(03.06.2020, 22:50 UTC)Fenyl de Lechia napisał(a): Popatrzyłem na forum FD i przyjęcie jest raczej... chłodnawe?
Natomiast co mnie osobiście martwi, to brak informacji o wsparciu VR na steamie. Czekam na oficjalne info od FD, ale może to być dla mnie deal breaker.
Nie tylko na forum, ogólnie w mediach społecznościowych. Ale to w sumie nic dziwnego, biorąc pod uwagę ogólne nastroje w ostatnim roku czy dwóch i to, jak FDEV reagował (a raczej nie reagował).
Ja myślę, że całkiem sporo ludzi może postawić krzyżyk na tej grze, jeśli FDEV po raz kolejny ich zawiedzie tym DLC-kiem. Ogólnie to czekam na jakieś konkrety.
Liczba postów: 2,183
Liczba wątków: 59
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
212
Platforma:
CMDR: DYoda
Ciekawe czy to będzie oddzielny moduł do gry, bo jak będą nasze cudne instancje w grze ala battlefield to ja dziękuję.
Liczba postów: 396
Liczba wątków: 11
Dołączył: Jul 2017
Reputacja:
44
Platforma:
CMDR: Qciak
04.06.2020, 09:50 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04.06.2020, 09:56 UTC przez QCIAK.)
Gdyby to zapowiedzieli rok - półtora temu, to bym się jarał. Teraz mam takie - "no fajnie, nowy dodatek, ciekawe ile razy przełożą". Pewnie bliżej premiery hype wzrośnie, ale narazie jakoś nie mogę wykrzesać z siebie większego entuzjazmu.
A jeżeli chodzi o łażenie po statkach, to obawiam się, że ograniczy się to do kokpitów. Ale obym się mylił, bo fajnie by było połazić po górnym pokładzie takiej np. Belugi.
Liczba postów: 60
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2019
Reputacja:
4
Platforma:
CMDR: SETHDESTRUCTOR
.png) .png)
Super gdyby było można wstać z fotela , pójść do śluzy , założyć hełm , otworzyć właz i wyleźć sobie na powierzchnię , a nie guzikiem się teleportować . Może choć z jakąś animacją , eh
Liczba postów: 396
Liczba wątków: 11
Dołączył: Jul 2017
Reputacja:
44
Platforma:
CMDR: Qciak
(04.06.2020, 10:03 UTC)SETHDESTRUCTOR napisał(a): Super gdyby było można wstać z fotela , pójść do śluzy , założyć hełm , otworzyć właz i wyleźć sobie na powierzchnię , a nie guzikiem się teleportować . Może choć z jakąś animacją , eh
Z jednej strony fajne, z 2giej pewnie zaczełoby irytować za takim 100 czy 1000 razem
Liczba postów: 2,603
Liczba wątków: 28
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
186
Platforma:
CMDR: MAGNUM354
.png) .png) .png)
w Star Citizenie to nikogo nie irytuje, w realu tez musisz wstać i wysiąść z autobusu - to naturalne...
(04.06.2020, 10:03 UTC)SETHDESTRUCTOR napisał(a): Super gdyby było można wstać z fotela , pójść do śluzy , założyć hełm , otworzyć właz i wyleźć sobie na powierzchnię , a nie guzikiem się teleportować . Może choć z jakąś animacją , eh
Biorąc pod uwagę inne "kosmiczne" tytuły nie wyobrażam sobie, żeby miało to wyglądać inaczej. Z drugiej strony to FDev, także patrząc na SRV nic mnie nie zdziwi.
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat
(04.06.2020, 10:11 UTC)MAGNUM354 napisał(a): w Star Citizenie to nikogo nie irytuje, w realu tez musisz wstać i wysiąść z autobusu - to naturalne...
Nieprawda, znam wiele osób, które to bardzo irytuje. Ja sam o ile bardzo doceniam takie rzeczy, to PRZYMUSOWE tracenie około 10-15 minut za KAŻDYM RAZEM kiedy odpalam grę na to, żeby wstać z wyra, pójść na peron, poczekać na pociąg, dojechać do kosmoportu, przywołać statek, zaczekać na niego i później drałować na landing pad - to za 10 razem szybko stało się uciążliwym przymusem i kompletną stratą 15 minut czasu.
Takie rzeczy muszą być naprawdę dobrze zbalansowane i realizm/immersję czasami trzeba poświęcić na ołtarzu gameplayu.
Myślę np. że samo wychodzenie ze statku przez śluzę mnie osobiście się nie znudzi, ale coś takiego jak opisałem wyżej jest IMO zupełnie niepotrzebne.
Liczba postów: 241
Liczba wątków: 8
Dołączył: Nov 2017
Reputacja:
92
Platforma:
CMDR: akerstache
.png) .png) .png) .png) .png)
Bardzo jestem ciekaw, co z tych szumnych zapowiedzi będzie. Czy FD są w stanie zaimplementować do gry mechanikę strzelania, podczas w grze jest cała masa wydaje się prostszych mechanik, w których co rusz pojawiają się błędy? Jak piszą "intensywne walki FPP" w grze gdzie mamy skalistą planetę, to pojawia mi się masa wątpliwości: co z systemem osłon, regeneracją zdrowia? Jak myślę o kosmicznym strzelaniu, to przed oczami mam Destiny 2 gdzie zostało to naprawdę dobrze zrobione, ale tam są zaprojektowane lokacje od a do z a nie miliardy planet. Z drugiej strony w grach z otwartym światem, jak chociażby RDR2 czy GTAV, mechanika strzelania ma opinię drewnianej. Oby nie wyszedł z tego crap...
Liczba postów: 396
Liczba wątków: 11
Dołączył: Jul 2017
Reputacja:
44
Platforma:
CMDR: Qciak
(04.06.2020, 10:11 UTC)MAGNUM354 napisał(a): w Star Citizenie to nikogo nie irytuje, w realu tez musisz wstać i wysiąść z autobusu - to naturalne...
Mnie irytuje niemiłosiernie, więc nie tak nikogo.
A nie gram po to, żeby symulować RL, tylko się od niego oderwać, więc tem argument z autobusem taki średnio trafiony.
|