal myślicie, że 2.4 to będą jedynie cutscenki i CZ-ty z obcymi zamiast NPC-ów? 
Mathias, nie wiem co widziałeś - dałeś słowo trzymać język za zębami więc nawet nie próbuję Cię ciągnąć.
Odnośnie reklam, cutscenek, filmików WOW - ja się z tego wyleczyłem, gdy zostałem nabity w butelkę z X-Rebirth. Gra na trailerach wyglądała prześlicznie, klimat jak w "Blade Runner" - nic tylko kupować przedpremierowo by z chwilą wejścia od razu zacząć się bawić. Jak to się skończyło ... gra AAA, wyszła na poziomie zaawansowanej Alfy, linii fabularnej przejść nie można było, 80% rzeczy nie działało, ale ... wyglądała ślicznie - taka tępa śliczna blondynka z jedną myślącą komórką o nazwie plemnik.
Stąd, mimo mojego dużego optymizmu w przypadku różnych działań marketingowym - jestem zatwardziałym sceptykiem. Trzymam kciuki by coś ciekawego im wyszło, bo w Elicie spędzam bardzo dużo czasu i naprawdę lubię te grę wraz z jej wadami i zaletami.
Linie fabularne, kampanie w grach maja to do siebie, że się kończą. Mnie ciekawi jedno, czy za obcymi z którymi będziemy walczyć - bo to jest praktycznie pewne na 99,99% - będą szły dodatkowe bonusy - nowe bronie, nowe ulepszenia u inżynierów, czyli coś co wyraźnie ich odróżni od dotychczasowych NPCy.
Dla mnie i przypuszczam również, że dla wielu graczy, czy będę strzelać do statków federacyjnych, imperialnych czy latających kwiatków, pozostaje to bez różnicy - różnicą będzie to, co uzyskamy dzięki strzelaniu do tej latającej flory.
Ja podobnie jak Yata, w żaden sposób nie ekscytuje się tym co "niby wyjdzie", tym co zapowiadają, że zmienią - bo już devsi siuśmajtki kilka razy zapowiadali pewne zmiany i np. w ostatnich momentach bety wycofywali się z nich, albo pod naporem płaczących forumowiczów, upraszczali i ułatwiali grę, coraz mniej mającą wspólnego z "Dangerous" - chociażby wzmocnieni NPCe (efekty na broniach) w zależności od rangi bojowej, takich przykładów można by przytoczyć wiele.
Liczę i trzymam mocno kciuki, że to co zamierzają wprowadzić, przytrzyma mnie (i innych) na dłużej w Elite - na pytanie czy tak się stanie, odpowiedź dostaniemy za pół roku czy rok - osobiście bawię się i cieszę się tym co gra mi może zaoferować, a jak mnie nudzi jest tyle różnych tytułów, że zawsze coś się znajdzie do zabawy na kompie.
Liczba postów: 1,682
Liczba wątków: 46
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
186
14.06.2017, 09:21 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.06.2017, 09:22 UTC przez Robinus.)
Ja nauczony doświadczeniem, po prostu nie oczekuję niczego szczególnego w "ułamkowym patchu - 2.4".
Poprawki, fixy, ulepszona mechanika, magazyn może wreszcie - najbardziej liczę na to.
Może zostanę już teraz miło zaskoczony, jednak nadzieje na coś konkretnego przekładam dopiero na wersję 3.0.
Moim zdaniem patch 2.4 da podwaliny pod zabawę z obcymi która potrwa miesiące jak nie lata, więc już na jakieś fajerwerki w dniu premiery nie liczę. Bardziej za to mnie interesuje ten patch QOL po 2.4, myślę, że będzie on decydujący dla tych którzy zastanawiają się czy jeszcze grać w tą grę czy zrobić sobie dłuższą przerwę.
"Make peace with life, make good of ails, make done all wins and fails, before you follow into shadows the Silver Comet's trail" - Tales From The Frontier
Liczba postów: 1,085
Liczba wątków: 37
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
49
Platforma:
CMDR: Xenderr
RSI Handle: xendur
Ja niczego nie oczekiwałem od streama z wczoraj i niczego nie dostałem w zasadzie  .
Co do samych Thargoidów to liczę na to że będzie to coś bardziej w stylu typowej gry single players / kampanii fabularnej.
Elite chyba od miesiąca albo dwóch nie odpalałem, bo w sumie nic mi się w grze nie chce robić. Mam nadzieję że w najbliższych patchach to się trochę zmieni.
Tak czy siak przede wszystkim siedzę na forum i będę siedział dopóki nie postawię krzyżyka na Elite na dobre, a może wtedy też będę dalej tu siedział?  . A Elite porzucę może wtedy jak wyjdzie SC w grywalnej formię ;p
(14.06.2017, 09:21 UTC)Robinus napisał(a): Ja nauczony doświadczeniem, po prostu nie oczekuję niczego szczególnego w "ułamkowym patchu - 2.4".
Poprawki, fixy, ulepszona mechanika, magazyn może wreszcie - najbardziej liczę na to.
Może zostanę już teraz miło zaskoczony, jednak nadzieje na coś konkretnego przekładam dopiero na wersję 3.0.
I nie można było tak od razu - merytorycznie, zamiast tego nic niewnoszącego do dyskusji posta?
|