06.03.2017, 09:52 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.03.2017, 10:26 UTC przez Baton.)
(06.03.2017, 09:42 UTC)Nizm0 napisał(a): No to wiadomo że po becie wszystko może się zmienić, ale fajnie że coś z eksploracją ruszają. Jak na razie z tego co pamiętam to zmniejszyli wpływ misji pasażerskich na rangę w exploracji ale nie widziałem nigdzie że mieli podnieść wymagania.
Mnie już tam rybka czy podniosą czy nie, ale jak kasa pójdzie w górę pięciokrotnie to Elite wbijasz jedną porządną podróżą do Kolonii i z powrotem skanując kilka pól neutronówek, zdawało by się, że powinno być to trochę większe wyzwanie, ale po tych wszystkich cudach z misjami pasażerskimi fakt posiadania elity w eksploracji stracił na wartości i tak, więc nie jestem przejęty.
Dobra, cofam to, całkiem inteligentnie podnieśli opłaty, za same neutronówki czy czarne dziury jest zaledwie 1.2x więcej, 10x więcej jest za ziemiopodobny czy wodny świat i to jest bardzo fajna zmiana, teraz będzie warto lecieć 400k ls żeby zeskanować coś na końcu systemu co bulgota
Samo podnoszenie kasy i schematy do nowych skanerów to trochę przymało, ale powoli poprawiają, sam fakty dodania FSD boosta dla mnie bardzo zmienił eksplorację, dodali też ruiny, więc się teraz zawsze rozglądam po okolicy bardziej niż kiedyś, powolutku robi się ciekawiej, mam nadzieję, że zdąży się zrobić naprawdę fajnie zanim już wszystko oblecę
Zazdroszczę tym co grają już w Bete. ja tylko czytam wypowiedzi z rozdziawionymi ustami.
Czemu nie jaaaa
Qui desiderat pacem praeparet bellum
Liczba postów: 2,183
Liczba wątków: 59
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
212
Platforma:
CMDR: DYoda
(06.03.2017, 09:52 UTC)Baton napisał(a): (06.03.2017, 09:42 UTC)Nizm0 napisał(a): No to wiadomo że po becie wszystko może się zmienić, ale fajnie że coś z eksploracją ruszają. Jak na razie z tego co pamiętam to zmniejszyli wpływ misji pasażerskich na rangę w exploracji ale nie widziałem nigdzie że mieli podnieść wymagania.
Mnie już tam rybka czy podniosą czy nie, ale jak kasa pójdzie w górę pięciokrotnie to Elite wbijasz jedną porządną podróżą do Kolonii i z powrotem skanując kilka pól neutronówek, zdawało by się, że powinno być to trochę większe wyzwanie, ale po tych wszystkich cudach z misjami pasażerskimi fakt posiadania elity w eksploracji stracił na wartości i tak, więc nie jestem przejęty.
Dobra, cofam to, całkiem inteligentnie podnieśli opłaty, za same neutronówki czy czarne dziury jest zaledwie 1.2x więcej, 10x więcej jest za ziemiopodobny czy wodny świat i to jest bardzo fajna zmiana, teraz będzie warto lecieć 400k ls żeby zeskanować coś na końcu systemu co bulgota 
Samo podnoszenie kasy i schematy do nowych skanerów to trochę przymało, ale powoli poprawiają, sam fakty dodania FSD boosta dla mnie bardzo zmienił eksplorację, dodali też ruiny, więc się teraz zawsze rozglądam po okolicy bardziej niż kiedyś, powolutku robi się ciekawiej, mam nadzieję, że zdąży się zrobić naprawdę fajnie zanim już wszystko oblecę 
Czyli ostatnie 20% zrobie szybciej
Liczba postów: 553
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
54
Z tym boostem z neutronówek to chyba tylko pozorna korzyść i dodatkowa minigra coby się nie nudziło  .
Zanim wlecisz w stożek, naładujesz się, odpalisz mapę znajdziesz odpowiednio odległy system po trasie to w tym samym czasie zrobisz więcej skacząc na pałę bez boosta
Liczba postów: 73
Liczba wątków: 2
Dołączył: Dec 2016
Reputacja:
7
Platforma:
CMDR: CMDR KORONER82
(06.03.2017, 15:10 UTC)Myr0n napisał(a): Z tym boostem z neutronówek to chyba tylko pozorna korzyść i dodatkowa minigra coby się nie nudziło .
Zanim wlecisz w stożek, naładujesz się, odpalisz mapę znajdziesz odpowiednio odległy system po trasie to w tym samym czasie zrobisz więcej skacząc na pałę bez boosta 
Coś w tym jest.
Liczba postów: 106
Liczba wątków: 2
Dołączył: Mar 2016
Reputacja:
30
Inna sprawa, jakby boost zachowywał się aż do pierwszego fuel scoopa (aż do momentu, gdy paliwo wzbogacone zostanie zmieszane)  Ach, to byłaby szybkość
Liczba postów: 2,979
Liczba wątków: 173
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
295
Platforma:
CMDR: Kyokushin
06.03.2017, 20:37 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.03.2017, 20:39 UTC przez Kyokushin.)
Liczba postów: 818
Liczba wątków: 14
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
105
Platforma:
CMDR: Nizm0
.png) .png) .png) .png) .png) .png) .png)
(06.03.2017, 20:37 UTC)Kyokushin napisał(a): Szybciej się po neutronówkach leci, aczkolwiek te co dają mniej boosta, bo jakoś ok 30% (nie pamiętam jak się nazywały), nie warte są zachodu.
Białe karły i dają tylko 50% i faktycznie więcej czasu zajmuje znalezienie systemu niż jest to warte zachodu, jedynie jeżeli brakuje Ci tych paru lat skoku albo chcesz na paliwie zaoszczędzić to wtedy można skorzystać. Aczkolwiek łatwiej wtedy użyć syntezy
06.03.2017, 21:00 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.03.2017, 21:09 UTC przez SP-GGX.)
(06.03.2017, 15:10 UTC)Myr0n napisał(a): Z tym boostem z neutronówek to chyba tylko pozorna korzyść i dodatkowa minigra coby się nie nudziło .
Zanim wlecisz w stożek, naładujesz się, odpalisz mapę znajdziesz odpowiednio odległy system po trasie to w tym samym czasie zrobisz więcej skacząc na pałę bez boosta 
Podczas ostanie eksploracji robiłem małe eksperyment z czasem przelotu na neutronach i:
Skok bez boosta 49,8LS\
Skok z Boostem ( neutronówka ) faktyczny 199LS
Średni czas na neutrostradzie pomiędzy skokami ( naładowanie boosta - mapa - określenie celu - skok ) czas 3,2min
Średni czass skoku standardowego uwzględniając rożne wielkości gwiazd ( zasysanie paliwa z gwiazdy - przelot - skok ) czas 1,30min
Na neutrostradzie w okolicach sagittarius A z ładowaniem paliwa co piaty skok oraz naprawą FSD co 10 skok przeleciałem w 2 godziny ok. 5400LS
|