1. SR nie działa na skany policyjne - Kyoku testował.
2. Skaner policyjny ma zasięg 1,5 km
3. Dwa statki bardzo dobrze nadają się do szmuglu
ASP i
Cobra Mk III.
4. Chuff warto mieć, by rzucić konfetti jak nas wyciągnie pirat. Prawdziwym zagrożeniem dla ASPa jest Piracki Clipper, zakłada masslocka i ciężko mu się ucieka.
5. Heat sink warto mieć, gdy czasami wyrzuci nas przy planecie podczas tankowania lub gdy tankujemy i coś nas wyciągnie.
5. Latam w ustawieniu 4 pipsy w silniki i 2 pipsy w tarcze - bez broni, jestem szmuglerem, nie rzezimieszkiem.
6. Misji naziemnych nie biorę, szkoda czasu, za dużo zabawy.
7. Biorąc misje w Robigo, jak zapełni się wam ładownia, możecie sprzedać niewolników i dalej dobierać zadania. Po rozwiezieniu wszystkich niewolników, lecicie na stacje w okolicy i kupujcie następną partię, po czym dokańczacie rozwożenie. Obecny rekord na jednym kółku należy do Shinzo (200 milionów), mój rekord to 165 milionów - obydwoje mamy elity handlowe i wybieramy zadania przede wszystkim dla elity - średnia misja to: 10 slave, nagroda 5 milionów, czas ok. 12h.
8. Wylot i przeskok do najbliższego systemu z Robigo robimy w Solo/Grupie. Potem, przechodzimy na Open - jest znacznie mniej interdykcji ze strony Policji.
9. Jak już polecę, to średnio zabieram z Robigo 40-50 misji - są to przynajmniej 3 pełne ładownie.