1.8 / 2.3 The Commanders - Dyskusja
#41
ja bym sobie zyczyl troche realizmu , jak juz mamy tego avatara i skroja nam statek to poza ekranem z "kaboom" naszego statku przydalby sie tez escape pod wylatujacy z niego , dopiero potem ekran z insurane , rebuye itp..
W tej chwili to co jest to dla mnie takie malo logiczne , sklepali mnie , flaki fruwaja , ale jak zaplace to sie odradzam w stacji...
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.


Odpowiedz
#42
(30.01.2017, 11:21 UTC)Yata_PL napisał(a): ja bym sobie zyczyl troche realizmu , jak juz mamy tego avatara i skroja nam statek to poza ekranem z "kaboom" naszego statku przydalby sie tez escape pod wylatujacy z niego , dopiero potem ekran z insurane , rebuye itp..
W tej chwili to co jest to dla mnie takie malo logiczne , sklepali mnie , flaki fruwaja , ale jak zaplace to sie odradzam w stacji...

Osobiście mam wrażenie że Frontier dodaje pewne rzeczy od du*y strony ;P. Uważam że bez space legs, nawet w najprostszej postaci, multicrew będzie bardzo mało realistyczne ;(. Chyba że się mylę i mnie pozytywnie zaskoczą!
Odpowiedz
#43
(30.01.2017, 11:25 UTC)Xeonary napisał(a):
(30.01.2017, 11:21 UTC)Yata_PL napisał(a): ja bym sobie zyczyl troche realizmu , jak juz mamy tego avatara i skroja nam statek to poza ekranem z "kaboom" naszego statku przydalby sie tez escape pod wylatujacy z niego , dopiero potem ekran z insurane , rebuye itp..
W tej chwili to co jest to dla mnie takie malo logiczne , sklepali mnie , flaki fruwaja , ale jak zaplace to sie odradzam w stacji...

Osobiście mam wrażenie że Frontier dodaje pewne rzeczy od du*y strony ;P. Uważam że bez space legs, nawet w najprostszej postaci, multicrew będzie bardzo mało realistyczne ;(. Chyba że się mylę i mnie pozytywnie zaskoczą!

no ja tak akurat nie uważam, najpierw musi powstac com. kreator , avatary a potem zabieramy sie za model ruchu Smile
fakt faktem ze pewne zeczy powinny wychodzic w jednym patchu ale jest jak jest i trzeba cieszyc sie z tego co mamy..
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.


Odpowiedz
#44
(30.01.2017, 10:07 UTC)szarik napisał(a): Jak już tak sobie wszyscy życzeniują... to ja bym chciał zarządzać cała stacją Biggrin - całym ekonomicznym i strategicznym jej potencjałem ;P - rozdawał bym złote karty do doków typu VIP, gdzie owce 2MIRa podwały by świńskiego ryja w dowolnych ilościach...

I tak zaraz znalazłoby się kilkudziesięciu chętnych na Twoje mienie i tak wojna za wojną Cool
[Obrazek: hEwp3B1.png] [Obrazek: 57086.png]Qui desiderat pacem praeparet bellum

 


Odpowiedz
#45
(30.01.2017, 09:21 UTC)Baton napisał(a): ...na której by skorzystali w zasadzie tylko VR-owcy, więc się nie stanie na razie.

 po cichu licze ze na 2.3 skorzystaja glownie VRowcy z ich swoboda rozgladania sie po kokpicie i skali 1:1 - przygody jak w Startreck, beam me up Scotty to the fighter yyy tzn Cmdrze Baton Smile
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.


Odpowiedz
#46
(30.01.2017, 11:21 UTC)Yata_PL napisał(a): ja bym sobie zyczyl troche realizmu , jak juz mamy tego avatara i skroja nam statek to poza ekranem z "kaboom" naszego statku przydalby sie tez escape pod wylatujacy z niego , dopiero potem ekran z insurane , rebuye itp..
W tej chwili to co jest to dla mnie takie malo logiczne , sklepali mnie , flaki fruwaja , ale jak zaplace to sie odradzam w stacji...

Z tego co pamiętam to jest wytłumaczone w którymś z pierwszych opowiadań - Twój skafander jest mini life podem z nav beaconem do twojej lokalizacji Smile jak będę miał czas to znajdę fragment.
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat
Odpowiedz
#47
Jestem ciekaw czy to co pokazuje Star Citizen wpływa na decyzje Frontiera. Bo szczerze powiedziawszy multicrew w SC zrobiło na mnie przeogromne wrażenie, a moje pytanie brzmi, czy FDev podnosi sobie poprzeczkę jak widzi efekty pracy konkurencji?
Odpowiedz
#48
(30.01.2017, 11:21 UTC)Yata_PL napisał(a): ja bym sobie zyczyl troche realizmu , jak juz mamy tego avatara i skroja nam statek to poza ekranem z "kaboom" naszego statku przydalby sie tez escape pod wylatujacy z niego , dopiero potem ekran z insurane , rebuye itp..
W tej chwili to co jest to dla mnie takie malo logiczne , sklepali mnie , flaki fruwaja , ale jak zaplace to sie odradzam w stacji...

Jak najbardziej Tak, Posunąłbym się jeszcze dalej : trzeba byłoby poczekać aż ktoś eskapa (oczywiście za nagrodą Sleepy ) odwiezie do najbliższej stacji, a jeśli brak chętnych (bo nikt nas nie lub Sick ) to po jakiejś czasie statki ratunkowe.
[Obrazek: hEwp3B1.png] [Obrazek: 57086.png]Qui desiderat pacem praeparet bellum

 


Odpowiedz
#49
(30.01.2017, 13:47 UTC)Xeonary napisał(a): Jestem ciekaw czy to co pokazuje Star Citizen wpływa na decyzje Frontiera. Bo szczerze powiedziawszy multicrew w SC zrobiło na mnie przeogromne wrażenie, a moje pytanie brzmi, czy FDev podnosi sobie poprzeczkę jak widzi efekty pracy konkurencji?

Spodziewam się, że obydwie firmy bacznie obserwują swoje wzajemne poczynania...w końcu celują w ten sam target...Tak ,czy inaczej myślę, ze na tym skorzystamy...
[Obrazek: 51344.png]
Odpowiedz
#50
A ja obstawiam, że na początek będzie tylko kierowanie wieżyczkami ewentualnie pilotowanie fightera
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Własne kopalnie i bazy na planetach i księżycach. (dyskusja) Azzorek 4 1,208 04.03.2020, 14:12 UTC
Ostatni post: Wojciech Dannyboy
Bug BugFest 3.3 - Dyskusja Ogólna ShiMan 10 2,490 20.12.2018, 15:47 UTC
Ostatni post: Ulpian
Information [OFICJALNY] Patch 2.4 The Return - info, dyskusja i patch notes Mathias Shallowgrave 247 46,449 16.12.2017, 10:30 UTC
Ostatni post: Pienias
  Galnet PL i Galnet Radio - dyskusja ogólna Mathias Shallowgrave 65 18,017 12.09.2017, 18:09 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave
  1.8 / 2.3 The Commanders - dyskusja ogólna (publiczna) Administrator 4 1,376 21.04.2017, 18:48 UTC
Ostatni post: Indygo



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości