Nie wiem co zrobili z gwiazdami ale według mnie są zdecydowanie za ciemne i nie czuć tego klimatu promieniowania. Nie może być tak, że gwiazda świeci ledwo co a oddalona od niej o 1500 ls stacja i księżyce są ultra przepalone. Więcej mi się nie podoba niż podoba.
Wydaje się ze światłą są lepsze, ale jakoś tak szału nie ma.
Z kolei atmosfera na planetach, tam gdzie pokazujesz przed i po planeta ma dodana niebiaską atmosfere, to ta atmosfera jest jakas tak zbyt prosta. Całość sprawia wrażenie jak by zamknieto w okrą z linią. Brak tam takiego deliaktnego przejścia, ze rysuje się wyraźna linia.
Matiasie, mam wrażenie że masz zbyt obraz skontrastowany i blisko granicznych wartości na dole i u góry (np. 1-10%, 90-100%) uciekają szczegóły. Może to po prostu kompresja. Tam gdzie się wydaje, że coś powinno być jest już czarna plama i to samo na dole. Nie masz czasem pododawanych tych różnych efektów zewnętrznych, sweetfx czy co tam jeszcze. To często jest właśnie taki efekt jak zbyt mocno podkręci efekty.
(04.11.2018, 18:12 UTC)Diox napisał(a): Nie wiem co zrobili z gwiazdami ale według mnie są zdecydowanie za ciemne i nie czuć tego klimatu promieniowania. Nie może być tak, że gwiazda świeci ledwo co a oddalona od niej o 1500 ls stacja i księżyce są ultra przepalone. Więcej mi się nie podoba niż podoba.
Wlasnie to mnie zdziwilo w tej prezentacji, ze gawiazdy sa de facto ciemniejsze. Nie znam sie na technikaliach, ale kolorki, bazy i pasy asteroid robia na mnie duze wrazenie in plus. Jedyna lyzka dziegciu to te popalone obiekty, szczegolnie ze na streamie chyba bylo ze odleglosc od gwiazdy bedzie miala teraz znacznie wiekszy wplyw na ilosc swiatla na planetach. Jak wczesniej gralem z EDFX to gwiazdy tak dawaly po oczach z bliska ze az trzeba bylo mruzyc powieki. Najwyzej po patchu trzeba bedzie sprawdzic czy nadal dziala.
04.11.2018, 20:54 UTC (Ten post był ostatnio modyfikowany: 04.11.2018, 20:55 UTC przez Mathias Shallowgrave.)
(04.11.2018, 20:19 UTC)Galimathias napisał(a): Matiasie, mam wrażenie że masz zbyt obraz skontrastowany i blisko granicznych wartości na dole i u góry (np. 1-10%, 90-100%) uciekają szczegóły. Może to po prostu kompresja. Tam gdzie się wydaje, że coś powinno być jest już czarna plama i to samo na dole. Nie masz czasem pododawanych tych różnych efektów zewnętrznych, sweetfx czy co tam jeszcze. To często jest właśnie taki efekt jak zbyt mocno podkręci efekty.
Monitor z matrycą IPS skalibrowany dokładnie Windowsowskim narzędziem. Celowo usunąłem też nie tylko mój profil ReShade, ale oprócz tego wszystkie modyfikacje plików w Elite.
To jest 100% pure vanilla na skalibrowanym ekranie
(04.11.2018, 18:12 UTC)Diox napisał(a): Nie wiem co zrobili z gwiazdami ale według mnie są zdecydowanie za ciemne i nie czuć tego klimatu promieniowania. Nie może być tak, że gwiazda świeci ledwo co a oddalona od niej o 1500 ls stacja i księżyce są ultra przepalone. Więcej mi się nie podoba niż podoba.
Co do gwiazd - to wydaje mi się, że zwiększyli efekt filtracji światła przez kokpit naszego statku. Na streamie o tym mówili, oraz to, że teraz po rozwaleniu szybki gwiazdy będą oślepiające, bo nie będzie tej filtracji. To jest coś czego jeszcze nie testowałem, ale jest w planach.
05.11.2018, 01:10 UTC (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.11.2018, 01:11 UTC przez Gerciowski.)
(04.11.2018, 18:12 UTC)Diox napisał(a): Nie wiem co zrobili z gwiazdami ale według mnie są zdecydowanie za ciemne i nie czuć tego klimatu promieniowania. Nie może być tak, że gwiazda świeci ledwo co a oddalona od niej o 1500 ls stacja i księżyce są ultra przepalone. Więcej mi się nie podoba niż podoba.
Dokładnie to samo pisałem w wątku nt. bety. W naszym systemie tak się dzieje przykładowo. Poza tym mimo że kokpit ma filtrować swiatło zewnętrzne to często HUD jest teraz mało czytelny. Żeby nie było że jestem total na nie, w wielu sytuacjach te zmiany w oświetleniu fajnie wyglądają. Mam nadzieję że że fdevsi dostroją cały ten system oświetlenia i będzie git.
Mathias kawał roboty odstawiłeś .
A czy ktoś zauważył że "ślady po ścierce" na szybach kokpitu są teraz bardziej widoczne? Dziwne bo nawet w patch notes mieli do zredukować w przypadku Kraita. Tak to wygląda:
Dzięki za twoją pracę Hetman, fajnie że to zrobiłeś!
Jak dla mnie zmiany w ogólnym rozrachunku na plus. Ale jak to zawsze bywa coś podoba się mniej, a coś bardziej.
+
Mnie osobiście do tej pory nieco przeszkadzały zbyt jasne gwiazdy oglądane na TV 4k z dość dobrym odwzorowaniem barw i głębokimi czerniami - oślepiały jak jasny gwint przez duży kontrast z tłem. Nie rozumiem tylko dlaczego filtr nałożono też na kokpit wew. - mało realistyczne.
Zmiany na stacjach też uważam na plus, ponieważ pozbyto się ich plastikowości.
Generalnie powierzchnie planet bardziej wygładzone, dynamiczniejsze, bardziej dojrzałe...
Bardzo czekam na zapowiadaną bardziej realną grę świateł....
Czy tylko ja mam wrażenie że przestrzeń stała się realniejsza, więcej się tam dzieje...
-
Atmosfera planet szczególnie tych z poświatą...yhr do znacznej poprawy!
Jak dla mnie mgła w pasach asteroid totalna pomyłka i bardzo się cieszę że na konsoli jej nie uświadczę w takiej przerysowanej formie...bardziej przypomina mi to scenę z NMS niż Elite. Poprzednia wersja zdecydowanie lepsza.