17.01.2019, 12:12 UTC
lądowanie na planecie 3g ----- 21% kadluba i lekko peknieta szyba, wracam do nebuli
|
Distant Worlds II
|
|
17.01.2019, 12:12 UTC
lądowanie na planecie 3g ----- 21% kadluba i lekko peknieta szyba, wracam do nebuli
17.01.2019, 12:48 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.01.2019, 12:49 UTC przez Haji-me.)
(17.01.2019, 12:12 UTC)PoProstuTyli napisał(a): lądowanie na planecie 3g ----- 21% kadluba i lekko peknieta szyba, wracam do nebuli To już drugi raz chyba nie? ![]() Na planetach z dużym przyciąganiem ląduj bardziej jak samolotem niż helikopterem. Nie używaj thrusterów "w dół". Ustaw małą prędkość i pochylaj lekko dziób w dół jakbyś podchodził do lądowania odrzutowcem i powoli się zbliżaj do planety. Kiedy jesteś już tuż nad samą powierzchnią zatrzymaj się, daj 4 pipsy w tarcze, wysuń podwozie. Nadal nie używaj thrusterów w dół do lądowania. Lepiej dosłownie na ułamek sekundy wyłączyć Flight Assist. Ewentualnie można się na chwile przekrzywić na bok, tylko nie za wiele. Siniki boczne słabiej działają i też powinno Cię delikatnie zbliżyć do powierzchni planety. Obserwuj pasek po po prawej stronie na kokpicie wskazujący za prędkość zbliżania się do planety oraz odległość do niej. Jeżeli coś poszło nie tak i widzisz, że nie uda Ci się wyhamować, to zawsze najlepszym sposobem jest skierowanie dziobu do góry i użycie boosta.
17.01.2019, 13:20 UTC
(17.01.2019, 12:48 UTC)Haji-me napisał(a):(17.01.2019, 12:12 UTC)PoProstuTyli napisał(a): lądowanie na planecie 3g ----- 21% kadluba i lekko peknieta szyba, wracam do nebuli Tak to drugi raz ale ten aż mnie przeraził, 2,89G lądowałem dobrze ten wskaźnik po prawej był na tak jakby 0, ale właśnie tak jak napisałeś użyłem dopalacza w dół i nagle na maxa czerwony hehe bogatszy o nowe doświadczenia Czy szyba po pęknięciu się naprawia ? dziwne to o.0 jakiś błąd ?
17.01.2019, 16:50 UTC
Ja jestem w połowie drogi do pierwszego celu. Miałem 2 dni przerwy i teraz nadrabiam. Statek naprawiony, jest dobrze.
17.01.2019, 17:05 UTC
Takie meh to CG, liczyłem na wysadzanie asteroid a tu taka lipa. Chyba czeka mnie tydzień eksploracji.
17.01.2019, 17:43 UTC
Hull sie naprawi moduly naprawisz ale szyby nie. Lec do najblizszej bazy jakiejkolwiek by w pelni sie naprawic
17.01.2019, 19:23 UTC
Będąc na fleetcomm'ie dziś:
[Harry Potter]: everyone to open play please, PG is broken I repeat PG is broken Zatem i tutaj trzeba uważać ;>
Star Citizen kod referencyjny: STAR-Q7WW-CYQB
17.01.2019, 19:50 UTC
17.01.2019, 19:53 UTC
(17.01.2019, 19:50 UTC)Samotnix napisał(a):(17.01.2019, 19:23 UTC)[Cornholio] napisał(a): Będąc na fleetcomm'ie dziś: Grieferzy podpuszczają gracze do wchodzenia na open, w wiadomym celu ![]() Ja sobie lecę zwiedzić hawking gap bo ten community goal mnie nie jara. 10k Ly w jedną stronę
17.01.2019, 19:54 UTC
Pana Pottera i jego braci z SDC wszyscy polecaja omijac tak mniej wiecej o 1000LY. Generalni ich styl gry bywa uciazliwy.
|
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
| Podobne wątki | |||||
| Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
|
|
Wyprawa do Beagle Point, część II - powrót | RybaPonadKilo | 7 | 11,039 |
05.05.2017, 18:10 UTC Ostatni post: zieluk |
| Wyprawa Distant Stars | Haji-me | 14 | 19,689 |
01.01.2017, 13:21 UTC Ostatni post: Haji-me |
|