Podsumowanie ostatnich zmian:
Inżynierowie (Engineers)
- Zwiękoszono pojemność magazynu na materiały. Teraz możemy mieć aż od 100 aż do 300 sztuk jednego materiału, w zależności od rzadkości jego występowania! (G1 - 300, G2 - 250, G3 - 200, G4 - 150, G5 - 100).
- Wymagane materiały do sytenzy FSD Boost uległy zmianie:
FSD Basic
Carbon 1
Vanadium 1
Germainium 1
FSD Standard
Carbon 1
Vanadium 1
Germainium 1
Cadmium 1
Niobium 1
FSD Premium
Carbon 1
Germainium 1
Arsenic 1
Niobium 1
Ytrium 1
Polonium 1
System kar i przestępstw
Bounty i "zła sława" (Notoriety)
- Kary (fines) nie zamieniają się już w bounty.
- Bounty nie może stać się uśpione (dormant)
- Komandorzy będą mieli nowy wskaźnik "złej sławy" (Notoriety):
- -- wzrasta on o 1 punkt z każdym morderstwem, gdzie maksymalna wartość to 10
- -- koszt wykupu statku ofiary jest zmniejszany o pewną kwotę w oparciu o wysokość Notoriety atakującego
- -- wkaźniek Notoriety maleje, jeśli przestępcy zostanie wymierzona sprawiedliwość, spada również o 1 punkt na 2 godz. czasu gry.
- Bounty za morderstwo będą teraz zawierać: pewien % wykupu statku atakującego (im wyższe Notoriety, tym większy mnożnik) + pewien % wykupu statku ofiary (a dokładnie 10% różnicy miedzy wartością wykupu statku atakującego i statku ofiary)
- Koszt wykupu statku ofiary po jego zniszczeniu zostaje zmniejszony o 6% za każdy punkt Notoriety atakującęgo.
- Maksymalny poziom bounty pozyskanego za zabicie gracza o statusie Wanted został zwiększony do 2 mln Cr na jurysdykcję.
Bounty międzygwiezdne (Interstellar Bounty)
- Takie bounty jest nakładane w momencie, kiedy sumaryczna wartość wszystkich powiązanych bounties przekroczy poziom 2 mln Cr w danym supermocarstwie
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
4
Platforma:
CMDR: Gladehorn
.png) .png) .png)
12.02.2018, 10:49 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.02.2018, 08:46 UTC przez Gladehorn.)
Pozytywnie. W moim odczuciu zwłaszcza zmiany dotyczące inżynierów i usunięciu elementu RNG a tym samym stworzeniem czystej ścieżki postępu. Cheftain, za wcześnie by stwierdzić, statek mnie trochę rozczarował miałem nadzieje że dołączy do BIG 3, Szkoda. Reszta nie przykuła takie uwagi.
12.02.2018, 11:24 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.02.2018, 13:08 UTC przez Pajk.)
Dałem 4 - głównie mając nadzieję, że wprowadzenie we właściwy sposób współczynnika "Notoriety" spowoduje zniknięcie wrednych grieferów - będą niszczeni ekspresowo przez ATR, jak za mocno nabroją.
Nadal brak pewnych rozwiązań, które się wydają logiczne - parkowanie załadowanego statku, czy wynajem kontenerów na stacji jako magazyn towarów. Limpety się już przenoszą, moduły i statki można przechowywać i transportować, została rzecz wydawałoby się najprostsza - magazyn towarów. Mnie to jeszcze się marzy handel modyfikowanymi modułami i innym dobrem - taki galaktyczny ebay.
Liczba postów: 225
Liczba wątków: 2
Dołączył: Apr 2017
Reputacja:
39
Platforma:
CMDR: Galimathias
Taki galaktyczny ibej moglby bardzo uproscic zabawe, bo po co jechac po MEFy, mozna kupic od razu 100 za jakis milionik.
Liczba postów: 1,283
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
12.02.2018, 14:09 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.02.2018, 14:11 UTC przez Yata_PL.)
(12.02.2018, 11:56 UTC)Galimathias napisał(a): Taki galaktyczny ibej moglby bardzo uproscic zabawe, bo po co jechac po MEFy, mozna kupic od razu 100 za jakis milionik.
No nie wiem czy tedy droga . Jesli założymy ze "kasa" a własciwie jej szybkie zdobycie to nie problem a cala reszte sobie kupimy to jaki cel indywidualny do zdobycia Ci pozostanie ? Teoretycznie do zdobycia jest ranga do kupna "lepszych" statków tylko ze w tym patchu jakoś tak mało konsekwetnie Chieftain statek praktycznie lepszy pod kazdym wzgledem od FAS ( wymagajacego range) jakoś dziwnie nie wymaga rangi ..
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Chieftain nie potrzebuje rangi, bo w Aliance nie ma rang w ogóle. Trudno byłoby dla tego jednego statku wprowadzać. Ani python, ani anaconda też nie mają.
Liczba postów: 225
Liczba wątków: 2
Dołączył: Apr 2017
Reputacja:
39
Platforma:
CMDR: Galimathias
12.02.2018, 14:20 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.02.2018, 14:21 UTC przez Galimathias.)
Ale ja wlasnie napisalem, ze teoretycznie mozna by grac w szachy tylko dwoma Hetmanami, tylko po co?
13.02.2018, 14:41 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.02.2018, 15:50 UTC przez SEBA312.)
Właściwie podoba mi się wszystko, oprócz zmian w crime punishment. Ogólna koncepcja jest niezła, ale w takim stanie, w jakim to było w becie grieferzy dostaną do rąk potężne narzędzie. Najzwyczajniej w świecie będą sobie latać po RESACH i podstawiać statki do przypadkowego trafienia. Jak bardzo jest to upierdliwe przekonałem się w becie nieumyślnie postrzeliwszy jakiegoś NPC. Latałem akurat Korewetą z malutkim skokiem, a w okolicy nie było nigdzie stacji z interstellar factor, na której mógłbym wylądować. Za zabójstwo z premedytacją jak najbardziej na miejscu jest utrudnianie życia sprawcy, ale za przypadkowe postrzelenie wystarczyłby zwykły mandat.
Fortuna toczy się kołem. Pod kołem to pojąłem.
A kiedy strzyżesz owieczki, opowiadaj im bajeczki.
(13.02.2018, 14:41 UTC)SEBA312 napisał(a): Właściwie podoba mi się wszystko, oprócz zmian w crime punishment. Ogólna koncepcja jest niezła ale w takim stanie w jakim to było w becie grieferzy dostaną do rąk potężne narzędzie. Najzwyczajniej w świecie będą sobie latać po RESACH i podstawiać statki do przypadkowego trafienia. Jak bardzo jest to upierdliwe przekonałem się w becie nieumyślnie postrzeliwszy jakiegoś NPC. Latałem akurat Korewetą z malutkim skokiem, a w okolicy nie było nigdzie stacji z interstellar factor, na której mógłbym wylądować. Za zabójstwo z premedytacją jak najbardziej na miejscu jest utrudnianie życia sprawcy, ale za przypadkowe postrzelenie wystarczyłby zwykły mandat.
To musiał być bug, bo:
Inne drobne zmiany:
- Zwiększenie tolerancji na friendly fire + nowy typ przestępstwa (przypadkowe użycie broni), skutkujący mandatem (fine), ale nie bounty.
13.02.2018, 15:03 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.02.2018, 15:48 UTC przez SEBA312.)
(13.02.2018, 14:46 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): (13.02.2018, 14:41 UTC)SEBA312 napisał(a): Właściwie podoba mi się wszystko, oprócz zmian w crime punishment. Ogólna koncepcja jest niezła ale w takim stanie w jakim to było w becie grieferzy dostaną do rąk potężne narzędzie. Najzwyczajniej w świecie będą sobie latać po RESACH i podstawiać statki do przypadkowego trafienia. Jak bardzo jest to upierdliwe przekonałem się w becie nieumyślnie postrzeliwszy jakiegoś NPC. Latałem akurat Korewetą z malutkim skokiem, a w okolicy nie było nigdzie stacji z interstellar factor, na której mógłbym wylądować. Za zabójstwo z premedytacją jak najbardziej na miejscu jest utrudnianie życia sprawcy, ale za przypadkowe postrzelenie wystarczyłby zwykły mandat.
To musiał być bug, bo:
Inne drobne zmiany:
- Zwiększenie tolerancji na friendly fire + nowy typ przestępstwa (przypadkowe użycie broni), skutkujący mandatem (fine), ale nie bounty.
Niewykluczone, że bug, ale taki dosyć natrętny, bo doświadczyłem go trzykrotnie. Za 100 kredytów mandatu musiałem ostatecznie dać sobie rozwalić korwetę, bo nawet po zmianie statku i opłaceniu kary status "WANTED" utrzymywał się nadal. Zresztą to samo spotkało @Dioxa. Mam nadzieję, że się nie mylisz i zmiany, które przytoczyłeś rzeczywiście wejdą w życie.
Fortuna toczy się kołem. Pod kołem to pojąłem.
A kiedy strzyżesz owieczki, opowiadaj im bajeczki.
|