[VR] Windows Mixed Reality - dyskusja ogólna
(06.10.2019, 16:48 UTC)Khavai napisał(a): Ok. SS i HMD ustawione na 1.0 w steam ustawiłem 170% (w miejscu jak Fenyl pokazał). Efektu znieksztalconych asteroid nie ma. Ale powiem szczerze, jakość obrazu - dupy nie urywa. Efekt przestrzeni mega. Dzięki za pomocSmile

Jakość nigdy nie będzie urywać dupy w porównaniu z monitorem - ale nie o to tu chodzi Smile
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat
Odpowiedz
(06.10.2019, 17:55 UTC)Kyokushin napisał(a): Ustawcie sobie też Steam VR na beta i WMR plugin na beta.  Jakość powinna się poprawić.

Ponadto 90Hz w VR Portalu Windows oraz jakość na 'bardzo wysoka (beta)'

Dzięki wielkie za tą radę. Naprawdę jakość ładnie skoczyła. Browar dla Ciebie!
Odpowiedz
Panowie mam pytanko odnośnie Samsung Oddysey Plus.

Ktoś z Was korzysta z niej w okularach?
Odpowiedz
coby nie tworzyć nowego tematu....  to pomyślałem że może tu zadam pytanko ...

czy ktoś ma sposób na wywołanie "jakiejś-tam" klawiatury pod VR (WMR) grając w Elitkę ... ?

czy też za każdym razem muszę się jednak rozbierać coby napisać choćby małe "o7"
[Obrazek: 134513.png]


[Obrazek: 134513.jpg]
Odpowiedz
Jak miałem przez chwilę Lenovo Explorera to kilka razy pisałem z pomocą pod tym adresem.
https://developer.microsoft.com/pl-pl/mixed-reality/
Może się udać Wink
[Obrazek: 102165.png]
Odpowiedz
Czy są jakieś zestawy Windows Mixed Reality, które wspierają rozpoznawanie gestów?
Odpowiedz
Hm, nic mi nie wiadomo, ale to bardziej kwestia nie WMR tylko ogólnie softu, jak aplikacja będzie je wspierać, to w każdych goglach - mam na myśli gesty wykonywane kontrolerami.

Bierz HP Reverb.
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz
Nie wiem czy wiecie, ale liczę, że tak i ktoś nawet mi pomoże. W WMR dodali jakiś czas temu odpalania okienek w tle. Np można latać i oglądać sobie coś na YT. Mam problem ponieważ nie wiem jak to włączyć, żeby móc sterować statkiem normalnie. Widzę statek, ruszam głową w nim ale nie mogę nic przestawić. Ktoś wie może jak to zrobić, żeby działało? Smile
Odpowiedz
Hej, odkopię trochę wątek. Gram w Elite tylko z VR (hp reverb) i informacja o zaprzestaniu wsparcia dla WMR w Windows 11 od wersji 24H2 mnie trochę niepokoi. Ktoś już przerabiał ten temat?
Czytałem cos o alternatywach tzn. OpenXR, nawet próbowałem uruchomić ale póki co bez sukcesu. Macie na to jakieś rozwiazania, gdyby rzeczywiście WMR zniknęło?
Odpowiedz
(23.11.2024, 12:29 UTC)Cthulhu Squadron napisał(a): Hej, odkopię trochę wątek. Gram w Elite tylko z VR (hp reverb) i informacja o zaprzestaniu wsparcia dla WMR w Windows 11 od wersji 24H2 mnie trochę niepokoi. Ktoś już przerabiał ten temat?
Czytałem cos o alternatywach tzn. OpenXR, nawet próbowałem uruchomić ale póki co bez sukcesu. Macie na to jakieś rozwiazania, gdyby rzeczywiście WMR zniknęło?

Na razie nie ma. OpenXR to nie jest niestety alternatywa, ponieważ ten framework pozwala jedynie przeskoczyć SteamVR (tak że obraz przetwarzany jest przez jedną warstwę operacyjną mniej = większa wydajność w VR). 

Źródło problemu tkwi w tym, że headsety oparte na WMR używają części kodu zawartego w samym Kernelu (jądrze) Windowsa i jest on nie do wyciągnięcia. Nie da się go też "reverse engineer" (sorry nie wiem jak to się mówi po polsku Biggrin ).

Każdy headset oparty na WMR będzie niestety martwy i to jest na chwilę obecną smutny fakt. Sam używam HP Reverb G2v2 i śledzę temat, ale na razie nie wygląda to dobrze Sad

Nie napiszę tutaj, co sądzę o tym ruchu Microsoftu, bo musiałbym sam sobie dać permanentnego bana na forum.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [VR] Virtual Reality - dyskusja ogólna Elena Green 325 305,742 22.07.2022, 10:42 UTC
Ostatni post: MistyPL
  VR - gogle i krzesło jts 3 2,990 10.05.2021, 11:24 UTC
Ostatni post: szarik
  150 lat w wirtualnej rzeczywistości to nie tylko Sony VR i Oculus zieluk 0 1,417 07.04.2021, 19:42 UTC
Ostatni post: zieluk
  [VR] Oculus Rift - dyskusja ogólna Mathias Shallowgrave 78 81,899 25.03.2019, 18:26 UTC
Ostatni post: kris750PL
  Pimax 5k+ Virtual Reality w symulatorach Dako 1 4,067 11.03.2019, 20:44 UTC
Ostatni post: Yata_PL



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości