1.8 / 2.3 The Commanders - Dyskusja
to jest dla mnie widok z prawdziwego MC :
[Obrazek: D9Noc5T.jpg]

na plus NPCe nareszcie otrzymują awatary - hurra
Gunner jako TPP ala kamerka tego niestety nie kupuje, mam nadziej ze coś sie zmieni po wprowadzeniu tzw space legs ,  ogólnie stream nr 1 ciekawszy niż ten dzisiejszy i lepiej poprowadzony...
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.


Odpowiedz
(16.02.2017, 20:30 UTC)2M1R napisał(a): [Obrazek: 4349687585_244a15c8a8.jpg]

Multicrew blokuje wingi? Dla balansu...
Ze niby to ma być dodatek a nie gamechanger?
Nie mam obiekcji co do kamery TPP ale to wyglądało jak dodatek dla casuali aby sobie piu piu zrobić...
Zwracam honor Kyoku i Xeonary, FD wszystko spierniczy...

Liczyłem że po mimo paru głupich mechanik pokażą coś z tym multicrew czego w zapowiedziach nie było. Brakuje mi obsługi SRV. Do tego powinny być osobne sloty pod manned turret. Wtedy nie potrzeba by było kamery TPP oraz dwóch statków pod dwa buildy. Ogólnie ciekawe jak rozbudują to multicrew w przyszłości.


EDIT: Rzeczywiście pierwszy stream był ciekawszy, a same feature'y ciekawiej zaprojektowane.
Odpowiedz
Poprawki UI - super. Te drobnostki właśnie sprawiają, że świat nabiera kolejnej dozy wiarygodności.

MC zapowiada się na niezły fun i dokładnie tak, jak mówili - szybka sesja na RES czy CZ, jump in - jump out.

Widok TPP z wieżyczek faktycznie trochę meh, ale z drugiej strony jak jest więcej niż 1 wieżyczka, to ciężko było to zaimplementować w inny sposób.

Nazwy statków widać na UI, po zaznaczeniu jako cel! Smile

Ogólnie IMHO mocno na plus. Ciekawe, co jeszcze pokażą Biggrin
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
(16.02.2017, 21:00 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): Widok TPP z wieżyczek faktycznie trochę meh, ale z drugiej strony jak jest więcej niż 1 wieżyczka, to ciężko było to zaimplementować w inny sposób.

Można by zrobić specjalne działka z kamerami i po prostu przełączać się między nimi. Rozwiązanie doskonale sprawdzające się czołgach, helikopterach oraz innych pojazdach w każdej odsłonie Battlefield ;>
Odpowiedz
(16.02.2017, 21:07 UTC)Xeonary napisał(a):
(16.02.2017, 21:00 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): Widok TPP z wieżyczek faktycznie trochę meh, ale z drugiej strony jak jest więcej niż 1 wieżyczka, to ciężko było to zaimplementować w inny sposób.

Można by zrobić specjalne działka z kamerami i po prostu przełączać się między nimi. Rozwiązanie doskonale sprawdzające się czołgach, helikopterach oraz innych pojazdach w każdej odsłonie Battlefield ;>

No tak, ale jednym działkiem nie zdziałasz tyle co dwoma lub trzema.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
(16.02.2017, 21:00 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a):  ale z drugiej strony jak jest więcej niż 1 wieżyczka, to ciężko było to zaimplementować w inny sposób.

Zwyczajnie - push the button. 
tak jak wskoczyli na fotel (teleprezencja) tak samo mogli by pomiędzy działkami lub widokami przechodzić.. i dać im fixy w obrotowej wieżyce , wystarczyło by żeby zaprojektowali jeden lub 2 nowe moduły w statku...
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.


Odpowiedz
(16.02.2017, 21:08 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a):
(16.02.2017, 21:07 UTC)Xeonary napisał(a): Można by zrobić specjalne działka z kamerami i po prostu przełączać się między nimi. Rozwiązanie doskonale sprawdzające się czołgach, helikopterach oraz innych pojazdach w każdej odsłonie Battlefield ;>

No tak, ale jednym działkiem nie zdziałasz tyle co dwoma lub trzema.

Każde działko powinno mieć opcje: "Lock On Target". Tak zaznaczony cel jest ostrzeliwany przez działko dopóki gunner go nie odblokuje. W ten sposób gracz może dowolnie skakać miedzy działkami i przełączać się.
Odpowiedz
Zamiast widoku TPP mogli zrobić to co zrobiono w F-35.
Statek powinien się robić przeźroczysty/holograficzny/z siatki, a gunner powinien strzelać do celów.

W F35 zrobili tak że jest system kamer i jak pilot ma na głowie specjalny hełm, to widzi tak jakby samolot był przeźroczysty.
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz
No mogli, ale nie zrobili. Sugeruję wstrzymać się z ocenami dopóki sami nie spróbujecie, bo co innego widzieć, a co innego pograć.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
Wielu z nas grało w BF3 lub BF4 , taka implementacja roli gunnera mi przypomina pewne sytuacje w BF, mianowicie nikt nie chciał wsiąść do czołgu na trzeciego bo do obsługi miał jedynie naprowadzanie wiązką laserowa obiektów wroga. Tutaj gunner w zasadzie tylko zaznacza cele mając przegląd pola walki jak w RTSach - sprawę załatwiają samonaprowadzające sie rakiety lub turrety... nuda
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.


Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Własne kopalnie i bazy na planetach i księżycach. (dyskusja) Azzorek 4 1,216 04.03.2020, 14:12 UTC
Ostatni post: Wojciech Dannyboy
Bug BugFest 3.3 - Dyskusja Ogólna ShiMan 10 2,515 20.12.2018, 15:47 UTC
Ostatni post: Ulpian
Information [OFICJALNY] Patch 2.4 The Return - info, dyskusja i patch notes Mathias Shallowgrave 247 46,463 16.12.2017, 10:30 UTC
Ostatni post: Pienias
  Galnet PL i Galnet Radio - dyskusja ogólna Mathias Shallowgrave 65 18,131 12.09.2017, 18:09 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave
  1.8 / 2.3 The Commanders - dyskusja ogólna (publiczna) Administrator 4 1,389 21.04.2017, 18:48 UTC
Ostatni post: Indygo



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości