(13.02.2018, 15:03 UTC)SEBA312 napisał(a): Niewykluczone że bug, ale taki dosyc natrętny bo doświadczyłem go trzykrotnie. Za 100 kredytów mandatu musiałem ostatecznie dać sobie rozwalić korwettę bo nawet po zmianie statku j opłaceniu kary status "WANTED" utrzymywał się nadal. Zresztą to samo spotkało @Dioxa. Mam nadzieję, że się nie mylisz i zmiany które przytoczyłeś rzeczywiście wejdą w życie.
A to z Wanted to akurat bug i sam tego doświadczyłem - po czym zgłosiłem
Inny bug, którego doświadczyłem był taki, że jak masz Fine, to wszystkie systemy stacji są niedostępne - oprócz Contacts, gdzie można ową Fine spłacić. U mnie Contacts było również zablokowane, więc nie miałem jak spłacić kary.
Jak masz Bounty, to można je spłacić jedynie w IFC, ale Fines normalnie w Contacts płacisz. Bounty nie dostaje się za wiele przestępstw, tak że jedynym ograniczeniem przy Fine jest brak dostępu do systemów stacji, dopóki nie spłacisz tego w Contacts. Przy Bounty, np. jak kogoś zniszczysz - musisz już szukać IFC.
W teorii całkiem rozsądne, zobaczymy jak się sprawdzi w praktyce.
Liczba postów: 225
Liczba wątków: 2
Dołączył: Apr 2017
Reputacja:
39
Platforma:
CMDR: Galimathias
Bylem ostatnio na RESach i zaskoczylo mnie, ze nie wyskakuje mi wanted po trafieniu "swojego" w momencie kiedy strzelam do zaznaczonego celu. Az sprawdzilem i walilem ze wszystkieo co mialem w cel, a przed nosem przeleciala mi Anaconda z security. Dostala conajmniej potezna porcje pociskow i nic sie nie stalo. Od tego momentu przestalem sie calkowicie intersowac czy ktos wlatuje mi pod lufe. Kiedys byle pykniecie kogos i juz kara. Acha, to nie beta, to zwykla elitka.
Liczba postów: 24
Liczba wątków: 1
Dołączył: Dec 2017
Reputacja:
5
Platforma:
CMDR: JEZZMAN
Bodajże w pierwszym streamie z zapowiedzi bety wspomnieli, że zwiekszyli znacząco "margines błędu" jeżeli chodzi o przypadkowe strzelanie do swoich.
Liczba postów: 2,059
Liczba wątków: 15
Dołączył: Feb 2016
Reputacja:
243
Platforma:
CMDR: Calvarian
(14.02.2018, 14:54 UTC)Calvarian napisał(a): Jakaś data premiery?
Nope, FD nas nie kocha najwyraźniej :/
Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
(14.02.2018, 15:14 UTC)Baton napisał(a): (14.02.2018, 14:54 UTC)Calvarian napisał(a): Jakaś data premiery?
Nope, FD nas nie kocha najwyraźniej :/
moze kocha inaczej ..
obstawiam ze wyjdzie 12 marca wtedy jest „światowy dzien drzemki w pracy”
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Liczba postów: 340
Liczba wątków: 20
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
47
Platforma:
CMDR: Tirith_PL
(14.02.2018, 16:12 UTC)Yata_PL napisał(a): (14.02.2018, 15:14 UTC)Baton napisał(a): Nope, FD nas nie kocha najwyraźniej :/
moze kocha inaczej ..
obstawiam ze wyjdzie 12 marca wtedy jest „światowy dzien drzemki w pracy”
No to wyjdzie 13 bo 12 Braben będzie drzemał
Czekam z utęsknieniem, wziąłem się za inżynierowanie swoim zapasowym pilotem, doleciałem do Farseer, cztery pierwsze rolki, z każdej miałem pogorszenie modułu zamiast poprawę a materiałów mam tam tyle co kot napłakał więc zrezygnowałem z tego i czekam na 3.0
Liczba postów: 50
Liczba wątków: 5
Dołączył: May 2017
Reputacja:
2
CMDR: Spili
Tak właśnie a propos pogarszania statów u inżynierów...
Odkąd wyszła beta to postanowiłem, że sobie jednak zrobię przerwę aż będzie full release 
I wiecie co?
Istnieje jednak świat poza ED
Po uszy wpadłem w Subnauticę  Gruba gierka
Ostateczny system C&P:
System kar i przestępstw
Całkowicie przeriobiony i znacznie różniący się od tego, co mamy teraz (obecny system jest opisany w TYM PORADNIKU).
Informacje ogólne
- Nowy system dotyczy zarówno PVP jak i PVE.
- Po wprowadzeniu nowego systemu będzie jednorazowa amnestia i wszystkie dotychczasowe kary i bounty zostaną wyzerowane.
- Misje, które będą wymagać nielegalnej działalności będą jakoś oznaczone
- Interstellar Factors Contact (miejsce, gdzie można spłacić kary i bounty) będą teraz oznaczone na mapie galaktyki
Bounties and Fines (Kary i mandaty)
- Kary (bounty) i mandaty (fine) nakładane są teraz na statek, a nie na Commandera.
- Fine nigdy nie zamienia się w Bounty
- Bounty nigdy nie staje się "uśpione" ani przeterminowane
- Mandaty mogą zostać spłacone w Contacts > Security
- Bounty może zostać spłacone tylko w Interstellar Factors, kiedy nasze Notoriety wynosi 0
- Bounty z jurysdykcji, w której zginęliśmy jest przymusowo spłacane kiedy respawnujemy się w statku więziennym (detention centre)
Notoriety and Murder (zla sława i morderstwa)
- Komandorzy mogą teraz zyskać złą sławę (Notoriety) w skali 0-10.
- Notoriety zwiększa się o 1 za każdym razem, kiedy popełniamy morderstwo.
- Notority zmniejsza się o 1 punkt co 2 godziny czasu gry (podczas gdy jesteśmy zalogowani), aż zejdzie do 0.
- Za każdy poziom Notoriety, bounty za morderstwo zwiększa się o określony % wartości wykupu statku mordercy. Im wyższe Notoriety, tym wyższy %.
- Jeśli ofiarą morderstwa jest inny Komandor (żywy gracz, a nie NPC), za każdy posiadany poziom Notoriety morderca pokrywa 10% różnicy pomiędzy wykupem swojego statku, a statku ofiary. Jeśli koszt wykupu statku mordercy jest niższy niż ofiary, wartość wynosi 0. (Wszystkie wartości nie są jeszcze potwierdzone i mogą zostać zmienione, jeśli po wypuszczeniu patcha okaże się że są za duże/za małe).
- Dodatkowo, ofiara morderstwa płaci mniejszy koszt wykupu statku, w zależności od poziomy Notriety mordercy.
- Wskaźnik Notoriety przynależy do Commandera, a nie do statku!
- Jeśli nasze Notoriety jest wyższe niż 0, nie możemy spłacić żadnego bounty, które na nas ciąży.
- Morderstwa wynikające z kolizji z innymi statkami (TYLKO w bezpośredniej przestrzeni przy portach gwiezdnych!) nie mają wpływu na Notoriety i związane z tą wartością kary % (opisane powyżej). Głównym powodem jest trollowanie przez ramowanie statków.
Hot Ships and Modules ("Gorące" statki i moduły)
- Statek, na który nałożone jest bounty uważany jest za "gorący"
- Gorących statków nie można transferować do stacji pod jurysdykcją, w której ten statek jest poszukiwany.
- Koszt transferu do innych jurysdykcji jest zwiększony.
- Moduły z gorącego statku są również "gorące".
- Bounty z gorącego statku można wyczyścić w Interstellar Factors Contact - za odpowiednią opłatą.
- Gorące moduły można wyczyścić w magazynie, za odpowiednią opłatą, w zależności od kosztu modułu.
- Gorące moduły nie mogą zostać zamontowane w czystym ("niegorącym") statku.
- Gorące statki i moduły można sprzedać ze stratą.
Friendly Fire
- Zwiększenie tolerancji na friendly fire + nowy typ przestępstwa (przypadkowe użycie broni), skutkujący mandatem (fine), ale nie bounty.
Anonymous Access Protocols and Detention Centres (Anonimowy Protokół Dostępu i statki więzienne)
- Jeśli korzystamy z gorącego statku, dostęp do usług stacji jest ograniczony w jurysdykcji, w której popełniliśmy przestępstwo. Ze stacją musimy połączyć się anonimowo.
- Fines (mandaty) ograniczają dostęp do wszystkich usług, poza: misjami w toku, security, Interstellar Factors i czarnym rynkiem.
- Jeśli nasz gorący statek zostanie zniszczony w jurysdykcji, w której jest poszukiwany, respawnujemy się w najbliższym statku więziennym, należącym do danej frakcji. Statki więzienne są gęsto rozsiane po zamieszkałej przestrzeni.
- Przy respawnie oprócz kosztu wykupu statku, PRZYMUSOWO spłacamy wszystkie bounty nałożone na nas w danej jurysdykcji. Pozostałe bounty i mandaty zostają nietknięte i nadal są nałożone na dany statek. Przymus spłacenia obowiązuje tylko w przypadku bounty, które zostało wykryte (np. przez policję lub innego gracza).
Power Bounties (Powerplay)
- "Power bounties", który ma zastosowanie tylko do przestępstw dotyczących Powersów
- Power bounties widzą (i mogą zainkasować za nie kasę) tylko piloci zapisani do odpowiedniego Powersa
- Standardowy system kar i przestępstw nie ma zastosowania do Power bounties.
Advanced Tactical Response (ATR)
- Władze systemu mają teraz dostęp do nowego typu jednostek ochrony: ATR (Advanced Tactical Responders)
- Są one wyposażone w ekskluzywne moduły najwyższej klasy w customowych konfiguracjach. Statki te są pilotowane przez najlepszych pilotów.
- Jeśli przestępca notorycznie łamie prawo, w końcu ściągnie na siebie uwagę Advanced Tactical Response.
- To, kiedy ATR zostaną wysłane, zależy od poziomu bezpieczeństwa systemu.
- Kiedy ATR zostaną raz wysłane, będą się ciągle pojawiać, dopóki przestępca nie opuści systemu.
Non Crime Destruction (zniszenie statku nie wynikające z przestępstwa)
- Jeśli nasz statek jest zniszczony, ale my nie jesteśmy poszukiwani, respawn następuje na pobliskiej stacji, która nie jest do nas wrogo nastawiona.
- Jeśli takiej nie ma w systemie, respawnujemy się tam, gdzie ostatnio zadokowaliśmy.
- Jeśli akurat jesteśmy tam poszukiwani, zostajemy odesłani na statek więzienny, zgodnie z zasadami opisanymi powyżej.
Kill Warrant Scanner
- Chwilowo Kill Warrant Scanner ujawni teraz jedną, największą nagrodę za dany statek. Nowe zasady działania tego modułu są ciągle omawiane na podstawie komentarzy społeczności.
Dodatkowe informacje z Patch Notes
- Gracz, który popełni przestępstwo w sesji Multi Crew, będąc gościem na czyimś statku, dostaje odpoiwednią fine/bounty dodaną do jego najbardziej wartościowego statku
|