OFICJALNY Ważny update dla społeczności od Head of Communications FDEV
#61
(04.09.2018, 11:52 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): Ta informacja jest w OP.

Tzn gdzie? Bo nie wiem co to OP....
Odpowiedz
#62
(04.09.2018, 15:08 UTC)LeWaR napisał(a):
(04.09.2018, 11:52 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): Ta informacja jest w OP.

Tzn gdzie? Bo nie wiem co to OP....

OP = Original Post (pierwszy post w wątku)

(31.08.2018, 16:32 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): - Podawana liczba 100 osób dotyczy ludzi, którzy pracują w działach: Programming, Art, Animation, Production, Design, Tools, Engine oraz kilka innych technicznych działów, do tego wlicza się do tego online services/server teams i QA.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#63
Mathias z calym szacunkiem, z zawodu jest3m historykiem, a to co mi moj promotor wbijal do lba, to krytyczna analiza slowa pisanego, par3 lat pracy w marketingu, i bez probkemu z 3 osobowej fi4my da sie zrobic 10 osobowa, tylko nieco kreatywnosci. Napisali ze maja 100 a jak to sprawdzisz, kto pracuje na stale, kto zaprojektowal 2 obiekty i pojawia sie raz w tygodniu.
Przeciez to co napisali to materialy PR a tam zawsze sie pisze by bylo ladnie, to tak jakbys wiezyl w CV polityka. I szukal 40 letniej dziewicy, owszem znalezc mozna ale czy warto szukac, bo najczesciej szpetna straszliwie lub (i) w glowie sieczkarnia, lub w odruchu rozpaczy zostaja tylki zakonnice:-))) a i tam gwarancji odnalezienia cudu takiego nie ma:-))
Odpowiedz
#64
Utrzymanie okolo 100 pracownikow na etacie w uk to kwota 40k rocznie £ okolo, co robi calkiem ladny wynik a to tyczy tylo 100 pracownikow kreatywnych, a gdzie reszta, ksiegowosc, serwery, PR i inni ludzie, poza tym inne koszty. Poprostu patrze na Frontier Dev jak na firme a celem firmy jest generowanie zysku. Bardzo lubie Davida ale mam wrazenie ze jest w zbyt duzym stopniu idealistą a nie realistą, w rozwoju gry widac chaos a nie przemyslana strategie marketingową. Wycofanie sie ze sqadron ship jest dobra ale spozniona decyzją z punktu biznesowego. Bardzo chcieli dewersyfikowac zrodla dochodu wiec stwozyli Tyccon Planet tak to sie chyba nazywa. Troche dziwna decyzja, bo ilu z nas tu obecnych kupilo lub zamierza kupic te gre? David jest uczciwy, zbyt uczciwy, a do tego ma troche dusze artysty. Ja bym rozwijal projekt Arena lub cos pokrewnego elitce, by stwozyc spojny content.
Platny duzy dodatek jest nieunikniony, w przeciwnym razie albo przejscie do trybu Free to Play i ogromny sklepik. Frontier utrzymuje sie glownie ze sprzedazy kopii gry plus skromny sklepik. A to w niedalekiej perspektywie moze byc zbyt malo. Musza sciagnac nowych klientow i utrzymac starych by biznes sie krecil. Ten rok byl nie ukrywajmy kiepski dla elitki ale czy dla frontier dev?
Odpowiedz
#65
(12.09.2018, 01:18 UTC)PanTwardowski76 napisał(a): Utrzymanie okolo 100 pracownikow na etacie w uk to kwota 40k rocznie £ okolo, 

To chyba jakiś błąd, bo jak tak jest to co tam robią nasi ?
Odpowiedz
#66
(12.09.2018, 05:04 UTC)DYoda napisał(a):
(12.09.2018, 01:18 UTC)PanTwardowski76 napisał(a): Utrzymanie okolo 100 pracownikow na etacie w uk to kwota 40k rocznie £ okolo, 

To chyba jakiś błąd, bo jak tak jest to co tam robią nasi ?

40k / 100 osób = 400 funtów rocznie na łebka. 

Że niby mało? Wiesz ile w Wenezueli albo gdzieś tam teraz zarabiają?
Odpowiedz
#67
(12.09.2018, 01:18 UTC)PanTwardowski76 napisał(a): Utrzymanie okolo 100 pracownikow na etacie w uk to kwota 40k rocznie £ okolo, co robi calkiem ladny wynik a to tyczy tylo 100 pracownikow kreatywnych, a gdzie reszta, ksiegowosc, serwery, PR i inni ludzie, poza tym inne koszty. Poprostu patrze na Frontier Dev jak na firme a celem firmy jest generowanie zysku. Bardzo lubie Davida ale mam wrazenie ze jest w zbyt duzym stopniu idealistą a nie realistą, w rozwoju gry widac chaos a nie przemyslana strategie marketingową. Wycofanie sie ze sqadron ship jest dobra ale spozniona decyzją z punktu biznesowego. Bardzo chcieli dewersyfikowac zrodla dochodu wiec stwozyli Tyccon Planet tak to sie chyba nazywa. Troche dziwna decyzja, bo ilu z nas tu obecnych kupilo lub zamierza kupic te gre? David jest uczciwy, zbyt uczciwy, a do tego ma troche dusze artysty. Ja bym rozwijal projekt Arena lub cos pokrewnego elitce, by stwozyc spojny content.
Platny duzy dodatek jest nieunikniony, w przeciwnym razie albo przejscie do trybu Free to Play i ogromny sklepik. Frontier utrzymuje sie glownie ze sprzedazy kopii gry plus skromny sklepik. A to w niedalekiej perspektywie moze byc zbyt malo. Musza sciagnac nowych klientow i utrzymac starych by biznes sie krecil. Ten rok byl nie ukrywajmy kiepski dla elitki ale czy dla frontier dev?

Gdzieś Ci chyba parę zer uciekło... Co do Planet Coastera to rozumiem, że nie zakładasz, że dana firma może produkować gry do różnych odbiorców? Przez wiele miesięcy streamy z tej gry miał 10 razy więcej wyświetleń niż kiedykolwiek z Elity, także ktoś tam jednak interesuje się tą grą. Płatny content jest nie tylko nieunikniony, ale też zapowiedziany, więc nie rozumiem celu tej tyrady. A przejście ED na F2P jest absolutną fikcją, bo nie jest to gra MMO, nigdy nie była i nigdy nie będzie.
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat
Odpowiedz
#68
Frontier jest spółką akcyjną notowaną na giełdzie, więc jego finanse są jawne. Nie trzeba spekulować jakie mają koszty i zyski na konkretnych projektach i ile płacą załodze (zusammen do kupy). Wystarczy zajrzeć do prospektu emisyjnego. Dane za zeszły rok: https://frontier-drupal.s3-eu-west-1.ama...Report.pdf

Elite to w zasadzie jedyna gra, na którą byłbym skłonny płacić abonament gdyby chcieli przejść na taką formę finansowania Smile
Odpowiedz
#69
(12.09.2018, 08:49 UTC)Yautja napisał(a): Frontier jest spółką akcyjną notowaną na giełdzie, więc jego finanse są jawne. Nie trzeba spekulować jakie mają koszty i zyski na konkretnych projektach i ile płacą załodze (zusammen do kupy). Wystarczy zajrzeć do prospektu emisyjnego. Dane za zeszły rok: https://frontier-drupal.s3-eu-west-1.ama...Report.pdf

Elite to w zasadzie jedyna gra, na którą byłbym skłonny płacić abonament gdyby chcieli przejść na taką formę finansowania Smile

I tu się Yautja z Tobą zgadzam Smile
[Obrazek: hEwp3B1.png] [Obrazek: 57086.png]Qui desiderat pacem praeparet bellum

 


Odpowiedz
#70
ECH ludzie 40k £ rocznie to 40000 a nie 400:-D to tak orjentacyjnie usrednione. Kwota taka troche z bani ale sadze ze dajaca jakiekolwiek pojecie o kosztach.
By nie bylo uwielbiam elitke od zawsze i jak najdalej mi od hejtu, to troska o TE gre.
Warto popatrzec na to co odprawia Star Citizen z monetyzacja, tam to cyrk na kolkach i ceny potrafia przyprawic o pqlpitacje serca, o ile sie niemyle teraz dzialki na planecie co ja dodali sprzedaja.
Co do tworzenia drugiego produktu, odbylo sie to co by nie powiedziec kosztem elitki, a pojawiaja sie nowi chetni by zgarnac czesc tortu jak wspkmnianybSC, X4, czy No men sky, ktore nadrabiaja dystans do.elitki.
Nawet sie zastanawialem czy nie kupic elitki w wersji PC, bo ostatnio wracam do pctowego grania.
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Update 15 grzechS-I-N 3 1,235 07.05.2023, 15:47 UTC
Ostatni post: Kethrax
  Pytanie odnośnie nagrody od TWH w outfiting thyrfing krk 2 910 01.04.2022, 09:55 UTC
Ostatni post: MAGNUM354
  Szybka ranga Imperium + extra dla WING'a SP-GGX 14 5,226 24.02.2022, 09:05 UTC
Ostatni post: PND_barteQ
  Elite: Beyond - Chapter One - UPDATE 3.04 - 26/03 Mathias Shallowgrave 119 31,549 17.10.2021, 06:49 UTC
Ostatni post: NOCNY_WEDROWIEC
Thumbs Up Horizons włączone do podstawki od 27.10! Darmowe skórki dla obecnych posiadaczy. Mathias Shallowgrave 10 3,094 03.10.2020, 21:01 UTC
Ostatni post: ShiMan



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości