Liczba postów: 1,683
Liczba wątków: 46
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
186
FTL - za 13,50 na GOGu:
https://www.gog.com/game/faster_than_light
Do tego MOD Captains Edition powiększający content o 500% za darmo:
http://www.ftlgame.com/forum/viewtopic.php?t=15663
równa się wiele godzin zabawy na byle jakim laptopie albo na lodówce z wyświetlaczem!
Macie jeszcze 40 godzin na zastanowienie!
Ja się bawię kilka dni już za te kilkanaście złociszy...
Liczba postów: 314
Liczba wątków: 7
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
71
CMDR: Grzechu789
Się grało w FTL, ciekawy koncept, ale vanilla jest trochę.. nudna.. Z modami to już całkiem inna zabawa
I jeśli chcesz powiedzieć, że się martwisz o moje morale,
Zostaw wiadomość po sygnale, po sygnale...
Liczba postów: 1,683
Liczba wątków: 46
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
186
Wersja, która jest do kupienia to już ADVANCED EDITION czyli:
- New systems, playable ships, alien race, weapons, drones, and more!
- A new sector with new events, written by Tom Jubert and special guest writer Chris Avellone!
- New music by Ben Prunty!
A mod Captains Edition do tego dodaje multum wszystkiego. Bronie, statki, wydarzenia, morale załogi, możliwość piracenia statków transportowych, reputację z frakcjami, a nawet niszczenie baz!
I wiele wiele innych - dopiero się wgryzam.
(20.06.2016, 18:30 UTC)Robinus napisał(a): możliwość piracenia statków transportowych
Nie mam więcej pytań, Robinusie
Liczba postów: 247
Liczba wątków: 2
Dołączył: Feb 2016
Reputacja:
36
Platforma:
CMDR: Philip Blaine
21.06.2016, 04:56 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.06.2016, 04:56 UTC przez Philip Blaine.)
Panowie, brać w ciemno bo ta gra to prawdziwa perełka!
Każda gra jest inna, bo przy każdym podejściu generuje kolejne systemy przez które lecimy - jest sporo wydarzeń losowych, wiele przy ich rozwiązaniu może zależeć od wyposażenia naszego statku/posiadanej załogi.. jest tego dużo!
A, i gra jest trudna, tzn samo ukończenie jej - kto doleci do końcówki, szczególnie na Advanced Edition, ten zrozumie ;P Mnie udało się raz przejść grę na normalnym poziomie trudności ;P (a mam dobre kilkadziesiąt godzin zabawy na liczniku na steamie - ale ja lamus jestem ;D)
Aha, jeśli chodzi o Captains Edition: tzn, może to już nieaktualne, bo poprawili ale kiedyś ten mod "zepsuł" mi trochę zabawy, bo przez tryb lotu bez końca...przypadkiem wrzucił mnie w event odblokowujący jeden ze statków, normalnie baaaardzo ciężki do zdobycia - kwestia co kto lubi, mnie osobiście to trochę popsuło zabawę.
"Heavier than a star, no place is too far
Not even space and time can touch this ship of mine"
- Keldian, "F.T.L."
Galnet "Echo Przestrzeni"
Liczba postów: 1,683
Liczba wątków: 46
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
186
Hehe Mathias no jakoś w krew mi weszło... Ciągle muszę sobie przypominać, żeby w "realu" nie próbować
Philip dobrze prawi!
Natomiast co do moda to nie zauważyłem podobnych problemów. Opcja lotu bez końca to - jak rozumiem - opóźnienie pościgu Rebelii?
W bieżącej wersji nie ma nawet takiej opcji. Oddech Rebelii ciągle na plecach.
A dla jeszcze nie przekonanych - najważniejsza rzecz:
Gra działa w okienku i automatycznie się pauzuje po przejściu na inne! Idealna do pracy nawet pod okiem szefa!
Liczba postów: 42
Liczba wątków: 5
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
9
Platforma:
CMDR: Mietafix
o cholibka ;P przebrnięcie przez instalator moda to już większa sprawa.
Liczba postów: 1,683
Liczba wątków: 46
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
186
21.06.2016, 11:51 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.06.2016, 12:33 UTC przez Robinus.)
Zaraz jak dotrę do kompa to strzelę 3 punktowy poradnik.
EDIT (poradnik instalacji MODa Captain's Edition):
1. Ściągamy:
- Slipstream Mod Manager: ( link dla wersji 1.6 dla Windows)
- CE Resource Pack 1.28 (paczka modyfikacji wymagana do działania głównego moda)
- FTL Captain's Edition 1.283 (główny mod)
2. Slipstream Mod Manager wypakowujemy gdzieś na dysk, do jego podkatalogu mods -
- wgrywamy do niego obydwa ściągnięte pliki z modami (.ftl)
3. Uruchamiamy plik modman.exe z Slipstream Mod Manager
- program poprosi o ścieżkę do pliku z gry: \FTL - Advanced Edition\resources\data.dat
4. Zaznaczamy ptaszkami ściągnięte mody (dodatkowe dwa to demonstracja i ułatwienia):
- CE Resource Pack 1.28
- FTL Captain's Edition 1.283
i klikamy Patch
5. Bierzemy kawkę, paluszki i inne rzeczy którymi można zająć lewą rękę żeby się nie nudziła i klikamy uruchom grę (jest już trwale "spatchowana" więc można ją też uruchamiać normalnie)
Liczba postów: 42
Liczba wątków: 5
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
9
Platforma:
CMDR: Mietafix
(21.06.2016, 11:51 UTC)Robinus napisał(a): Zaraz jak dotrę do kompa to strzelę 3 punktowy poradnik.
EDIT (poradnik instalacji MODa Captain's Edition):
1. Ściągamy:
- Slipstream Mod Manager: (link dla wersji 1.6 dla Windows)
- CE Resource Pack 1.28 (paczka modyfikacji wymagana do działania głównego moda)
- FTL Captain's Edition 1.283 (główny mod)
2. Slipstream Mod Manager wypakowujemy gdzieś na dysk, do jego podkatalogu mods -
- wgrywamy do niego obydwa ściągnięte pliki z modami (.ftl)
3. Uruchamiamy plik modman.exe z Slipstream Mod Manager
- program poprosi o ścieżkę do pliku z gry: \FTL - Advanced Edition\resources\data.dat
4. Zaznaczamy ptaszkami ściągnięte mody (dodatkowe dwa to demonstracja i ułatwienia):
- CE Resource Pack 1.28
- FTL Captain's Edition 1.283
i klikamy Patch
5. Bierzemy kawkę, paluszki i inne rzeczy którymi można zająć lewą rękę żeby się nie nudziła i klikamy uruchom grę (jest już trwale "spatchowana" więc można ją też uruchamiać normalnie)
w takim razie po co taka wielka lista modów na stronie ?
Liczba postów: 1,683
Liczba wątków: 46
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
186
(21.06.2016, 14:17 UTC)Mietafix napisał(a): (21.06.2016, 11:51 UTC)Robinus napisał(a): Zaraz jak dotrę do kompa to strzelę 3 punktowy poradnik.
EDIT (poradnik instalacji MODa Captain's Edition):
1. Ściągamy:
- Slipstream Mod Manager: (link dla wersji 1.6 dla Windows)
- CE Resource Pack 1.28 (paczka modyfikacji wymagana do działania głównego moda)
- FTL Captain's Edition 1.283 (główny mod)
2. Slipstream Mod Manager wypakowujemy gdzieś na dysk, do jego podkatalogu mods -
- wgrywamy do niego obydwa ściągnięte pliki z modami (.ftl)
3. Uruchamiamy plik modman.exe z Slipstream Mod Manager
- program poprosi o ścieżkę do pliku z gry: \FTL - Advanced Edition\resources\data.dat
4. Zaznaczamy ptaszkami ściągnięte mody (dodatkowe dwa to demonstracja i ułatwienia):
- CE Resource Pack 1.28
- FTL Captain's Edition 1.283
i klikamy Patch
5. Bierzemy kawkę, paluszki i inne rzeczy którymi można zająć lewą rękę żeby się nie nudziła i klikamy uruchom grę (jest już trwale "spatchowana" więc można ją też uruchamiać normalnie)
w takim razie po co taka wielka lista modów na stronie ?
Cała reszta opcjonalna. Ja nie instalowałem.
Moim zdaniem na uwagę zasługują:
- Download Non-EL Enemy Loadouts Addon 1.26 (wprowadza nieco balansu do gry - nielosowa Download CE
- Download Flagship Randomizer 1.x for AE, ACE or ACE Infinite (bardziej urozmaicone statki boss'ów)
- Additional Music Addon 1.266 (dodatkowa muzyka)
Sama "podstawka" rozszerzenia jednak mi w zupełności wystarcza. Jak poczuję brak - to się wezmę za resztę...
|