2.4 and Beyond - podsumowanie streamu z Frontier Expo 2017.
#31
Planety śliczne jaram się jak drucik w żarówce, ale mam wrażenie że najważniejszy jest tu ten lotniskowiec. Jego budowa, sterowanie, jak będzie przydzielane kto może nim lecieć a kto nie, no i kto o tym będzie decydował? Ja tu widzę mechanikę zarządzania frakcją!!!
"Apacz" z zamiłowania
[Obrazek: YL0DFrF.png]
Odpowiedz
#32
Robi sie coraz przyjemniej, nowa grafika etc, ale najciekawsze to pozostale te dwie gry, FD po glebszym zastanowieniu uznal ze nalezy sprawdzic ile udzwignie silnik gry, poza tym otrzymuje sie oddzielny produkt. Wprowadzenie planet z atmosfera, plynami, chmurami czy wreszcie zyciem plus obiekty jak miasta to ogromne i niezbyt oplacalne zadanie dla takiej gry jak ED ale jesli polaczy sie ten projekt z inna gra to zaczyna miec to sens. Chyba mazy sie kazdemu posadzic statek w fajnej planetarnej bazie gdzie jest jeziorko przewka i widoczki jak z Zakopanego czy Wladyslawowa lub wysp Dziewiczych i fajnie bylo by gdyby sie postarali a nie poszli na latwizne i zrobili model Sosnowca:-)))
Megaship frakcyjny sam pomysl ocieka zajebistoscia duzo mocniej niz Seksmasterka z Youtuba, czyli lodzio miodzio orzeszki i zasmazka.
Nowe opcje fedrowania i zwiedzania super bo tu czasem wieje nudą.
Kilka nowych statkofff szkoda ze tylko kilka, ale mam nadzieje ze nie zatrudnia nikogo z WarGamingu bo byla by apokalipsa przesytu z czego polowa lub wincej staktófff premium w zestawie z goldem. Stocznia niestety ma oferte jak polmozbyt w Koluszkach w 1983 roku z czego co ciekawsze modele sa na talony lub przedplaty. Klepie range w imp by dostac talon na IC z pelnym poswieceniem, a jeszcze daleko. A gdzie federacja i alliance? To ja sie szybciej chyba wnukofff dorobie:-)))
Przydalo by sie dodac jakies kosmiczne smieci w stylu komety planetoidy i gruz tak samo jak zdarzenia przy przelocie w przestrzeni.
Na pomaranczowy interface w grze mam juz alergie i chetnie bym go zmi3nil na jakis bardziej przyjazny patrzołką, na pc mozna modem to zalatwic o ile sie nie myle ale na konsoli juz niestety nie.
ED planowany jest na lata i to mi sie podoba, niech trzymaja poziom a nie bawia sie w EA z Fifa klepana co roku z kolejnym numerkiem i bardziej naturalistyczna d..pa Ronaldo.
Pozdrawiam
Odpowiedz
#33
Wszystko wygląda zachęcająco, z tym że ja nie jestem zadowolony, iż ten sezon jest bezpłatny dla horyzonciarzy...
To wytwarza dziwną sytuacje, w której oni bardzo wolno wprowadzają różne rzeczy, a z tytułu tej ślamazarności dają to free...
FD po trosze udaje, że pracuje, a my udajemy, że im płacimy...

Wolałbym zapłacić, a żeby wzięli się do roboty i zobaczyli, iż Horyzonty z dodatku zaplanowanego na jeden rok, będą trwały trzy lata... z tego jestem niezadowolony.

Ze szczegółów, to zmiana rollek u inżynierów, zobaczymy jak to rozwiążą.
Na razie jak zwykle FD: zabugowało część materiałów w misjach, non-stop mają z tym problemy, od 2.1 Biggrin
Porządna policja, której można będzie się bać - to też dobra rzecz.
Wreszcie może security systemu będzie miało znaczenie...
No, jeszcze eksploracja, ale kiedy to będzie....

Cieszą mnie nowe statki, to oznacza nowe buidy i inżynierowanie...
Planety, planety, planety... niech robią, byle szybko. Najlepiej od razu z thargoidzkimi miastami na nich. Wink
Planety dla mnie są ważne, uwielbiam wylądować w ciekawym miejscu, podumać sobie przy zachodzie słońca....
[Obrazek: CSMPEGA.jpg]



[Obrazek: cdwcQAQ.jpg]
Droga Mleczna wdziana z okolic Jellyfish Nebula, widać wyraźnie Bernards Loop i malutka Seagull Nebula, z odległości 3000-4000 LY.
Odpowiedz
#34
Czyli juź znamy plany na rok do przodu, nic wielkiego w sumie, więc można wyluzować i pograć sobie w inne rzeczy też w końcu Smile
Co do darmowego sezonu, z jednej strony fajnie, z drugiej zapłaciłem £120 za LEP co w tym momencie wydaje się chybioną inwestycją, bo to samo miałbym za £40 kupując Horizons, przynajmniej przestanę kupować skórki, co robiłem, żeby ich doinwestować, ale teraz uważam, że już ich wystarczająco doinwestowałem w związku z tym.
Odpowiedz
#35
Ja mam mieszane uczucia . Darmowy sezon trochę mi pachnie powolną ewakuacją ze statku ed na nowe projekty
Odpowiedz
#36
FD ma w tej chwili 3 projekty, z czego ED jest najbardziej dochodowa - nie wydaje mi się, żeby zamierzali się ewakuować. Raczej zdają sobie sprawe, że wkurzyli by graczy wymagając zapłaty za poprawę bazowych elementów grySmile 
Moim zdaniem przed ED jeszcze dobre kilka lat rozwoju i płatne dodatki wrócą.
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat
Odpowiedz
#37
(10.10.2017, 12:35 UTC)Fenyl de Lechia napisał(a): FD ma w tej chwili 3 projekty, z czego ED jest najbardziej dochodowa

A skąd ta informacja?
Przeglądałem ostatni roczny raport finansowy i właśnie niczego takiego nie mogłem znaleźć.

Wręcz mam wrażenie, że ED zalicza obecnie trend spadkowy (widać to choćby po liczbie grających na tym rocznym wykresie) - mam wrażenie, że FDEV stawia na inne produkty ze swojego portfolio (patrz wspomniany raport), a w ED zobaczymy za chwilę mikropłatności w celu ratowania dochodowości tytułu. Sad

I jak się chłodno zastanowić, z punktu widzenia takiego inwestora mikropłatności są naturalnym krokiem w tym momencie:
  • gracze narzekają na grind (a niektórzy wręcz przez to przestają grać)
  • FDev wypuszcza sezon 3 za darmo (brak spodziewanego przychodu)
  • ...co prowadzi do "rozwiązania" "pasującego" obydwu stronom: dać graczowi wybór - albo spędzasz czas grindując (szukając materiału dla inżyniera czy zarabiając kasę), albo płacisz na przykład takiej kopalni prawdziwymi dolarami, by dany materiał za ciebie wydobyła i dzięki temu masz cel osiągnięty szybciej.
Powiedzcie proszę, że nie mam racji.
Odpowiedz
#38
Podajesz dane ze steama, podczas gdy większość graczy odpala grę bezpośrednio z launchera (nawet mając wersję steamową).

Aczkolwiek to zdanie z raportu może rodzić pewne pytania: "We have announced that the ‘season pass’ business model will be superseded by an alternative after the release of 2.4 The Return."
Odpowiedz
#39
(11.10.2017, 08:14 UTC)Ulpian napisał(a): Podajesz dane ze steama, podczas gdy większość graczy odpala grę bezpośrednio z launchera (nawet mając wersję steamową).

Jakieś źródła? Wink
Odpowiedz
#40
Tez mi sie wydaje ze większość graczy odpala gre z launchera ( bo jest szybciej i dobrze zrobiony) a wykresy z Steama nie mozna na serio analizować w przypadku ED.
Mowi sie ze sprzedano 2.5 M licencji razem z PS4 i Xbox wiec osobiście dziwie ze Frontier chwycił 3cią sroke za ogon ( Jurrasic..) mając taka baze graczy którzy czesciowo sie odwócili z powodu braku szybkiego rozwoju jednak wiedza jaki jest potencjal albo ciagle graja i wyczekują rozwoju. Mogli by to skalkulowac i wrzucic 50~70 % posiadanych zasobów ludzkich do projektu i wyczesać z tego tylułu dodatkowe 40~50 Euro za kazdy rok(sezon) i rozwijać ja szybciej.
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.


Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Frontier Roadmap na najbliższe 5 lat SP-GGX 36 10,803 26.09.2019, 15:01 UTC
Ostatni post: Kuba Wolf
  Frontier update - 23 kwietnia 2013 [Cornholio] 14 3,801 13.04.2019, 13:22 UTC
Ostatni post: Kuba Wolf
  Frontier update 1.03.2019 Yata_PL 47 10,842 06.03.2019, 11:09 UTC
Ostatni post: USSER-PL
Information Chapter 4 - podsumowanie streamu z górnictwem i szwadronami (01.11) Mathias Shallowgrave 24 5,597 06.11.2018, 16:58 UTC
Ostatni post: Fenyl de Lechia
  Chapter 4 - podsumowanie streamu z eksploracją i kodeksem (18.10) Mathias Shallowgrave 17 4,788 31.10.2018, 12:06 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości