Liczba postów: 813
Liczba wątków: 43
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
146
Platforma:
CMDR: Dako
30.04.2019, 17:38 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.05.2019, 02:27 UTC przez Dako.)
Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią dziś pojawiły się premierowe informacje o nowych goglach VR
Specyfikacja
Szczegóły na stronie:
https://www.valvesoftware.com/pl/index
Cena jak to w przypadku Steam niska nie jest bo za cały komplet życzą sobie 4 669,00zł choć można zamawiać poszczególne rzeczy osobno.
Zamawiać już można a wysyłka koniec czerwca.
Pozostaje czekać na pierwsze recenzje i testy.
Liczba postów: 3,000
Liczba wątków: 177
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
294
Platforma:
CMDR: Kyokushin
Jestem rozczarowany. Miałem nadzieję na wyższą rozdzielczość, ale niestety.
Przy FOV gogli, rozdzielczość którą mają, da jakość na poziomie zwykłego Vive.
Liczba postów: 1,288
Liczba wątków: 46
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
01.05.2019, 14:56 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.05.2019, 19:06 UTC przez Yata_PL.)
(01.05.2019, 08:30 UTC)fKyokushin napisał(a): Jestem rozczarowany. Miałem nadzieję na wyższą rozdzielczość, ale niestety.
Przy FOV gogli, rozdzielczość którą mają, da jakość na poziomie zwykłego Vive.
Przesadzasz, OG Vive ma tylko 1200x1080 . Fov Indexa jest tylko 20 stopni wiekszy oraz 2 sub pixle vs 3 sub pixle (pen-tile vs full RGB vertical) Moim zdaniem obraz bedzie ciut lepszy od Vive PRo ktory jest pen tile z gorsza miz w HTC czernia
Niewiadomo tez ilu calowe sa te ekrany i jak soczewki rozkladaj pixle.
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Liczba postów: 3,000
Liczba wątków: 177
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
294
Platforma:
CMDR: Kyokushin
01.05.2019, 21:00 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.05.2019, 21:01 UTC przez Kyokushin.)
Ale vive pro ssie.
To będzie miało jakość gorszą niż Acer VR który miałem (RGB LCD). Gorsza bo większe FOV.
Lepiej wziąć odyssey+ za 300 dolców lub czekać na reverba.
Jestem rozczarowany bo już sobie siano przygotowałem na ten headset, nastawiłem się na preorder gogli 2x2160p i fov 130. Ale nie, musieli dać stare panele o niskiej rozdzielczości.
(01.05.2019, 21:00 UTC)Kyokushin napisał(a): Ale vive pro ssie.
LOL
Próbowałem Vive Pro i jest świetny. Miałeś okazję?
Liczba postów: 3,000
Liczba wątków: 177
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
294
Platforma:
CMDR: Kyokushin
01.05.2019, 23:13 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.05.2019, 23:15 UTC przez Kyokushin.)
Tak, próbowałem. Przy O+ ssie.
Patrze z punktu widzenia jakości obrazu, ostrości, pixelozy.
Do reszty ciężko mi się odnieść, O+ jest bardzo dobry, pewnie w kwestii ergonomii vive nie jest gorszy.
(01.05.2019, 23:13 UTC)Kyokushin napisał(a): Tak, próbowałem. Przy O+ ssie.
Patrze z punktu widzenia jakości obrazu, ostrości, pixelozy.
Do reszty ciężko mi się odnieść, O+ jest bardzo dobry, pewnie w kwestii ergonomii vive nie jest gorszy.
O+ nie próbowałem. Mam porównanie jedynie do zwykłego Vive.
Ten Odyssey ma Room Scale czy tylko na siedząco?
Liczba postów: 3,000
Liczba wątków: 177
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
294
Platforma:
CMDR: Kyokushin
Możesz też chodzić i sobie wyznaczyć granice. Natomiast chodzi się słabo przez przewód.
(02.05.2019, 06:54 UTC)Kyokushin napisał(a): Możesz też chodzić i sobie wyznaczyć granice. Natomiast chodzi się słabo przez przewód.
Oki, thx za info. Może się zainteresuję
Liczba postów: 1,288
Liczba wątków: 46
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
02.05.2019, 11:20 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.05.2019, 17:52 UTC przez Yata_PL.)
(01.05.2019, 21:51 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): (01.05.2019, 21:00 UTC)Kyokushin napisał(a): Ale vive pro ssie.
LOL
Próbowałem Vive Pro i jest świetny. Miałeś okazję?
Moje zdanie, Vive Pro z GearVR lens modem jest bardzo dobry i tylko dla tego moda warto go rozwazyc i porownac do soczewek Indexa
Kazde gogle ktore probowalem z frenselami maja upierdliwe wade ktora uwidacznia sie jak czlowiek sprobuje soczewek bez ringow a duzej przepuszczalnosci swiatla , w zasadzie swiat jest bardziej namacalny tak jaby blizej Ciebie , efekt jak szyba w oknie lub cos w rodzaju zdjecia foli ochronnej z soczewek , w bonusie dostajesz 2x wiekszy sweetspot i brak godrayow
Kyoku jest nastawiony na brak SDE - dla mnie gry ciagle nie beda imersyjne jak inne elementy nie zgraja sie razem
W Indexa nie wejde ( czekam na Pimaxa w wersji 8k X) ale ciesze sie ze sie pojawil - bedzie rozwój funkcjonalnosci steamvr i wysyp jakosciowych gier
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
|