Valve Index - premiera gogli os Steam
#1
Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią dziś pojawiły się premierowe informacje o nowych goglach VR
Specyfikacja

[Obrazek: jR36AIK.png]

Szczegóły na stronie:

https://www.valvesoftware.com/pl/index

Cena jak to w przypadku Steam niska nie jest bo za cały komplet życzą sobie 4 669,00zł choć można zamawiać poszczególne rzeczy osobno.


Zamawiać już można a wysyłka koniec czerwca.
Pozostaje czekać na pierwsze recenzje i testy.
[Obrazek: ICnDx3E.png]
Odpowiedz
#2
Jestem rozczarowany. Miałem nadzieję na wyższą rozdzielczość, ale niestety.
Przy FOV gogli, rozdzielczość którą mają, da jakość na poziomie zwykłego Vive.
[Obrazek: image.php?u=17528&type=sigpic&dateline=1530561705]
Odpowiedz
#3
(01.05.2019, 08:30 UTC)fKyokushin napisał(a): Jestem rozczarowany. Miałem nadzieję na wyższą rozdzielczość, ale niestety.
Przy FOV gogli, rozdzielczość którą mają, da jakość na poziomie zwykłego Vive.

Przesadzasz, OG Vive ma tylko 1200x1080 . Fov Indexa jest tylko 20 stopni wiekszy oraz 2 sub pixle vs 3 sub pixle (pen-tile vs full RGB vertical) Moim zdaniem obraz bedzie ciut lepszy od Vive PRo ktory jest pen tile z gorsza miz w HTC czernia
Niewiadomo tez ilu calowe sa te ekrany i jak soczewki rozkladaj pixle.
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.


Odpowiedz
#4
Ale vive pro ssie.
To będzie miało jakość gorszą niż Acer VR który miałem (RGB LCD). Gorsza bo większe FOV.

Lepiej wziąć odyssey+ za 300 dolców lub czekać na reverba.

Jestem rozczarowany bo już sobie siano przygotowałem na ten headset, nastawiłem się na preorder gogli 2x2160p i fov 130. Ale nie, musieli dać stare panele o niskiej rozdzielczości.
[Obrazek: image.php?u=17528&type=sigpic&dateline=1530561705]
Odpowiedz
#5
(01.05.2019, 21:00 UTC)Kyokushin napisał(a): Ale vive pro ssie.

LOL

Próbowałem Vive Pro i jest świetny. Miałeś okazję?
Odpowiedz
#6
Tak, próbowałem. Przy O+ ssie.
Patrze z punktu widzenia jakości obrazu, ostrości, pixelozy.

Do reszty ciężko mi się odnieść, O+ jest bardzo dobry, pewnie w kwestii ergonomii vive nie jest gorszy.
[Obrazek: image.php?u=17528&type=sigpic&dateline=1530561705]
Odpowiedz
#7
(01.05.2019, 23:13 UTC)Kyokushin napisał(a): Tak, próbowałem. Przy O+ ssie.
Patrze z punktu widzenia jakości obrazu, ostrości, pixelozy.

Do reszty ciężko mi się odnieść, O+ jest bardzo dobry, pewnie w kwestii ergonomii vive nie jest gorszy.

O+ nie próbowałem. Mam porównanie jedynie do zwykłego Vive. 

Ten Odyssey ma Room Scale czy tylko na siedząco?
Odpowiedz
#8
Możesz też chodzić i sobie wyznaczyć granice. Natomiast chodzi się słabo przez przewód.
[Obrazek: image.php?u=17528&type=sigpic&dateline=1530561705]
Odpowiedz
#9
(02.05.2019, 06:54 UTC)Kyokushin napisał(a): Możesz też chodzić i sobie wyznaczyć granice. Natomiast chodzi się słabo przez przewód.

Oki, thx za info. Może się zainteresuję Biggrin
Odpowiedz
#10
(01.05.2019, 21:51 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a):
(01.05.2019, 21:00 UTC)Kyokushin napisał(a): Ale vive pro ssie.

LOL

Próbowałem Vive Pro i jest świetny. Miałeś okazję?

Moje zdanie, Vive Pro z GearVR lens modem jest bardzo dobry i tylko dla tego moda warto go rozwazyc i porownac do soczewek Indexa
Kazde gogle ktore probowalem z  frenselami maja upierdliwe wade ktora uwidacznia sie jak czlowiek sprobuje soczewek bez ringow a duzej przepuszczalnosci swiatla , w zasadzie swiat jest bardziej namacalny tak jaby blizej Ciebie , efekt jak szyba w oknie lub cos w rodzaju zdjecia foli  ochronnej z soczewek , w bonusie dostajesz 2x wiekszy sweetspot i brak godrayow

Kyoku jest nastawiony na brak SDE - dla mnie gry ciagle nie beda imersyjne jak inne elementy nie zgraja sie razem 

W Indexa nie wejde ( czekam na Pimaxa w wersji 8k X) ale ciesze sie ze sie pojawil - bedzie rozwój funkcjonalnosci steamvr i wysyp jakosciowych gier
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.


Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości